Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.08.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Днес ще се отклоня малко от моторите , но две поредни коли ме вцепениха вчера и днес . Искам да ви обърна внимание на спирачната система. Ако вашият живот не ви е мил и не ви пука то помослете за останалите. Ще започна със спирачната течност която се сменя на максимум 36 месеца ! Ако сами си сменяте накладки няколко неща които ще изброя ще са ви от полза . 1 винаги проверявайте дебелината на диска и я сравнете с зададения минимум , ако е под ,на или с някоя десета до минимума то незбавно ги сменете . 2 при смяна на накладки задължително почистете и смажете водачите с греста предвидена за тази цел . Никога с графитна .! 3 подложните пластини на накладките ги свалете почистете тях и основата на супорта на която лягат . 4 уверете се че наклатката влиза леко в леглото си и е притискана само от пружинна сила на пластините . При нужда изпилете водача на накладката от чеплъка на шанцоването и боята . 5 обезмаслете дисковете 6 Преди монтаж на диска се уверете че сте почистили идеално главината от ръжда, налепи и всичко което би попречило диска да легне с цялата си площ на нея. 7 не мажете медна грес на диска и след това да монтирате алуминиеви джанти.
  2. 2 точки
    Значи в такъв случай, за К20 и К24, най-добре да се ползват масла по ACEA A5/B5 (0W30 и 5W30). При двигатели в добро здраве, разбира се. Te са нисковискозитетни, точно като за тези двигатели, но една идейка по-гъстички от 0W20 и 5W20. Същевремено са с по-високо съдържание на цинк и фосфор. Мисля, че това би намалило и износването на разпределителния вал на К20-ската. Правилно ли разсъждавам? За дизелите с ДПФ няма много опции и трябва да се ползват масла по АСЕА С - спецификациите.
  3. 2 точки
    Не е болт, а шпилка с гайка. Може да протече масло от там, но явно е залепено... При следващият реглаж на клапани го оправи!
  4. 1 точка
  5. 1 точка
    Дани реално е по добре и за мен лично е по добре. Преди години и маслата бяха с повече цинк както някои рейсингови в момента . Тук идва момента че C маслата са с по малко цинк от АВ , за дизелите имам в предвид. Някъде в менюала да пише че колата може да е в бг,ще е на 20+ години и на газ!. Налага се заради натягането на клапаните по бавно става така . И натягат прогресивно , не спрямо пребега а колкото по натягат толкова по бързо става.
  6. 1 точка
    Усещаш ли загуба на мощност? Няма да си блокираш двигателя, нищо лично към бившата ти колежка, но по-скоро се консултирай с някой, който разбира от коли, а не от продажби на коли. Трябва да я покараш надълго, иначе ще става по-зле. Може да се оправи сама като влезе в режим на регенерация.
  7. 1 точка
    По-добре си намери оригинален от кола за части. Много време търся кора под двигателя за на жената Микрата /явно им е слабо място/ и няма. Намерих такава чисто нова в сайт. Дойде за два дни една смотана пластмаса която нито пасваше по размер нито по форма, върнах я. Това го давам просто като пример.
  8. 1 точка
    Колега, маслото в кутията сменявано ли е и ако да с какво? Нивото на маслото в скоростната кутия на топъл двигател до къде е на щеката? Закачете я и вижте дали има записана някаква грешка, възможно е датчика за налягането на маслото в кутията да си е изпял песента.
  9. 1 точка
    Да така е, а и вие доста рано включвате втек-а и може от там да се позаглаждат нещата. А как ще станат нещата с настройката на VTC или ползвате Hondata или някоя друга афтърмаркет електроника?
  10. 1 точка
    Здравей колега.По принцип всичко е възможно. Такова пукане при въртене на волана на място или малка скорост,са две/три неща.Едното е лагера на тампона на амортисьора (горе на бомбето) , шарнир,или тампони на носача.Това е.Но си иска разглобяване и ще трябва да инвестираш в едно такова да локализирате проблема.Иначе ще се сменя до безкрай до като се открие. А рейката е ясна,откачва се от главината, хваща се рамото и се клати в във всички посоки,тропа ли и тя е.
  11. 1 точка
    И на мен Стрийма ми харесваше, но реших да "разроша гаргата". :) Иначе пиши (макар че снимките са стряскащи), но пък нека знаят и дано някому е от полза. Както е казано: "По-добре веднъж да видиш, отколкото 100 пъти да ти разкажат". Интересуващите се уважават техниката и целесъобразно я пазят, а на другите им е "през оная работа" и стигат до твоята работа (операционната ти маса имам предвид).
