Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.04.2019 in Мнения
-
3 точкиЗа мен за коли на тия години трябва човек да милси за value for money. Или на български казано какво получаваш срещу парите си. Очевидно, че фейса ще е по-нов и са оправени някои неща, но трябва да провериш в по-големи детайли какви точно и дали си заслужават парите, които ще дадеш отгоре. Също имай предвид, че всеки е склонен да защитава своето – дали защото го е взел защото следва собствените си препоръки, дали защото го е взел и си оправдава избора… Моето мнение е че за тия коли нямаш никаква гаранция, че взимаш по-добро, ако дадеш повече пари. Моето виждане е почваш да гледаш колите откъм по-евтините варианти. Задължително минаваш през сервиз, в който няма да вкараш Акорд за пръв път. Ако няма страшни неща и ти харесва, взимаш и каквото излезне оправяш с остатъка от парите, които би дал иначе за по-скъпите без гаранция.
-
2 точкиКапков тест 3 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-157520км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1120км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 50/50% 6.Средна скорост,около 45км/ч. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 31.03.2019г. 8.Мото часове около 30. 9.Изразходвано гориво 95л. пропан бутан и 15л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,тежък с къси преходи,извънградско няколко пъти до 4500. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,10 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл. история: 150км 620км 1100 Много съм доволен,като работа на двигателя(най вероятно ще е заради по високите вече температури),като имам около 4-500мл. на 100 повишен разход на гориво в сравнение с прединото 0W20 AFE.
-
1 точкаЗащото мисля,че е така бе Оги,и колегата JHM е прав. След 15-стата година не минаваше ли в графа овехтяване,и данъка е на долу? (предполага се след като изтече 15 тата и се влиза в 16стата.) - "От тази година е до 15 години и от 16 нагоре. Така че и миналата година пак е бил в графата за коефициент 1". Да ама сметката му показва друго. Оги държа да подчертая,че не съм данъчен служител и може да напиша нещо което не отговаря на истината или не точно,предполагам и колегата JHM също. Виждам от постовете ти,че си изключително точен и детайлен в обясненията което е много хубаво но погледни си ръката и виждаш пет пръстчета на нея и нито един не е еднакъв но всеки си има своята функция в ежедневието и не може без тях.Та и при хората е така. Та повярвай ми нямам лоши мисли нито към теб нито към когото и да е друг колега от ФОРУМА.За мен е истинско удоволствие да комуникирам с вас защото в нужда да мога да разчитам на вас включително и на теб! Та пак на въпроса - НЕ не е тайна с този "UPVOTE" просто показвам,че и аз съм на същото мнение,нито искам да "клъвна" някого нито да се харесам,предполагам,че колегата JHM е мислил по същият начин.🍻
-
1 точкаДа, от това, което виждам, е около 4–5% повишение на разхода ти (поне средния от ок 8.5л газ + 1.3л бензин на 100км). А ако вярваме на Мобил, може да се очаква м/у 0.2% и 2.3% подобрение при използване на 0W-20 AFE в сравнение с „по-високи вискозитети“, най-вероятно визирайки 5W-40 или 10W-40. Звучи ми като да има и други фактори замесени.
-
1 точкаМоето мнение е на никой вяра да нямаш. Без значение кой какъв ти казват, че е, че бил от форума, бил от не знам си къде, бил внесъл еди колко си акорда. Очите на четири и задължително я закарай някъде където не виждат за първи път такъв автомобил. Фейслифта огромния му плюс е просто, че колата ще е на по-малко години. Все повече се убеждавам, че тия коли вече започват да се трошат от старост, а не от друго. Това ако се абстрахираме от хроничните им проблеми, които са отделен въпрос. Иначе поне при бензина освен едно по-"шукаритетно табло", usb в подлакътника и борд. комп друго не се сещам да получаваш. Евентуално може да имаш автопилот, който следи скоростта на колата отпред, ама май всички акорди с тази екстра са челосани преди да дойдат тук за продан и съответно не са оправени като хората и не само, че нямаш "активен автопилот" или както го водят, ами всъщност нямаш никакъв автопилот. Отделен е въпроса до колко си струва да дадеш 13-14 000лв за такъв автомобил, но това вече си е изцяло твое решение. Има едно нещо само, ако го купуваш с идеята, че давайки толкова пари за 12-16 годишна си осигуряваш безпроблемно шофиране, само масла и филтри, нищо да не пипаш, японеца го е измислил и тем подобни, може да бъдеш леко изненадан. Пускал съм една тема преди време " Какво сменихте по вашия акорд през последната година" мисля, че се казваше. Там можеш горе долу добре да видиш какви пари вървят по тази кола, както преди така и след фейса. Отделно имаме и колега тук във форума, който е направил сайт за следене на разходите - carspending, там който си е оставил публичен профила може да погледнеш също. От друга страна ако страшно много те кефи модела или пък си бил влюбен в него когато е излязъл, но едва сега можеш да си го позволиш и всякакви други случаи, няма никакво значение кой какво ще ти каже тук. Успех!
