Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.02.2020 in Мнения
-
2 точкиДръпни го с дълга шлауха и спринцовка през отвора за щеката. Ако не, то ще намери от къде да излезе, или ще си го изгори. Аз по навик си поръчвам 5 кварти, не точа несливаемия остатък, наливам 4-те, нивото стига до МАХ по щеката и след половин година проверявам дали е спаднало, и решавам да сипя ли от 5-ата тубичка и колко.
-
2 точкиОтносно смяната с машина. Преди Хондата имах Мазда 6 бензин автомат. Автомата включваше чудесно. Нямах никакви грижи. Защо обаче реших да сменям маслото не знам? Явно защото не знаех на колко километра е. Смених цялостно маслото с машина. След като взех колата, автомата включваше една идея по-твърдо. Казах в сервиза, но ми казаха, че така ми се струва и всичко е точно. След има няма 3 месеца изключи от скорост по време на движение и се започнаха ремонти и мъки. Може и да е съвпадение ... не знам. Сега на Хондата нямам намерение да го сменям. Наблюдавам от време навреме нивото и цвета. Ако нещо се промени тогава ще го мисля. Ако започне да променя цвета ще го опресня и няма да рискувам с машина.
-
2 точкиЕкстра си е капката. Тъкмо е заформила краевата зона на ядрото. Все още липсва зона на дифузия. Маслото е чисто. Искам само да ти направя няколко препоръки. 1. Не оставяй едно и също масло да седи повече от 1г. в двигателя. Независимо от пробега му. 2. Сменяй на максимум 8000км. 3. Премини на "пълна синтетика". Едно хубаво 5W40 ще е много по-добре за двигателя от 10W40. Може да минеш и на някое здраво 5W30 по ACEA A3 и тогава ще видиш как може да върви тоя двигател.
-
2 точкиЗдравейте, да се включа и аз аз пръв път с моя "шарлан")))) 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL; 3) Маслен филтър – ALCO SP 937; 4) Общ пробег на автомобила – 155400 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 1800 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 30/70; 7) Средна скорост - N/A; 8) Сезон на експлоатация – 15.08.2019 -31.01.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 190 л. Rompetrol, Kruiz, Shell; 11) Kтм = (190л./ 4.0 л.) = 47.5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин след гасене) и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – не. 15) Предходно масло Castrol 10W40 (немско) на около 10000, но на около 2 г. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, капката от около 2,0 см. височина. Съжалявам за предварителното разчертаване и за евентуалното изпълнение, което ми е за пръв път.
-
2 точкиНе вярвам в 100% -та електрификация! ХОНДА plug in hybrid 2014 само за Америка и едва 2019 сполучлив хибрид CRV за Европа! Винаги ще има двигател, който да зарежда! Дали ще е турборактивен или ДВГ на метан или газ, ще го има! За градовете може и само електрички, но за дългите пътувания едва ли. А умниците в Брюксел скапват немското и европейското автомобилостроене с безумните си глупости под 95г/км. А за азотните окиси и другите замърсители мълчат! За съжаление всичко е по-скоро да приберат пари, отколкото ги е грижа за екологията. Ако държаха на екологията, щяха да садят дървета, а не да събират пари! Само дърветата могат да възстановят баланса с въглеродният двуокис!
-
2 точкиЗдравей! Точно заради този тампон се е скъсала полуоската! Не се притеснявай,аз съм ги махнал отдавна. С времето под тампона метала изгнива и се къса. Това са някакви динамични успокоители,или нещо подобно. Карай си спокойно!
-
1 точка
-
1 точкаКолега, общият разход го сметни на цялото количество заредена газ и общите километри. По твоята сметка е 10.53, а всъщност е 10.29. Не може да осредняваш крайните разходи! В случея Н2 !
-
1 точкаАко е такъв е оригинален не го смесвай с тая Приста. Горното синьо от снимката няма нищо общо с другите.
-
1 точкаПравилно колега. Аз винаги доливам до мах, а не до средата, половин литър прясно масло си е половин литър!
-
1 точка
-
1 точкаДа не вземеш да точиш. Там си е добре.Аз лично винаги до там наливам и до сега на никоя от колите не съм имал проблем с теч,изхвърляне,гарнитури и прочие.Да не говорим,че този малък марж над маркера е за предпочитане пред това да е обратното.Още повече,че доста колеги от Хонда се оплакват от светеща лампа при остри завои и висока скорост когато помпата работи на макс,ясно е,че маслото не достига когато е на средата на маркера. Влезни колега в другите форуми и виж другите колеги с другите марки дали имат такъв проблем. Да предположим,че го докараш до средата виж от какво ще лишиш мотора та добре си помисли преди да точиш.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравей, източвах на моя К20А9 от картера-5 спринцовки х 50 мл=250мл. А по принцип от мин до мах на щеката е 1 л, та си направи сметката.
