Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.11.2019 in all areas
-
3 точкиКолегата вероятно пита, за да изключи варианта за задействан шок-бутон. Най-просто казано, това е устройство, което при сериозно сътресение на автомобила ( примерно катастрофа) се задейства и възпрепятства запалването, с цел да се предотврати пожар в такава неблагоприятна ситуация. Намира се близо до левия крак на пасажера. Проблемът е, че това устройство се случва да се задейства и от незначително сътресения. Преминаване през дупка или друга неравност, хвърлен предмет на пода в близост до него или както се случи при мен - пасажерът бутна с крак предмет върху шок-бутона и колата изгасна в движение в Айтоския проход Проверете го и това нещо. Ако и от него не е, обърнете се към механик, който разбира от Хонда, а не към самозваните "майстори", който разбират от всичко и затова не искат да се занимават с такава "стара кола".
-
3 точкиПонятието "най-добрата зимна гума" е доста подвеждащо и ако се ръководим от него много често бихме се заблудили при покупката. Една е най-добрата зимна гума в Скандинавия, друга е в Белгия, трета е в България и т.н. Всеки трябва да прецени при какви условия ще я ползва. На ски ли ще ходи всяка седмица, в града ли основно ще я кара или по големи пътни артерии, по малки такива и прочие. "Най-добрата" зимна гума е различна за много от колегите тук във форума, защото условията на експлоатация са различни. Някои се съобразяват с шум, съпротивление при търкаляне, други не се интересуват от тези показатели. Много често не се обръща внимание на поведение на мокър и сух асфалт, а в България през зимата може да има 20-тина снежни дни само и тогава какво е най-доброто на такава зимна гума, която е на първо място в класацията при снежна покривка? Мисля, че правилното процедиране е да се разгледат достатъчно тестове, да се оценят отделните показатели и всеки според своите нужди да си избере правилните за него зимни гуми.
-
2 точкиТова е подходящата грес https://www.tech-co.bg/bg/produkti_auto/pasta-spirachna-hidravlika-ate Тази грес, която ти си посочил е за гърба на накладките и водачите на накладките, тоест не е подходяща за водачите на апаратите.
-
2 точкиЗдравейте, поръчката пристигна. Днес се разпределя и до края на деня ще бъдат изпратени пратките на тези, които ще получават с куриер. Успешен ден!
-
2 точкиОще една рефлашната К24 синия рън е преди, зеления след рефлаш, нещата са много приятни. Колата има и газ там даде само 182 коня и 220Нм на гумите 😜.
-
1 точкаЗдравей, Смяната на маслото в диференциала според мен е задължителна. Маслото само оригинално, събира по спомен 1.2 литра. Ако няма резултат, то тогава се разтърси из форума за "полиране на дискове" в домашни условия. Скоро някой беше питал отново за това. Също и в оф-роуд форума има инфо по темата.
-
1 точкаКолега, Тук има един клип, в който показват как се прави смяната: Дано ти е полезен
-
1 точкаНе можах да и видя състава от каталога, но май не е за водачите на апаратите. Ако е на минерална основа като влезе в досег със спирачна течност и става мазало. А, колегата Rakeem е писал преди мен. Аз ползвам само на Хонда комплекти или по горепосочената на ATE.
-
1 точкаМежду другото, наистина греста в леглото на водачите беше спекла яко, приличаше на нещо като мазут, гъсто и лепкаво. И малката гумичка отпред на единия водач, явно от греста лепкаше, колкото и да я мия продължаваше да лепка. Аз като ги ремонтирах моите, сложих от смазката, която си беше в комплекта с водачите. Да се надяваме, че няма да спече, все пак за това е правена.
