Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.06.2019 in Мнения
-
2 точкиИма тема за това ето : Прочети я отначало има и мои мнения от които ще добиеш представа горе долу за какво иде реч. Шумовете не идват от маркуча, а по-вероятно от стара хидравлична течност. Лично аз бих опреснил хидравличната течност ако не е правено, но да смениш здрав оригинален маркуч със заместител не те съветвам докато не протече. И това при условие, че шума е от хидравликата /не че ще сбъркаш много дори и да не е от там/ би имало ефект.
-
2 точкиПри мен след реглажа на клапани проблемът с грешката за ламбда сондата остава. Няма значение дали карам на газ или на бензин, тръгна ли да карам извънградско по някое време светва чека с въпросната грешка. Това, което ми прави впечатление е, че като карам на газ извънградско и чека свети, ако тръгна да я вкарвам в по-високи обороти 4000+ чек енжина почва да мига, докато на бензин само свети без значение оборотите. Искам да използвам темата да благодаря на fena и dindin, за помощта която ми оказват в обхвата на проблема, бъдете все така отзивчиви и човечни!
-
1 точкаЗдравейте, колеги, Едва ли ще кажа нещо фундаментално и ново, или пък неизвестно за някого, но искам да изкажа огромното си възмущение от културата и поведението на българските шофьори. Днес който е опитвал да мине в района на Сточна гара в София, както и всички булеварди и улици, водещи натам - може би разбира какво имам предвид. Ето сега споделям с вас един видеоклип, който направих днес и искам да ви помоля за кратки коментари по него, кой каквото му е на душа. Наблягам на следните очевадни и безумни неща, които могат да се видят: - 02:24 - бял автомобил най-безцеремонно минава на червено, за да се набута в и без това запушеното кръстовище. - от 03:05 до 05:20 - кръстовището е блокирано от автобуси, които няма как да го напуснат, след като са навлезли в него. Това създава "тапа" в целия кръг на това кръгово и за секунди всички околни улици блокират. - на 04:00 мин за момент показвам поредният зелен светофар за тези от Хаджи Димитър, при който не премина нито един автомобил, просто защото нямаше как от другите отпред в кръговото - от 08:00 мин до 12:40 мин (4 минути и 40 сек.) автобус на градския транспорт блокира изцяло единия изход, при видимо нямане място къде да отиде. На моменти сякаш клипът е на пауза, нищо не мърдаше, освен клоните на дърветата. - чак до 13:50 мин от клипа, нито една кола не можа да премине към изхода за Хаджи Димитър. 6 минути да не може да се премине на това кръстовище знаете какво означава за трафика назад. - едва на 14-тата минута от клипа се усети, че има регулировчици (тези, които се виждат на 06:20 от клипа), които не позволяваха влизане в кръстовището от няколко от входовете, и това буквално за минути раздвижи обстановката и движението започна да се нормализира. Това се случи около 14:30, когато зверското задръстване беше вече от няколко часа, и е само малка извадка от едно и също, повтарящо се с часове - навлизането в кръстовище, без да има как да се напусне. А това е единственото, което беше нужно днес. Защо хората са толкова глупави и сами си създават проблемите? Защо няма една елементарна култура на пътя, елементарна мисъл и преценка на ситуацията? "Ако аз не мога да мина, и другите няма да минават, пък!" Или "Кой ми с*а в гащите?" ЛИНК КЪМ КЛИПА
-
1 точкаБезпредметно е да се сравняват 'прости' дизели от време оно с днешните, които повече от 200 000 без да се наложи ремонт за 4 цифрена сума не могат да изкарат, да не говорим, че повечето от възлите са с технологично заложен живот, който свърша точно в този пробег, като верига, дпф, дюзи, турбина, егер, маховик, съединител и когато си купиш 10г. дизел на 200 000 няма как да очакваш той да е надежден, дизел си струва ако е на много малко километри или нов в гаранция.
