Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.05.2019 in all areas
-
2 точкиMobil 1 ESP 5w-30 претърпя няколко "видими" промени. Сред тях правят впечатление 1.) Използването на GTL база (30 - < 40% по MSDS) и 2.) Повишеният TBN = 8.61, който преимуществено е резултат от промяна на "химията" (пакета добавки). Каква точно е промяната в химията не може да бъде установено чрез VOA и FTIR. Това е потвърдено от много специалисти в областта. Газова хроматограма би повдигнала малко повече завесата, но само ако я разтълкува специалист. Единствено Мобил знаят какво точно е променено/премахнато/добавено в химията, но няма да го разкрият. Потъмняването на маслото е свързано (не само разбира се) с окислението на маслото и натрупването на замърсявания в него. С какво и дали променената химия допринася за това се опасявам, че ще остане загадка, поне докато този "проблем" не се превърне в постоянен и широко разпространен феномен, който да привлече вниманието на знаещите в BITOG и oil-club-ru. Докато пиша виждам, че dandilov вече засяга проблема с несливаемия остатък , който и аз щях да посоча. Да, звучи тривиално, но е факт, който не можем да пренебрегнем. Въздържам се за измиването на натрупванията, тъй като и колегата aleksandur е споделил за същото потъмняване, но в друг мотор. Дали маслото е с "влошени" качества - не мисля. Това е едно от уважаваните топ масла на Мобил и те не биха си позволили издънка, поне не "умишлена". GTL базата е с отлични качества, а добавените към нея III гр., PAO и естери/естерифицирани добавки, бор (в сравнително високо количество) и молибден (съдейки по количеството и тенденциите - триядрен - MoDTC) от "видимите" за нас компоненти са обещание за добро представяне на маслото. Да, не е ясно каква е "невидимата" част от пакета, но мога да предположа, че тя е в симбиоза с "видимата" част. Все пак това е топ продукт с доста сертификати.
-
1 точкаЗа 300км. няма какво да му стане на маслото. Сигурно е измило (разтворило) някакви налепи, които другото масло не е успяло. Ако пък не си източил и несливаемия остатък от картера, при смяната, той допълнително ще е придал цвят...
-
1 точкаПри положение, че разполагаш с бензинов модел на акорда, защо просто не заделиш една сума за китайска навигация с Андроид, която ще ти направи колата 300 пъти по-модерна и актуална от повечето дори нови коли в България? Ще имаш всичко каквото поискаш от музиката до удобствата с навигации и т.н. Аз само защото съм с дизел и нямам опция да си сложа такава и да подкарам климатика без да ме усмърти за едното каране, иначе вече да съм го сторил
-
1 точкаКолеги, днес взех дизеларката, която бях набелязал, след обстоен преглед и диагностика. В сервиза за обслужване е, всички филтри и масла. Двигателно масло Yacco 0W30, скорости и диференциал масло хонда. Хубава, лоша, ще и берем гайлето @Радо82Взех я със стоковите осемнайски и два комплекта гуми, но размер 235*55*18, и все пак не ми направи лошо впечатление возията. Коя група, мисля че членувам в няколко, но не и в брадърите? Или говориш за CR-V. Дай линк моля.
-
1 точкаАми предложих това, понеже ставаше въпрос за AUX (предполагам 3.5 мм вместо чинчове).
-
1 точкаАко ви е страх да не напълнеете, преди ядене пийте по чашка - две ракия. Алкохолът убива чувството за страх.
-
1 точкаВ тази тема съм описал моя опит. Същия шум имах. Случва се когато се ползва захранване от запалката или другаде откъдето има смущения. При мен се оправи като добавих такъв филтър за смущения.
