Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.03.2019 in all areas
-
1 точкаПокрай това, че доста хора ме питаха как съм си направил халогените, отдавна се канех да пусна подобна тема, в която да споделя ръководствата, с които съм се сдобил през тези осем години, откакто имам 7-цата. Та: Халогени: Fog Lights Accord Instructions_compressed.pdf Ветробрани: 08R04-SEA-6000-96(1).pdf Електро-хроматично огледало (US): 04-mirror.pdf Щори: 08R13-SEA-6000-96.pdf Спойлер багажник: 08F10.pdf Халогени (US): 4doorfoglights.pdf Ако някой има нещо да добави - тук сме.
-
1 точкаУф, че съм загубен.Благодаря Друже.Редовно си е масълцето....
-
1 точкаМоите 5ст.: Препоръчвам 2.0 автомат. Кутията е неубиваема при нормално каране и обслужване. Ако няма ритане при включване на R и D, и ако не боксува при превключване на предавки, ще надживее всичко останало по колата. Относно предавките - на 4-та на 4-степенния автомат и скорост 120км/ч оборотомера е с 300 оборота по-малко, отколкото ръчката на 5-а (това на CR-V). Тествал съм Акорд 1.8 автомат - динамиката му е по-слаба от на CRV 1 автомат 128 коня. Сигурно пропускам нещо, ама питайте. После, Съединителят на ръчната кутия е хидравличен, няма жило и не се регулира. Най-често срещаните проблеми на Акорд 6 (освен ръждата) са съединител, задни лагери на колелата и клеморед (евентуално главно реле).
-
1 точкаТака малко развитие по темата след 8 месеца отваряне пак на филтъра климатик защото бях си купил спрей искам да почистят питата за охлаждане. С това Изненада пак филтъра задръстен с листа . Това падна от филтъра Това имаше вътре Пак боклуци само за 8 мес та малка птичка гнездо да си направи.Този път при положението от последната снимка запалих колата и вентилатора на МАХ излязоха още мноооого боклци кофти че попадна в купето та после прахосмукачка на цялото купе. Извод ако бях го оставил така пак щях да се чудя лятото имам ли климатик и защо не духа.Поне з 40%се подобри потока въздух. И накрая проверете си дренажната тръба излизащо от кутията под питата на климатик минаваща през купето излизаща в коша при двигатела,когато е запушен влагата остава вътре и мирише неприятно. Ето тази
-
1 точкаМалко ъпдейт по темата. Колата ще се прави с блок от D16A6 и нови бутала, като идеята е да се вдигне степента на сгъстяване (някъде в диапазона 10,1-10,5:1). Въпросът ми е при положение, че имам издухан катализатор и крайното гърне е вече пробито от ръжда, има ли смисъл да мина на по-голяма генерация и друг изпускател (наприемр 4-2-1), след като повишавам степента на сгъстяване? И ако има смисъл генерация от кой модел бихте препоръчали? Искам леко да я отпуша, но пък да не става прекалено шумна.
-
1 точкаако не знаеш Хондата глезотии не приема просто съвет в техническата документация го пише
-
0 точкиЗдравейте колеги, От няколко дни имам още една Хонда - CR-V Hybrid 2019. Взех я от Бултрако Пловдив. До Варна, през Бургас, направи среден разход 6,8 л/100 км. Толкова колкото и Сивика от подписа ми. В града за сега средния разход падна на 6,6 л/100км. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиЗдрасти Маркони! Имаш късмет, че в мазето имам една туба 5 кварти с AFE 0W20 (чудя се дали да го слагам лятото). Тези малки QR кодчета отпред и отзад на етикетите НЕ може да се скенират. Предното е обозначено с М6963F, а задното с М6964В. Предполагам, че М значи Мобил, F значи front, a В значи back. Предполагам, че може да се скенират само от служители във фабриката или го чете само машината, която печата и/или лепи етикетите и/или сортира бутилките/тубите. Иначе големият QR код в средата на задния етикет на бутилката се скенира и води към тази страница: https://www.mobil.com/English-US/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GLXXMobil-1-0W20
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиБлагодаря. Материалите са много качествени. Купето е добре обезшумено. Почти не се чува кога пали двигателя. При тръгване на ток, извън купето се включва зумер за да я чуват пешеходците. В сравнение с RAV4 2018, CR-V то е доста по-балансирано и безшумно. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиЗдравейте на всички 🙂 по-повод тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11544435212690314&slink=a97186 точно преди 1 месец и аз звънях на продавача, обясни ми че колата е карана от баща му, че била стояла в гараж и кабелите били изядени от мишки 🙂 което ми се видя не смешно а малко тъпо защото всички знаем онези лафове за патериците за пенсионерите и т.н.т. отказах се от нея дори без да я гледам само заради тези небивалици. Ако си решил да я купуш тази кола за 3800 само един съвет като новак в този форум, прегледай всичко ама всичко защото сам знаеш че 1 вото обслужване - ремъци ролки филтри ако има някой друг тампон биалетки, някой друг носач 🙂 неминуемо дискове накладки ще е още 1000 лева, а и като е с газова и то идваща от Германия .. на дали е стояла в гараж (лично мнение) по-добре е ти сам да си сложиш газ 🙂 Нека майстора ти прегледа и компресията на цилиндрите препоръчително! Успех от мен с покупката на хонда 🙂 аз избрах 147 к.с 2000 По добре 147 к.с от колкото 136 или 116...