-
1 точка
-
1 точкаМиналото лято на път към морето ми светна и правих регенерацията в АПОСТОЛОВ в Бургас. Показателите след процедурата бяха същите като тези, които съм описал по-горе. От тогава до сега съм изминал 12000 км без каквато и да е индикация за проблем с DPF-a. Гориво зареждам на OMV - maxxmotion diesel, добавки не съм слагал никакви до сега. Вчера след процедурата се чух със Сашо Василев по телефона да му кажа показателите и да се информирам дали е нужно да го свалям и да го пращам на Варна при тях да го чистят /дори бях уговорил час в сервиз, за да го свалят/. Човека, ако беше поредния негодник искащ да лапне едни 250 лв щеше да ме убеди, че трябва да му го пратя. Уви обаче, точно обратното се получи - разубеди ме като ми каза, че това са показатели на почти чист филтър и на този етап мога да не го свалям за почистване, а да продължа с регенерациите, но да следя диференциалното налягане и температурата след всяка. Ако е 1,2кРа и нагоре, вече няма да имам избор и ще се сваля /не че ще го чакам да стане максимално запушен/. Колега niksi километрите по километраж са ми 148000, маслото е сменено преди 2000 км с МОТУЛ 8100 С2 от общите поръчки и не е мръднало /сменям маслото на всеки 10000 км/. Ако на една година давам по 30 лв не е проблем за мен да си правя регенерации, а пък ако зачестят - най лесно е да го сваля и да им го пратя за почистване. И те така.
-
1 точкаБлагодаря колега! Да, поръчах си Киа Става въпрос за Kia Ceed SW GT-Line. Двигател - бензинов 1.4 T-GDI (турбо, с директно впръскване) със 140 к.с. и 7-DCT трансмисия (7 степенна автоматична, по-скоро роботизирана, с 2 съединителя). Как се развиха нещата - в крайна сметка не си промених първоначалното мнение и до последно се чудeх между този модел и Toyota Corolla Touring Sports. Тествах и двата модела. от Киа-та останах доволен, от Тойота-та - разочарован. Последното ми колебание беше дали да изчакам тазгодишния автосалон с надеждата от Тойота да пуснат промоция и да свалят цената до тази на Киа-та, но след тест драйв-а реших, че колкото и да ми харесва (най-вече откъм дизайн) - няма да е моята кола, дори и да е на цената която искам. В крайна сметка Киа-та пасна идеално на таргета, който си бях поставил - предлага оборудването, което искам, функционалността, която ми трябва и цена, която ме устройва. И така реших, че няма какво повече да чакам и действах. Поръчах GT-Line модификацията (най-високото ниво на оборудване) + някои допълнителни неща - спортни седалки, разделител/органайзер за багажника (релси на пода + "греда" с колани, която да се движи по тях), разделителна (ролетна) мрежа между багажното пространство и салона. Казаха ми, че най-вероятно ще пристигне до 3 месеца. Но по договор е до 120 дни, като това било уж вид презастраховка за тях, защото иначе ми дължат неустойки, ако се забави след крайния срок. Аз лично съм се настроил да чакам 4 месеца, тъй като поръчката стана леко индивидуална, а и сега през летния сезон най-вероятно завода ще има някаква почивка. Ако пък дойде по-рано - ще се радвам по-отрано Относно цената - бяха в период на някаква кампания и ми предложиха 7% отстъпка от каталожната цена, като офертата уж беше до 1-ви юни. Казаха, че след тази дата ще махнат промоцията и ще я пуснат пак, със същите условия, по време на автосалона. Но май май още си я има тази отстъпка. В последствие обаче, се оказа че фирмата в която работя има договорка с Киа за преференциални условия за служителите си и ми дадоха малко по-голяма отстъпка (не искам да уточнявам колко точно), без срок на валидност. И така, със допълнителното оборудване, което се оказа, че хич не е евтино и след отстъпката крайната цена дойде малко по-ниска от каталожната. Друго, което може би ще е интересно, ако има заинтересовани от марката, е че Киа предлагат техен собствен лизинг, май е наистина техен, не е договорка за подобрени условия с някоя лизингова компания. Условията обаче, според мен не са никак добри - лихвата е колкото на потребителските кредити, нямаш опции за застраховките... Аз успях да си договоря далеч далеч по-добри лизингови условия с 3 различни лизингови дружества. Имам време докато дойде колата да реша коя от тях да избера или дали да си я платя със собствени средства. Впечатления за колата ясно, че не мога да изкажа кой знае какви. Единствено от тест драйв-а. Хареса ми динамиката, добре ускорява още от ниски обороти. Допадна ми работата на "автомата" (не бях карал такъв до сега), превключва бързо и неусетно в нормален режим, в спортен се усеща по-отчетливо, но не и нещо фрапиращо или неприятно. Шумоизолацията ми се видя добре. Возията не е лоша, бих казал че не е по-лоша от Акорд-а. Вътре ми беше удобно и комфортно, пак не по-лошо в сравнение с Акорд-а. Това е за сега. След като дойде и я покарам известно време ще изкажа по-детайлни и преки впечатления.
