Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 30.09.2019 in all areas
-
2 точкиЕто вижте последния пост колко са запушен и ЕГР пътищата как тогава да работи добре ЕГР клапана. Първо се увери че те са почистени.
-
1 точкаКачвам отново пробите, тъй като предните снимки явно не ставаха. Става въпрос за 2 проби взети от едно и също масло по едно и също време. Всяка от пробите е сканирана и снимана с телефон. Ако и така не стават, няма смисъл да качвам други, защото явно не разполагам с нужната техника за да направя годна снимка на пробата. Информацията е: - Ravenol HDX 5/30 - Honda CRV R20A2 с ГАЗ - пробег на маслото 8700 км - цикъл (извънградско/градско) 50/50% около 4000 км са магистрала - сезон на експлоатация 03.2019 / 9.2019 г EDIT: добавени "пила" (emod)
-
1 точка
-
1 точкаВ Варна поне имате двама много добри специалисти.Виж намери контакта на колегата Miamoto и да направи повторна диагностика преди да си почнал да сменяш каквито и да е части.Да попитам само в коя Хонда Варна е закара?Бултрако или Хонда Варна демек Карада?И ако не е тайна на колко километра е колата?
-
1 точкаПрочети тук: http://www.civinfo.com/forum/how-guides-only-8g/313690-radio-screen-segments-problem-pop-sound.html?amp=1
-
1 точкаПроблема може да е в самите пътища на ЕГР-а и чистенето на самия клапан няма да помогне много.
-
1 точкаПасажерската пръскалка можеш с една игла да я регулира къде да пръска. Имай в предвид, че на магистрално каране струята отива по надолу.
-
1 точкаКолко време задържаш лоста? Чистачките не тръгват веднага с дърпането на лоста. Първо пръска вода и след поне 1-2 секунди тръгват и чистачките. Ако само "чукнеш" лоста, дори и няколко пъти, няма да тръгнат. Трябва да задържиш.
-
1 точка
-
1 точкаЗа колегите с джаз. Егр клапана не прави проблеми а ей това :
-
1 точкаЗдравейте колеги, Благодаря още веднъж на всички за тази подробна тема. Исках да споделя и моя скорошен опит по този въпрос Накрайник на рейка (десен) Останах много доволен от този ремонт, получи се много добре. Човекът който оправя рейките от Бултрако беше в лятна отпуснка заедно със всички от сервизът и нямаше никой, та се наложи да викаме неволята. Няколко думи които мога да кажа за това какво прави той, при него има подходяща шлайф машина с която може да направи прецизен шлайф на целия прът ако се налага, това вече не е евтино и лесно, понеже се сваля и разглобява всичко. Освен това сменя и още неща които са около кормилния прът и т.н. Хубавтото е че при мен не се наложи. След като брат ми ми направи инструмент за свалянето на накрайникът успяхме да го свалим на място (около 20 мин.), хубавото е че даже и стенд не е необходимо да минаваш, понеже накрайникът се сваля от ябълковидната сглобка и се монтира до крайна позиция, след това. Втулката я направих, при стругар в Пловдив, препоръчан от бащата на мой-познат, цента за втулка + набиване в държача беше 15лв. Материалът за втулката го купих от склад на Ангел Стоилов. Намира се на Кукленско в Пловдив, в София се намират в Дружба, цена за прът ф31x 200мм е около 20лв. След свалянето на накрайникът на кормилнтата рейка, се сваля вътрешната скоба на маншона и идва ред на развиване на държача. Оригиналната втулка не е втулка а черупка и се избива не толкова трудно. Старата втулка в държача Новата втулка набита в държача. Проблемът със тракане и пукане се оправи , мисля да сменя и лявата края на Септември. Малко измервания по въпросът. Износването на втулката беше около 0,08мм диаметрално, тоест 24,08мм , новата я успя да я направи стругарът на 24,01мм, мисля че може и да е малко по тясна, примерно 24,005, но за работа със такива толеранси от 5 клас на точност се иска сериозно оборудване. Всъщност не знам как успя да я направи толкова точна на универсален струг този пич, но се справи. Първоначалната ми идея беше да я изработим на струг със ЦПУ за да се зададът корекции, след което на шлайф за да се докара размерът със точност в хилядни, за съжаление машините бяха заети и нямаше как да стане в моментът в които ми трябваше на мен. Надявам се да съм полезен Поздрави