-
0 точкиКолеги, внимавайте с европейските Fram! Ето защо: https://www.oil-club.ru/forum/topic/28244-fram-ph5317-honda-kia-hyundai-mitsubishi/?do=findComment&comment=1188959
-
0 точкиКолега, това подсилване на закопчаването дали не е опасно? Ако съм разбрал правилно тези укрепващи дейности може да попречат, ако /пази Боже/ се наложи възглавницата да сработи и да си изпълни функцията за която е монтирана.
-
0 точкиОп, съжалявам, грешка. Ето го АТФ филтъра. Модераторите могат да изтрият предния ми пост или поне снимката, да не се бърка някой.
-
0 точкиРуснаците са пуснали тук орязана версия без карти колкото да ти работи дисплея. Не съм сигурен дали може да чете обикновено DVD или задължително трябва да е двуслойно. https://rutracker.net/forum/viewtopic.php?t=2913364
-
0 точкиКлемореда е оная джаджа, която се управлява и намира под контактния ключ, с който палиш колата. Може и на ръчка да се случи. Хондовият автомат принципно е с устройството на ръчна кутия (с валове и зъбчатки), но вместо синхронизатори има пакети фрикционни дискове, а вместо съединител - хидротрансформатор. Управлява го компютър, чрез налягане на маслото и по зададен алгоритъм и данни от няколко сензора. В ръчен режим го командва водача, чрез скоростния лост (с + и -) и ако нещо е извън параметрите, кутията просто не го изпълнява. Автомата се води "честен", тоест в ръчен режим не сменя сам горна предавка (може да държи мотора в червения сектор), но при падане на скоростта, сам намаля предавките, а при спиране сам вкл. първа. Ръчният режим е удобен и за стръмни баири, тръгване от лед и за моторна спирачка. Агрегатът е дуракоустойчив и не случайно, аналогичен (с 1 предавка повече) се ползва и в следващите 7-мо и 8-мо поколение Акорд и др. Видеото е за следващата генерация, с 5 скорости. Иначе всичко е същото, като на Акорд 6.
-
0 точкиПри мен на акорда активирането става не с еднократно натискане а с леко задържане на бутона SET около 1-1.5s. Извинявам се, ако не съм разбрал дали колегата го използва по този начин. Sent from my SM-G965F using Tapatalk
-
0 точкиВлиза дете в стаята на родителите през нощта и крещи - Браво бе, мамо, а мен ме прати на психолог,че съм си бил смукал пръста!
-
0 точкиКолегите правилно са порицали автора на темата. Има няколко теми и обсъждания за това, лично мои две. А иначе може да загрява от газова уредба(монтирана лошо),термостат, датчик, радиатор, спукан маркуч, гарнитура глава и т.н. Ако искате съвет задайте правилния въпрос, после може да пишете за решаването на проблема, общо взето за това е форума. От мен Успех с ремонта. Позрави.
-
0 точкиХонда има регулируеми клапани които затягат на газ,което ако не е правено на определен интервал регулирането ,води до вкопаване на клапаните в леглата и до ремонт на главата струващ 1000лв.
-
0 точки
-
0 точкиИди някъде планинско 5-10 километра настъпи я в началото на високи обороти, след това пусни нормално, ако е гарнитура, като спреш да даваш газ, след като си давал здраво - водата в казанчето ще заври
-
0 точки
-
0 точкиCorrect, you just need the ODB reader hardware/software and a modified file. You can choose to go with other peoples "home modified" files but I chose to go with Celtic Tuning´s file as it has been tested and proven to work without any problems for people. The clutch is holding as the Celtic file is within the parameters, but I´m thinking of get a new clutch (old lady was previous owner so I´m sure it is about to go soon anyway from the abuse) just to be safe. Liftkit will hopefully be installed tomorrow
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00