Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 20.04.2019 in all areas
-
3 точки@moniks, колега, подкрепям мнението на колегата @revenue, все пак това не е фейсбук, за да очакваш да има 100 лайка и 50 поста за 3 часа време. Понякога отнема време за да може да го види човек, който знае отговора и има желание да ти отговори. А самият ти даваш лош пример - искаш помощ, после казваш, че си решил проблема, но не казваш как. Поне една снимка качи, за да видим как се е получило. Утре някой ще пита същото, ще отвори тази тема и в нея ще намери едно голямо нищо, с 3 удивителни знака в заглавието. Отговорът на всеки въпрос може да е в съседния раздел, но няма как да го видиш, защото не го отваряш, а колите на всяка марка са в голяма степен идентични и нещата принципно са еднакви. Сигурен съм, че дори не си използвал търсачката, нали? Напиши "дневни светлини" в нея и може да намериш някоя подходяща тема. Например аз също съм направил като теб - дневни в мигачите. Ето как съм решил проблема в темата отдолу, Погледни я, може да намериш и друго полезно в нея.
-
2 точкиЗдравей, Това е форум и всеки помага, ако може и иска. Не знам, защо очакваш някой да реагира в рамките на деня. Ако си решил проблема можеш да споделиш и решението. Хубав ден
-
1 точкаСъс 95 бензин от зимата, че аз пълня до горе и като карам на газ за цяла зима ми стига Сток мотор - сток колектор и стокова генерация ! Старт от 1500 оборота с предни гуми Made In China - Sailun чИ дУбре е уе
-
1 точкаспоред мен каквато е нормата в талона това трябва да впишат ...тоест, може предният собственик да си е платил /правят се определени промени в изпускателната система на автомобила / за екстрата неговата точно кола да отговаря на повисок клас евро норма в случая евро 5...и още щом могат да ровят да намаляват норма, то не трябва да искат и да се ходи за разни сертификати при отсъствието на нормата в талона..дразнещо е да се опитват да не признават нещо което са го дали хора в една Държава която в отношение на стриктноста на исписване в талон на автомобил е пословична!!!! и още като не вярват да си намерят начин да бъде измерено ..и тн.
-
1 точкаЗдравейте! Аз също имах проблем преди време с въпросната биалетка. Чуваше се едно дразнещо скърцане/тракане при преминаване през неравности. Проблема го реших като напръсках обилно с WD40. Вече 3+ години нямам ядове, но тъй като тогава не знаех дали това ще сработи, бях проучил нещата и бях в готовност за смяна, ако се наложи. Естествено не на целия механизъм, както се предлага за Хонда, а само на биалетката. Та да споделя и моя вариант, на който се бях спрял. Може да е от полза на някой. Оказа се, че при Тойотите също има такава биалетка, но се предлага отделно, че е и "регулируема", като тези дето показвате. По спомени, беше около 60-70 лв. нова. Лично за мен цената е приемлива... Ето няколко снимки на въпросната част, заедно с OEM Part Numbers (2 различни номера са - за лява и дясна, в зависимост от местоположението на механизма): 48906-35010 48906-35020 Да спомена и една важна подробност. Темата е за Accord 8 gen. A aз съм с Accord 7 и говоря за него. Но силно подозирам, че биалетката, a най-вероятно и самия механизъм ще са едни и същи. Все пак, добре е това да се провери преди евентуална покупка. Поздрави!
-
1 точкаНе бъркайте нещата! Милеенето не е по онези години, или по оня строй, а по онова детство - поне от моя страна. Близкото минало всекиму е мило по определени откъслечни спомени, както и близкото бъдеще е ясно - понеже, кой каквото си е посял, това ще жъне. Още от малък ме влечеше повече фантастиката, отколкото историята, и на драго сърце бих "скокнал" напред и няма да придирям за политически и ли социални аспекти, а просто да се порадвам на напредъка в определени области (които иначе не бих видял със стандартното времетраене на живота си). По повод АКО-то има 1 лаф - "ако баба ми беше мъж, ... ". :) В историята няма "ако".
-
0 точкиЗдравейте колеги, Монтирах дневни светлини на мястото на крушките от мигачите! Въпростът ми е : " Как да направя така, че когато включа основните, дневните да се загасят"? Хондата има едно auto, дали евентуално на тази позиция могат да се свържат с реле например? Моля за помоща Ви.
-
0 точкиАми при мен, през допълнително добавеният блуутуут приемник + филтър за смущения, който намаля като цяло силата на звука, при нешумна атмосфера и спряла кола мисля, че нормално слушам на 5–7. При движение в града и повечко шум, мога да кача до 9–10, а на магистрала със 140 – повече. Със сигурност иска малко повечко сила от радиото и трябва да се подсещам да намалям с 2–3 единици преди да прехвърлям от ccd към радио. Надявам се това е полезно. Точните устройства, които ползвам, съм описал в една от цитираните теми по-горе.
