Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.07.2019 in all areas

  1. 2 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 426 730 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 09.07.2019; 9) Моточасове – около 175; 10) Изразходвано гориво - около 500 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (500 / 3.3) = 152; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; лек спад на нивото на маслото - около 1+ мм. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е около 1.5 час на ден. Грубо – сутрин около 45 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История на офисна хартия (0-7000км): Трябва да отбележа (със задоволство), че моторът работи леко и тихо. Принципно, вече закъснявам със смяната на маслото. И си рекох - така и така закъснях, що да не спретна един експеримент Не ми трябваше много време да се навия . И така: Маслото ще продължи да се експлоатира поне до 8000 км. Предстои ми пътуване до морето и обратно = 800 км + още 200 км. в настоящия режим. На 8000 км ще има нова капкова проба. Цел - да се разпадне ядрото и да се насити със замърсявания зоната на дифузия. Преди Shella и при наливането на предходното масло - Mobil 1 ESP Formula 5w-30, изчистих мотора, по-точно главата (ваната/картера под разпред. вал, около клапаните; всичко, до което има достъп) - снимки ТУК. Mobil-ът бе сменен навреме = моторът не е натрупвал замърсявания в себе си. Планирам при смяната на Shell-а, когато му дойде времето, отново да махна капака на главата и да покажа каква е картинката. Мисля, че ще бъде интересно за всички ни. Хипотезите са ми ясни. Изводите ги оставям за по-късно .
  2. 2 точки
    Реално имаш да си купиш две вериги, един оптегач и един банан. Които и ое не са скъпи. До сега от ка серия само банана на оптегача съм вадил износен и разтегнала верига. Въпреки че и оптегача може да се върне ноаз го сменям задължително заради маслото.
  3. 1 точка
    Да е стояла колата със слаб акумолатор и да е въртяно докато умре напълно ? И да е подаван ток някак не както трябва ? А чека светва ли? Ако не светва провери шоковият датчик. Ако светва намери някой да направи синхронизация на модулите с HDS примерно.
  4. 1 точка
    Тънко двойнозалепящо тиксо, след добро почистване със спирт, или с черен силикон за стъклопакети.
  5. 1 точка
    Грешката е "непозната" защото проверката не е направена с HDS. Ключа може да се обучи само дистанционно да отключва и заключва колата, за паленето процедурата е доста по-сложна.
  6. 1 точка
    https://h-tune.co.uk/club/guides/accord-2003-2008-7th-generation-upper-lcd-display-repair.1692/
  7. 1 точка
    Здравейте на всички. Вчера открих лесен и най-важното безплатен начин за ресет на нивомера на бензина. След близо година чудене с колко бензин съм в колата въпреки дадените 90 лв. за емулатор(така и не разбрах как работи, с половин резервоар бензин ми свети лампата), се зачесах по главата и стигнах до следното: бъркаш с пръстче,както се бърка в ... ,само че в гърловината на резервоара, да се отвори металната клапичка и готово. Може и само да се вкара бензинов шланг, без да се зарежда. Сигурно доста хора го знаят ама за мене си е откритие тъй като сам стигнах до него. На някой може да е полезно. Акорд 2009, 2.4 АТ ,lpg Фобос
  8. 1 точка
    И съм в същата ситуация като теб, в момента съм на около 7300, след две седмици ще пътувам до морето, а до тогава ще навъртя още 1500. Май ще ударя 10-ка с Петрото, ще го видим как е накрая.
  9. 1 точка
    Абе дали веригата е D.I.D или както в офертата на Бултрако DAIDO няма значение защото е едно и също. Демек оригиналните за вграждане и наистина не са скъпи, ама без пари няма.
  10. 0 точки
    Нека споделя и аз моите впечатления. В рамките на месец имах възможността два пъти да ги посетя момчетата в Дупница, на кратко Ванката и Миленката нямат грешка. Всичко, което трябваше да свършат го направиха перфектно, без никакви забележки от моя страна. Бъдете живи и здрави и все така услужливи и добри момчета.
  11. 0 точки
    И така, сагата свърши. Днес ми сложиха съединител Айсин, но....само на кутията пишеше Айсин. Вътре за изненада ( моята беше, че не знае причината) на управителя на сервиза, имаше съединител LUK. Обясних му, че различните производствени толеранси, са причина за различните наименования върху кутията и тук е парадокса. В кутия с надпис LUK беше твърд съединител, освен, че с осезателно по-ниско качество. По презумпция, това трябва да е с най- малки отклонения от нормите, заради фирменото лого, но се оказа, че е точно обратното. AISIN качеството е на светлинни години, пред LUK (говоря за надписи по опаковката). С AISIN, колата ми потегля без газ, като автоматик. Никакви вибрации. Вече няма и вибрации по вилката, които да се предават на педала на съединителя. Освен това на около 1200 оборота, с LUK имаше бучене в купето, ако карам на по висока предавка. Това явление, изчезна с AISIN. Педалът е лек, като перце, а с LUK беше осезателно по-тежък. Никога вече, продукт с опаковка на LUK!
