Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.02.2020 in all areas
-
2 точкиДа приключа темата. Помпата е сменена. Малко тегаво с щифта на педала понеже реших да не свалям целия педал но стана. Пружината на помпата беше здрава но вътре стените са видимо износени и явно е изпускала. Течността беше отвратителна и пълна с боклуци, които явно стават абразив. Смених я изцяло. Долната "помпа" е суха за сега няма да я барам. Промяната е драстична. Педала се усеща по различен начин и включва по-лесно (не че преди това е включвала трудно).
-
1 точкаТочно отпреди седмица на ойл клуба лъсна "скандал". т.е. беше разкрит Промишлено производство на фалшиви масла, с "истински" бар кодове Например: Истинските нови масла имат волфрам. "фалшивите" - нямат Била е разкрита промишлена линия за производство на Шел 5-30 и 5-40. кастрол 5-30, май и още някакви Сипвали са качествено масло, но не оригинално - най-вероятно Лукойл масла, които са "нормални" но не отговарят напълно на истинските едното видео https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=BvSPfJKtAZg&feature=emb_logo едната тема https://www.oil-club.ru/forum/topic/37462-shell-helix-hx8-5w-40-poddelka-svezhee/
-
1 точкаДа Ви е честито! И за да е ясно какво Ви чака: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/BG/TXT/HTML/?uri=LEGISSUM:l25082&from=EN Становището на ЕЦБ от 30.01.2020: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fwww.ecb.europa.eu%2Fecb%2Flegal%2Fpdf%2Fen_con_2020_5_f_sign.pdf&pdf=true И ето какво казва 17.1 от СПОРАЗУМЕНИЕ от 16 март 2006 година: https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Feur-lex.europa.eu%2Flegal-content%2FBG%2FTXT%2FPDF%2F%3Furi%3DCELEX%3A32006X0325(01)%26qid%3D1581062787906%26from%3DEN&fname=CELEX%3A32006X0325(01)%3ABG%3ATXT.pdf%22&pdf=true Вътрешното ми усещане казва, че на 26.04.2020/03.05.2020 с прессъобщение на ЕЦБ ще се обяви, че българският лев вече е част от ERM II. Цялата процедура е тридневна – в даден петък, след затваряне на финансовите пазари, финансовият министър и управителят на БНБ изпращат искането за присъединяване към ERM II, решението от всички страни по процеса, в т.ч. ЕЦБ, се взема в събота, и в неделя се обявява с прессъобщение на ЕЦБ. След това до юли 2020 се появява възможността за наблюдаване на изменение на валутния курс с 15 % и на по-късен етап автоматична и неограничена интервенция от страна на ЕЦБ.
-
1 точкаНе "уж", ами наистина я няма. По-назад колегата го е казал: За маховик Exedy не знам, никой май не е споделял, че е сложил такъв (поне аз не съм видял такъв пост). За съединител обаче има хора сложили такива, включително и аз. С какво е по добър? - Всеобщото мнение май е че са по-издръжливи от LUK, изкарват по доста повече километри и уж издържат на по-големи натоварвания, което за ремапнати автомобили е голям плюс. Точно поради тази причина и аз сложих такъв, въпреки че имах ядове след това. И при мен се появи проблема с трудното влизане на скоростите, особено при първа и задна беше голям ужас. При мен обаче проблема не беше от регулирането на педала. Съединителя го монтираха в сервиза на Слави. Казаха ми, че хода на педала си е наред, не е от там проблема. Помпите на съединителя, спирачната течност също са наред, та и от тях не е. Маховика си е направо нов (на ~30 хил.км.) - и от него няма да е. Според тях проблема е или в самия съединител (кофти бройка, менте...) или му трябва малко време да "улегне". Колкото и да им имам доверие, хич не ми се виждаше достоверно това. Интересното беше, че проблема го нямаше в движение (или почти не се усещаше тогава), а се проявяваше само при превключване на място (при запален двигател) и то спорадично. Един ден - жива мъка, на другата сутрин - всичко влиза като по-масло, след повече каране - пак ядове, след час-два - пак всичко е наред... Ходих и в Юби-Ко, дори бях готов да им я оставя за нова смяна. Там също ми казаха, че хода на педала е ОК и не е от него. Предложиха ми да не бързам с нова смяна, а да покарам малко така, можело и да "улегне". Изразиха мнение (разговора беше с шефа и единия от механиците, мисля че Милен се казваше), че въпросното "устройство" за саморегулиране не е само за хода на педала, а играело роля и да обира някакви луфтове на маховика. За това и проблема се появявал от време на време - зависи как е застанал маховика. Само да вмъкна, че не разбирам от тези неща, не знам така ли е или не, възможно ли е или не... просто предавам думите. Факт е обаче, че проблема изчезна след седмица-две (не мога да кажа след колко километра, но може би между 1000 и 2000 от смяната). А вече колко ще изкара - ще видим, за сега няма ядове (7-8 хил км). Надявам се да е повече от LUK-а, който се предаде след около 30 хил...