-
1 точка
-
1 точкаНяма как да преместят колата като е без волан без помощта на трактор/мотокар, и пак казвам на колата мигаше червената лампа което означава риск от токов удар. Последния път когато имаше трактор на пистата и нямаше сейфти кар, Жул Бианки катастрофира в него и по-късно почина. От тогава имплементираха виртуална кола на сигурност и Хало-то.
-
1 точкаИма клипове как се разглобяват седалките до *скелет".Потърси в тубата,ако не излизат за accord 8,търси за acura tsx.
-
1 точкаНе винаги, да не кажа почти никога, превода е коректен. Някои "новини" ги публикуват с цяла седмица закъснение. Препоръчвам, който се справя с английски/немски да чете други източници. Според мен "каращия блъскащи колички" трябваше да бъде наказан заради съприкосновението му със Сайнц в четвъртата обиколка. Но тук повечето сте сложили "Хонда"-очилата и това го пропускате. Тогава нямаше да има значение дали колата на сигурността е попречила за второ поредно качване на стълбичката, защото четвърти щеше да се движи един Макларън.
-
1 точкаВ българския сайт всичко се взима наготово от Германия и Италия, поне правилно ги превеждат. Ние имаме само един журналист, който разбира от F1, който е вече с бели коси. Тези статии ги прочетох още сутринта.
-
1 точкаМежду 0-20 и 5-30 си ок. Зимата (или за целогодишно, което включва зимата) е по-хубаво първото число да е 0. Доста инфо можеш да намериш в темата за маслата, ако ти се чете – и за вискозитет, и за характеристики и сертификати, и за интервал за смяна.
-
1 точкаМоята лично я карам също с Mobil 5w30. Колкото налея, след 10 000 км толкова източвам. По принцип за тоя мотор го дават 0w20, но евентуално зимата може да се кара с него. Аз лично не бих сложил такова за нашия климат и начин на каране.
-
1 точка
-
1 точкаМоят Акорд е внос от Швейцария и мога да потвърдя, че се плаща и мито, и ДДС. Както те е посъветвал колегата, е най-добре да минеш митница на по-ниска стойност, защото иначе първо се начисляват 10% мито върху декларираната стойност и после 20% ДДС върху получената сума след митото. Аз бях помолил продавача да впише в договора за покупко-продажба, че имам проблем в АТ и заради това ми го продава по-евтино. Така минах митница на около 35% от реалната стойност и въпреки това, платих около 1500 лв мито и ДДС. Много е важно или да имаш късмет и да попаднеш на човек, или да имаш познат, който да те свърже с някого от митницата.
-
0 точкиНе е сарказъм. Виждам ,че дълбаете в грешна посока.Всеки прецедент си има тънкости.Примерно въпросната верига създава доста главоболия преди и след смяна. Относно шума и вискозитета..При едни и същи обстоятелства без да се променя нищо механично ,а само маслото на теб ти говори ,че е виновно маслото,но аз твърдя ,че при тези малки разлики на вискозитета не можеш да хванеш разлика в шума на мотора ,даже и да имаш музикален слух. Но явно има нещо субективно ,което те дразни и затова повдигаш въпроса.Това са добавките и ако сложиш анализите на двете масла в една таблица разликите ще изскочат и няма проблема да е във вискозитета.При подобни казуси,колегите в големите маслени форуми ,много държат на предисторията на автомобила ,както и на доставчика на маслото. Пример давам с моите коли....вече над 30 марки/модела масло тествани и карани по 3-4-5000 км,но никога няма да сравня поведението на мотора със старото и новото масло веднага след смяната.ЗАЩО- старото масло на 5000 км налято 5В-30 вече не е 5в-30.Вискозитета е мръднал нагоре или надолу,което е нормално.Добавките са отслабнали,конденза е свършил своята работа,горивото е измило каквото може,ЕГР-а е добавил сажди. От там идва и грешката при измерването,ако се прави такова.Но ако налеем масло А и веднага го излеем и го сменим с масло Б ,тогава вече можем да говорим за някакво честно съпоставяне на поведение.
