Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.01.2019 in Мнения
-
4 точкиКолеги, ако искате да правите точни измервания за разхода, по някаква причина (да кажем споделяне във форума, да е полезно да други хора), особено ако пък карате на газ, най-точния метод за засичане е празно-празно. Едно засичане на разхода на газ много лесно може да се компроментира от налягането на колонката. Пълня една и съща бутилка вече 6г и празна са ми я пълнили от 25 лятото до близо 39л зимата. Да кажем, че са ми заредили максималното, което може да вземе на една бензиностанция - 39л - и карам на заварка 200км с разход 18,5/100 След това, когато отида на малката измислена газостанция, която пълни на 8 атмосфери примерно .. бензинджията го мързи да чака и т.н. и вместо да ми досипе 37л, колкото съм изхарчил, той ми сипва 25л и разхода ми магически се намаля на 12,5/100 и се оказва, че моята с нормално каране харчи 13/100 а на заварка 12.5/100. Разбира се .. това ще цъфне в следващото зареждане, ако успеят да ми я напълнят, но ако отида няколко пъти, пак там където са ми сипали 25л вместо 37, може да си живея дълго време с мисълта, че моята си иска ръчкане за да харчи нормално ...
-
3 точкиДругия път покарай зад някоя бензинка дето харчи по 2-3 л. масло на 1000 км. (не е като да липсват такива, въпреки че са "минали преглед") и Чавдара ще ти се стори като детска играчка . Тука може да поспорим доста, тя темата без това се превърна в ОФ откакто колегата спомена "здравето" и "онкологиите". Преди близо 2 г. ми поставиха диагноза 3-та фаза рак (открит с няколко години закъснение), с туморен маркер 25 пъти (не %) над нормата и след скенер и биопсия, разсейки по лимфите и костите(т.е. злокачествен) . Хакнаха ми и една шлаовка в десния бъбрек, ей тъй да ми е гот, ако нищо не ти говори, с 2 думи, до сега трябваше да съм умрЕл. Ама щом пиша, значи не съм . Сега съм с маркер 0.1(нормата е до 4 единици), без шлаовката в бъбрека, около 80-90 % изчистени разсейки, без химио и лъчетерапия ( директно ги отказах) и без да сменям местоживеенето, нито 3-те семейни дизелови автомобила, даже и цигарите още не съм оставил, ама чак толкова много воля нямам . И всичко това благодарение на другите 2 фактора, не напразно написах по горе, кое е най вредно за нашето здраве .
-
3 точкиТо гледам в Америка, където даже и камионите са бензинови, онкологиите направо са фалирали и хич нямат клиенти . Оня ден гледах някакво клипче на тази тема и имаше статистика, в Япония (където не табиват бургери) 14 човека загинали от рак на простатата, в Америка (където не гледат какво ядат) 114000 души загинали от същата болест. Стига сте им се връзвали на разни еколози и политици, най вредни за здравето са политиците, ама тях няма да ги забранят . Повечето болести идват от мизерно и неправилно хранене, а не от дизелите .
-
3 точкиРеално да купиш нещо чисто ново ти е единствен вариант да си що годе спокоен, ама естествено там си е най-голямата набутвация. Отделно от това, ако не си купиш фейсов модел си нещо като опитно зайче, а ако пък удариш съвсем някоя греда като например Голф 6,които имаха огромни проблеми с тси двигателите си, после няма продаване това нещо. Познай в момента, при положение че целия интернет е пълен с информация за проблемните им вериги, дефектите сегмени и харча на масло покрай това и трошливата им DSG колко човека биха си купили въобще такъв модел, как вървят цените и на каква стойност биха ти я изкупили от Порше обратно, за да си вземеш нова кола от тях... А конкретно ВАГ не знам каква сила са щом успяват да си стоят на краката след близо 10 години драми с бензиновите си двигатели, драми с автоматичната си кутия, скандала със софтуера, а сега и това. Явно пет пари не дават за имиджа, който бяха изградили.
-
2 точкиИмах нещастието да карам зад автобус "Чавдар",превозващ военни от Граф Игнатиево до Пловдив,еми то лявата лента не се виждаше от пушек,чак беше рисковано да го изпреваря.Та как този,пък и много други държавни превозни средства са минали преглед.Махни дима,ами сранично нямаше буквално ламарини от ръжда,навсичко от горе беше и крив,нямаше съосие с предницата.И това нещо се движи,че и хора кара от натовска база.
