Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.12.2019 in Мнения

  1. 2 точки
    Ами значи чакаме диагнозата. Кога къде какво се е объркало.
  2. 1 точка
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    V1.5.се закачаше на всичко с кар скенер фри или тсм както беше, докато не го смачках с една кола . Другото нестава за нищо е и стрийма не го вижда. Всеки път тичам за лап топа.
  5. 1 точка
    От Бултрако пробутват на всички коли 5W40, което е неправилно.
  6. 1 точка
    Излезна нещо на тънки пари.Ако някой колега проявява интерес сега е момента. https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/details/show/25657758
  7. 1 точка
    Здравейте колеги! Аз имах същия проблем със VSA system check след проблем със ABS сензор на предно ляво колело. След смяна на сензора с нов остана да свети триъгълник и след около 200-300 метра каране светваше VSA system check. Майсторът при който ходя не можа да изчисти проблема той има Delphi програма която не можа да направи обучение на системата. Грешката беше точно 84-1(sensor logic failure) . Методът с кламера и при мен не сработи и прибегнах до покупка на четец за хонда с който да си обуча системата. Прибегнах до това решение защото аз живея в германия а тук в Хонда само диагностиката е 100 евро за обучението сигурно се плаща допълнително. Та поръчах си това http://www.obdii365.com/wholesale/honda-hds-him-diagnostic-tool-with-double-board.html HIM( honda interface module) с него пращат и HDS (Honda diagnostic system) което е програма за диагностика. Трябва ви лаптоп с Windows 7 незнам дали работи и с 10 но аз имам точно със 7. След като закачих системата в колата дълго гледах като теле защото апарата е от китай и не върви в комплект с никакви обяснения освен как да си инсталирате програмата. Накрая реших да изтрия грешката и да видя какво ще стане. След като зададох да изтрие грешката програмата ми каза точно и ясно какво да правя (не пипай педалите, завърти волана в неутрално положение, върни ключа в позиция 1, сега позиция 2) и след като изпълних указанията позицията на сензорите беше занулена а триъгълника изчезна. Незнам как е с Lunch от това което гледах в нета установих че ми трябва някой от 600-700 евро с другите едва ли става а HIM е само 92 евро но е само за хонда. (само да кажа чаках почти месец за доставката)За мен беше по добрия вариант да си купя уред за диагностика отколкото да си хвърлям парите за диагностика. Самия апарат като изпълнение с китайска му работа изглежда напълно сбъркан но си струва писал съм ревю на сайта кое не е наред и кое е ок ако решите да си го купите прочетете ревюто.
  8. 1 точка
    Ако е светнала индикацията с удивителен знак (!) , значи те е вкарала и в авариен режим. При мен, един път светна по този начин и не се оправи с каране (мисля че и не може). Отидох при приятел и и пуснахме софтуерно една принудителна регенерация,(доста трудно ни пусна обаче - беше много запушен изглежда), след което се оправи. Обаче, още на следващата седмица свалих въпросния ДПФ и го пратих да го изчистят във Варна. До сега никакви проблеми. Отиди някъде в сервиз, да му направите принудителна регенерация.
  9. 1 точка
    За газ, съм съгласен, за бензин 50/50 (в Лукойловия има повечко спиртец и е 1 идея по-добре от на другите), за дизел не съм съгласен, няма качествена нафта в нашата родина, въпрос на късмет е да уцелиш най-малко гадната.