-
1 точкаСпоменаха, че проблема се получава от интервенции с акумулатора (подаване на ток) или откачане и закачане на букси при работещ мотор (дюзи примерно). Не виня никого, но съм сигурен че проблема се появи след първия сервиз и те знаеха за него, но отричаха да са го установили. Както и да е. Здраве желая на всички. Учим се от грешките си дори да нямаме доблестта да си ги признаем. Успех и благодаря.
-
1 точкаПри твоята 20 годишна кола и със съвсем друг вид (износен до неузнаваемост) ключ и патрон може да се вади както си иска защото при теб най вероятно е със жило което е откачено точно заради този проблем. При мацката това се извършва от електомагнитен щифт. Съвет към дамата: Спираш , слагаш на паркинг първо , пускаш спирачката ( отпускането на колата ) и тогава загасяш. И моля колегата горе да си го запише това , следващият път когато се разтягат локуми , отново да извади записките и да даде точен отговор като всички негови от както е тук. Не на база знания а на база прочетено.
-
1 точкаПравилно те съветва.При 150 коня кола редуктора е най-добре да е 160-180 к.с.Томасето Нордик, Ловато3,2,Шарк 1500,КМЕ ,Романото все са хубави редуктори.
-
1 точкаСамо не разбирам защо тази еуфория. След 400-500км, ако не предприемете чистенето, което е минал Емича, пак ще търсите сервиза да им дадете 30лв. За съжаление този процес, го наблюдавах няколко пъти, накрая филтъра беше спукан и всичко приключи кардинално при мен. Дано да не стигате до там. Поглеждайте по често и към нивото на маслото. Ако се качи с повече от сантиметър над максимума, по добре е да го смените. Наистина се надявам да се похвалите, че сте го спасил този велик филтър. Ако не е тайна какво показва километража и може ли да му се вярва. При мен беше на 175000км.
-
1 точкаhttps://www.lpg.auto.pl/en/index.php?s=info&id=2676 Ако държиш да е Романо , този е по-добър.
-
0 точкиДерзай.. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=279104578&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=d&makeModelVariant1.modelId=126&maxFirstRegistrationDate=1985&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&fnai=prev&searchId=e1ffea30-7bbd-b60a-4a47-0607f34fd3af Инфо, ако свалят обявата: Mercedes-Benz Mercedes Ponton 190 D 1.111.111 km 12/1960 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=277894901&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelDescription=d&makeModelVariant1.modelId=126&maxFirstRegistrationDate=1985&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=ebbca49b-ceca-9c13-e40e-705c858b1ba5 Инфо, ако свалят обявата: Mercedes-Benz Mercedes 190D W201 576.300 km 03/1984
-
0 точкиРазбира се, че не е проблем ако е веднъж годишно, очевидно при Вас си работи както трябва. В такъв случай, най-вероятно сама е щяла да си направи регенерацията, като я покарате на извънградско. Пожелавам много безаварийни километри.
-
0 точкиТемите с проблеми не са толкова много, просто повечето се повтарят, тъй като за всеки от новопридобилите, той възниква като нов и в повечето случаи еднократен. Магистралите и репатраците не са фактор, но е факт че бензинките са по-безпроблемни спрямо дизелите. Колите се скапват и от стоене. Многото км изчерпват ресурса на консумативите, но продължителният престой разсъхва всичко. Кола на 500000 магистрални километри е в по-добро състояние спрямо такава на 50000 градски километри, особено ако годинките на втората са колкото на първата или повече.