-
2 точкиА някой може ли да обясни, защо въздуха в по големи от София европейски столици,където автопарка е двойно по голям е в пъти по чист от тук?Само си погледнете окаляните автомобили сега,което е резултат от окаяното състояние на пътищата.Другият фактор,може би първостепенен,е че хората нямат алтернативи за отопление,липсва газифицирането на домакинствата!Няма да пропусна и старите кадящи и неотговарящи на каквито и да са "евро стандарти"ДИЗЕЛИ!!,които нормален пункт за преглед,посмъртно не би го пуснал да мине. А това с промените с днъчните ставки по евро категорийте,ще се окаже поредната "шитня",която цели да обере още веднъж парите на хората.То не бяха лични карти,книжки,талони,газови,а проблемите с корупция и бюрокращина си стоят (доказано вече умишлено).Само ние, народа сме стриктните и изпълняваме.Но така е защото сме смазани икономически и психически вече 75 ГОДИНИ,а и няма ги водачите ,алтернативата и духа за нещо по различно!Абе ,с две думи в един омагьосан кръг се въртим.
-
1 точкаТочно така,само ”червени” zollnummer със застраховка (Versicherung) Г.О за 15дни или месец колкото Ви дадат.Трябва да имате и двата талона,голям лист почти А4 и малкият.На талона трябва да има печат Ungültig. Не тръгвайте със жълти. Честито и лек път на обратно.
-
1 точка
-
1 точкаЕдиния Чавдар роди По-скоро не го пуснаха в движение, защото е опасен.. От военен ведомствен контрол.. Другия и той е пътник Ама наистина са си атракция.. едва ли някой от Пловдив не ги е виждал и не е карал зад тях И освен пушека погледни и наклона на осите
-
1 точкаТака нареченото "заключване на хидротрансформатора" (lock up clutch). Имат го всички автомати с хидротрансформатор. Старите бяха само на най-високата предавка, модерните - от трета (ако не се лъжа). Усеща се точно в намаляването на оборотите на двигателя.
-
1 точкаВъпросът опира до видимите причини. Ежегодно при катастрофи у нас загиват около 700 човека, а от замърсен въздух (с всички причинители) около 10 пъти повече. Кой говори за последните и колко смислени са вземащите се мерки? Ние още не можем да спрем къдящите печки и коли, а хората на запад вече мерят вредните емисии от износване на гумите и накладките.
-
1 точкаЦецо, ако колата ти гори 10л/100км и минеш разстояние от 10км ще ти изгори 1литър без значение за колко време си го минал. Това е количество на 100км, не на минута или час. Противно и на логиката е колата да произвежда в (да кажем) същите обороти и предавка повече мощност като изгаря по-малко гориво за изработената работа (изминаване на Х километра). Като настъпиш повече педала отваряш повече дросела и колата пръска повече гориво. Повече гориво с нужното к-во въздух прави повече енергия. Няма как да е иначе.
-
1 точкаДа не навлизам много в оф-топик, ама здравето не зависи само от храната и от физическата активност, а и чистия въздух. Не бих казал, че едно от трите е по-маловажно от другите. Дизелите са само малка част допринасяща за мръсния въздух в градовете. Просто хората се фокусират върху другите два фактора защото малко са склонни да променят местоживеенето/работата си, за да дишат по-чист въздух.
-
1 точкаМоето мнение е, че е по-добре да се гледа мощността отколкото кубиците. Защото мощността е доста по-пряко свързана с количеството изгорено гориво. А то самото е основният източник на вредни емисии. За останалото – съгласен.
