Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 6.03.2019 in Мнения
-
4 точкиНаправо го изстисках днес от картера.От пробката изтече 4100ml,като несливаемият остатък го дръпнах с помпичка,точно 500мл. Налях 4600ml Mobil1 0W30 ESP C2;C3.Масленият филтър подмених с OEM Purflux ls350,въздушен (временно blueprint,докато ми пристигне колетчето от коксмотор) Разрязах филтъра Honda 15400-RTA-003,made in japan и публикувам снимки.Не ми даваше да кача повече от 1 снимка,за това са тук - http://imgur.com/gallery/O9r0Ot3! Дължината на хартията разпъната до край е 115см.На пурфлукса не знам колко е, но мисля повече да не ползвам от този на снимката.Инъче вътре не намерих нищо обезпокояващо.Оранжевата гумена клапа е доста тънка и с добра еластичност.Прожинката на байпаса не е блокирала и се движи чрез натискане с лекота.Има и снимка на газовия филтър на 11000км.Въздушния не съм снимал но както казах не е черен от мръсотия,което май не е добре.
-
2 точкиАко към момента маслото е на 8650км и 250моточаса, то до 300 моточаса при градско шофиране (като това от 04.02 до 04.03) са "само" още 50 часа или 1 000км или 50 дни (приблизителна употреба на автомобила 20км/ден - 550км/28дни) или до 20.04.2019 (края на април). Понеже маслото е сменено в началото на септември и до края на април са почти 8 месеца употреба, и без да търся назад в темите колко често е било сменяно маслото до този момент, то моето предположение е смяна два пъти в годината - като се разделя на "зимно" и "лятно" масло. Ако отново моите предположения се окажат верни, то няма смисъл по-натовареното "зимно" масло да се използва почти осем месеца. Според мен е по-удачно преминаване към смяна на масло в края на март/началото на април, когато вече не се очакват температури под 5-7-10 градуса и края на октомври/началото на ноември. По този начин "лятното" масло ще бъде в употреба 6,5-7 месеца, а "зимното" 5-5,5-макс.6 месеца - един (според мен) добър баланс. Та от тази гледна точка предложих употребата му до 280 часа или ако сметките по-горе са ми верни - до началото на април. Разбира се, ако се наложи може да бъде използвано и до 300 часа, но това ще доведе до последваща смяна (при запазване на употребата на автомобила в същото темпо) към средата на зима 2019/2020, което пък е в несъответствие с принципа лятно/зимно масло.
-
2 точки
-
2 точкиАуто функциите са просто сензори. Зад тях няма изкуствен интелект, за да съобразява кога програмираните условия имат странични ефекти. Пускам чистачките винаги чрез дръпване на лостчето към себе си (за да сработят предварително пръскалките). То никога не стои на ауто, освен когато в мъгла или лек валеж не го сложа там умишлено и не настроя интервала от колелцето. Тогава поне сензорът е читав и намалява или увеличава интервала в зависимост от обмокрянето на стъклото, и тая функция е полезна.
-
1 точкаМожеш да вържеш капачката с свински опашки, аз карах така бая време. Иначе, трите болта, бележиш акуратно в какво положение е в момента(чертичка), между главата и делкото, махаш капачката, без да разкачаш кабелите и запомняш положението на палеца(после ще ти е поле лесно при поставянето). После дърпаш делкото и дерзаеш. При връщането на място, намажи гумени О ринг с масло и карай.
-
1 точкаДемонтира се долната жабка и се вижда буксата. Откача се и airbag-а няма връзка с SRS-модула и не функционира. При подаване на контакт (запалване на автомобила), вероятно ще натрупа грешка, която след това трябва да се чисти. При това положение на шофьорския airbag и на обтягането на предните колани при нужда (да не дава господ), не разчитайте - няма да сработят. Препоръчително е при откачането на буксите да се откачи клемата на акумулатора.