-
1 точкаЕдин колега от форума на Алфа Ромео е присъствал на този тест във Финландия, хванал се е за главата и ето какво е написал: "След като преди 2 седмици присъствах на едни тестове на зимни гуми във Финландия, повече не искам и да чуя за зимни гуми на сухо и мокро. Тотално ми се обърнаха представите за спирачен път при минус 7 градуса. Зимната гума - победител в теста - имаше повече от 8 метра по-дълъг спирачен път от най-обикновенна лятна гума. На мокро при плюс 1 градус спирачния път на зимните гуми също е с около 8 метра по-дълъг от този на летните. Да не говорим за устойчивост към аквапланинг - зимната гума е бахти трагедията. Тия басни и градски легенди за меката каучукова смес и алабала бяха актуални преди 20 години. ЗИМНИТЕ ГУМИ ИМАТ ПО-ДОБРИ КАЧЕСТВА САМО И ЕДИНСТВЕНО НА СНЯГ, И ТО УТЪПКАН СНЯГ. Ето го и самия тест, "сухата част" беше проведена бе при минус 7 градуса, а мократа - при плюс 1 градуса." pinko. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=14203
-
1 точкаПочти всяка лятна гума е по добра на сухо от всяка зимна, освен ако не е под -15. Само и трябва малко загряване - 2-5 км. На магистрала зимната на сухо е ужас. Спирачен път, маневриране, обратна връзка. Пример: Преди 3-дена участвах във верижна катастрофа в Бургас. Времето- слънце, вятър и температура 24 градуса. Камион спря внезапно заради неправилно пресичащ пешеходец. Аз зад него с летните заковах, след мен колегата и той с летни среден клас спря, третия зад него не можа и го удари. Спирачен път много дълъг, по следите които установихме. Колата Пасат купе 2015. Гумите чисто нови зимни контита монтирани преди седмица. Много са факторите които влияят в случая, но гумите определено са определящи. За щастие аз се отървах с подпиране на задната броня.
-
1 точкаТова с +7- те градуса е голям мит. Защо най-много катастрофи стават ноември/декември и март/април? Защото на сух или мокър асфалт се шофира със зимни гуми! Който се интересува да се запознае с теста на AutoBild във Финландия на - 7 градуса сухо и на +1 градуса мокро, зимна гума срещу лятна гума. Някой колеги ще останат много учудени, но най-обикновената лятна гума разбива всяка зимна гума при тези условия, като спирачен път, стабилност в завои, аквапланинг. Заключението е, че предимството на зимната гума е при сняг и лед.
-
1 точкаНяма как без зимни (или поне всесезонни). При температури около нулата лятната гума става твърда, губи сцепление и е опасна. Извинявай, ако е било шега и не съм хванал
-
1 точкаСтани, клипа е за бензиново CR-V и ще те подведе. Над алтернатора при дизела, е тялото на масления филтър, което пречи много и няма да можеш да извадиш нагоре самия алтернатор. Така че се сети, какво ти казах за тампона.
-
1 точкаПлавно се усеща смяната, въпроса дали е нормално е от чисто любопитство - предишните ми коли са били все с ръчни скоростни кутии. Пък уж при други марки изобщо не се усещало превключване на скорости. Хондата е 2006г. Executive 2.4 бензин И съм момиче
-
1 точкаВъв форума има писано колко щеш , по добре си земи друга кола . И все пак под 1500 за да стане добре няма да минеш.
-
1 точка225/45/17 Brigdestone Blizzak LM 001 EVO струва 220лв. ! Колеги къде по надолу искате! 205/50/16 Bridgestone Blizzak LM 001 EVO струва 130лв.! Ако и това ви е скъпо, карайте корморан или барум 97лв. Ако ХОНДА е евтина и безпроблемна кола, карайте с хубави гуми поне! Акордеона обаче не е хич евтин, по скъп от ваг и бмв.
-
0 точки@Fen8, Преместих вече две твои теми в раздела за Civic 6-та. Мисля, че това е достатъчна индикация, за да спреш да пускаш темите си в Общите дискусии и да ги пускаш в правилния раздел. Надявам се, че след този мой пост повече няма да ми се налага да местя други нови твои теми. Моля те да прочетеш Правила на Форума, в т.ч. т. 2.1, изречение второ - ТУК
-
0 точкиСемейството остава без пари. Жената казва на мъжа си: - Ще отивам на Околовръстното да заработя. Мъжът: - Добре, аз ще ти бъда сутеньор. Така и направили. Жената стои край пътя, мъжът седи в храстите. Спира един автомобил. Шофьорът пита: - Колко? Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, той ме пита „колко“? Мъжът: - Кажи му „Секс 50 лева, св*рка 20 лева“. Жената притичва до шофьора: - Секс 50 лева, св*рка 20 лева. Шофьорът: - Имам само 15 лева. Жената: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, има само 15 лева. Мъжът: - Кажи му, че за 15 ще му л*скаш. Жената притичва до шофьора: - За 15 ще ти л*скам. Шофьорът: - Добре. Сваля си панталоните и гащите, жената вижда достойнството му и казва: - Почакай секунда! – и бяга в храстите при мъжа си – Васе, дай му 35 лева назаем .........
-
0 точкиАко въпроса е към мен... самото рамо на което е ролката стоеше видимо на криво. Нямаше шумове от ролката и беше стегнато, но посукано.
-
0 точкиЗаповядай и снимка има в линка- https://honda-solaray.bg/product/346/diferentsialna-technost-honda-dps-f-1l.html по спомен събираше 1.2л налива се до протичане от горната пробка.
