Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 5.04.2019 in Мнения
-
4 точкиВанка, При мен общият обем е 3,3л. Несливаемият остатък в картера е 0,3л., което е 9 - 10%. Даже да чакам 5 часа, няма как да се самоизточи. Горе, при кобилиците и там остават 0,2л., но не мога да ги източа. Kакто казваш, при мен остават общо 0,5л. старо масло, което прави около 15% от общият обем. Какво се случва, когато налея при тези 15% изгоряла, окислена и силно киселинна гняс, новото чисто масло? И особено, ако новото масло е с по-нисък TBN, например 8 mg KOH/g? На прости "бакалски" сметки, ако с TBN = 8 ще имам ресурс на маслото 8000км, то след наливането му в 15% стара гняс, TBN ще падне веднага на 6 (примерно), което автоматично намалява ресурса на 6000км. Ами ако маслото е ACEA C3, с TBN = 6 mg KOH/g? Да, след тия 6 хил. км., маслото пак ще маже, но ще цапа. А аз искам да маже и да мие. За това предпочитам да изтегля колкото може повече от старото масло, преди да налея новото.
-
2 точкиКолега не мога да схвана поради коя причина трябва да се отваря двигателя след като не гори масло.
-
2 точкиНе всички пишат под аватара си освен колата и какъв е двигателя... Всяка си има жило, но при електронния дросел то управлява APP (сензор за позицията на педала), намира се зад двг, на стената на двг отсег. Този сензор дава информация на ECU-то и то управлява клапата на дросела. На дросела пък има TPS (сензор за положението на клапата) и той дава обратна връзка на ECU-то как се изпълнява неговата команда...
-
2 точкиПроблемите със забавянето на отваряне на страниците така и не се оправиха напълно. Този уиикенд планувам нов ъпгрейд на форума и преместване на друг физически сървър. Може да има малко downtime, но ще е за хубаво
-
2 точкиОтговор от Honda UK на въпрос за позволените вискозитети на маслото за i-DTEC двигателите. С това предлагам може да се приключи мантрата, че 5W-30 е грешен вискозитет за тези двигатели.
-
1 точкаНормално и стандартно за модела и за Сивик 7 ген. също важи . Предполагам че дистанционно няма и е ползвано постоянно само с ключ , от което след износване на ключът и пластините в патроните и става така. Ще последва въпрос защо става на контакта и багажника , защото багажника не е ползван много а контакта го очаква блокаж след още известно време работа. Понякога с нарязването на нов ключ се оправят нещата , но трябва не на ръчна машина ,а на електронна за да се възстанови. Другото е подмяна на пластините в патроните. А може пък и да са напъвани от някой доброжелател , и за това да не работят.
-
1 точкаЕто го пак този Драганов! https://h-tune.co.uk/club/threads/engine-oil-specification-for-dpf-i-dtec.29/page-10#post-2312750
-
1 точкаКолега, след като не ти харчи масло, няма никаква разумна причина да минаваш на 5W40! Jazz-а му дават от 0W20 до 5W30. Ти си решавай...
-
1 точкаЗначи имаш всичко необходимо. Горните планки са по-скоро кутии. Ако тези, които имаш не са, значи са правени допълнително, което не е грешка. Долните планки са си обикновени планки. Не трябва да махаш планки от твоята. Сваляш бронята и зспочваш монтажа. Горните планки се монтират горе/долу от двете страни на номера, под вътрешните краища на фаровете. На роговете трябва да има конструктивни отвори със заварени гайки в тях. Долните планки се монтират на роговете в двата края на тръбата, която е под радиаторите. За тях също има отвори с гайки. Налагаш твоята броня и я изрязваш, където трябва. Монтираш бронята. Монтираш металната рамка на булбара. Накичваш декоративните пластмаси на булбара. п.п. Този т.нар. булбар е само за красота (въпрос на вкус), не се надявай, че ще помогне при удар. Не ме питай, откъде знам.
-
1 точка
-
1 точкаМеханичната разлика м/у D14A3 (75 к.с.) и D14A4 (90 к.с.) наистина е в гарнитурата на дросела, но само с нея не се вдигат 15 к.с. Има разлика и в компютрите. Разбира се ще има и подобрение само със смяната на дросела, но няма да стане 90 к.с. За да живне още малко може да се смени и изпускателния колектор с 4-2-1 от D16Z6/D16Y8. Това е най-лесното, за повече мощност вече трябва сгъстяване на двигателя и втек глава, редена скоростна кутия и тн и тн.