-
1 точкаНяма как да дам нещо, което го нямам. Собственика на автомобила не е заплатил за TBN и TAN и лабораторията не ги е изследвала. Стойностите указващи износването в двигателя са нормални. Описанието на използваното масло не е пълно. Поради тази причина е невъзможно детайлно описание на специфичните за маслото данни, като добавки, ИР-спектър и т.н. Количеството на силиция е повишено. Възможна причина е прашинки/песъчинки от засмукания въздух. Може да се дължи и на материали със силикон, използвани при сглобяването на двигателя. Ниско съдържание на гориво в маслото. Според споделената от Вас информация, маслото е вече сменено. Общо взето типичните глупости на един и същ инженер. Винаги не може да каже нищо за металите и си избира различни оправдания. И силиция е или пясък, или грес или монтажен уплътнител на силиконова база. И винаги завършва с горивото - ниско или високо съдържание и ако маслото не е сменено почти винаги съветва да се смени маслото.
-
1 точкаДължината на хартията на Purflux LS350 е 141см. Едва ли тази разлика е решаваща... Казваш, че байпас клапанът отваря с лекота. Мисля, че не трябва с лекота. Усилието зависи от диаметъра на отвора на клапана. Колкото по-голям диаметър е, толкова повече натиск трябва да упражниш, за да отвори.
-
1 точкаИ не само почистване, да се погледне и каква е позицията на дросела, колко показва TPS-а, защото при мен се получи, че все едно леко съм натиснал педала, но се е образувал нагар и не влиза въздух и компютъра се лъже. Отделно от по горните снимки направих корекция на газта и това отрицателното на bank1 bank2 се корегира в нормите.
-
1 точкаПредложения много. За сега съм писал на БТВ, ако не отговорят или не продължат темата, ще пиша на омбудсмана. Ако и тя не направи нищо, ще пиша "по-нагоре". Омръзна ми да ни "събуват гащите", а и е време да видят какво имаме там (ако го имаме де)! Иначе ще продължават да ни "таковат изодзадзе".
-
1 точкаЗдравейте колеги проблема е отстранен. Ще се опитам максимално да съм подробен за да може ако някой му се случи нещо подобно да пробва. Първо пробвах с датчика който е на скоростната кутия да не ми прави някакви проблеми понеже нали когато само съм в движение ги държеше тези обороти, но не е от него. Така проблема излезе от дроселовата клапа и най-вече от голям нагар по самата пластина за целта смъкнах клапата и я разглобих основно и я напръсках със спрей за почистване на Mannol (не правя реклама, просто на мен ми помогна), като отворих големия месингов болт и напръсках там, общо взето където има каналче или къдет е МАП сензор. Другото е че TPS-a Това което показва в каква позиция е отворена клапата ми показваше 10,5% като стойност, а в английски форум бях прочел че трябва да е от сорта на 9, регулирах и това. Самият МАП сензор почистих отново. Та проблема вече не е на лице. Сглобих клапата, регулирах си оборотите и вече в покой ми държи 760 грубо, а в движение от 900 до 950 както мисля че е нормално вече.
-
1 точкаТова с възстановяването, Emicha е прав! Въпроса е, че премахването на DPF-а е крайно и най-лошото от решенията, които съм посочил по-горе. Двете манипулации- махане и после пак поставяне, при всички положения излизат по-скъпо от почистването му! Варианти за последното има няколко и то доста ефективни. Може би си заслужава да премислите отново решението си.
-
1 точкаГрупа белязала младостта ми. RIP Keith Flint https://www.youtube.com/watch?v=a4eav7dFvc8&list=RDa4eav7dFvc8&start_radio=1
-
1 точкаИмаш ли ВИН номера на колата , която си гледал. Има онлайн каталози ,в които може да се направи справка и да се сравни с някоя от Европа.Фаровете и стоповете са винаги различни , защото са различни стандарти. Интересно ми е имаше ли ръжда по колата , че в Канада за 5-6 години им се разказва играта.Цените за доставка на части от Щатите понякога за доста по-евтини от това да си пазаруваш тук.
