Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 31.03.2019 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте, Да споделя моя опит с въпросното нещо. Понеже въпросната биалетка на задния мост се беше счупила и фаровете светеха много надолу, в последствие много на горе, се наложи да оправя този проблем. Оказа се обаче, че няма как да сменя само биалетката ( не че неможе, просто никъде не се продава ) ами трябва да си взема целият сензор за 500 лв. След дълго време все пак открих един украйнец, които ги изработва за 20$ + $10 за доставка до България. В крайна сметка вече съм с нова такава :). Като погледнах как я е направил, тука може да се сглоби за около 25 лв същата.
  2. 3 точки
    1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 422 680 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 40.5 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 30.03.2019; 9) Моточасове – около 74; 10) Изразходвано гориво - около 195 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (195 / 3.3) = 59; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; не забелязвам изменение на нивото - като показания на щеката; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора е намалено до около 1 час на ден. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Няма време да се изпари водата /конденза/, видно от накъдрения край на капката. История 0-3000 км:
  3. 2 точки
    Да, Shell-ът удържа зоната на дифузия по-чиста, при това през зимата и то в кофти режим.
  4. 1 точка
    Да, 1.6 е произвеждан само в Турция. Това си е модел за близкия изток и Азия. 1.8 седан е само Азия, Америка или Канада. Според мен ще има проблем с частите. Или просто ще трябва да се ровиш много , за да ги намираш. Аз затова минах на акорд. Като отвориш олх е пълно с обяви за десняци на части. Та като ти изпукат фара на някой паркинг да не се чудиш откъде да го търсиш. Дизайнът си е за японския пазар , а за мен техните дизайни са върха. Иначе сега се сещам, отзад окачването на американките е по-добро. Европейския е с торсионна греда... Гадост... Ама имаш пространство. Не мисля ,че ще намериш 1.8 ръчка... Но успех, ако държиш. Със сигурност и собствениците на такива автомобили във форума и като цяло са малко...
  5. 1 точка
    Разглеждайки пробата от 09.09.2018 при 4500 км и 90ч., според мен Shell-а запазва мотора по-чист в сравнение с Mobil 1 ESP Formula 5W-30. От друга страна - наличие на вода=наличие на гориво (бензин) в маслото. Което пък предполага по-голямо разреждане на маслото. За това си мисля, че 5W-30 е по-добрия вискозитет при твоята употреба. Би било интересно как ще се представи Shell Helix Ultra 5W-30 ECT C3 при твоята употреба.
  6. 1 точка
    Има и европеиски вариант, освен с 1,8 има с 1,6 -125 коня
  7. 1 точка
    Да така е и може да добавиш 4.цикли гръдско/извънградско. Аз карам почти 90%само градско PetroCanada трудно издържа 6 хил. Като ги приеминеш започва да си го хапва двигателя за мен това е индикация да го сменям особено зимата е абсурд с тези студени стартове и 3-4 км до работа
  8. 1 точка
    Незнам кой те е излъгал за тази Арека отиди му го дай той да го кара.Не каза какво ти е карането на 7 хил ако е само градско е абсурд. Вземи си ако искаш по висок клас от PetroCanada. Колкото повече време дръжиш тази Арека по-дълго в двигателя толкова повече тя ще скапе новото което наспеш. 0w30 може да минеш но ти трябва преди това една къса смяна на 3 хил масло което да обере малко наслояванията и боклуците от маслата които си карал по 10 -11 хил ,да може да е PetroCanada мисля че го има още в София на промоция 40лв 4 л. Да може да се карат толкова 10-11 хил км но високите класове на Мобил Аймсол Равеньол.Аз предпочитам къси смени с не толкова високи класове ,и PetroCanada SS ми пасва точно като цена и пробег.
  9. 1 точка
    Това ,което гледаш е американският вариант. Не знам дали го знаеш. Дизайнът е супер, много по красив от Европейския хечбек , ако питаш мен. Окачването наистина е Макферсън. По евтино и по чупливо, може би малко по-твърдо, но последното е субективно. Автомати са, понеже са за американския пазар. Кутията е робот. Като цена не мога да кажа за обслужване. Преди две години исках да взимам такава, понеже не ми харесва хечбека. В крайна сметка избягах от модела , понеже е рядък в Европа, а преди това карах Сивик англичанка, която също беше рядка и имах проблем с намирането на части( Разбирай ламарините и пластмасите ). По мотора не съм сигурен дали всичко е еднакво с европейския... Може да има разлики.