-
0 точкиАз въпреки, че има и други подобни теми ще споделя за хората, които стигнат до този пост, че въпросния проблем се решава най-лесно с т.н. DRL модул, който се продава и по нашите пазари и струва не повече от 30лв. Също така всеки електричар-майстор може да го свърже ако вие не можете. Аз използвам същия вариант на дневни светлини (комбинирани с мигачите) и колега от форума ми помогна да ги свържем. Много съм доволен от резултата! video-1544385872.mp4
-
0 точкиОткъде да започна... 1. Вижте си профила и забележете Вие специално на колко човека сте се отзовали, откакто сте тук (почти две години). И те са... Тяхната бройка е... Нула?! 2. Въпросът Ви касае изключително специфичен казус, с който вероятността и някой друг да се е сблъсквал е почти нулева. Нормално е интересът да е слаб. 3. Въпросът Ви не касае конкретно само Хонда, и спокойно е можело да потърсите информация в необятния нет, както правят много от нас. 4. Няма критичен срок, в рамките на който трябва някой да Ви отговори. Прегледах пак правилата - ами то няма и такъв ангажимент изобщо. 5. Има си и електричарски сервизи, където е можело да отидете в краен случай. И те трябва семейства да хранят. Ама пък там ще искат пари, пусто... 6. Решили сте си сам въпроса, казвате - супер! И явно решението си остава за Вас. И след време, когато някой друг се сблъска с подобен казус, няма да знае, защото @moniks само пита, но не си губи ценното време да казва. Пък знам ли, може някой като Вас вече да го е правил и да не е казал по същите причини. И за какво са тези три удивителни в заглавието?! Спешно? Отговорете?! Сензация?! Шок?! Ей, така и не се научихте каква е идеята на един форум. И затова се взимат нередовните на подбив - щото са тук само за да консумират до доказване на противното. Че и все някой им е длъжен на тях. Аман!
-
0 точки
-
0 точкиБез ремап не очкаквай много. Разликата е голяма. След ремап колата спокойно пълни до 8700.
-
0 точкиНикой ли не е в час ? Благодаря все пак отзовалите се, гледам че са на опашка! Оправих се сам!
-
0 точки
-
0 точкиТая как я пускаха в Петия Елемент едно време -къртеше джамовете .Диджейският пулт беше в средата на дансинга и обкръжен от поне 10 колони с 18ки ,като отидеш да поздравиш някой чрез диджея -не можеш да го достигнеш-ще те издухат направо колоните IRNI са страшни стъпала
-
0 точкиНай-вероятно, твоята кола да е със сменени фарове, но това, което сподели колегата ogi е точно така! А разликите между тези два модела са ужасно много..
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМаслото съвсем не е едно! Може би не знаеш, но маслата под марката Honda не се произвеждат от Honda! Това, което си дал на твоята снимка, мисля, че беше от Total. Honda имат под своя "бранд" още няколко, освен посоченото от теб, произведени от различни фирми. Например: https://www.ato24.de/en/honda-ultra-leo-sn-0w-20.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-advanced-protection-0-946-l.html https://www.ato24.de/en/honda-full-synthetic-0w-20-0-946-l.html И трите стават за твоя двигател! Както виждаш - можеш да си купиш оригинално масло на половината цена, която си дал в ибей. Освен това, всеки по-известен производител има масло 0W20, което отговаря на изискванията и спецификациите на Honda. При това на доста високо качество и на още по-ниска цена! Ето такива неща обсъждаме в темата за маслата...
-
0 точкиБлагодаря за отговора ти. Масово коли със занемарена поддръжка от Италия например, когато им смениш маслото с правилното, собствениците споделят, че двигателя се разтраквал. Защото вътре или е било грес, или закърпено положението с добавка. От тук вдигат вискозитетния клас с довода 10 годишна кола, увеличени хлабини и прочее. Ако в България стане масово спазването препоръките на производителя, много бих се радвал. Чувал съм за случаи, при които се връща правилното масло, само защото майстора не го е бил одобрил (като вискозитетен клас, изобщо не говорим за смазочна норма). А колкото до аномалиите, в разни Интернет сайтове има на реномирана марка SAE 5W-30, но на цена по-ниска от висок клас SAE 10W-40 на друга марка. Хаоса е пълен и всичко се пише на гърба на собственика и за сметка на възела. Може би това е причината като цяло, за покупка на масло от бяла страна, където качеството на маслото не е под въпрос. Затова и се присъединих към този форум, защото тук се лансира тезата за вдигане качеството на маслото и смазочната норма, а не непременно вискозитета му. Отделно обогатих знанията си с много нови неща. Ще продължавам и занапред да се уча от вас. Поздрави.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00