-
1 точкаДа, Горубляне е! Според мен проблема е в това, че гледате кола над бюджета Ви! Това е една от основните грешки на Българина. Ще вземе на заем от приятел, бърз кредит от баба и дядо и накрая ще счупи касичката на детето. А после? Хубаво купил си я, ма като трябва да се обслужи, гуми да купиш нещо по окачването, спирачки и ква стана тя? Застраховка, регистрация, еко такса ........ и накрая гледаш с овчия поглед. Ако имате 5 бона си търсете кола за 4. Прекалено лъскавата кола отвън и отвътре не винаги е най-хубавата. За пореден път ви казвам, водете си с вас човек който разбира. Не всеки продавач се навива да товари колата по рапатрак и да я кара във вашият доверен сервиз. Това обаче не винаги означава, че има някакъв проблем. Истината е ,че повечето коли са стари и си имат своите драми. Колкото и да са гледани си им е дошло времето за подмяната на някоя и друга част. Абе, покупката на автомобил втора ръка си е тегаво във всяка едно отношение. За това, гледайте добре за да не пълните после сервизите и форумите с оплаквания :-) Пазарете се само ако наистина сте харесали колата и имате интерес + пари в джоба! Много е важно да носите пари с вас! Това с - Абе аз първо да я погледна, после шъ дойда с жената и детето, после и братчеда дето много разбира от компютри и мастор Киро и той требва да се изкаже и накрая с нашите, че те дава половината от паратар, ма ти ми я запази! Нали? НЕ, категорично НЕ!!! НЕ правете така!!! Това за мен е глупаво и несериозно! Все пак, се надявам да не сте като описаният по горе случай :-) Сега по-сериозно, ако ви смъкнат бързо и доста си тръгнете на момента. Не се лакомете, щото после ще плачете горчиво. Жулната броня, някоя и друга точка или леко подбито не бива да ви отказват ако мотора, скоростите и ходовата част са ОК. В крайна сметка повечето от нас си купуват коли на по 10 и повече години. Редно е да сте реалисти. П.С. В крайна сметка на пазара са една шепа хората които пътуват и избират колите на място. Знаете, че всички останали са прекупвачи и понякога дори не са на ясно какво продават. Пращат им снимки по телефона, цени и те само отмятат -тая да, тая ми е скъпа, тая става и така! После пране, пране, пране, замазване отвън, миене на мотора пудрене корекция на километража и айдеееее - Нов внос, като нова :-)))))) Успех!
-
1 точкаEBC обикновени дискове и зелените накладки. Само с тях нямам проблеми! https://www.ebcbrakeshop.co.uk/ Доставка с общите поръчки тук: https://forums.hondabg.com/topic/98986-обща-поръчка-на-ebc-накладки-дискове-и-спирачна-течност/?page=3 Между другото дисковете се кривят и от износени водачи на спирачните апарати и самите легла на водачите, в спирачните апарати. Установено при мен!
-
1 точкаКарах този дизел в продължение на 100к км. или 3 зими.. Имал съм перфектно парно.. Само загряването му е твърде бавно.. Но след като загрее е бетон! Т.е. определено имате проблем.. Някоя клапа не затваря и вкарва непрекъснато студен въздух.. според мен! Трябва да се прегледа и радиаторчето и клапите.. лошото е, че всичко това е под таблото..
-
1 точкаЗа причините не съм сигурен, но съм чувал, че честото каране на свободна по надолнища износва този лагер. Вероятно са някакви вибрации от свободното въртене на предавките. Аз също го практикувах редовно по един участък, макар че не пести гориво, но за да не се убива инерцията. Нямах никакви симптоми, само месец преди повредата като беше -10 градуса при едно запалване просвири лагера за 1 мин, оправи се като се сгря и повече не го чух (мислех че е на доизживяване, но предполагах, че още поне 30х км ще карам нормално) Един ден на един баир изчатка и се случи същото като при теб. Бях на 2ра и с повечко газ се опитах да се изнижа, а това го е довършило. Аксиален лагер се чува при натиснат педал. Лагер на първичен вал на кутията се чува при отпуснат. Стържене ако има вътре в кутията вече и предавките са на сол.
-
1 точкаЗа нова кутия и комплект съединител си. Същото ми се е случвало, проблемът беше лагерът на първичния вал, а оттам не си струва ремонта, тъй като вероятно е изкочил и се е износило и леглото му, защото е от мек алуминий. Да смениш с друга кутия е по-евтин вариант и много по-сигурен. Плюс това метрите, в които си карал така сигурно са износили част от циментацията по предавките. Като свалите кутията и повъртите вала ще проличи.
-
1 точкаИ аз да се разпиша с D15Z6 / 1996 г. Колегги къде ги намирате тези пътища за 200км/ч. аз като тръгна да я цедя и на около 160-180кмм/ч. или свършва пътя иили се появява някъв охлюв пред мен
-
0 точкиСваля се жабката. Разхлабват се болтовете, които захващат еърбега към гредата под таблото, намества се до правилната позиция (издърпваш надолу) и стягаш. Капака е захванат към металния корпус на еърбега посредством куки, които са част от корпуса(металния). Относно откачането на акумулатора, добре е да се откачи, но съм го правил и без да се откача.