-
0 точкиСлед смазване на водачите и обучение на ново , AUTO функцията работи коретно. Благодаря за съветите
-
0 точкиПотребителят е написал сравнение между миналата и тази година, а ти си му написал, че е минал в другата графа, защото колата му е остаряла, затова е толкова. Колата му не е минавала в друга графа по отношение на възрастта от миналата година до тази. И в двата случая се прилага коефициент 1 за възраст. (Дори да нямаше промени в другите ставки и коефициенти, и за двете години щеше да е едно и също по отношение не възрастта.) Сега кажи, че всъщност си искал да кажеш друго, а не това, което пише и готово - ще изглежда, че се заяждам, а не че си объркал. Даже за да изглежда, че още повече се заяждам - защо ме цитираш, като съм писал точно преди теб и няма други отговори?
-
0 точкиДокторе не разбрах, да се събличам ли или не? - Госпожо, пак ви казвам, аз съм ветреринар! - Докторе, ако знаеш каква кучка съм!
-
0 точки
-
0 точкиСменете с 0W30, това е правилното масло за този двигател. Може да опитате с оригиналното на Honda, Castrol Edge Professional H C2 0W-30 или Motul 8100 eco-clean 0W30 C2.
-
0 точкиЗдравей, Чавдаре, и аз се включвам с https://www.ato24.de/en/ravenol-fds-sae-5w-30.html RAVENOL FDS SAE 5W-30: 1х5L+2х1L Стойност на поръчката: (40.95+2х9.95)х1.9675х0.95=114 лв Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин па получаване - Лично предаване в ТЦ Боила Благодаря ти Поздрави, Емо
-
0 точкиИ според мене в конкретния случай нямаше как да накажат нито Верстапен нито Сайнц по простата причина че болидите бяха ма равно при контакта.
-
0 точкиАко можеш, ми обясни горното - нещо не вдявам. п.п. И само да поясня: Нямам навика да пиша негативно, а и не съм фен нито на Верстапен, нито на Ферари - просто така ги виждам и усещам нещата. п.п.п. Също, относно споменатия инцидент, между Верстапен и Сайнц - според мен, първия няма вина,просто се защити перфектно от атаката на втория и почти през цялото време на атаката, болида му беше една идея пред този на Сайнц. Изгледайте повторение и ще се уверите.
-
0 точки
-
0 точкиБезспорно Максималния има още доста "леб да изиде" докато се рафинира, но на него проблема му е чисто човешки - просто не е още "човек на място". Обаче за победи требе много хъс и малко разум, а не обратното. :)
-
0 точкиТочно както каза Цецо и аз мисля,вижте и самата кола.Личи,че е на истински Фен на Марката.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиГазовата е сложена 2011-та година. С колата е ходено през бивша Югославия (не им помня през кои републики минах), Унгария, Латвия, Литва, РФ (там те спират за щяло и нещяло но след няколко месеца там научихме, че нещо в българските номера смущавало техните муфтаджии, та сме били на щадящ режим) и Гърция. Поне за тези държави се сещам и в нито една от тях не сме спирани освен в РФ с една единствена цел - да видим какво ще кихнат от тази кола. И никъде по никакъв повод не са ме питали имам ли газова. Поне не и в качеството си на служебно лице, защото аз съм си приказлив и се е случвало да се поразговорим с проверяващите. Питали са ме за колата в Петербург, особености, доволен ли съм, разход, как се държи на газ, но не в качеството си на полицаи а като частни лица, интересуващи се от мнението на човека, който язди машината. В интерес на истината и трите пъти, когато съм спиран в Русия от полицаи и са ми искали пари - имало е нарушения от мен. Двата пъти по незнание, а един по разсеяност. пп. 2-3 пъти там полицаи просто са ме питали за колата без да правят каквито и да било проверки.
-
0 точкиЗдравей Чавдаре Включвам се в поръчката със следното https://www.ato24.de/de/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Motul 8100 X-clean 5W-40 - 5L Стойност на поръчката 35,75 €* х 1.9675 = 70.338 - 5% = 66,82лв. Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин па получаване - Лично предаване в ТЦ Боила Поздрави
-
0 точкиВ черквата: - Дядо Попе, жената е идвала да се изповядва. Кажи ми само - изневерява ли ми ? - Виж какво чадо , ти не си ли чувал за тайната на изповедта - бе говедо рогато !
-
0 точкиЗдравейте! И аз да се оплача че през миналта нощ и моята черна Хонда ЦРВ 3 СВ2983МХ е била задигната пред нас в София, жк. Света Троица.
-
0 точкиЗдрасти колега - чак болежка е пресилено, но има няколко случая на повредени. 1. За да го запазиш чисто нов - никога не го пускай ! 2. Не е хронично - ти си първия за когото чувам, че му се е прецакал. 3. Е ако слушаш "майсторите" си е твоя работа - обаче тогава стриктно спазвай точка 1 и ще имаш вечен климатик. Моя съвет е : карай си колата, пускай си климатика когато ти е кеф и не се впрягай много, че постоянно ще ти се чупи .
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00