-
1 точкаМестиш лоста в позиция М и с + и - управляваш предавките.
-
1 точкаТука ще нахвърля по-основните пречки, които имах при монтажа на волана. Ето и малко резюме: Моят волан (на Акорд-а) все ми се виждаше прекалено голям и същевременно тънък и реших да монтирам такъв, какъвто ми допада, а именно от Сивик 8, който е малко по-малък и малко по-дебел. Ето и волана, който закупих от една морга в Пловдив: Сребристите елементи бяха занесени за боя, понеже не пасваха точно на интериора на Акорда. След като бяха боядисани, дойде ред на монтажа. Ето как изглежда ОЕМ волана със смъкнат еър бег: Понеже новия вече има подсветка на бутоните, проверих и установих, че в буксата на акорда няма 12в линия. Наложи се да прекарам ток до там и то такъв, който да се "появява само когато сме на габарит(фарове). Добрата новина беше, че Джапанките са оставили свободни писти на лентовия кабел (че иначе такъв щях да го ям...) и аз веднага хванах от осветлението на пепелника (най-лесно ми дойде) +12 и маса : Ето тука се вижда колко свободни пина има на лентовия кабел. Буксите се разглабят сравнително лесно и така добавих още два кабела към лентовия( +12V и маса): Прикрепих новите кабели към основния сноп и всичко стана доста добре. пп... Буксата, която влиза в лентовия кабел, се намира в горната част м-ду волана и таблото. Свалят се пластмасите и се стига до нея. Понеже буксите на мулти волана на двата "геврека" са различни, се наложи изцяло да се извадят кабелите от Сивиковия волан и да се пренаредят в Акордовата букса. Лошото е, че не снимах точно кой цвят от единия волан къде точно се вкарва в буксата на Акорда, но аз предпочетох да изкарам всички пинове от волана на Сивик-а и да ги премеря с мултицет-а на съпротивление, за да хвана кой коя функция управлява и си ги надписвах. В 80% от случаите цветовете съвпадаха, но имаше и изключения.... Снимка от процеса на работа Както и да е... За да се монтира волана от сивика, трябва да се подложи нещо тънко, че при първоначалния опит, воланът влезе в шлиците идеално, но взе да стърже в пластмасите отзад. За това трябва да се направи дистанционер. Аз изрязах от кенче Ариана една тънка лайсна (ако мога така да я нарека) и ето къде я сложих: След тази интервенция волана заспа и спря да опира. Ето го вече и монтиран. Какво казах по-напред, нямам точната схема кой кабел къде отива, но си ги бях мерил и надписал и само си пренаредих буксата и си я закопчах, и абсолютно всичко си заработи, както и подсветката светна. След това дойде друг "проблем" ... Буксата на еър бег-а нямаше нищо общо с тая на Акорд-а. След питане на по специалисти, стана ясно, че няма значение кой кабел къде ще свържа (че са два и то на двата волана с различни цветове) и това стана много по-лесно, от каквото очаквах. Изрязах буксата от Акорд-а и я присадих на Сивик-овия волан. И Воала....: Всичко по волана работи, много по-удобен, като недостатък мога да отбележа - една идея по-тежък волан, ама е нормално като минеш на по-малък размер да се усети разлика.
-
1 точкаНедей да пишеш такива неща, че има хора, които ги четат Модерните автоматици се управляват от компютър, на който лоста само подсказва какво искаш. Смяната от D на D3 просто променя софтуерния профил, който определя при какви показатели да ти превключва кутията. На повечето модерни автоматични кутии дори да включиш на задна в движение, няма да се случи нищо - понеже има защита и просто ще изключи от скорост докато не спреш. Няма никакъв проблем да превключваш в ръчен режим в движение. На следващата версия (Accord 8) даже има пера на волана, които дори в стандартен D режим работят - ако искаш да върнеш предавка за изпреварване или да използваш двигателя за спирачка под наклон. Но скоростната кутия е малко подобрение на същата, нищо фрапантно. Както по-рано писаха, единствено не трябва да си на N в движение.