  12. 1 точка
    Като пуснах темата мислех, че ще се развие, но явно не допадна на ютуб мастърите . Е, аз ще почна да пиша. Ще почна със следното: хора, сглобявавали двигатели чрез клавиатурата и ютуб, по-добре да не пишат, не само тук, давайки акъл за точно същото. Масово явление напоследък . Започнаха се теми за масла, ремонти, части и т.н,. и лица, незнаещи какво има в един мотор, се оказаха на пирамидата от знания. Масово наблюдавам препоръка - ей тва масло си сложи, но не го карай повече от 6к. Е защо да го слага тогава? Ахаааа... ми евтинко е. Бях прочел и коментар, че мотор не може да изкара 200к с 10/40. Е, може! Знам повече от 30 такива на 300к+ и не са виждали друго, но това са мотори до към 2000 година. От там нагоре и самите производители промениха моторите, но не и принципа им на работа. Основната причина един мотор да гори масло или по-точно причини са няколко . 1 Сегментите и не винаги тяхното износване, а спичането на маслосъбиретелните пръстени и невъзможността им да работят правилно. Тук обаче ще се получи един омагйосан кръг. Защо спичат? От старо масло и немърливо отношение към мотора на водача. Тесни или запушени дренажни отвори на маслосъбирателните пръстени . 2 Прегравяне на мотора и омекване на сегмента. 3 Горните две вече са на линия и водачът почва да слага наливни лайна с цел по-ниска цена на маслата. 4 В по-редки случаи - износени гумички на клапаните. 5 Наличието на газ. Защо и газ? Една неправилно монтирана и настроена газова може да доведе до прегряване на мотора, бедни смеси - детонации и висока температура в цилиндъра. Респективно маслото в цилидъра/каналите на буталото се изпича. Почват отлагания. 6 Елипса в цилиндрите. Разход на масло в комбинация с газ постепенно води мотора до неговия край. Защо - би питал някой? По-късно ще пусна и снимки за това какви отлагания се получават от тази комбинация и какви наранявания могат да причинят на цилиндрите и буталата. Манията да се кара с тънки масла ми харесва, но днес при мен беше 37 градуса, и ако имах к24 - да речем, със сигурност маслото в нея нямаше да е 0в20. В Щатите били карали с такова. Дреме ми. В Щатите са си я купили нова, горивата са им 10 пъти по-качествени и не карат на газ. С появяването си к20 икономика е сгрешен на чертожната дъска и по-точно архитектурата на глава. Лоши магистрали на мазането на валовете, респективно износването им. Вече при к20 тапира и к24 тая недомислица я няма. При предходните мотори такъв проблем няма. Тук идва и друга драма, и пак с к20-та, дори и к24 - чукането в мотора. Проблем голям и от какво? Износване на буталата и почват да играят кючек в цилиндъра. Срещал съм негативни коментари за R-серията, но за мен това е доста по-направен двигател от съвремнните мотори на пазара.
  13. 1 точка
    И аз го имам това присветване но много по рядко на десния фар от 3 месеца и чакам нещо да изгори но все още нищо имам нови крушки но ме мързи да ги сменям говорих си с един пич който е със същата кола като моята и ми каза че и при него е било така сменил някви кабели от баласта до крушката и се оправило но малко ме съмнява да е от кабел че да засилва
  14. 1 точка
    Няма от какво да ти се шашка електрониката,какво като мотора е в разработка.Може да го провериш да не са го чукнали и повредили при ремонта на двигателя,че често се случва.От капачка и палец няма да ти забива такава грешка.
  15. 1 точка
    При моментни детонации, ако са от гориво и успее да корегира със запалването веднага,вероятно няма да светне,но при друг проблем светка.Всички по-оборотни мотори Б16,Н22,К20/24,които имат ВТЕК са с нок сензори.
  16. 0 точки
    Ремонтен комплект предни и задни водачи с маншони , дискове и накладки .
  17. 0 точки
    Ако те е страх да я караш, палиш, пускаш си музичка и държиш 2000 оборота за двайсетина минути може да се излъже и да влезе в регенерация без компютър. Когато ти е вдигнала разхода може да е правила регенерация. За маслото не се вижда спецификацията, ако е 'C' e oк за дпф. И за в бъдеще гледай какви обороти ти поддържа на празен ход, ако са над 1000 и моментния разход ти е повече от 1 чертичка, значи регенерира и не трябва да я гасиш, а да я караш.
  18. 0 точки
    Цитата е от един анализ на колегите от отдела за развой на ДВГ и по-точно тези, които се занимават с анализи на масла и горива.
  19. 0 точки
    Все още не. Главно поради две причини: 1) Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат е слабо разпространен при немските дилъри и не е наличен при този, който аз посещавам 2) рязко спадна пробега ми с моят Сивик и не ми се е налагало да правя обслужване скоро, но като направя 120 000км и отида за смяна на горивен филтър ще попитам. Може пък директно да получа фейслифт 1.6 i-DTEC с автомат.