-
1 точкаЧе, ако 4×4 не е изискване, и Акорд 7 комби бензин от 2003та може да намери за ~6 хиляди. Но трябва добре да се огледа и аз не бих го направил, ако нямам предвидени едни пари за извънредни неща (освен обслужването). Като цяло препоръката, която следвам, е ако имаш Хлв бюджет, не взимай кола за Хлв, а остави едни 25–30% от бюджета за обслужване, такси и каквото излезне. Моя го взех преди година и половина за към 6500 и имаше хидравличен маркуч за смяна (600лв оригинален). Друг по-скъп ремонт не е имал (освен когато сам си наводних компютъра). Един апп/тпс сензор за 150лв от морга е второто най-скъпо нещо. Да, понахарчва масло, но доста хора това го броят за нормално. А и да бях дал 1000–2000 лв отгоре – гранция никаква. По-добре да ги дам за сегменти.
-
1 точкаСамо да вмъкна нещо за да огранича малко разсъжденията... Оригиналният птитескателен диск е с тресчотка,която компенсира износването на феродовият диск за сметка на промяната на хода на педала. Комплекта съединител,който е монтирал колегата с проблема е Екседи. Притескателя на тази марка няма въпросната система за компенсация,така че нека да си регулира хода и пак да пробва кавото и да е.
-
1 точкаКолега, моята е 2005 /същия двигател/ и съм стигал до 4.73 на дълго с трима на борда и то с БГ бензин Така че имаш още възможности. Количката си е супер. Карам я вече само с Мотул Х Клийн 8100 - 5в40. Щом не ти гори масло, махай това 10в40. Учудвам се защо на 3-та с 3000 оборота ?!?! Това отдавна си е за 5-та. Това двигателче иска галене и се отплаща страхотно в разхода. Почти съм се разубедил да я газифицирам /предните ми коли бяха все на газ/. Успех и много безаварийни !
-
0 точкиКлючовете са си окей колега и батерията им е окей. След обучение си работят. Колата я купих с 3 ключа, но обикновените без копчета и допълнителен модул (aftermarket) за централното.. и след това си направих нов, както си му е реда. Това беше първото препалване, но ще я гледаме сега да видим какво ще се случи.
-
0 точки- Но, господине... Тази банкнота е фалшива! - Напротив! Имитиращ продукт е, също както и сиренето Ви!
-
0 точкиБлагодаря много за препоръките. По номер 1 - почти веднага го смених като дойдох просто си беше стояла колата некаран към година и нещо. 2 Аз все пк съм решил след 1000 км на към 3000 някъде да го сменя и да пробвам каквото мога да изсмуча от картера. После пак към 5к и така. 3 Смятам засега да му сложа оригинално Хонда от общите поръчки 5W30 да видим как ще се държи и после да мисля за нещо по синтетично))) Правилно ли съм намислил или може нещо друго?
-
0 точкиПри мен е само шофьорската врата...сега съм намерил начин да го пребирам със малко хватки и да не шушне вдигам го до четири пръста хоризонтал,намествам го със издърпване и със едната ръка придържам а със другата командвам от бутона до пълното прибиране на прозореца ...проблема е, че съм пушач и се налага в движение да да го пускам и вдигам и всичко си идва отначало със шушненето ...скъпи са механизмите и това да и проблема ще го преживея
-
0 точкиИсках да сложа по-големи говорители,затова сложих тези елипси.Захранването е от фабричните кабели,които са пуснати в гнездата до кората.
-
0 точкиАа, ще се сетите вие защо "яките бегачки" и "яките офроудъри са със "сух" картер на двигателя, маслото е в отделен резервоар, а системата има 1 или 2 радиатора, както и маслен термостат. Наще коли са си обикновени и е скъпо тая система да се реализира, но където цената на конструкцията и обслужването го позволява, моторът работи с бързостоплящо и непрегряващо масло.
-
0 точки
-
0 точкиАбсолютно! А лятото тази половинка е жизнено важна за доброто охлаждане на мотора когато тръгнем в жегите по магистралите за морето и хондата побеснее.