-
1 точкаОт март 2013 съм с 4-та генерация, два литра бензин. Първото беше само с предно и ръчна кутия и за няма 4 години направих 75000км. Това с което съм сега е автомат версия Premium и в момента е на 151000 км / аз му навъртях 22000 км/. И за двете мога да кажа, че с двигателя не съм имал никакви проблеми. Единствената по-сериозна намеса е гаранционна смяна на съединителя на първото, получи се леко тропане от отслабени пружини /имаше и сервизен бюлетин май от Хонда/. От автомата съм много доволен, по-добър е от този на Акорд 7-ма генерация, какъвто карах до 2013г. Оказа се, че автомата е по-икономичен от ръчната на дълъг път, дължи се на по-ниските обороти на 5-та предавка. На градско обаче е ламя, няма и старт/стоп и средния разход е с 1 литър по-висок. Като комфорт 4-та генерация е много по-добре от трета. Единствения ми проблем при прехода от Акорда е по-високата седалка и бяха необходими 1-2 месеца да свикна. Малко неудобство ми създаде и по-широкото купе, подлакътниците са по-далече и си играх доста с положението на седалката, за да се наглася. След това нямам проблем с дълъг път, не ме уморява повече от Акорда. А пространството вътре е в изобилие, и отпред, и на задните седалки, и в багажника. За мен е най-практичния СУВ на пазара! Колкото до интериора, обади се ако искаш да видиш как изглежда таблото и кожения салон на реални 151000 км. Между другото, забелязах, че Премиум версията е осезаемо по-тиха и създава и усещане за повече комфорт! Колкото до N1, не знам дали си заслужава вече: данъка в Пловдив е 378 лева с отстъпката за кола до 5 год. За приспадане на ДДС трябва да декларираш процент на лично ползване в данъчното. Получаваш ограничение да пътуват само 4 човека, петия колан е махнат. Ако имаш други въпроси пиши, ще помагаме!
-
1 точкаВ конкретния случай едва ли... Пък и при все, че има надран цилиндър и загуба на компресия е почти сигурно, че разходът е оттам. Като я сглобим и разработя ще пиша пак за разхода и ще видим
-
0 точкиПъро се извинявам за цитата. Второ Дани познаваме се и с цялото ми уважение цялото това писание е пълна глупост.! Ще ти кажа защо. Говориш в проценти ето ти още един 98% от колите в тая държава а и вдруги смяната на маслото им се извършва по обичайния начин. А той е без спринцовка и маркуче без врели некипели. Сега ме анатемосайте но пак ви казвам на всички маслени специалисти, обърквате хората, в много неща. Как може един 25 кодишен кенеф да кара 450000 с нормална смяна на маслото после хоп спринцовки. Моля ти се недей. За автора ако искаш да ти е чист мотора имам тема имам и масла които мият много. Промивката е нож с две остриета.
-
0 точкиТе швейцарските навеси, нов вснос, са обслужвани само от швейцарски ювелири с бели ръкавици. Клапаните им са регулирани стриктно , маслото им е сменяно само с такова най-висок клас на не повече от 6 000 км със изсмукване на несливаемия остатък от картера и това дето е в главата(със спринцовка, вакуум помпа и на всеки 20 000 км със сваляне на картера и забърсване на биелите и коляновия вал). Стояли са само в гараж и не са прибирани мокри вътре ако случайно вали, защото швейцарския ювелир го забърсва със микрофибърна кърпа от био памук.
-
0 точкиВъпреки, че съм почитател на газ-та , не бих си купил кола с газова. Причините са доста. Ще карам чужд избор... Не се знае дали са и регулирани редовно клапаните и разни други мои си неща. Иначе комбото на 8ма не е никак грозно.
-
0 точки5х114.3 с централен 64.1 за повечето Хонди .Незнам за какво споменаваш фланец, така или иначе тези които искаш са издадени навън. От всички марки стават само до пасва това 5х114. 3 и централния да е над 64.1 както казах оправя се с втулка.ЕТ то да не е много различно от твоето и J да отговаря на гумата която искаш да сложиш. Да от CRV 15 ки джантите ще станат но и там искат едни пари ,а за 250 300 лв могат да се намерят доста хубави 15 ки с параметрите които споменах.
-
0 точкиЗдрасти, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-xtreme-spray-protect-750ml.html Вид и количество: Sonax Xtreme Spray + Protect 750 ml - 1 бр Стойност на поръчката: 11,30*0,95*1,9675 = 21.12 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точки
-
0 точкиСамо информативно,3М не е еталон за качество.Много зависи дали ще се пастира и полира.Подобна услуга с наистина добри пасти е от 150лв-200 нагоре(зависи размер на автомобила,състояние на боя и лак и прочие).И такъв процес отнема около 2 работни дни. Няма как някои да Ви каже,елате след 3часа е готова. Има подготовка,миене,клей и т.н. Темата е много интересна,често се влиза в спор услуга за 50лв срещу 200 .