-
0 точки
-
0 точкиИзобщо не е странно,даже трагично и това става не тяхен,а наш проблем,който ако продължи да съществува (да "прокарват/пускат") такива автомобили,ще си пишем още много.Ще ни става все по ясно,защо се увеличава дизел автопарка,който видимо е нежелан на запад и бива пренасочван насам! Забравих и най важния фактор,независещ от никакви техн. пунктове,а именно обонянието ми! Работи за сега!
-
0 точкиОт 4 години съм монтирал доп.подгрев на антифриза точно на входа на радиатора за парното. След запалване при 0 градуса външна темп. на втората минута вече духа въздух с 35 градуса от дефузьорите,а стрелката на температурата отлепя след около 4 минути. Системата с подгревните свещи е от Пежо 406 HDI,а управлението е ръчно с реле за време и импулс от 10 мин.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиПичове,някакви ластици си разтегляте тукИзядох две пликчета солети докато прочета темата...хахахДа не ви казвам бившият ми Тайп Р компресора на отворен дросел какъв разход даваше
-
0 точкиЕто намери по кода на двигателя какво масло може да караш мисля че може да караш с 0w30,само не слушай на майсторите простотията че е много тънко те дори не могат да го обяснят тънкото. 650лвса ти сменили масло в автомата ,дифта , хидлавликата оригинални на Хонда,маслен ,въздушен филтър,и филтър на купето,и 4л оригинално 5w30 HONDА.Сменили са и спирачната течност и тампон двигател.Сигурен ли си че са направили всичко това.
-
0 точкиЦецо, точно в този момент, ти измисли някаква нова физика. Айнщайн прави тройни тулупи в гроба...
-
0 точкиДа, колегата Krasi-mir е добре да направи такава тема за автоматиците. До сега се рових в разписките на колата и в съзнанието ми бяха останали тия 2000 лв. Реално всички течности, всички масла, тампон вдигател и филтри = 650 лв. (с работата вкл.) А 2000 лв. са с регистрациите, еко такси и тем подобни. CARPERA, маслото в двигателя е 5w30. Същото, което го пише в книжката на колата, както и другите масла на диференциал и скоростна кутия пак от книжката. Всичките оригинални ги поръчаха.
-
0 точкиhttp://www.infostock.bg/infostock/control/bg/news/91919-kat-spira-ot-dvizhenie-zamarsitelite-na-vazduha Цитат По данни на Европейската партия Волт, потвърдени от „Пътна полиция", за периода 10 януари - 10 декември 2018 г. КАТ са проверили 3316 автомобила, от които заради превишаване на вредните емисии от движение са спрени 115 бензинови коли, но няма нито една на дизел. Не е засечен обаче нито един товарен автомобил, който да надвишава нивата на отделяните прахови частици. Еми не замърсяват колеги, явно ние сме в заблуда за дизелите и черният пушек е полезен.
-
0 точки(бих написал повече и по-грОмотно, но пиша почти винаги от телефона си на прима виста). Отказа ме основно поддръжката. От това, което научих за Аутбак 3 поддръжката не е никак лесна, а аз наистина нямам нерви за подобно нещо, нито да служа на една ламарина....Второ, държат необосновано висока цена, не са практични, колкото ЦРВ (вътр.простр.), и т.н и т.н. Може би последно започна да ме гложди за 4то поколене, но там, в момента, избор няма абс. никакъв почти от към 3.6 литровия двигател, а 2.5 е ръчка (бяхме решили да е автомат), тъй като автомата е много зле. Рейки масово са за ремонт на ниски км...и какво ли още не. И, може би последното нещо от скоро-това прехвалено 4х4 не знам колко изобщо ще ми трябва. преди 2 седмици се начихме с Форда по ега ти заснежения баир в един квартал на Перник, дето води към Голо бърдо -около нас само Jeep-ове, ЦРВта и 1.субару. И, викам си, за това ли ми е това 4х4?....щом и с тоя опощен Форд стигам до тук?.. А така или иначе, не бих се набил в някаква кал/сняг с детето, където наистина да мога да тествам и/или да си проличат капествата на 4х4-то. Бих допълнил по-късно, ако изобщо неструктурираната ми мисъл носи стоиност.
