Jump to content

vadoiv

Фен
  • Мнения

    60
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-1 Poor

Относно vadoiv

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V ..2.0 - 147к.с. с ГИ !
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Bulgaria

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Щом си от Кюстендил...,защо не отидеш при Емил в с.Жиленци.. или при Кире в Чифлика..(двора на бившото Васомеханика).. и двамата разбират доста от Хонди.. А иначе..,това притрисане може да е от много неща..,ако тресе сутрин при първоначално палене,може да е от свещи..,ако тресе и на топъл двигател не е лошо да се проверят показателите на дюзите,регулатора на помпата ,евентуално наличие на въздух в горивопроводите,та дори и лоша нафта..(много стара..,или с лошо качество..) ,а най-първо започни със смяна на горивния и въздушния филтри ... Абе...,с една дума си си за майстор... ! Успех..! И.. ако я вземеш да се похвалиш..., да я видим тази красавица..!
  2. Втулките не трябва да имат никакъв луфт..,даже трябва да влизат трудно на главината.. ,според мен е от тях..!
  3. Автоматични разбира се.. , ръчните са вече отживелица.. ! Също така и ако караш предимно градско..,удоволствието е пълно.. Верно.. маслото е малко по-скъпичко..,но веднъж на 60 000км ,ще се прежалиш.. ! Успех!
  4. http://prntscr.com/3bvf1g... Еми.. точно това ти е "стъпковото моторче"..,почисти го със спрей за карбуратори(особено левия отвор с мрежичката)..,изчакай да изсъхне..,или подсуши с компресор.. и сглобявай. И..,недей да въртиш никакви болчета/винтчета по дросела..,там всичко е настроено заводско на стенд.. Успех! А...,снимката със зеления фулмастер,ми помогна много..,моят клапан е принуден да стои в съвсем друго положение(от газаджиите) и сега ще се опитам да го поставя в правилна позиция...,като още веднъж уточнявам,че и сега в "полегнало" положение си работи без проблеми..,но... !
  5. Здрасти колега.. ,това дето си показал се намира точно под компенсатора..(това алуминиевото върху колектора), развиваш четирите болта(с камък-10мм) ,повдигаш го нагоре и ще видиш това което те интересува.. . Ако мога да попитам някой...,който знае за какво служи този клапан...,има ли значение в какво положение се намира за правилната му работа..,защото при мен там е монтирана "газовата рейка" и този клапан е поставен в легнало положение в/у нея (явно в изправено положение опира в компенсатора). Всъщност колата си работи добре..,но да попитам.. !
  6. Не ти отговаря никой...,понеже този въпрос е дъвкан и предъвкван.. ,но ако още не си намерил темата...,спокойно...,щом са с еднакъв размер.. и само 2мм разлика в грайфера..., няма страшно..! За лятото може да кара и така..,но за зимата.. по-добре четири еднакви .. желателно е да са зимни... !
  7. Разбирам те какво искаш да кажеш...,но на мен си ми върши идеална работа... , и никога повече не смятам да се връщам към леките коли..,в които седиш все едно на земята... !
  8. Здрасти колега.., до колкото ми е известно...,след като си с каквато и да е инжекционна(газ/метан) уредба...,а пък даже и с аванс процесор...,не ти трябва никаква корекция на ъгъла на запалване..(нали тези двете вършат точно това)! Успех! Иначе.., Слави ти е казал къде е буксата..
  9. Явно още се водя "новобранец".. и ме ограничават в постовете..! Здрасти Краси..., самия педал чак толкоз не вибрира..,но след превключване на скорост.., при самото отпускане на педала.. се усеща едно леко притрисане(явно в момента на зацепване). В офроуд форума,някой спомена,че притискателния диск ми бил заминал...,но след като не ми буксува съединителя..,не ми се отваря(то че ще се сменя "комплект",ще се сменя..),ама чаках само някой да ми "подхвърли",че заради износения съединител.. ,колата не ми върви на "баир"(и естествено да се обоснове де...) А..,за магарето..,не само че не е гладно..,ами и доста преяжда напоследък...,с този разход на газ 13-15/100 (смесено)!
  10. Ах.. тези бързи автоматициии..,Краси.. номера с трета предавка го знам..,даже от време на време .. го използвам..,но за 147кс ,мислех че трябва да катери по-добре на 5-та ,от Витарата..,която е само 128к.с.,а като ги сравнявам..,Хондата е само "половин идея по -добра" в изкачването на един и същи баир(става въпрос за отсечката Кюстендил-Гюешево..! А за вибрациите.. на педала на съединителя,при превключване.. какво ще кажеш..?
  11. Здравейте колеги..,цитирам изречението от поста на Markony ,но въпроса ми е към всички..,които споменахте подобни симптоми при износен съединител..! Та.. въпроса ми е, каква логика влагате в това изречение...,питам.. понеже и моят съединител отделя много високо,преди известно време писах и в темата за съединител..на CR-V, също така.. притриса(вибрира) педала на съединителя при зацепване след превключване на предавка..,дори и този симптом (губене на мощност в баирите) го имам (в смисъл вместо да върви на 5-та..,ми иска 4-та предавка..,а уж е 147к.с.)...,.НО...,не буксува и не мирише на феродо..! "Той" съединителя явно си е за смяна,но ми е интересно до кога мога да карам така..?
  12. Здравей колега..,ако и ти като мен си на "Вие" с електротехтиката..,по-добре не пипай..,за да не си запалиш инсталацията...!! Халогените задължително се връзват през реле,понеже са големи консуматори...! Успех!
  13. Може да ти прозвучи смешно..,но нека някой друг да кара..,а ти се качи на задната седалка и се надвеси над багажника и се заслушай...,за да локализираш точно от къде идва звука...!
×
×
  • Създай нов...