  10. 1 точка
    Когато си изолирал подгрева, отоплението на дросела си спрял същия и на IACV клапана те са последователно свързани.Особенно за сутрешното палене това е важно въстановете го.
  11. 1 точка
    Това е до колкото знам Honda форум, та кои ще са "нашите" според тебе ?
  12. 1 точка
    Така и така вече е офтопик темата: имат си проблеми колите, и основният при всички е ,че са стари. Не знам , на Хонда първият дизел е 2004 година. И пак печели двигател на годината, в момента на излизането си. Той печели двигател, а не подгрев на годината или колектор на годината. Нормално е да си има слаби места.Аз лично не бих си взел дизел на Хонда. Французите имат традиции в дизелите от години. Или шест цилиндров дизел на БМВ. Търсете си решения на проблемите, а не рев по форумите.
  13. 1 точка
    Бягай много на далече от този майстор дето незнае какво е ако смениш износени части с нови. Намери някой който да го отвори този апарат и смени всички износени части . Хубаво е да смениш и цялата спирачна течност.
  14. 1 точка
    Сигурни ли сте, че на седана е с челюсти? На дизеловия седан съм разглобявал и мисля, че лостчето което се върти от жилото, завърта/избутва буталцето в цилиндърчето и си действа на диска... Правил съм го отдавна и може да греша, нека някой каже със сигурност...
  15. 0 точки
    Добра гонка, макар и не за всички. Ето че не е лесно да си фен на Ферари, но адмирации за симпатягата - заслужи си рейтинга. Сребърните получиха подарък от червените и жалко че не остана и за Макс, но Шарл заслужаваше да е на подиума. Макс, пак го прецакаха рендетата, макар да не бяха в неговия болид, но тук "трески за дялане" имат и стюардите или рейс контрола - можеше на тея два завоя просто да има жълт флаг, а не кола за сигурност по цялото трасе, но не е лесно без Чарли - мир на прахът му. Поне сме трети в общото отборно, макар че ако Гасли не почне да помага, ще се сринем още надолу. Браво и на Кими, а Торо Росо явно пак нещо експериментират. :(
  16. 0 точки
    аз каран с 235 60 18 малко по меко вози от 225 60 18, устойчивоста се променя в положителна посока но разхода се качва с половин литър, няма проблем с никакви системи
  17. 0 точки
    Това че е форум на Хонда не значи, че трябва от тази година да стана фен на Ред Бул и най вече на Верстапен,след като съм ферарист от 20 години.
  18. 0 точки
    Дистроника не е добре и прецизно изпипана система, но някъде срещнах мнение че заради нефункционирането и, няма да работи и круиз контрола, което вече е неприятно.
  19. 0 точки
    Още един глас за акумулатора, замери ли го какви стойности показва.
  20. 0 точки
    Здравей Чавдаре отново се налага да поръчам при теб .Honda ATF DW-1 3броя(3*12.99)*0,95*1.9675=73лв. Превеждам по сметка Понеделник в Пиреос и доставка на Еконт като предишния адрес (без промяна)
  21. 0 точки
    Здравей, Искам да направя поръчка на: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-efe-5w-30.html Вид и количество: Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30 1x5L https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html Honda ATF DW-1 2х4L Стойност на поръчката: (39.30+(2*54.56)*0,95*1,9675 = 277.42 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
  22. 0 точки
    Хиляди левове струва само радара, който стои зад емблемата, самата емблема също е специална и скъпа.
  23. 0 точки
    Колега, за едни са глупости, за други истини. Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба. Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация. Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица. Айде до скоро и сполай ти!
  24. 0 точки
    Винаги я използвам.До преди месец колата си спеше на вън година и половина Зима/Лято.никога до сега не ми е правила и най малкият проблем ръчната.
  25. 0 точки
    Явно си говорим за различни езици и няма смисъл... Купи си модула.
  26. 0 точки
    Проблема е отстранен, никакво свързване към U маркуча.
  27. 0 точки
    Благодарение на колегата @mstavrev вече имаме ръководство на Български език. Разделено е на два отделни файла, като е качено от мен в DOX и е на разположение следващите 14 дни за сваляне от който желае. Моля ако има възможност и администраторите да го свалят и в последствие да го качим локално (двата файла са 55 МВ). ето и линка: 1-ва част: https://dox.abv.bg/download?id=e04611a0ad 2-ра част: https://dox.abv.bg/download?id=260198ebf6
  28. 0 точки
    Колега мисля че имаше опция във вмуеара юсбито да го направиш 2.0
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...