  12. 0 точки
    И аз минах през тази процедура, но отидох при едно момче, което ми беше препоръчано и според мен добре се справи. След като ги полира ги покри с 125 микроново фолио на Oraguard, като ми каза, че производителят дава издръжливост на фолиото 7 години (колко е истина незнам), също ми обясни, че при драскотини от камъчета и т.н. фолиото си регенерира повърхността, т.е. драскотините изчезват. Като цяло стана много добре, самото фолио е много еластично, на единия фар остана лек отенък, който не успя да изчисти, тъй като е отвътре, цената на всичко беше общо 100 лева, самото пастиране е евтино, фолиото наду доста цената.
  13. 0 точки
    По първия въпрос - за да разбере дали има ключ в контакта, компютърът разчита на чиста механика - един контакт, който е най-отпред и първото нещо, което ключът натиска, е да превключи този контакт. За да се реши проблемът, се намира отговорния кабел, проверява се контактът в какво състояние е с изваден ключ и се симулира това състояние. Това е само по принцип. Ако обаче после имобилайзерът разчита на тази информация за да разреши запалване - няма да стане.
  14. 0 точки
    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24552&fbclid=IwAR3syE3qty4aqDGRC9j2Jr8JMsRk6hR4alyw10X7bFPG2lo8_T9BoJVahZA Все така и може човек да стане. Има надежда.
  15. 0 точки
    Малко развитие по темата.След като се спука маркуча,случайно намерих втора ръка заедно с рейката.Нея я смених,защото сълзеше отгоре където влиза кормилния прът,а и малко насичаше.Смених ги,като през това време пратих моя маркуч да го рециклират в HansaFlex в Стамболийски(там са най-добрите,проверено.Има още една фирма също там Тодико-Котеви.)Веднага обясниха,че са правили такива маркучи от Хонда и че трябва да е трипластов текстилен маркуч(3ТЕ се води).Разните карантии от вътре се прехвърлят от стария. Всичко беше ОК за около 3 седмици и вчера отново същия проблем с маркуча втора ръка.Спука се на точно същото място(кербовката).Сложих вече рециклирания маркуч и за сега няма никави шумове от към хидравликата или някакви други проблеми.Ще видим по-нататък как ще е,но силно мога да препоръчам рециклирането,хората си разбират от работата. П.п Забравих да кажа,че съм слагал само оригинална хидравлична течност.
  16. 0 точки
    1. Дата: 21.05.2019 2. Повод: Цялостен прегед, гарнитура картер, тампон двигател, комплект пистови ремъци, проверка хлабини на клапани, масло и маслен филтър, масло скоростна кутия. 3. Оценка за качеството: Отлично! Справка - пост #30 4. Оценка за отношение: Отлично! Справка - пост #30 5. Информация за сервиза: на Л.С. и в http://forums.hondabg.com/ 6. Препоръки към fenabg: Справка - пост #30 7. Инфо-препоръки към останалите: Ще повторя написаното от пост #30. Не злоупотребявайте с fenabg, съобразявайте се с мнението му и бъдете спокойни - колата ви е в сигурни ръце! Такива ХОра и специалисти като него трудно се намират вече...
  17. 0 точки
    Да се включа и аз в темата. Реших да потърся Фена ,тъй като след многото планирани интервенции по Харвито в родния град (пълно обслужване, сменен съединител и лагери -по думите на майстора и още много други ремонтчета ) колата не беше това което очаквах. Та закарах колата на Фена за ремонт на кутията, смяна ангренаж и пълна инспекция . Всичко нужно беше отремонтирано и подменено. Крайния резултат. Харвито е в състояние, което почти три години се мъчехме да докараме в Бургас. Двигателя работи много по тихо и без никакви паразитни шумове, няма го вече прословутото румолене в кутията, скоростите влизат перфектно и мазно. Изчезна и друг проблем,за който не бях споменал на Фена и не бях се подготвил за такъв ремонт сега -а именно горенето на масло.Бях свикнал след шофиране особено на магистрала да ми пада нивото по щеката. За голямо учудване, като се прибрах в Бургас, а си я пържих по магистралата -маслото не беше мръднало от максимума. И всичко това от семерингите на колянов и разпределителен вал. Наред с другите сменени части спомена Фена че са протекли и ги е сменил,но не очаквах такъв ефект. Голямо Благодаря Ванко за всичко направено по автомобила ми ! Наистина останах много доволен от ремонта и приятелското отношение!
  18. 0 точки
    Приложението вече е под формата на beta, в Android Store-а https://play.google.com/store/apps/details?id=com.motomoshi.motomoshiapp .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...