  10. 0 точки
    Здравейте колеги. Да раздвижим малко нещата около ФР-В. Явно сме много малко или не ни се чупят колите. Та по въпроса. За втори път ми се налага да си сменям копчетата на електрическите стъкла, които се намират на таблото и командват всички джамове. Първият път беше преди около година, но тогава ми ги смени Markony, защото колата беше при него за поставяне на газова уредба. Затова не видях как става процедурата, но сега пак се прецака копчето, което най - много се използва, а именно шофьорското. Самия бутон не даваше да го докосна и правеше каквото си иска. Дори преди няколко дена при преминаване през дупка ми се отвори прозореца. Явно това е слабо място на този модел, защото много трудно се откриват тези бутони втора употреба и това е първото нещо, което се продава от ФР-В за части. В ибея има, но са от коли с десен волан и не стават за нас. Като и да е. Сдобих се с въпросните бутони от приятел, който беше вкарал дизелово ФР-В за части. Самите бутони са блок и се държат към таблото с 4 винта - един отгоре, един странично в дясно - горе и два отдолу. Смяната става по следния начин. Маха се панела, на който са копчетата за VSA и регулиране на фаровете. Той се държи на щипки и един винт отдолу по средата, след като извадите малката жабка под гореизброените ключове. Трябват ви две кръстати отвертки - една дълга и една къса. Бъркате отдолу и развивате три от четирите винта - двата долни и страничния. След това трябва да махнете декоративния панел с двете духалки около таблото, който при мене имитира махагон. За целта отстрани на него има елипсовидно капаче, което махате с права отвертка и после дърпате декоративния панел, който се държи само на щипки и излиза с двете духалки. Сега вече имате достъп и до четвъртия винт на ключа, а именно горния. Отвивате и него, откопчавате буксите /две/ и целия блок излиза само отдолу, през дупката, където е малката жабка. Сглобяването става по обратния ред и сте готови. Всичко отнема около 20 минути, но е хубаво да сте на топло, защото в противен случай може да счупите някоя щипка. След като монтирах копчетата се появи нов проблем. Като вдигна шофьорския прозорец се затваряше до горе и сам слиза около 10 см надолу. Оказа се, че трябва да се ресетне самия контролен блок в ключа. Това става с диагностика. Аз опитах, но в моята диагностика не открих такава опция. Ресетването става и с контактния ключ. В този клип е обяснено как става и при мен се получи от първия път. Сега всичко работи перфектно, може би до следващата смяна. Поздрави и дано съм бил полезен.
  11. 0 точки
    Здравейте колеги! След кратко умуване решихме да останем верни на Хонда... Ето и с какво заместихме "катафалката" (най-истинското комби на Хонда): Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. 0 точки
    За пасажерската врата процедурата беше сравнително лесна. След гледане на клипове в нета как се свалят корите на вратите се захванах с пасажерскста. Там маншона е по-различен, но като се отвори жабката за смяна на филтър купе в десния край се вижда черма пластмасова фуния, от която излизат кабели. През нея се мушка новия кабел и се повтаря процедурата с релето. Така вече пуснатия кабел заедно с този от задна дясна врата минаващ в прага напред към жабката прекарах зад кутията на парното към шофьорските крака. Между мокета и пластмасите на централната конзола успях да промуша двата кабела. В последствие реших да хвана сигнал заключване от пасажерската врата. Снимки по късно. И така се стигна до шофьорската врата. Там реле не е необходимо ако се пуснат два кабела, но аз продължих по изпитания метод с релето. В тази врата на края на маншона има букса, която запълва целия отвор във вратата и се наложа да промуша кабела през някой от празните пинове на буксата. Иначе самия модул си има по два кабела на канал, но аз кафявите не ги използвах. Снимки по-късно. На ясно съм, че процедурата е много зорна и няма да има много ентусиасти а и обясненията ми не са особенно ясни, но ако някой се реши с радост ще помагам. Моля за извинение, но направих няколко еднакви теми. Модераторите да изтрият излишното ако е възможно.
  13. 0 точки
    Здравейте колеги. От доста време търся вариант за автоматично затваряне на прозорците и да се похваля, че съм на финалната права. Ако утре не ми мине котка път ще монтирам съответния модул и ще направя подробна тема за кое как и защо се прави. Идеята е, че за целта модула трябва да е със защита по ток а не само по време.