-
1 точкаОще един пример ,че хубавите хора господ рано си ги прибира .Най-великия китарист в историята !
-
0 точки
-
0 точкиАдмирации за упоритостта, търпението, любознателността, целеустрмеността и желанието сам да откриеш и оправиш проблема! А също и че сподели причината. Уважавам такива хора! Поздрави!
-
0 точкиСмених маслото,филтрите и предните свирещи оригинални накладки с 3 -4мм.оставащо феродо и пробег 38 хил. Сложих пак Ате.
-
0 точки
-
0 точкиАз също имах сходен проблем танцуващи обороти и като загрее направо падат до нула ахаааааааа да угасне,чистихме дроселната клапа със меглио,в сервиз майстор го прави,каза,че се сабирало много гльоч ...потече една чернилка от тогава оборотите заспаха вече една година ......успех!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМисля че височината на детето е по-определяща, но виж какво казва и закона, че не помня. Синковеце се возеше в детско столче докато беше в детската. После мина на "подлога", а като стана 120см, махнах и нея.
-
0 точкиПроблема и със сутрешното палене изчезна. Пали си от раз и без да прекъсва.
-
0 точкиВече и в друга тема, писах карам с Yacco long life 0w30 и нямам забележки.Сменя се на 20 000,или 1г.
-
0 точкиПроблемът ми е, че живея в Германия. Когато се прибирам, съм винаги с ремарке(туристическо), а имам и каравана която тежи точно колкото Хавито. Караваната я ползвам само в БГ. В туристическя вариянт натоварвам мотора си (CBR 900 RR Fireblade). Ремаркето и мотора тежат около 320 килограма. Имам и друг багаж естествено. Цялата работа е към 500 килограма. Когато на магистралата има положителен наклон трябва да минавам на четвърта предавка, а покрай мене прехвърчат коли с 200 и повече км/ч. Когато настигна камион трудно мога да го изпреваря по обясними причини. Вярвам, че тези 19 конски сили ще ми помогнат поне малко. Затова е и цялата филисофия. Та те това е. Ако някой е правил такава трансформация ще помоля да даде малко информация, какво трябва да направя по нататък. Поздрави на всички фенове на Хонда.
-
0 точкиАз писах на ония Госпожици в ефира. Още не съм си дописал жалбата до директора на КАТ. (Господари. Автокоректора...) Чудя се дали да "сезирам" Мия Димитрова, дето прави репортажите за автомобилните теми с Димитър Илиев. Тя се бута между шамарите с такива теми, ама и нейните често са нагласени и показват точно определени неща, не винаги истински.
-
0 точкиЗдравейте моята поръчка е следната: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L = 1 x 0.946 = €*12.99 Стойност на поръчката: 13*0,95*1,9675 = 24.30лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиИмаш ли конкретно предложение? Аз например мога да опиша всичко, през което минах, подробно, например пред журналисти, които биха се заели с подробно разгласяване на проблема за собствениците. Също имам конкретни предложения как трябва да стават нещата, но това трябваше да стане много по-рано, а не в разгара. Но пък нямам контакти с журналисти. Не знам кой би се заинтересувал от подобна "новина". Всички, които говорят нещо, свързано с автомобили, пътна безопасност и административни дейности - говорят пълни глупости обикновено. Репортажите често са преувеличени, за да се наблегне на точно определено нещо. Преди година водих една кореспонденция със СБА и се отачях от това, което ми отговаряха, т. е. с тях изобщо не бих се занимавал. Все едно там не е клуб на шофьори, а кръжок за хвърчила и гоблени. Имам контакти с един от активните хора в от Ас-я на пострадалите при катастрофи, но какво да ги занимавам пък тях с това? Но и