-
0 точкиНивото по щеката между МИН и МАХ е нормалното количество за охлаждането на мотора. Отвъд тези граници не е препоръчително. Може да стои по средата, щом нямаш харч между смените.
-
0 точкиИменно това имам предвид, че формата трябва да се запазва по протежение на скалата, за да имаме закономерност, измененията във формата изменят и количеството за единица разстояние, малка промяна на формата на картера в тази част, означава и промяна на количеството течност, което се намира в тази зона. Не можеш да потопиш един метър в съд с неправилна форма, да налееш един литър течност и да измериш, че този един литър се равнява на 1 сантиметър ниво и след това да заключиш, че всеки следващ литър ще покачва нивото с 1см. Ети един картер, всяка една изпъкналост или вдлъбнатина, намалява или увеличава количеството течност, което се съхранява в тази част.
-
0 точкиОтвън е дизайнерско недоразумение. Прилича на кибер Голф 1 Отвътре обаче е впечатляваща. Функционално също.
-
0 точкиСтава въпрос за газ, градско не знам, но 12/100 е пълна с много багаж 130-140.
-
0 точкиАко предположим, че скалата м/у мин и мах е линейна, а няма логика да е друга, защото мери нивото на маслото в картера, то и показанието от +2 мм също би следвало да е линейно със задоволителна за практиката точност! А разлика от 1-2 мм в нивото се получава и при денивелация, затова преди да правиш заключения, пробвай да спреш на друго място.
-
0 точки
-
0 точкиМодераторите тук сте УНИКАЛНИ...! Знаете защо.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНа пътя сме като тук. Всеки си има мнение и всеки е прав за себе си, вкючително и тези дето не знаят кой е с предимство ако главния път е на завой, но псуват този дето е с предимство. И за мен не е нормално ако лявата лента е само за ляв завой, да се ползва когато е празна от такива пътуващи на право. Това не е облекчение на трафика, а минаване пред будалите, които си чакат реда в средната.
-
0 точки
-
0 точкиЗахари Бахаров: - Шефе, търсят те от интерпол! Шефа отговаря: - Кажи им да ме търсят в златните пирамиди, да търкат!
-
0 точкиНадето и Кире лежат голи на леглото след бурен секс. – Мило, кажи ми нещо, с което ще запомня тази нощ за цял живот, казва Надето – Дедо ми умре на тоа креват.
-
0 точки- Какво е общото между диарията и електромобилите? - Страхът, че няма да стигнеш до вкъщи.
-
0 точкиРазприказвали се 2-ма съселяни на мегдана и от дума на дума единият се похвалил че в 1 съседно село имало мома дето не отказвала. Станал другият рано рано, измил се, облякъл си новият кат дрехи, но понеже бил бедняк - тръгнал пешком. Ходил, ходил, стигнал, намерил момата - угодил си на мерака, па по здрач се прибрал каталясал. На мегдана го зърнал другарят му, па го питал как е минало, а онзи едвам промълвил: - Мани, мани. Друг път, за един път, толкоз път - никой път.
-
0 точкиВ една фабрика се повредила важна производствена машина. Собственикът започнал да търси специалист, който да я поправи. Дошли най-известните инженери от цялата страна, но никой не успял да се справи с проблема. Един ден отнякъде се появил човек, който казал: - Аз ще отстраня повредата. Фабрикантът се усъмнил в самоувереността на непознатия, но се съгласил да му даде да опита. Майсторът отишъл да машината и бавно и методично започнал да разглежда различните и части, да я почуква, и внимателно се заслушвал в звуците на металната и повърхност. След десетина минути той се навел до една от частите на машината и ударил на точно определено място с обикновения чук, който носел със себе си. Ефектът бил мигновен. Машината веднага заработила. Фабрикантът бил изключително щастлив от бързото разрешаване на проблема, благодарил на майстора и го попитал колко ще струва извършеното. - 10 000 лири. - Но това е страшно много за 10 минути работа и един удар с обикновен чук! – възмутил се собственикът. - Ами вижте, сметката е проста. 1 лира струва диагностиката, която направих за 10 минути. 9999 лири е цената на знанието къде точно и как да ударя с чука.