-
1 точкаГлупости?!?!? Карам си автомата... спирам и минавам на ръчен режим, тогава тръгвам. Преди спускане отбивам, минавам на D3 и тогава продължавм. Абсурдни ситуаци. Няма никакви драми да става това в движение.
-
0 точкиhttp://forums.hondabg.com/index.php?app=gallery&image=16725 Трудно е да се довериш на майстор за каквото и да е,още повече да дадеш колата си на непознат от друг град. Благодаря за доверието от страна на колегата Пламен /frizzante/ от Сливен. След няколко-седмични консултации и планиране оставих Харвито на Паци и подкарах малкия черен самолет към Русе.Почна се едно разглобяване и снимане.Обещах да се грижа за колата като за своя и си държах на думата.Изпращах снимки за всяко едно детайлче.Надявам се че Пламен е бил спокоен... Покрай монтажа на ГИ,оправих клапаните,дросела,измих капака на клапаните и пълнителния колектор,ЕГР и ...десетина дреболии,като щипки кабели ,лоши изолации и т.н. Това ми бе най-дългия монтаж до сега...близо седмица.Още един път благодаря за търпението и доверието. Част от снимковия материал /около 50 снимки/ е качен в албума ми.
-
0 точкиЗдравейте. След едно отиване и връщане до София, вече ми се иска да я продам тази кола. Изведнъж двигателя започна да работи неравномерно, да трепери, да се чуди какво искам от него, да не набира изобщо до 2000 оборота! А на всичко отгоре на празен ход, при подаване на газ до 1800-2000 оборота и свалянето им после до около 900,двигателя вибрира осезаемо! Кажете ми какво може да е и ако е нещо сериозно, да я бартеросвам за нещо бензиново, че тия печки май, май за нищо не стават. Благодаря.
-
0 точкиЕй, "голяма кола" е Акорда. Аз си го знам де, но днес пак се представи достойно. Наложи се да скокна до ВМА-то и си викам - ще мина през Петрохан (110 км), вместо по Хемус (поне 150 км). И 2-та маршрута са ми познати, но не ми се висеше зад тирове вдигащи водна мъгла и пясък, та реших да рискувам с прохода. Тръгнах по тъмно, та да няма трафик, надявайки се че "отворен" на сайта на АПИ, означава почистен и опесъчен. Даа, ама не! Асфалта бе мокър до с. Бързия (25км), а нагоре беше ринато, но не веднага (под рохкия сняг имаше лед), тясно, неопесъчено и до билото имаше още 20км трудни за шофиране. Трафик слаб (кой ще се пробва си викам). Изпреварих когото можах, а нагоре застигнах само 1 Алди кватро и 1 Форестър, но ми дадоха път. Първите 25 "мокри" км разхода беше около 8/100, а снежните бяха бавни и мъчителни, щото тракшъна мигаше постоянно, а за да го гася, където можех - ръгах 4-та, та да укротя тая мощ на маторя. На билото погледнах средния разход - пишеше 13,9/100 (за 45км общо) - ламя, ей. Не ми се смята колко изпи за снежните 20км. Надолу пък не може на скорост да се слиза, щото АВС-а е на спирачките, а не на кутията, но някак се добрах пак до мокрия асфалт от южната страна, а там лесно. Общите 110км ми отнеха 150 минути (което си е много), та на връщане следобед не "цепех басма" на никого. Трафик вече имаше, не беше по-разчистено и пак теснотия до шия. Изпреварва се трудно - волана се дърпа, задницата се мята (бях сам), "оня триъгълник" святка, но пък екшъна бе адреналинов. Акорда наред с другите "предноприводни" коли "закачи на колана си скалповете" на 1 Аутбек, 2 Куатрота, 2 ЦРІВ-та, някакъв Форд 4х4, 1 от новите Джимнита, но се спря в 1 Туарег. Ей тва чудо 30 км ме бави, но тоя караше мъжката и не ми даде да го изпреваря. Той се мята, аз след него, а където пък бе право и поразтопено, вдигаше прекалено голяма водна пелена и не ми се набиваше в стоповете му. Евала на немците, научили са тоя тулуп да върви у снега, та се влачих след него, докато не отби в Бързия. Обратният път ми отне точно 120 мин, а общият разход за 220км заспа на 10/100. Снегът не бе замръзнал (иначе не бих препускал така), и купето понесе мъжки неравностите, като потропваше само задната седалка (нали е сложна кинематика) и нещо в багажника (оказа се тубата с теч. за чистачките), но външно е "пълна свинщина". Като стигнах от екшъна нямаше последици, с изключение на някакъв бъг в задната ел.врата. Отваряше се от дистанционното, но не се затваряше от него, а и бутончето и не светеше. След 3 часа (като я прибрах вече в гаража) - всичко си работеше нормално. Сигурно е било нещо от сътресенията по купето, или датчиците в уплътнението и. Да ме прощава милият, но да си знае - карам си го полека, но като му поискам - дава всичко от себе си. Утре ще го черпя 1 мивка, да измия срамът от челото си.
