Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.07.2019 in Мнения
-
2 точкиШефа на Алфа Ромео да си го взема Ветел да си правят вътрешен турнир с Райконен за най-добър хоби пилот. Позитивното в случая е, че три коли задвижвани от Хонда влезнаха в зоната на точките. Както и че Гасли изглежда по-добре и това ще е добре, за да може да притиска Ветел и да даде шанс на Верстапен срещу Льоклерк. А Ферари се видяха отново, че са много зле - дори в бокса загубиха и то 2 пъти. Просто не знам кой им мисли стратегиите обаче е много зле. Може ли да държиш Льоклерк при положение, че има кола на сигурността и виждаш, че основните ти опоненти влизат в бокса с идеята да те пресечат.
-
2 точкиСамо да попитам къде го държиш твоят червеният ключ по принцип. За приятел питам. Това че е откачан не е проблем . Проблемът е че е както му казваме е прецърквано няколко пъти при закачане и от там е загубило синхронизация на имобилайзера с компютъра. Ключове на ЦРВ3 не се трият току така . А изтрият ли се после голям филм с голям харч , освен ако не дойде оня с качулката и ОБД тапата.
-
1 точкаОстави ги тампоните ами направо приготвяй пари за демпфер.
-
1 точкаНямам миризми от климатика, но вчера видях един спрей за тези цел, купих го и реших да му направя някакво освежаване - просто ей така за идеята. Спрея е от тези където се пръска в купето, марка Holts , за около 12 лв. ако има значение. Направих процедурата и в момента в купето е по-свежо, но то и на спрея си пише, освен че убивал бактерии някакви, е и ароматизатор. Колко и как ще действа нямам идея, обаче искам да ви кажа, че минали години имах лека неприятна миризма при първоначалното пускане ,особено когато използвам парното. Да де, обаче тогава използвах обикновени филтри, а от няколко смени използвам такива с активен въглен и вече не усещам тези неприятни миризми. Разликата в цената на филтрите не е голяма и ако искайте пробвайте.
-
1 точкаПо спомен, повече инфо след няколко дни като се прибера... D1 - кутията заключена на първа D2 - до втора. Тръгва на първа, минава на втора и дотам. D3 - като д2 ама до трета и нищо повече, доколкото си спомням, може да се включва в движение. Ако ти трябва повече инфо по-скоро, виж някъде из темите имаше споделени ръководства, а там има подробно инфо. Д1 и д2 основно зимата. Д3 като моторна спирачка при наклон.
-
1 точкаКлиматична уредба Система с допълнителен подгревател с горещ газ Само за модели с дизелов двигател Вашият автомобил е оборудван със система с допълнителен подгревател с горещ газ. Той подпомага работата на основния подгревател, докато двигателят загрее, но след като запалите двигателя. Тази система използва за затопляне на въздуха климатичната уредба на Вашия автомобил. При дадените по-долу условия системата с допълнителния подгревател с горещ газ ще работи автоматично: • Когато двигателят е студен (под около 75˚ C). • Когато външната температура е ниска (под около 5˚ C) • Копчето за управление на температурата от страната на шофьора се задава на всяко положение с изключение на положението за максимално охлаждане. • Когато за вентилатора е зададена желаната скорост. След като двигателят загрее или външната температура се повиши, системата на допълнителния подгревател с горещ газ ще се изключи автоматично. Вие можете да чуете известен шум откъм двигателното отделение. Това е нормално, тъй като се дължи на задействането на допълнителния подгревател с горещ газ. Системата с допълнителния подгревател с горещ газ няма да се задейства, ако външната температура е прекалено ниска:-30 градуса целзий.
-
1 точкаХа хааа искаш да поплюеш пак дизела ама знаеш ли,че има система за по-бързо стопляне.Стопля си колкото и бензиновата която имах.
-
1 точкаТо и акумулатор не се сваля така.Сваля му се масата а не плюса,а ако се наложи да се разкачи и плюса пак първо масата и тогава плюса.Поставянето по обратен ред,първо плюса и после минуса.Следващият път колега ако пак ти пречи плюса разкачи първо минуса,иначе пак ще препрограмираш ключове.
-
1 точкаАко е въртял гуми, скоростомерът може да стои на 60, но колата да продължава да ускорява. По принцип ако е въртяла гуми до прекъсвача на 1ва, то по-добре би било да се подава по-малко газ, за да има по-малко приплъзване на гумите с асфалта. Така трябва да има повече сцепление и съответно ускорение.