-
0 точкиДа, взех RLX Sport Hybrid 2019, ето снимки от докарването. след регистрация ще пусна още. Сега се чудя как да и вкарам карти и да сменя мерните единици. Още не съм и се нарадвал
-
0 точкиИзлизам от магазина, където съм пазарувал не повече от 10 минути и гледам - катаджия пише акт.Викам му: - Аре бе пич, от тия празници - криза, що се заяждаш. Той мрачно продължава да пише. Викам. - На времето, с майка ти бяхме гаджета бе!. Онзи ожесточено лепва акта на прозореца на колата и захваща да пише нов за несменени летни гуми. - Абе пич, ти скинар ли си! Спри се бе! Още не е приключил, лепва го на прозореца и започва нов за някаква пукнатина на прозореца. Това продължава повече от половин час. За всяка провокация, той започва нов фиш. Кочана му е на привършване! А аз продължавам! Не ми дреме. Моята кола е отсреща на паркинга. Просто не понасям катаджиите.
-
0 точкиГабровец с депресия отива при психолог. Психологът: - Според мен и Вие като другите пациенти от Габрово, страдате най-вече заради това, че правите всичко възможно, за да не харчите пари. Това вечно въздържание води до вътрешни напрежения, които се натрупват и водят до депресия. Препоръчвам Ви шопинг - терапия. Изхарчете колкото може повече пари, като си купувате всичко, което Ви хрумне. Това действа безотказно! След седмица габровецът идва на контролен преглед, отново тъжен и унил. Психологът: - Колко пари похарчихте? - 1000 лева, и НИКАКЪВ резултат! - Хм. 1000 лв. е доста добра сума за шопинг, и да няма никакъв резултат.... а какво си купихте? - 500 евро!
-
0 точкиМъж влиза при кардиолог: – Докторе, имам проблем. – Кажете. – Миналата седмица се прибирам от командировка и какво да заваря - жената с чужд мъж... – Чакай, чакай, психотерапевтите са на горния етаж. – Не, не, изслушайте ме. И отварям гардероба, вадя пушката да го гърмя. А ония ми вика: - "Чакай бе, ела да седнем да пием по едно кафе, да се разберем като мъже"... И седнахме на по кафе. - "Виж сега, ако ме гръмнеш, аз съм мъртъв, ти ще си в затвора, жена ти ще си лежи с някой друг. Кой печели?" И така се размина. След няколко дена пак се прибирам. Пак същия у нас. Вадя пушката - ще гърмя жената. Ония ме спира: - "Чакай, чакай, ела да седнем да пийнем по кафе, да се разберем по мъжки. Ако я гръмнеш, тя ще е мъртва, ти ще си в затвора, а аз ще чукам нещо друго. Кой печели?" И така изпихме кафето. Онзи ден се прибирам. Този наглец пак у нас. Вадя пушката - ще се гърмя. Ония отново ме спира: - "Чакай бе, ела на по кафе, да поприказваме като мъже. Ако се гръмнеш, ти ще си мъртъв, ние с жена ти ще си живеем тука свободни. Кой печели?" – Вие сте за освидетелстване! – Не, докторе, аз само да питам, от толкова много кафе, да не ми стане нещо на сърцето...?
-
0 точки18 годишните в щатите: - Може ли цигара? А бира? Американското правителство: - Не, но може да отидете на война с Иран.
-
0 точкиЧул един дядо, че младите използват виагра и решил и той да пробва. Качил се на автобуса и отишъл в града. Влязъл в аптеката и си купил една опаковка виагра. Качвайки се в автобуса към село решил да изпие виаграта и направо глътнал всичките хапчета. Получил той ерекция и няма спадане. Какво да прави – започнал да е*е наред, нае*ал всички хора в автобуса, но х*ят не спада, слезнал на село и нае*ал цялото село. Отива той при доктора: – Докторе, пих виагра и сега х*ят ми не може да спадне, какво да правя? Докторът: – Отиди в селското стопанство намери най-големият акумулатор там, вземи два кабела допри си ги до х*я и всичко ще се оправи. Дядото послушал лекаря и се запътил да направи заръчаното, обаче един от селото го видял. Зяпочнал да тича към селото и да вика: – Ей, бягайте, че оня отиде да презарежда и идва!
-
0 точкиДвойка от Лом правят се*с а замръзналия Дунав ... След час- той запъхтян: - Веро ма, забий тия нокте у ледо че подминаааме Русе!
-
0 точкиАз в момента съм си "капнал" малко, младо червено винце и го тълкувам съсредоточено... Първоначалните ми впечатления са за пълен пакет присадки + много ароматни естери... П.П. Сори за офф-а, ама не се сдържах.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00