-
0 точкиСлед малко ровене в нета и гледане на тестове, изглежда, че си прав @pendoc за сух асфалт при студена температура. Следвах простата логика, че на студено гумата се втвърдява, но съвсем не съобразих очевидното нагряване на гумата при спиране и маневриране.
-
0 точки
-
0 точкиИма интервали на бензин и на газ през които се проверяват клапаните,за да не се изпада в такова положение да са виновни те. При неспазване на този интервал най-малкия проблем е че колата ще изгасне,и изгасването е признак че те доста са минали този интервал.
-
0 точкиКолеги са писали, че може, но тъчскрийна спира да работи. Ако работата с джойстика не е проблем – става. Иначе трябва и екранът да се смени.
-
0 точкиНа мен ми доставя удоволствие да правя нещата по колата си и не бих казал, че се мъча. Иначе вертикалното настройване е елементарно, въобще не е нужно да има стена и да се чертае свръх-прецизно по нея. Нужно е парче висок картон - към 80 см. Той ще играе ролята на подвижен и лек екран. Също ролетка, маркер и отвертка тип Ph-2. Ето как: Паркира се на равно място (например паркинг на мол, на кауфланд, на метро, на лидл или подобен). Даже и на улица без дупки може, ако намерите такава. Взема се картонът, разчертава се от 0 до 70-80 см с хоризонтални линии и се използва като подвижен екран, вместо стена. Слага се този картон стъпил на земята буквално пред фара, на 5-10 см от него и се маркира височината на светлинния сноп, която ще е някъде между 60 и 70 см. 65-66 е още по-точно. При 1.3% наклон, маркираме точка на 13 см под тези 65-66 см, или на 52-53 см височина на разчертания картон. Това трябва да е височината на светлинния сноп на 10 метра напред. Слагаме картона на 10 метра пред колата и на 1 метър вляво от фара, който регулираме, слагаме картона пак да е стъпил на земята, връщаме се при колата и въртим врътките докато докараме светлинния сноп на маркираната точка 52-53 см. Това е. Прилагам снимки: @Pavel_Pavlov, потвърждавам това, което каза @ceco_accord - при правилно настроени DOT-ксенонови фарове, не трябва да има заслепяване, защото дясната хоризонтала не минава над нивото на фара, а остава на същото. Значи 13 см е разликата. До момента не съм намерил някъде да пише за нейното ниво в документите. Ъгълът между двете при 13 см разлика на 10 метра и връх на този ъгъл - центъра на фара, е 0.745 градуса. Не знам дали точно за него питаше. https://www.calculator.net/triangle-calculator.html?vc=90&vx=1000&vy=13&va=&vz=&vb=&angleunits=d&x=59&y=16
-
0 точкиАз поръчах от този сайт преди един месец предни амортисьори Ashika и въздушен филтър Jappanparts, а пристигнаха части с марка Stark.
-
0 точкиВ какъв смисъл с конкретните марки. Поръчвам АТЕ дискове и идват АТЕ дискове. Поръчвам АТЕ накладки и идват АТЕ накладки. Поръчвам Febi тамони и идват Febi тампони и т.н.
-
0 точкиЦецо нарочно постна снимката за да види реакцията ни. Още след покупката на колата е видял всичко а пък и по празниците ходи при своя селски за обслужване 😀 така, че знае много добре за какво иде реч. Аз със същия цвят на главата минах над 200х.км, нали и ние хората сме бели, черни, жълти и какво от това 😂
-
0 точкиОт години ползвам Bridgestone. Летни Potenza RE002, RE070! Следващите ще са RE 71R Зимни Blizzak LM 30, 32, 001 EVO! Скромно казано, това е гума с невероятно качество на цена под прехвалените мишелин и гудиър! А пирели, които се разпадат по пистите, не бих дал пари!
-
0 точкиСтаро, но за съжаление актуално: След като рейтингът на Ангела Меркел тотално се сринал, след като покани бежанците в Германия, тя притеснено се обадила на приятеля си Бойко Борисов: - Абе имаме избори в Германия и съм доста притеснена да не ги загубим. - Няма проблем, ще ти пратя един човек, който разбира много от тези работи - казал Борисов и командировал Цветан Цветанов в Германия. Минали изборите, Бойко звъннал на Цветанов: - Цецо, какво стана в Германия? Ангела спечели ли? - А не, втора е, обяснил Цветанов. - Как така, а кой спечели изборите там, попитал Бойко. - Е, как кой - ГЕРБ, разбира се, отвърнал Цветанов.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00