журналистите са ... да не казвам какви! Днес например по Зи-Рок радио и в няколко сайта още, чух и прочетох новина, според която "Собствениците на автомобили, в чиито документи не е посочена екологичната норма Евро 1, 2, 3, 4, 5 или 6, ще трябва да извадят нови документи на колата." И това го разпространява СДВР, а тия преписвачи без изобщо да си напраят труда да проверят - копи-пейст и ето как хората са въведени в заблуда от държавен орган + журналисти. Изобщо не се споменава, че смяна на талоните и вписване на категория е доброволна и е само за тези, които искат да плащат по-малко. Не се споменава, че липсата на евро-категория е приравнена с евро-категории 1 и 2 и всъщност ако си без евро-категория в талона, а колата е 1 или 2 - дали ще се смени талонът е все тая. Не е посочено къде и как човек може да си изчисли сам дали му е изгодно и дали си заслужава да го прави. Типичен пример как държавата работи не в полза на гражданите си, а едва ли не - срещу тях. Сега някои хора чули-недочули ще се юрнат да сменят талони и за да им се впише Евро 1. Ето: ЛИНК
-
0 точкиПрогаз е добър избор , даже много добър.Въпреки това попитай дали работят с Ловато.Романо имат един невидим на първо време недостатък.Това че работят с единични инжектори означава 10 връзки на тънки маркучи със скоби, 8 между разпределителя и инжекторите и два между разпределителя и МАП сензора.В един момент някоя винаги почва да изпуска по-малко и колата да мирише на газ.На ловато изпарителя работи по-прецизно, Романо държи пък на повече мърсотия.OBD общо взето не ти е нужно, функцията му е да коригира сместа ако стане бедна или богата и да не ти светне чека.При добра настройка това може да стане само ако заредиш лоша газ и в този случай се вдига разхода за да компенсира.
-
0 точкиИли просто прочети в 3те части на темата. Вътре има отговор на всичките ти маслени въпроси досега, както и различни гледни точки.
-
0 точкиЗдравей Чавдар, искам да се включа със следното: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1x4L Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-sfe-super-fuel-economy-5w-20.html Вид и количество: RAVENOL SFE SAE 5W-20 1x5L Стойност на поръчката: (50.95 + 25.96)*0,95*1,9675 = 143.76 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точкиКолега толкова въпроси разнищихме тук относно избора ти,което е радващо.Ако трябва и за маслото да се изказваме,в предвид изписаното в темата за маслата, направо се отказвам. Наливай най доброто според теб и карай много безаварийни километри! Поздрави!
-
0 точкиПроверени масла за 2,2 I-DTEC 150 Hp. За 10 000км не е бутнало повече от 1 мм на щеката. За съжаление не ги виждам вече в Ато 24.
-
0 точкиЧистачките винаги ги дръж на изключено ако не вали. Понякога сензорът се лъже и ги пуска 1 цикъл, а те минават на съвсем сухо стъкло. Тогава пясъкът, който се е събрал на чистачката е като шкурка. Също и зимата, ако е натрупал сняг и тежи - даваш контакт, те тръгват и последствията може да са неприятни. Затова - винаги ги излкючвай.
-
0 точкиАма не винаги де има едни моменти дето ти идва да се самозапалиш .... дано все по-рядко са такива
-
0 точкиВсички коментари по темата "Конденз по капачката на маслото" са скрити, тъй като това на практика е предмет на отделна тема, но с опция да могат да бъдат прегледани. По този начин офф топикът няма да пречи на четящите по същество. Тотален Офф топик - такъв, който няма абсолютно нищо общо с темата, ще бъде премахван. Целта ми е да запазя полезни постове, които могат да имат допирни точни с маслената тема. Поздрави!