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 424 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 25.05.2019; 9) Моточасове – около 125; 10) Изразходвано гориво - около 370 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (370 / 3.3) = 112; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; не се забелязва спад в нивото на маслото, ако има такъв е почти незабележим; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания през уикенда. История 0-5000 км (на офисна хартия):
-
1 точкаПак да кажа - явно съм от щастливите собственици на дизел. От 2011 досега (128х км до 199 сега) съм нямал никакви ядове. От това, което съм срещал из форума, на N22A1 проблемите са: - колектори (приготвил съм, но моите още не са се обадили); - евентуално, ама евентуално дюзи; - съединител и маховик; - верига. Като последните две са дори по-скоро консуматив. А, да - и смених потенциометър на педала на газта, който е същия като при бензиновите. На някои N22A2 има и DPF, като там вече играта е друга. В същото време, един колега купи бивш служебен автомобил на 4 години и под 100х км реални. Астра 1.9 CTDI (опелския, не исузу) и на няколко месеца чувах за ремонти на части, които даже не съм и чувал, че един автомобил има. Като някакви си "вихрови клапи". Нямаше влизане за под 1000лв в сервиз. Един приятел със същия двигател на Астра GTC смени половината двигател сигурно, барабар със скоростна кутия. И пак не съм чул някой да реве така срещу дизела на опел, както срещу този на Хонда. Предполагам, защото хората са свикнали като е Хонда и да не барат нищо по нея
-
1 точкаПърво отразяваш промяната в Местни данъци и такси в Общината и след това подаваш искане за прихващане и възстановяване. Ако имаш непогасени изискуеми задължения, ще ти ги прихванат и ако има остатък за възстановяване трябва да ти го върнат. В искането се посочва банкова сметка и дали желаеш надвнесените суми да бъдат приспадани от бъдещи задължения.
-
1 точкаКапков тест 5 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-159400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 18.05.2019г. 8.Мото часове около 65. 9.Изразходвано гориво 270л. пропан бутан и 35л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 22ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. Развитие: 150км 620км 1100 2100 3000
-
0 точкиМое да е оффтопик, ама и в часовете по български език е хубаво да влизаш. Още на 2-рия ред се отказах да го чета.
-
0 точкиЧестито. След обслужването на камиона ,същото може да направиш и с аватара.
-
0 точкиДобре че е "лудия МАКС" да ни забавлява,пък и му се кара здравата има хъс...! Я го качете в един мерцедес и ще видим кой ще е лидер. Много са бързи мерцедесите,просто на този етап нямат конкурент,това е!
-
0 точкиАа, нищо не се знае. Биковете имат потенциал за второ място, а Леклерк се кани да напуска червените.
-
0 точкиПо-скоро нещо такова: https://www.aliexpress.com/item/32861433401.html?spm=2114.search0302.3.1.66214571y5YBNN&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_0_10084_10083_10304_10821_10887_10307_321_453_322_454_10618_536_10065_317_537_10068_319_10059_10103_10884_10696_10820_10302%2Csearchweb201603_0%2CppcSwitch_0&algo_pvid=461af81c-a377-413e-96ec-ffd54c31b71d&algo_expid=461af81c-a377-413e-96ec-ffd54c31b71d-0 Но да, кондензатор си трябва ако дразни много.
-
0 точки
-
0 точкиИ всичката тая небивалица в едно изречение. Продължи да четеш, и си закарай колата на някой да я направи.
-
0 точкиИ на фейслифтовите ги има. И много отварят визията според мен.
-
0 точкиПроблемът с бронята е отсранен! Отстраняването отне няма и 5 мин без да свалям нищо. Наврях се под задната броня и видях че е разкачена на две места от метални копчета. Всъщност, дрънченето идва от самите копчета. Изкормих ги и ги замених с чистак нови пластмасови (за броня,имам 100тина от ебай,без пари са) и проблема беше решен. Също така от там се вижда цялата вътрешна страна на бронята и гредата е ОК,не е имало никакви удари. Нямам идея как се е разкачила,висок бордюр или удар в дупка може би,но определено това се е случило при предишният собственик.
-
0 точкиПо-добре да не му я праща, за да не започнат той и останалите му колеги да крият оригиналните рег. номера/табели, ако има такива. Така поне купувачите които положат старание и намерят информацията във форума, как и къде да сверят, ще могат после да отидат подготвени на оглед. Или пък изцяло да го пропуснат.
-
0 точкиЗаключвам ,че сега ще се отворят едни подигравки... Кажете къде е якето ,че и аз нося 58-60
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00