-
1 точкаИзползвах същия спрей през въздуховодите с маркучето то влиза почти цялото в тях /цетралните/, пръскаш докато се покаже пяната във въздуховоди и изчакваш около 30-40 минути кодензата изтича от долу под колата и така няколко пъти докато свърши флакона...резултата е добър в момента нямам миризма...незнам до кога ще е чисто.😀...след последния път изчаках повече от час да изтече всичко и тогава запалих и пробвах...
-
1 точкаС това трябваше да започнеш колата има газ и не си регулирал клапаните. Какво чакаш да отидеш на ремонт на глава и клапани ли ,първо регулира клапани и тогава почивай дросел и IACV. В пост 24 от темата е описано подобрението след процедурата. На газовото сменени ли са двата филтъра. Имаш ли идея откога не са поглеждани клапаните. От снимката защо ми се струва че това е ПРЕГРЯЛ двигател така ли винаги стои стрелката на температурата в червеното в края,тя още малко ще изкочи от скалата,ако не е развален датчик имаш много по-голям проблем.
-
1 точкаЗадния мост не се регулира. И моята ядеше гумите отвътре, задно ляво колело отваряше с 1,3 градуса. Проблема се реши много лесно с нов мост. Нов нов колко да е нов, от морга, 200 лева и три часа работа за сам човек под сайванта на трупчета. Моста е много кекав и му трябва не много сериозен удар за да изметне, поднасяне с удар в по дълбока дупка, пък камоли бордюр и е готов кривак. Чел съм че по Англия ги "регулират" с подложки под конзолата на колесния лагер, но според мен тук няма кой да ти го направи това, да разглобява, сглобява, мери на стенда и така докато не стигне поносима сходимост. Пък и здравината на болтовата сглобка няма да е същата вече, не че би било от съществено значение. Търси си морга да си купиш мост, после си купи гуми, и те така те.
-
1 точкаЗдравейте, Подарявам задна лява врата с механично стъкло - необорудвана Гр.София Тел: 0893 277 377 Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаИ аз имах същият проблем на малкият дисплей. Та, днес на работа реших да отделя 30 мин и да си го оправя сам. След като го свалите от таблото и разглобите (и двете дейности са адски елементарни) стигате до разпояването на n-брой пинчета, за да разделите платката от дисплея. Докато събирах кураж и търпение за същинската работа показвах дисплея на един колега от Русия който е на командировка при нас тази седмица. И той направи следното: Отмести едното краче, което държи платката точно срещу самият куплунг и повдигна платката. Отвори се разстояние от около 1.5-2см и с един поялник с по-тънка и дълга човка просто бръкна и презапои спойките. Цялата работа му отне 1 минута с подготовката на спойките. Много ме е яд, че забравих да направя снимки на самите спойки през микроскопа. Ясно се виждаше как старите спойки са правени все едно от дете, което не си е играло с нищо друго освен с пластелин през живота си. Новите спойки станаха чудесни и ако бях направил снимка щеше да е достойна за учебник по запояване. Както и да е важното от урока, е че няма нужда да разпоявате всичките 30-40-50 пина които свързват платката и дисплея, а леко просто повдигнете платката и бръкнете с по-тънка човка. Иначе двама души го гледахме преди това и стигнахме до заключението, че наистина трябва да се разпоят всички пинове, но руснака си е руснак. Да знаете, че ако се възползвате от горният съвет, братушката пие всичко.
-
1 точкаПри монтажа на лампите на колата няма нищо необичайно, след като вече са подготвени и издялкани. - Вади се цокълът със старата жълта лампа - Вади се лампата от цокъла - Монтира се новата LED комбинирана лампа, с натиск и леко въртене. Ако е необходим голям натиск, може би е по-добре да се издялка още съвсем малко. Внимавайте да не издялкате прекалено, защото лампата ще стои хлабаво и може да падне. В този случай ще трябва да се удебелява с нещо, изолирбанд или тефлон, или и аз не знам какво. - Черното цокълче с двата кабела (червен и черен) се вкарва в оригиналния цокъл на колата. - Пробва се мигачът дали работи. Ако не работи – цокълчето се завърта на 180 градуса. - С помощта на останалите кабели от комплекта (бели на цвят), лампите се свързват към краче 30 на релето. ГОТОВО! Вече си имате LED-дневни светлини с LED-мигачи, не сте развалили предницата на колата и светлините светят така, че доста се доближават до изискванията за дневни светлини. За съжаление обаче не ги покриват напълно. След като всичко е монтирано, свързано и проверено, трябва да изглежда и работи ето така: Всички допълнителни мнения и съвети по темата са добре дошли, ако нещо не е ясно, моля да ме извините и ще се опитам да отговоря, ако има въпроси. Надявам се темата да е от полза на повече хора. Ако някой иска да го направи, но се притеснява дали ще се справи – с удоволствие ще му помагам. Утре ще продължа с „Възможни проблеми и решението им”, защото има и неща, за които трябва да се внимава.