  14. 0 точки
    Най-вероятно говориш за модула за управление за съклата. Той е в шофьорската врата заедно с бутоните е. Пробвай да го ресетнеш.
  15. 0 точки
    Здравей, колега, Да има развитие, преди около две седмици се сдобих с автомобила, на колега от форума.
  16. 0 точки
    Да си оправят отбора, ми то и механиците им са пияни.
  17. 0 точки
    Преди година правих процедурата по обучението на втория ключ, мисля че беше по това видео, не стана от първия път, мисля че на 3-4-тия път се получи, но се получава, опити трябва. Първия път не знам как, но и двата ключа не работеха, втория път новия ключ работеше, а стария не, и на 4-тия път стана
  18. 0 точки
    Пробвах да потърся в и-нет, но навсякъде е показано по един и същ начин... 😕
  19. 0 точки
    Така, след 2 години каране на HR-V с вариатор да си кажа: градско - адски удобно, линейно ускорение на светофарите, разход 11/100 газ извънградско - при 90 км/ч разходът го докарах докъм 9/100 газ, изпреварването си е не много приятно, превключвам на спортен режим, предполагам, че там вече играе малката мощност на двигателя повече. магистрално - разход 11/100, при скорост над 140 вариаторът почва да се пъне и да сменя позиции, карам си със 120 и си е ок. лек офроуд - черният път до вилата не го усещам, дупки и неравности във Варна също. лед - миналата зима си карах на гигантски слалом по заледен баир нагоре, заобикаляйки закъсалите(с чисто нови зимни гуми, разбира се). Общо впечатление - много съм доволен, мисля да си я поддържам докато един от двама ни(аз и харвито) не сдаде багажа.
  20. 0 точки
    Аз само бих казал, че на хубава кола да сложиш андроид навигация с 1 ГБ рам… 1 ГБ е доста недостатъчно за нормално гладко опериране. 2 ГБ бих казал, че е абсолютен минимум, но аз бих заложил на повече, ако купувах. Изключително лошо впечатление ми правят големи екрани в коли, с модерен интерфейс, но лагващи. Дори ОЕМ-ските на много марки.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    J2534 e протокол за комуникация. С това съм пробвал става: ELM 327 A това е по-добро но и по-скъпо: Launch x431
  23. 0 точки
    Колега не каза как се справи. Къде намери буксите. Имаше ли ги в колата? Утре ще купя кола с кожен салон и мисля да го прехвърля на моята. Та ако може да споделиш. Също така някой ако знае с навигацията как става ще е супер. Знам само че трябва да е фейслифтова.
  24. 0 точки
    Гледай чипа му да е J2534. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
  25. 0 точки
    Коя от двете е ZFR5J-11 или ZFR5FIX-11? За протокола "Момчета, помагайте" не е правилно име на тема.
  26. 0 точки
    Мъж и жена решават да си купуват Рено. Обаче не им стигат 1000 лева. Поумували, поумували, и се сетили, че мъжът има доста заможна съученичка. И решили, мъжът да поиска от нея 1000 лева. Отива той, връща се и казва: -Жена, ще ни даде. Ама първо иска да преспя с нея... Жената не мислила много. Колата убава, мъжът грозен... Пущила го. Прибира се нашия, носи 1000 лева, а тя го кара да разказва. И той почва: - Вечеря, малко пиене и у одъра. Таман да почнем, тя извади отнекъде една пчела, тури я на оная ми работа та ме ужили и почнахме. Та допреди малко. Жената, да не изпусне, напълнила вечерта една кутия с пчели, легнали, тя извадила една та го жилнала и кат почнали... На заранта тя се опъва блажено, мъжът става и казва: - Отивам за Реното. А тя: - Кво Рено те гони, бе!?!Кошери ще купуваме!!! КОШЕРИ!!!
  27. 0 точки
    Зравейте , всех си пратката , всичко е точно както винаги . Благодаря .