-
0 точкиДнес я усетих, че духа отгоре на шофьорската врата и най-вероятно ще е от там. Ще опитам да я наглася и ще видим
-
0 точкиМисля да не гадаем. Ако иска - ще сподели. Ако вратата не ляга плътно на втория зъб на ключалката и не прилепва плътно с двойното си уплътнение - каквото е на Акорда, то или купето е било щета и е правено от 2 купета, или е сложена врата от друг модел. Няма как от настройка на панти и ключалка да се коригират 2-3 см фуга, през която да влиза сняг.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиКратко сравнение на промяната на валутния курс спрямо Унгария: 1999г. България: 1€ = 1,95583 лева GDP = 13,9 billion USD 1999г. Унгария: 1€ = 250 HUF GDP = 49,17 billion USD 2017г. България: 1€ = 1,95583 лева GDP = 56,83 billion USD 2017г. Унгария: 1€ = 309 HUF GDP = 139,1billion USD Към днешна дата 1€ = 336 HUF или 34% загуба на стойност спрямо 1999г., когато в България валутния борд приравнява лева към еврото.
-
0 точкиАма прочетете все пак линковете, за какво съм ги дал?! Ойл клуб ру са казали: ментето няма вофрам, оригиналът има! - дал съм сравнителния анализ. Ментето е с добро масло, но не с качествата на оригинала. Ако изгледате видеото - тубата на фалшификата е по-качествено изработена от оригинала! Разликите са минимални, единствената съществена разлика е че оригинала има холографска капка на капачката, а в ментето е просто червена капка Иначе баркода излиза "истински" - менте линията печати няколко "истински" номера и ги върти между тубите... Пак повтарям, била е разбита ПРОМИШЛЕНА линия за производство, хиляди туби на ден са произвеждани, може и да са стигнали други страни...
-
0 точкиИнтересно е това за волфрама. Все пак единият Шелл, по-горе, няма волфрам, но пък е замръзнал. В другата проба (отработките) има волфрам, но не е замръзнала пробата! А сега де...? От друга страна, сравнителната таблица между петро-то и шелл-а (шелл-а е от замръзналата проба) показва почти идентични характеристики и съдържание на елементи. Разлика има само в магнезия. След коментара на Restless, почвам да се питам, тоя шелл дали не е ментак? Дали не е някой лукойл SN Plus, Dexos1 Gen2?
-
0 точкиИмаш ли доказателства? Волфрама се среща в различни сплави, като има задача да повиши твърдостта на триещото покритие и/или повиши защитата срещу корозия. На мен не са ми известни масла с наличие на волфрам. Волфрама нормално се забелязва само в отработени масла и то само в двигатели, които имат сплави с волфрам.
-
0 точкиТрябваше в нова тема,но реших тук. Днес се навършват 120г.от смъртта на кап. Петко Войвода (1844-1900). Поклон! https://youtu.be/cZSES91ioQM
-
0 точкиБеше сменян на около 200 хил., пак беше LUK и беше монтиран неправилно, но въпреки това не съм имал проблеми с него.
-
0 точкиЧестито! Влизаме в чакалнята на еврозоната, курсът на лева няма да е фискиран в закон! Ще ни лъжат, има, няма, докато ни писне у ще си направят всичко, което е наредил господаря!
-
0 точкиМного объркващо стана. Сумати негативни коментари спрямо LUK, в същия момент почти всички него избират, поради пазарния дял който имат. Има ли някой, който е сложил комплект съединител и маховик на Exedy и да сподели мнение? С какво е по-добър и с какво е по-лош? Каква е тази саморегулираща функция и защо Exedy я няма (уж)?
-
0 точкиПожене е цитирана темата ми от преди 2 години, се включвам с ъпдейт. Така и не успях да настроя вакуумната система да работи нормално. Подозирам, че реално е невъзможно, както ми казаха в темата, та се отказах от нея. След 80k km на газ смених изпускателните клапани, легла и сегмени при Норена ЕООД и @fenabg. Ремонта излезе по-евтин отколкото маслото за клапани за 80k km, двигателя работи по-добре и не гори никакво масло, за разлика от преди - ~1л до следващата смяна. Изминатите километри след ремонта са 20k.