-
1 точкаСменям филтъра на купето всяка година, преди летния сезон. Всеки път прилагам и метода на колегата NOS със салициловия спирт. Пръскам навсякъде по пътя на въздуха, където мога. В кутията на вентилатора, кутията на филтъра, топлообменика на климатика, отворите на въздуха долу в краката. Пръскам и новия въздушен филтър. Първият път пръсках и в решетките на арматурното табло, но салициловият спирт като изсъхне, оставя бял налеп, който се чисти трудно в решетките. Затова повече там не пръскам. Добавям (залепям по периферията) към филтъра на купето и отрязано парче с активен въглен, което се използва в кухненските абсорбатори. Намалява частично отровите от изгорелите газове, на колите пред теб, в задръстване. Вече 5-та година нямам миризми в купето!
-
0 точкиАз си вземах емулатор от Marкony и работи.Само по някога ако я задържа по- дълго време на контакт и стрелката отива до края, но при нормално палене всичко е точно.
-
0 точкиMaслото по книга ти е А1B1 0w30 пълна синтетика, вече марка според парите, които си склонна да дадеш.
-
0 точкиТо май наистина за препоръчване в Бургас -мъка. Аз ходя за леки ремонтчета при един майстор до зеленчуковата борса . А иначе за маслото бих отишъл в Апостолов поне имат филтри и други консумативи. Това при условие че маслото е от колежката.
-
0 точкиЧестито на Хамилтън. Фетел прецака Макс, а Льоклер ще се качи на подиума незаслужено. Жалки са шофьорите на ферари, като губят от ХОНДА и това ги изнервя на макс!
-
0 точкиНяма ли колега от Бургас да препоръча на колежката читав майстор?
-
0 точкиНикога не съм обичал франсетата, още по малко ферари, но винаги пречат! ферари са затруднени от ХОНДА, БРАВО!
-
0 точкиАз съм сменял 3 датчика на стария дизелов Акорд. И трите бяха на Kavo Защото бяха най-евтини , и после нямах проблем с тях.
-
0 точкиЗаповядай! За съжаление не ми дава да кача повече снимки, че са по 6 MB едната, а лимита е 8...
-
0 точкиМного без аварийни километри и от мен. Радвам се за теб, че в момента в който тръгна да търсиш излезе този кораб на пазара. Според мен изобщо не сбърка с покупката и споделяй тук мнение.
-
0 точкиБлагодаря, колега! За маслата и аз бях като теб и не признавах нищо друго освен Хонда. Докато не се получи проблем с вибрации от трансмисията на моя Акорд. След много ровене, четене, търсене и консултации, стигнах до един извод - продуктите на Хонда далеч не са най-доброто, което може да се сложи в автомобила (а в същото време е може би най-скъпото)... И така, след като направих промивка през охладителя и налях от американското Amsoil Signature Series колата стана друга! После минах на такова и за мотора, както и за масления филтър. Колата работи вече 40-50 000 км. като швейцарски часовник, а разхода ми падна с повече от 2/100 ( за да бъда максимално коректен, имам и рефлаш при Боби, както и резонаторно гърне вместо катализатор). Така че аз съм вече фен на тази марка и слагам всичко, което мога на тях. Последно смених антифриза на Акорда с такъв на Амсойл, за който се твърди, че многократно надхвърля изискванията на всички автомобилни производители. Сега вече в Стара Загора има сервиз, който предлага машинна промивка, Акорда наскоро го минах през процедурата и съм доволен, та мисля тези дни да мина и с Одисея. Колата е с двигател J35A7, снабден с VCM системата за изключване на 3 от цилиндрите. Единственото лошо на мотора според мен е, че не е с верига.
-
0 точкиЧестито и много безаварийни и комфортни киометри. Не знам, ако щеш го наречи фанатизъм (не просто фенщина), ама аз не бих сложил в ск.кутия нещо различно от HONDA ATF. Правил съм го и никога няма да повторя. Как ще я промиваш кутията, машинно, през охладителя, или с няколкократно опресняване? Любопитно ми е, с кой двг е колата? п.п. Ти си от моята порода. Отварям autotrader UK, харесвам си Хонда и до една седмица е в гража ми (образно казано). Разни там дребни кусури не ми пречат. Купувал съм Хонда със светещ "чек", който, след самодиагностика, се оправи със промивка на системата и смяна на маслото. Клапана на vtec беше задръстен от не сменявано скоро масло. п.п.п. Разхода изглежда добър, като за начало. След като я покараш пенсионерски, "компотите" на двг и ск.кутия ще се обучат, и очаквам да се похвалиш с по-нисък разход.