  28. 0 точки
    Следвай при избора на гуми всяка една цифра препоръчана от Хонда ,каито са размер ,теглови и скоростен индекс. Виж налягането на гумете пренадути вози като каруца,свалянета на височината на гумата също води до некомфортно возене. Имай впредвид че по бензиностанциите не са верни манометрите,хубав такъв не е скъп. Евтина гума няма нищо общо с такива от високия клас като возия. Взех си нови зимни гуми,казах на гумаджията че налягането при мен е 1.8-1.9 той ми каза че съм луд,но аз казах да ги направи така. Всичко Ок като си мисля че ме е послушал, и се започна всяка микро дупчица по пътя су усеща,край викам ще връщам гумите,но минах през едни автоаксесоари трябваха ми нови стелки и си взех и един манометър. Ехааааа гумите на 2,5 м.......му за малко не върнах гумите,сега всичко е наред и комфорта се върна,но няма как да стане като на мерцедес.
  29. 0 точки
    Ми да не работи правилно примерно би станало.
  30. 0 точки
    На кратко бих казал . Боже колко мъка има по тоя свят/България ...........
  31. 0 точки
    Получи се ,но няма да повторя.От 100 бр преправях 30...Рандемана им е много нисък
  32. 0 точки
    Технология капков тест: 1. Моторът трябва да е добре загрял, т.е. маслото следва да е достигнало работна температура. 2. Най-добре е капката да се вземе около 10-та минута след гасенето на мотора; 3. Взима се парче чиста негланцирана бяла офисна хартия с плътност 80гр/м2 и размер около 7х7 см и се поставя близо до мотора върху равна повърхност и върху нещо, което не му позволява да се опира на повърхнината под него - да речем взима се капачка от бурканче със сладко (или друго подобно) или ролка тиксо и листчето се поставя/закрепя (може да се прилепи с тиксо) върху него. Така центърът на листа, където ще капне капката, не се допира на нищо - виси във въздуха, а краищата му се опират на ръбовете на капачката или на ролката с тиксо. Можете също така да подгънете два от противоположните краища на листчето, което е в квадратна форма, така че да се образува нещо като масичка - Внимавайте центърът на листчето да не провисва!; 4. Вади се внимателно щеката – без да се бърше! По принцип ни трябва ПЪРВАТА КАПКА. Стремим се максимално количество масло да остане на щеката. Издърпваме я внимателно и веднага я хоризонтираме ( щека ----------------о ). Пренасяме я внимателно до парчето хартия и я изправяме на около 1,5-3 см над хартията. Изчакваме капката да капне – може да отнеме време, следва да сме търпеливи. Ако не капва - много внимателно и леко се допира щеката или по-скоро маслото от щеката до хартията - колкото маслото да се плъзне от щеката на хартията; 5. Хартията с капката и подложката под нея се занасят в помещение със стайна температура и капката се оставя да съхне 22-24 часа; 6. Листчето с капката се скенира на скенер с разделителност 600 dpi (може и 300dpi) или се прави макроснимка с телефон или таблет. Скенерът е за предпочитане, тъй като всяка една капка от теста (на 1000, 2000, 3000 км и т.н,) ще бъде осветявана по един и същи начин, което е много важно за обективността на теста. Условията, при които се прави теста, следва да са максимално идентични при взимането на всяка една капка: една и съща хартия (от един пакет); едно и също време на взимане на капката (около 10 мин. след гасене на мотора); едно и също място на сушене; едно и също време на сушенето; приблизително еднаква температура на помещението, в което се суши капката; липса на влага в помещението; един и същ начин на скениране. Когато капката се снима с фотоапарат или телефон, трябва много да се внимава осветеността й да е равномерна Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката. Да няма потъмнени или силно осветени зони. Светкавицата да е изключена. Винаги се снима на едно и също място (у дома, например) и на една и съща светлина. Задължително се подлага чист бял лист хартия под листчето с капката. Обработка на капката с GIMPPortable - кратка инструкция:
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...