  20. 0 точки
    Добре е. Темата принципно е за мин. разход, а твоят направо е нулев, понеже не си го оповестил. Иначе много си го натискал. Щом по обявения маршрут средната ти скорост е 100 км/ч. по магистралата трябва да си карал с над 200 - добре е.
  21. 0 точки
    Временно , временно..... Колко да е временно? 4 години вече съм така.
  22. 0 точки
    Филтърчето което е на самия клапан ( от моята снимка), се сваля като се издърпва. Ако при теб филтърчето е отделно, би трябвало да има някаква плака която го придържа,та разгледай то ще си покаже.
  23. 0 точки
    Ако пред мен ми отвориш капак, с такава гняс на мой двигател,директно отива за скрап, та ако ще и най хубавата серия да е! Ша ода пеш, да го е.а..!
  24. 0 точки
    Абе човек,караш кола за 3000лв. на газ и им правиш сметки на другите хора,вземи се спри малко,не за всеки е най-важно всичко да му излезе колкото може по-евтино.Някои хора искат да карат коли,които се движат нормално,не да се изприщват преди всяко изпреварване пък ти си получавай оргазмите от кеф на газ-колонката.И какво ми го хвалиш парното на тоя варел от тънка ламарина дето не е чувал за изолация,що не кажеш със 120км/ч как не може да се чуеш с човека до теб от шума в купето.
  25. 0 точки
    Абе пич,разбрахме че караш единичка бензин и мнооо ги чуваш тракторите,ма тук става въпрос за тройка дизел или бензин като момичето предпочит дизел.Ела те кача на мойта тройка трактор и друга песен ще запееш.Ай стига ръси излишно дизела как не бивал колко излишни рзходи имал ма бензина колко бързо загравял.Ако караш модела за който става въпрос да добре давай мнение но иначе да ръсиш ей така ми мерси.Ей го на,трактора ми вече чукна 280к км и какво само масла и филтри плюс премахване на ДПф всеобща болка за дизелите и пистов ремък до сега плюс накладки твойта единичка ако изкара до толкова километри с тази подръжка ще почерпя.Акумулатора ми още е оригиналния а вече чукна 9 години.Ти май вече втори ли трети сменяш по писаниците тук.Айде твоята единичка като изкара до толкова с тази подръжка ми се обади ще почерпя.Я кажи сега често,колко се ръсна за подръжка на твоята единичка бензин до сега?Газово регулиране клапани система за омасляване и т.н.Аз пък благодаря на Хонда че са създали такъв дизел.Ако може да си позволи питащата дизел автоматик ще се препроди.Успех!
  26. 0 точки
    Ще си позволя да кажа нещо малко по-генерално за цялото ни общество, без да искам да засегна никой тук във форума, където уважавам всички: Правописът и правоговорът са израз на езиковата култура, която е не само част от цялостната култура на един човек, но и огледало на много други негови качества. Като например уважение към останалите, самоуважение, трудолюбие. Грамотността изисква усилие! Лошата езикова култура издава един особен манталитет на натрапчив непукизъм и умишлено принизяване на някои ценности, което дразни изключително много. Не говоря за случайни грешки поради бързане или за някой пропуск в пунктуацията, а за откровено животинското отношение към добрия изказ и за осакатяването на езика, чието богатство се е трупало с хилядолетия. Много ми е чудно защо се хвърляме да учим чужди езици и какво си мислим, че ще постигнем, щом се препъваме още в майчиния си език. За съжаление най-тежкият проблем е при младото поколение. Но всичко това си го знаем, нали? 😊
  27. 0 точки
    Професори много, кисело било гроздето, телефона от който пиша струва почти колкото разликата между дизела и бензина. Та поне на 4 бензинки се качих и карах, много добре знам защо съм избрал дизела и не е разликата в цената която беше около 3к. Много добре и вие газаджии знаете че Ви са тромави колите и като ги настъпите на магистрала и отиде 16-17 разход. Повече няма да пиша вие си знаете
  28. 0 точки
    Да ви държа в течение. Билщайн, вече 2500км. не мърдат!
  29. 0 точки
    - Иванчо, през кой от членовете на семейството ви са минали най-много житейски събития и каква е поуката? - През дедовия другарко и му е през дедовия.
  30. 0 точки
    Те ти един в оригинал: A policeman spots a huge black guy dancing on the roof of a car. He radios for backup. "What's the situation?" "A big fat black guy is dancing on the roof of an old Ford car." "You can't say that over the radio!", replies the operator, "you have to use politically correct terminology." "OK", he says: "Zulu....Tango....Sierra!" И още един: A world without women will be a pain in the ass, literally!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...