-
0 точкиRakeem, няма причина да се обърквате! Рядкост е японски автомобил да се нуждае от пътна помощ, потвърждават го и класациите за дефекти! Тук все пак е форум, място за споделяния на впечатления, проблеми и т.н. Каквато и хонда да вземете (дизел или бензин), това са много здрави, непретенциозни и с голям ресурс автомобили. PS. Бензинката спомената по-горе не е Honda!
-
0 точкиТочно тези мнения са най-подвеждащи. Като чуя такова изказване се чудя дали автомобила да съжаля или бъдещия собственик? Баща ми има дизел и не е правил нищо, но минава 2к на година. Аз карам бензин на газ и минавам 30к на година. Който няма пробег, не први нищо. И аз да спра до тук!
-
0 точкиСега остава да кажеш къде в Бургас да не ходим и къде да отидем ако" не дай си боже" се наложи.
-
0 точкиРазхода за гориво и вървежа са само една част от спора. Дизел се взима за да се кара. При нас идват на достолепни километри. Готови на най-скъпите консумативи. Ако се падне маскиран милионник ще има скубане на коси. Не, че при бензина я няма тази опасност, но ремонтите не са толкоз скъпи. Няма турбо, дпф, дюзи, помпи, демферни маховици, все скъпи консумативи. Всеки гледа финансовата страна. Продажбата на дизелови автомобили става все по-трудна. Всеки вложен лев в ремонт е загубен, не предава стойност при продан. Съответно е същото при бензин с газ. Всички искаме да сложим газова, но искаме да купим без.
-
0 точкиБтв, трябва да имаш предвид, че съм изпреварвал тирове с кола 1.6, 116 коня /заводски данни естествено, след 20 години са по-малко/, натоварена с багаж, трима души в нея и с включен климатик, същата сега се продава във форума за мое огромно съжаление.... По- нов модел 2.0 , 156 коня и сам шофьор ще те отвее. Да, ще гори с 2 литра повече, но за сметка на това ще направи живота ти по-лесен, защото няма да иска нищо друго освен бензин и прясно масълце. Бензина се самопочиства, пали лесно и на студено, затопля купето по-бързо, и вече е доста по-евтин от нафтата. Сменил съм 3 бензинови коли и според мен тези 2 литра в повече ще ти се отплатят повече от щедро и ще поставят усмивка на лицето ти докато шофираш, не си ли заслужава?
-
0 точкиНапълно подкрепям с изключение на твърдението за въртящия момент и ролята му при изпреварване. Дизела може и да има по-висок въртящ момент, но след 2000 об умира, а бензина едва тепърва започва. При дизела настъпваш, подскача, първите метри се втурва напред, и после вече никакъв го няма. А ако автоматика смъкне предавки и качи оборотите ще е умрял още преди да е потеглил. От друга страна при бензина ще ти свали 1 или 2 предавки, зависи колко си настъпал и при каква скорост, ще качи оборотите до идеалните около 5000 и оттам нататък, стой та гледай. Не случайно камионите са на нафта, а състезателните автомобили: на бензин. Ако сравним дизела със силата на тежкоатлет, то бензина ще бъде бързината на спринтьора. Съвсем различни дисциплини, и никой не може да замести другия. Нафтата е добра когато трябва да се теглят тонове товари, бензина е добър в скоростта и ускорението. И звука на бензина е съвсем друга работа, и през зимата не прави проблеми, и с тези зад теб също няма да прави проблеми (няма да те псуват за миризливия облак дим). И като се има предвид как вървят нещата за нафтата в световен план, е твърде възможно и тук след някоя и друга година да се чудим как да се отървем от автомобил, който ни забраняват да караме едва ли не навсякъде
-
0 точкиТой golfy , май миналото лято го праща за чистене във Варна, или се канеше да го направи, ама не знам. При мен всичко е нормално и няма проблеми вече повече от година и половина.