-
0 точкиЛошото е, че тези са монопол. Искаш, не искаш - те трябва да ти свършат работата. Решили са, че ще работят така - бавно и мудно, и това е положението. Не виждам земна сила, която да ги накара да променят нещо. За да е прекрасно всичко, понеже няма за какво да ме върнат, решиха да ме върнат за това, че съм минал през 6-ти канал но в документите никъде не пишело, че трябва да мина точно от там. Да се върна и да изчакам отново цялата опашка, но преди това да отида при някакъв, който да напише, че колата трябва да мине през 6-ти канал. Направих отново едно кръгче, намерих въпросния човек, който написа с химикал просто "6 К", и отново си изчаках реда. Като ми дойде ред, само казаха - "А, добре, вече е готово" - сложиха печат и ме пратиха да чакам за новия талон. Т. е. второто чакане беше съвсем излишно. Понеже беше толкова сложно проверяващия да напише, че съм минал на "6 К", но не - трябва някой друг да го направи и затова трябва да минеш през чакането отново. Но "Тука е така!" Специално ги питах за всички данни, които ги има в документа от Бултрако - кой и кога ще ги напише, този от каналите каза "Вътре ще ви напишат всичко". Вътре като си взех талона, не беше вписано нищо. Навсякъде звездички. Питах защо не са попълнили нищо, на което ми казаха "Нали сте за Евро?" Казах, че не съм за Евро, а за вписване на всички данни, за които нося документ - например натоварване на ос, тегло на ремарке със спирачки, без спирачки, данни за емисиите, какво още имаше... "Не, не може да ги вписваме сега, не ви трябват!" - "Добре, а като ми потрябват пак ли трябва да си сменя талона, нали това искам да избегна и ви нося документи от продавача, които са за това?" - "Не може да ви впишем нищо повече" (Тука е така!) Взех си талона и естествено си поисках и документите от Бултрако. Ако ги искат - да си платят 40 лева, както аз си платих. Сега вече ме погледнаха, все едно съм им изял таратора с вилица. "Как да ви ги върнем, нали на базата на това ние вписваме Еврото!" - "Еми нали сте го вписали, върнете ми оригиналите, 40 лева струват, как така ще ми ги задържате?!?" - "Ама това не са оригинали!" - "Ама няма значение какво са, важното е, че имат мокър печат и че съдържат всички данни за колата, и че съм платил 40 лева за тях, а вие ги задържате!" - "Офф, чакайте така....." Дойде един с по-висок ранг и в униформа. И на него не му беше приятно, че си ги искам и каза "Вие що не сте си ги снимали?" - "Защото аз имам оригинал, снимайте си го вие щом ви трябва!" - "Това не е оригинал!" - "Добре, върнете ми го, каквото ще да е, върнете ми го, защото е мое и струва 40 лева!!!" - "Ама вие копие имате ли?" - "Имам в колата." - "Еми донесете ми го де!" - Занесох го и най-накрая си получих всичко. В крайна сметка си тръгнах с единствена промяна в талона - вписана категория Евро 4. Дошъл си за вписване на Евро 4 и няма значение, че носиш данни за целия талон. Вписват ти само Евро 4. "Тука е така!" Сега ще пусна жалба до началника на ПП, ей така за спорта, за да се оплача, че съм представил документи и не са ми вписали нищо.
-
0 точкиНаложи се да мина 1100км - София - Варна - София за 1 ден.Колата общо взето не е спирала.Разход на масло по щека не е имало.Проверих и на следващият ден за всеки случай на студен мотор.Маслото е на под 4000км, Ams 5/30 signature.До момента масълцето се представя отлично.
-
0 точкиOFF: не съм чувал някой да хвали наистина XADO, освен Филчо-педофи*чо от бричката, но е нормално, те му плащат за това...
-
0 точки@mblast, отбелязвам те, защото беше питал в другата тема, а го качвам в тази.
-
0 точкиЗравей. Как се прави гореописаното. Симптомите от темата ги има и в моята каляска. Тампоните са здрави. Не са първа младост, но държат. Фросела е чистен. Клапаните са регулирани преди 17к. Мистерия. Май с всички автомати е така. Не е лошо да направим една среща да сравним
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00