-
0 точкиПривет, вече колеги! Колата се оказа истинска, купих я - 09.11.2009 рег., 2.4 бензин, 48330 км. Имам малко документалми проблеми - дилъра ми изкара жълти номера и не ми даде талоните в оригинал. Днес ще се опитам да си ги взема и двете (не е измама, а логистичен въпрос). Голям кеф е за сега, може би всички трябва да покарат първо форд фокус 2005, преди да се качат на ЦРВ. Вчера карах с 18ки, летни, 11 - годишни гуми и не ме возеше зле :D. Много ми харесва двигателя като динамика и вървеж, колата също. Доволен съм, че се оказа истинска, бях много скептично настроен -няма грам петно, ръжда, забележка, мирише на нова. Всяка фактура за обслужване досега, изд. от Хонда, книжка и прочие. Смятам да изчета сега форума подробно, като се прибера, както и наръчниците за модела. Поздрави, ще се "чуваме"
-
0 точкиДа, точно това е едно от предназначенията на копчето O/D на ск.лост. Натискането на копчето води до по-бързо и по-безболезнено превключване от 4-та на 3-та, отколкото рязкото натискане на педала до ламарината (както каза Carpera). Другото предназначение е подобряване на работата на двигателя и скоростната кутия при натоварване на същите. Такова натоварване най-често се случва при изкачване на продължителен, не много стръмен наклон и понякога , и при теглене на тежко ремарке (както каза Carpera). В тези два случая идва един момент, в който автоматикът се лута между 4-та (т.нар. overdrive, или O/D) и 3-та. Започва едно дразнещо, постоянно превключване - 4-та, 3-та, 4-та, 3-та, 4-та ............... . Тогава натискаш бутона O/D, с което забраняваш на автомата да включва 4-та и си караш на 3-та, докато стигнеш участък подходящ за движение на 4-та. За лежерно, магистрално, най-вече икономично каране (както каза Dindin), на сцената, в помощ на O/D се появава механизъмът наречен Lockup (заключване на торк конвертора). п.п. Поради засиленият в последно време интерес ... в момента, в който ми се открие малко свободно време бих отворил една тема, в която бих цитирал всички полезни мнения по въпроса "Що е то автоматик и, как да го ползвам?" и бих помолил Администрацията да закове тази тема като "Важна". Няма да се разсърдя, ако някой ме изпревари с такава тема.
-
0 точки
-
0 точкиТака така ! Фена-бг Ауто и от къде да започна?! Преди 6 хил. Километра дадох на фена любимото Харви за смяна на сегменти (разход на масло 100 км - 1 л) и всичко около тях (гарнитури Биелен лагер и т.н.) . Наложи се да изчакам близо месец преди да ми вземе колата за ремонт, но определено си заслужаваше! Оставих колата за 3-4 дни и О чудо. Първо разработка само на бензин 700 км със специално масло, и каране до 3000 оборота. След това 6000 км направих и О чудо, разход на масло - неясен ?! Около 200 гр съм досипал и то мисля защото брат ми тегли една лодка в Гърция. Колата промени доста поведението си и разхода падна с около 1л газ на 100 км. Вчера направих реглаж на клапани отново при него и положението е страхотно, много малки корекции се наложиха. След ремонта използвам само продуктите на Yacco без да ме е пресирал или карал да ги ползвам просто ми ги предложи и отново съм много доволен. В заключение искам да кажа, че Фена ме спечели като клиент с точното си отношение, изключително приятелското държане към мен, а и към всички останали доколкото разбирам. Да малко по далече е, но определено предпочитам да отида до Дупница за 13 лв газ отколкото да се доверя на който и да било друг от София.
-
0 точкиБлагодарско fenabg,излезе прав ...не са ми сложили шпонката ...Сега всичко е на място!
-
0 точки
-
0 точкиAmbient light mod ,за сега само на подлакътника - пробно,после и на вратите. Интериорът ми е със светъл кожен салон и се получи много добре.Осветява се и конзолата с чашите по този начин,та освен циганийка е и функционално хаха Цветът се води бял.
-
0 точкивиж тази тема: http://www.civinfo.com/forum/how/111264-how-diagnose-replace-faulty-over-pressure-relief-valve-2006-2-2-ctdi.html
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00