-
0 точкиЕто и моето решение от тема 4*4 3 см отдзад и 2 см отпред С нови амортисьори и пружини отпред и отзад. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиБих искал да обсъдим следните две масла: 1. Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 API SN; ILSAC GF-5; GM Dexos1 Gen2; Chrysler MS-6395; Ford WSS-M2C946-A. 2. Shell Helix Ultra 5W-30 API SL/CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; MB approval 229.5, 226.5; VW 502.00/505.00; Renault RN0700, RN0710. Meets the requirements of API SN/CF. Както се вижда, маслата покриват различни спецификации. Но дали са толкова различни по състав? Нека ги сравним: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 Dexos1 Gen2 (2019) Shell Helix Ultra 5W30 (2019) В някои анализи забелязвам наличието на сериозно количество волфрам: Shell Helix Ultra 5W30 (2018) А в други - не. Обърнете внимание и на замразяването, на проба от маслото (дясната чашка в немските анализи). В пробата на отработено масло от 2018г., маслото не променя цвета си, а при тази от 2019г. е побеляло! Явно Шелл са заменили GTL базата с хидрокрек, или...? Вие сте!
-
0 точки
-
0 точкиБаща, майка и син закусват. Синът не ще да си яде попарата. Майка му се кара. Той плаче. Бащата му прошепнал нещо на ухото и той бързо, бързо си изял попарата. После излязъл навън да си играе. – Какво му каза? - полюбопитствала майката. – Казах му, че ако не си яде попарата, няма да му порасне п*шката. Майката шибнала един зад врата на мъжа си. – Това пък защо беше? – За това, че когато си бил малък не си си ял попарата...
-
0 точкиКолеги, маслата са разпредели и днес ще бъдат изпратени тези, които ще пътуват с куриер.
-
0 точкиЗащо го говорите въобще това цялостно сменяне на маслото? Има оплаквания, нещо не работи добре? Какво го налага? Колкото повече си го търсим, толкоз по-голяма е вероятността да го намерим! Ясно е, че ни е скучно. Освен обслужвания и превенции, плюс някои дребни дразнения друго не ни се случва с тези коли.. дайте да си търсим драма.
-
0 точкиТоя филтър, да кажеш че е скъп, да го подминеш, ама при положение че го сменяш да кажем на 100К км., той е без пари направо. Колата, ако не е била твоя от завода няма как да знаеш кога й е сменявано маслото, и съответно колко често, и все пак градското каране съсипва маслото в пъти по-бързо, което довежда до възможността от поява на "мръсотия", това почва да се усеща когато кутията почне да "рита". Нито пробката, нито щеката, нито нищо би ти подсказало колко често е сменявано, филтъра за това е филтър да улавя смрад с опр. размер. Не разбирам съмненията ти как поръчвайки ориг. филтър то той би се оказал менте, а в същото време гледаш марки, чийто произход е абсолютно неизвестен. Ансолютно всяка една ориг. част на Хонда си има номер, щампован или набит, по който може да се разбере оригинален ли е. Пример, всички тампони, които съм взимал от различни места, всичките ориг., са имали номера и размера щамповани, абсолютно еднакво както на новите, така и на тези които се свалят от колата. На всички останали марки, това нещо липсва, да не говорим че и размерите не могат да уцелят. Същото съм изпитал със всяка една оригинална част: ремък, водна помпа, обтегач и т.н. Последно да отбележа, всички части, в които има каучук, са обработени със специална "вакса" да го наречем, която предпвазва както гумата, така и метала. Всички каучукови и комбинирани каучук-метал елементи са изглеждали мазни на гледно и на докосване. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиЗначи да ви кажа...,този начин на светкане на чека и след връщане на контакта,грешката да се самоизчиства...,вече го чувам няколко пъти..,дори на един познат със същото CR-V тук от Кюстендил прави същия номер....,и той си кара така....! Защо ви го казвам това...,ами... защото при мен като светнеше веднъж тази лампа(явно със същата грешка №45-бедна или богата смес),докато не я изчистех по начина описан тук във форума,чек лампата светеше постоянно и непрекъснато.... Та...,исках да попитам..,дали някой знае защо се явяват тези разлики(за чек лампата става въпрос),при иначе еднакви автомобили(2,0...147к.с.)? П.П. Колега(Владко)..,както каза и Слави..,ходи при газаджиите да ти настроят колата(да ти обогатят сместа при високи обороти)...,при мен беше така и след прецизна настройка(с лаптопа и в движение) вече над 1000км. не е светкала чек лампата. Успех!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00