-
0 точкиАз очевидно изпуснах и тази, ще следя за следващата.
-
0 точкиКолата я дават с 0w30 да движи :)) Аз лично ползвам и оригиналното масло на хонда (да знам, че хонда не произвеждат масла). Поръчвам си го от англия и ми идва на 130-150лв за 6л. Също така установих голяма разлика между оригиналния въздушен филтър и разни афтърмаркет (пример: на Ман). Също така го сменям на 10000 км или година. Веригата няма точно предписание за смяна. Разни мнения гласят, че издържат 200000км, после малко се разтягала и можела до още толкова да изкара, но според мен е много относително и много зависи от това как е карана колата, с какво масло, колко често е обслужвана и тн.. с други думи дали са сменяли маслото или са чакали да им светне надписа който ти търсиш
-
0 точкиВиж шумахер как "меко" удари 1994г. Хил и стана световен с измама. После 1997г. Вилньов и т.н. шуми не признаваше правила и някой го наказа! А за Верстапен мога да кажа само Браво!!! Показа и на Макларън и на Ферари, че е в добра кола и може да кара. А Макларън на опашката!!!
-
0 точки- Много е тъжно, да гледаш устни, които не бива да целуваш!!! - Ама, докторе и Вие сте един гинеколог! 😤
-
0 точкиТочно. Повечето са така,пък и това е най лесният начин да се стигне до мястото без да се ръчка по колата.Даже на някои флакони производителите са си го написали с прикачени снимки.
-
0 точкиПърво - честито. Второ - да така трябва да бъде. И трето относно това: По първа точка - не си свикнал , но и това ще стане. Аз предпочитам хидравличния, пред какъвто и да е електрически и тук при Хондата го усещаш малко по твърд, защото така е измислен и то не напразно.Когато навиваш наляво или надясно, изисква една идея повече усилие, за сметка на връщането, системата се стреми да държи колата в права посока, за да не "презавиеш" колата в някой завой, а на по-високите скорости да удървя леко волана и да направи самата кола по-стабилна. По втора точка - ако имаш проблем, може и да е тромав двигателя, иначе не е. Турбото си сработва от 1500/1700 об. и със сигурност не са необходими повече обороти . Може би не си свикнал да го караш, може да се подлъгваш по по-шумния двигател с помпа/дюза , откъдето да ти създава илюзията, че по-бързо ускурява , или пък това че СРВ-то е по-високо с по-голяма външна маса и от там илюзията че е по тромаво, ама всеки си го усеща по различен начин. Както казах - ще свикнеш.
-
0 точкиСлучайно когато закача плюса на акумулатора, въпросния ключ да е бил в патрона за запалване?
-
0 точкиКога минаха две години време е да споделим малко информация. Като казвам малко, наистина имам предвид малко - за тези две години буквално освен масло, пистов ремък, свещи и филтри друго не съм пипнал по колата. Лятото на 2018 се прибрахме с нея до БГ и обратно 6000 км като разхода, който даде е този: това е еквивалента на 4.8л на 100км като климатика беше пуснат почти през цялото време. Колата е удобна за дълъг път и не сме имали никакви проблеми или оплаквания. Преди няколко дни жената сподели, че отзад се чува някакво скърцане и след проведено разследване се установи и причината - заден десен амортисьор. Нов от Хонда - 200 паунда, афтърмаркет - няма, а скоро трябва да се минава преглед. Като казвам че няма афтърмаркет - разбирайте че няма бюджетни - kayaba, monroe и подобни. Аз поне не успях да намеря. След около 10мин размисъл решението беше взето, поръчката направена и днес пристигна ето това: Модела е TEIN STREET BASIS Z, регулират се само на височина. Утре ще ги монтирам и понеделник на преглед
-
0 точкиПравилно предполагаш, колега! Взех го преди няколко дни, но от емоции - и положителни и не дотам, не ми остана време да пиша тук. Колата е супер - голяма, комфортна, луксозна, вози като лодка, не чупи вратове, но има тяга, когато ти трябва. Лакома е доста (градско 18-19...), но от София до Стара Загора при 140-150 си ми даде приличните за над 2 тона кола около 12/100, което ме устройва, тъй като ще се кара основно в такъв режим и то има-няма 10000 км/годишно. Оттам имах първоначално голяма уплаха, защото колата НЕ спираше, нямаше ръчна (в случая - крачна), тропаше яко по дупките, а волана затягаше при въртене на място сякаш караш Лада 7ца :D Бях подготвен, че