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, за пръв път ще правя поръчка тук, бих искал следните масла: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html Вид и количество: Honda PSF 0,354 L , 4x0.354 L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-synthetic-marine-gear-lube-75-80w90.html Вид и количество: AMSOIL Synthetic Marine Gear Lube 75/80W90, 1x0,296 L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-4-stroke-marine-10w-30-synthetic-motor-oil-0-946-l.html Вид и количество: AMSOIL 4-Stroke Marine 10W-30 Synthetic Motor Oil 1x0,946 L Стойност на поръчката: (4*5.99+6.95+8.95)*0,95*1,9675 = 74.50 лв (+0,50 лв за СМС :-) Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиТи с какви караш в момента напиши на твоите и тези характеристики те по лесно ще ги сравним . Тук са характеристиките за твоята кола http://kolalok.com/gumi-dzhanti/honda/hr-v.html Централния отвор ако е по голям от 64.1 не е проблем напасва се с втулка ,не виждам междуболтовото. Важно е като минеш от ЕТ45 ако това е твоето на ЕТ35 да не опира в подкалника отзад при големи дупки.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Правя първата си заявка от общите поръчки, която е следната: https://www.ato24.de/de/motul-8100-eco-clean-0w-30.html вид и количество: Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 - 1бр. х 5L и 1бр. х 1L Стойност на поръчката: 45,65евро+10,55евро = 56,20 евро -5% = 53,40 евро х 1,9675 = 105,06 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: доставка до офис на ЕКОНТ, като данните за получателя ще ти изпратя на лично Поздрави и хубав ден!
-
0 точкиПривет ако може за мен: Линк: Линк Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L х6 Стойност на поръчката: 6*12,99*1,9675 = 153.35-5%= 145.68 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер до офис Еконт
-
0 точкиЗдравей, включвам се в поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 - 5х1L Стойност на поръчката: (5*6,79)*0,95*1,9675 = 63,46 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД най-късно понеделник Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей За мен това: https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-supersyn-5w-40.html Вид и количество: Fuchs Titan SuperSyn 5W-40/4L x 2 Стойност на поръчката 2х19,95=39,9-5%=37.905х1,97=75лв Парите ще преведа днес. Доставката до офис на Еконт ще уточня на по късен етап. Успех!
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, за мен: линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2x4L + 1x1L Стойност на поръчката: (2x25.96+6.95)*0.95*1.9675 = 110.04 лв. Начин на плащане - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точкиАз след смяна на спирачната течност започнах да усещам доста по адекватно колата при спиране... Погрижил съм се за гресирането на водачите и определено има ефект от тази дребна подръжка , най малкото което е ,че няма да скапете дискове ... Ако някой не е обръщал внимание на тези дреболии значи му е време 😁
-
0 точкиОтносно 80-те%, според мен просто хората с проблеми са по-склонни да отварят тия теми и да пишат. Аз съм чистил дросела и обучавал (в сервиза, заедно с последния реглаж на клапани, не лично) и нямах проблеми. Нито преди, нито след това.
-
0 точкиЗатова е хубаво да си сменяш маслото сам. Не една цигара време, ами един час го оставям да се точи от пробката.
-
0 точкиБаба ви едно време се с вакум си сменяше маслото. И да смучете и да не почти половин литър остава в мотора. Очаквам скоро да ги раглабяте за смяна на масло. Хора земете се на сериозно моля ви се.
-
0 точкиТеорията ми отиде на кино... Знаех, че датчиците ми не са равномерни и бях останал с впечатление, че средните ми датчици са раздалечени. Сега като се върнах в Англия видях, че е точно обратното, по-близко са. Както и да е, нямам теглич и ми вършат добра работа. Продължавам да се чудя тази евтина и полезна екстра, защо не е стандарт при всички съвременни коли/камиони. Може само предния парктроник да е екстра да взимат някой кинт от мераклиите които тачат всяка една екстра, каквато и да е... Идея- под натиск на застрахователите, може Европа да въведе изискване всички коли внесени в Европа да го имат задължително...
-
0 точкиНикой не хвали продуктите наПриста дори мисля че това промивно масло е спряно от производство поради предполагам слабия интерес. Може би колегата не иска да сипва някъкви 200мл в вече мръсното масло и да очаква ефект,а иска да сложи 4 л чисто такова. По просто казано в съд 1л с мътна течност ако насипеш 20мл чиста същия ли ще е ефекта ако насипеш 1 л чиста течност. Мисля че метода с промивното масло,от 200мл добавка ще е по ефикасен.
-
0 точкиЗдравей Чавдар, искам да поръчам следното: https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html RAVENOL FO SAE 5W-30 1Х5L 29.95€ x 1.9675 = 58.93лева- 5% = 55.98лв. Парите ще преведа по сметка утре.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Аз бих искал да поръчам следното: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html Petro-Canada Supreme Synthetic 5W20 1x4L + 1x1L €26.96 + €6.95 * 0.95 * 1.9675 = 63.38 лева Парите ще бъдат преведени по сметката в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин па получаване - Лично предаване в ТЦ Боила
-
0 точкиЗдравей, Чавдаре Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-fo-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL FO SAE 5W-30 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: €29.95 + €7.25 * 0.95 * 1.9675= 70лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез Куриер
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00