-
1 точкаЗдравейте на всички. Вчера открих лесен и най-важното безплатен начин за ресет на нивомера на бензина. След близо година чудене с колко бензин съм в колата въпреки дадените 90 лв. за емулатор(така и не разбрах как работи, с половин резервоар бензин ми свети лампата), се зачесах по главата и стигнах до следното: бъркаш с пръстче,както се бърка в ... ,само че в гърловината на резервоара, да се отвори металната клапичка и готово. Може и само да се вкара бензинов шланг, без да се зарежда. Сигурно доста хора го знаят ама за мене си е откритие тъй като сам стигнах до него. На някой може да е полезно. Акорд 2009, 2.4 АТ ,lpg Фобос
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря и на двама ви. Със сигурност няма да карам повече от 10 000 км, даже 9000 км. Наближа ли 7/8 000 пускам поръчка и като дойде сменям. Просто понякога ангажименти, пътуване и тнт и не мога да вляза веднага за смяна както и в момента наближих 9000 и ми стана интересно какво е състоянието. Антифриза не мърда и мл, оригинален на Хонда (тайп 2 мисля беше), скоро сменен от Бранко. Принципно не правя компромиси с консумативите и за това гледам да се ориентирам в ситуацията. Преди на Р18-ката долу горе на 8000 км сменях масло, тука на Р20 с автомата оборотите са малко по-ниски спрямо Сивика и може би маслото има леко по голям ресурс.
-
0 точкиДани, имаш право за обводняването , но, ако правилно съм разбрал колегата @frizzante, той няма намерения да кара маслото повече от 10 000 км (макс.). Затова написах, че 10000 км няма да са проблем - остават му още около 1200-1300 км в сравнително "топъл климат". Зимен период не предвиждам .
-
0 точки20 градско трудно да удари, но 16-17 може. То и от градско до градско има разлика. Тая горе с пейката е циганска мечта - пейка, някакви двуцевки на генерацията, теглич и някакъв бесен китаец вместо оригиналната мултимедия. Разбира се е в перфектно състояние. Това дали ще я запалиш студена, ще я видиш на сервиз, ще я оглеждате 8 човека, от които поне 3-ма майстори няма никаква гаранция,че колата е читава. Така можеш да се наиграеш с наглед перфектна кола, че не е истина. Аз за това и не ги подбирам много много, взимам пък после каквото такова.
-
0 точкиЕмо, не знам дали обърна внимание на периферията на капката. Най-ясно се вижда при моята обработка. https://forums.hondabg.com/topic/107096-капкови-проби-на-двигателни-масла/?do=findComment&comment=1057556575 Според мен това обводняване ще се засили при 10 000км. А пък през зимния период - още повече. Аз бих го карал това масло, на газ, до 7 - 8 хил. км, за да е "мирно селото".
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте, реших проблема. Крушките не бяха монтирани както трябва в цоклите. По едно от трите крачета не бяха влезнали в жлеба и поради тази причина крушката е седяла накриво в рефлектора и от там се получава това светещо петно, все едно съм на дълги. След поставяне на крушките както трябва, гледката е повече от прекрасна и фаровете светят чудесно. Няма расейки, прави линии отгоре (лястовица) и двата светлинни лъча на левия и десния са а едно ниво. До реглажи не се стигна. Много благодаря за помоща и насоките които ми дадохте.
-
0 точкиНаложи се да сменя радиатора защото стария протече.Купих радиатор с дебелина на питата 26мм а стария е 16 мм това ще ми саздава ли проблеми.А и новия се от автоматична трансмисия излезна ми по изгодно и за това го взех.При монтажа всичко си пасна както трябва.Притесняваме да не почне да грее не сам я карал щото нямам време да патувам на някаде само градско няма ядове.колата е 105 кс.
-
0 точкиВажното в случая е да се увери че пътищата са чисти преди да пристъпи към по скъпи интервенции. Като знам какъв мазут е нашата нафта всичко е възможно.