спирачките по default не струват, и убеждаван от целия екип на един препоръчан сервиз, че колата е чук, реших че твърде много я искам, за да ме откажат тез неща и стиснахме ръце с човека. Оттам минах през идея за поръчкови 4 бутални спирачки и опасения за сериозен дефект в кормилната уредба, а тропането изчезна с демонтирането на теглича. За мой късмет се оказа, че колата не спира, просто защото няма грам накладки, а спирачната течност беше станала на пилешки бульон и след като днес сменихме всичко с ново, о кеф! Ръчната я регулирахме и вече и тя е чук, а последния ми сериозен дерт - втвърдяването на волана може би ще се реши с една промивка на системата, ново хидравлично масло и повратния момент - нов резервоар и капачка! Оказва се, че оригиналния е с фабричен дефект, тъй като има на дъното филтър, който е твърде ситен и след тези близо 170к км. боклуците, които е събрал нарушават всмукването при ниски обороти. След промивката и смяната на резервоара + новата течност би трябвало системата да стане като нова. Остава ми само тези дни да направя промивка и на трансмисията и хидротрансформатора и зареждане с американското масло Amsoil и колата трябва да стане чук. Накрая вече ще имам само козметични процедури и освежаване и много надявам се безгрижни и комфортни км...
-
0 точкиhttps://ru.aliexpress.com/item/32826639427.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1c0533edznyVft От този сайт имам три поръчани машинки.Работят безупречно и идват за около седмица.Honda CR-V 2002
-
0 точкиЗдравейте колеги, От 2,5г. вече имам Легенда KB1 и съм много доволен, обаче ми врътна гаден номер - "хвърли котва" на връщане от Гърция до Неа Моданя на първия ръкав. Както си карам леко и придърпа - чек на дисплея и мигащ с лампичката, после CMBS и SH-AWD. Колата вървеше, ама на 5 цилиндъра, но реших да не я мъча - оставих я на една бензиностанция и се прибрах с автобус (добре, че не бях със семейството). На другата седмица отидох с приятелче майстор с бобина втора ръка и свещи - оказа се бобина на първи цилиндър и лесно се смени, че е отпред. Така или иначе вече смених с нови всички бобини и свещи (старите свещи бяха на 40хкм) с нови NGK и колата се успа в ниските обороти, че още една от бобините се оказала пред фалит Поста ми е информативен и рекламен: 1. Намерете си по една резрвна бобина и си я носете за резерв или направо си ги сменяйте като консуматив периодично всички, защото майсторчето ми каза, че на тези бензинови шестаци, понеже вдигат висока температура и бобините са над свеща, работят при неблагоприятен режим - и той каза, че феновете на бензинови щестаци, осмаци, десетаци си ги знаели и винаги си носели резерв - при Ауди пукали като пуканки... 2. Така или иначе останах с 4 излишни втора ръка, оригинални HITACHI и ако някой иска да се подсигури - продавам по 50 кинта бройката. 0889693931 - Владо
-
0 точкие пуснаха party mode. Нямаше вече какво да губят, а двигателя се държеше дооста добре в тая жега 50 гаруса. Предното крило е друго. Само Макс е карал с него. Разбира се и стратегията за гумите им беше много добра, Верстапен влезна в бокса 10 обиколки след Vettel и Leclerc. Мерцедесите издишаха здраво, Хамилтън си го каза, че винаги са имали проблем на тази писта с прегряването.
-
0 точкиАз въпреки, че има и други подобни теми ще споделя за хората, които стигнат до този пост, че въпросния проблем се решава най-лесно с т.н. DRL модул, който се продава и по нашите пазари и струва не повече от 30лв. Също така всеки електричар-майстор може да го свърже ако вие не можете. Аз използвам същия вариант на дневни светлини (комбинирани с мигачите) и колега от форума ми помогна да ги свържем. Много съм доволен от резултата! video-1544385872.mp4
-
0 точкиПуснахме първа публична версия https://play.google.com/store/apps/details?id=com.motomoshi.motomoshiapp Ще съм безкрайно благодарен ако тези от вас, които ползват платформата, свалят приложението и оставят позитивна оценка. Ако откриете проблем или искате нова функционалност - пишете ми. Работата продължава
-
0 точкиАз пък съм много недоволен Винаги се караме, защото не иска да ми вземе парите или взима много малко
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00