-
0 точкиКъде го тоя Акорд 8 или 7-ма генерация, че е по-лек, да харчи 7 газ? Още повече, че твоето ЦРВ ще изхарчи 7 газ само при свободно падане.
-
0 точкиТочно! Нека колегите не ме разбират погрешно.Не съм за кюнеца нита за Мерцедес,Но Фетел просто прекалява и най лошото дава пример. Направи ми силно впечатление как мангото и швабата говорят на микрофона запотени и едвам дишашти и в един момент дават Леклер,ми пича все едно отиваше на прием.Внимателен,усмихнат и абсолютна свежарка.Този пич все повече ми харесва.Май някои пилото много преиграват.
-
0 точкиСамо едно да се добави дизела в момента е 2.25лв с тея 6л най икономично, а газта е 0.90-0.88 ст при разход на бензина 7л ти изчисли кой е по икономичен на ПАРИ защото всичко опира до там.Многа тънко се избягва този момент на икономия 6л х2.25лв са 13. 50ст,а 7л х0.90ст са 6.30ст Моля преценете кое сега е икономично в лева. Като за 100км аз с бензина ще дам 6.30 ст за газ а супер икономичния дизел ще трябва двоино да дам. Да обобщим скъпа поддръжка ,скъпо гориво и къде е икономията само на книга по разход в литри.
-
0 точкиДобре, че отвори приказка, та да не ме обвинят нещо колегите във фанатизъм. Тя веригата си има живот, така е, но с грешното масло го скъсяваш. За протокола едно време 5w40, сега 0w20 или 5w20. Вискозитетът е важен, но не е единственото. Колегите горе са прави - кой знае с какво масло си карал всъщност. Като смениш веригата поне гледай да не правиш същата грешка.
-
0 точкиТъй като от скоро следя и Киа форума, но без регистрация ще използвам тази тема да ти честитя новата придобивка, макар и да си писал, че ще дойде след 3-4 месеца. Любопитно ми е, предвид че модела е относително нов, от Киа бяха ли склонни да направят коментар на цената или да ти предложат нещо безплатно от сорта на каско или обслужване за първата година? Също така мисля, че и други колеги биха прочели с удоволствие някакви лични впечатления по-нататък във времето, защото предвид цената и цялостното позитивно мнение на автомобилните журналисти досега, според мен този модел ще се продава добре в България. Ако не ти се пишат различни мнения и в двата форума, може и по един копи пейст тук Още веднъж честито и със здраве да си я караш когато пристигне!
-
0 точкиЗдравей колега На въпроса бензин или дизел аз съм за бензина . Имам и дизел но при него си има скъпа поддръжка ( съеденител , DPF , а и в България заради хубавата нафта може би и дюзи). Също така не зависимо от двигателя , година на производство и скоростна кутия всички имат мъничък проблем с рейката. До разхода на гориво : бензин 2.0 156кс ръчка- само градско 9 -9,5 на дълго 7-7,5 дизел 2.2 150кс ръчка само градско7-7,5 на дълго 5,5 -6. До вървенето при дизела голения въртящ момент си казва думата , но и двата двигатела са си доста добри . Избора е твой. На който и да се спреш няма да сгрешиш... 😉
-
0 точкиЗа безхаберните трябват 3 неща: Закони (имаме ги) Органи по съблюдаването им (имаме ги, но работят избирателно) Съд (имаме го, но почти не работи) Ако тези неща се стиковат и джигитите ще си "седнат на мястото", и ще са "по-ниски от тревата".
-
0 точкиРазлика има голяма между Type S и TypeR. За 8-ма генерация не съм чувал да има.Най-важен тук е мотора,който е К20А с 220кс,къси скорости,окачване,Спортни седалки ,педали,алуминиева топка за скорости,крило,прагове,липове и други типични за Р-ките аксесоари.Както един верен фен и мой добър приятел казва :-“Тайп Р-а си е Тайп Р! Ето и Линк акорд 7
-
0 точкиИмаш и семеринга да смениш на колянов и разпределитен вал, като ти препоръчвам да са оригинални на хонда.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00