-
0 точкиПетрохан от южната страна е чисто нов, а по северната е здрав (с по-едрозърнест асфалт) и се пътува с кеф, така че, както решиш.
-
0 точки
-
0 точкиРазходих малко комбито до южната ни земя - сам с минимален багаж. Напълних резервоара до горе с 95 и хванах Петрохан, новата северна дъга и Тракията, по която имаше ремонти и задръстване (половин час пъплене на 1-ва). За 3 часа и 24 литра лапна 250км и бях под тепетата (по конкретно на Альошата). Помотахме се по задръстванията, пренощувах при френдове и в събота (по стария път) скокнах до Ст. Загора. Тамошните задръствания и разходки по околностите (вкл. малко черен път) качиха още разхода и стрелката бе слязла 1мм след средата, а борда отчиташе 8.7/100. Днес реших да почерпя колцата с лакомство (нали ми е Р.Д.), та на път за магистралата допълних до горе 100 октановия Газпром и се запътих към вкъщи. Така се получи смес от 40% А95 и 60% от 100 октана. Знам че със скъпото гориво е по-икономична (като литри и пари, но не очаквах такъв резултат, да не говорим за удоволствието което ми дари за юбилея.:) Какво ли ще е ако някой ден се сетя да нълея само 100 октана при светеща резерва! Нулирах В-то на борд компа и качих Тракията. Там се оказаха камара километри с ограничение, та поддържах 100 на круиза (борда показваше 6,4л/100) после качих круиза на 130 и до началото на баирите се държеше на 6,8л/100, след тунела стигна 7.5, а на слизането до София (преди да кривна вдясно по околовръстното) бе 7,0/100. За съжаление ми звъняха, та пропуснах новата тангента и шляпах по старото околовръстно с трафика, и преди Костин Брод бе на 7,2/100. После захапах баирите, а по-натам започна и празникът на 2-ра и 3-та. До билото бях на 7,5/100, а пред гаража отново на 7,2/100. Но най поразителното е че стрелката на горивото е на 3/4 (тя всъщност чак на София стъпи на МАХ) за 346км и около 4 часа път. Другото е че си припомних как работи автомата като усети добър бензин. Лок-ъпа заключва рано, прави го не само на 5-а , а и на 4-та и 3-та и е великолепно да се карат тея по-реални коневе. Може на капачката да пише А95, но вероятно е по тамошните стандарти. Тук до него се доближават нашите 98 или 100 октана. Направи ми впечатление и че в най-бедния регион на държавата А95 е 2,27лв, по-високите октани гонят 2,80лв, а тази 100-тачка която сипах на Ст Загора бе само 2,32лв. Това да е на вниманието на правителството, дето си мисли (не знам всъщност какво си мисли)??? Някой от юг ако пътува насам - поръчвам си туби свестен бензин на народни цени, а столицата и магистралите не случайно избягвам - окачването хвърли доста труд и героизъм да ме държи в пътя (добре че е дуракоутойчиво). Та така. Първа стъпка към тунинга и икономията на гориво е качественото му съдържание. На печелившите - честито, а колцата е "бомба" (без бомба в багажника)!
-
0 точкиПопадал съм на такива обяви в сайта с трите букви. Там излизаше и варненската, сега я няма на първата страница с търсене "катализатор".
-
0 точкиПровери правилно ли е поставена крушката има три зъбчета дали и трите за влезнали .Малко е трудоемко ,завиваш гумите на една страна ,махаш подкалника до средата и бъркаш от там.
-
0 точкиКарпера пак търка клавиатурата колкото да не заспи. По темата - кутията има и вътрешен филтър, но трябва да се отвори кутията. Ако няма да се прави ремонт на кутията, няма нужда и да се сменя. Лагера няма смисъл да се сменя. Ако има виене, проблема е в капака, а не в лагера. Вие ли, или се сменя капакът, или се ремонтира наличният. Ако се смени само лагера, то кутията пак ще вие, но с нов лагер. Аз ако бях, бих опреснил маслото(стига старото да не е съвсем черно, че не се знае кутията колко ще изкара) и сменил семерингите на полуоските и газ.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00