Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.12.2018 in all areas
-
2 точкиСвещите се сменят на 40к км и на същия интервал се проверяват и клапаните, ако трябва се регурлират. Това за бензин - на газ всеки сам си решава.
-
2 точкиЕто обещаните снимки и филтърче 1,20ст пасна идеално сваля се връзката пластмвасовата показана на снимката и филтърчето влиза много точно.
-
1 точкаАз миналата година щях да вземе Аутбека 3.0 автоматик,но се отказах. Колата е евтина,по евтина от Акорд 8,защо ли.Ако си хвърлил око на дизела да знаеш,че на 100 000 км къса вала - фабричен дефект не се лекува,само нов. бензина гори 20 в града,натеб ще е 30 защото показателите на производителя не можеш да постигнеш.За обслужване приготви четвърт от сумата на автомобила.От време на време светкат чекове,лекуват се само в Субару от 800 лв нагоре.Държи се от византийци не можеш ги излъга.Ай честито.Казах ти да не бързаш.Странно нещо,големи хора а вярват в Дядо Коледа. Весело посрещане на празниците и късмет,ще имаш нужда!
-
1 точка
-
1 точкаМного хубаво казано, аз ще съм по-лаконичен. Колеги, весели празници на вас и семействата ви!
-
1 точка
-
1 точкаОнзи ден смених съединителя, защото взе много да тресе при потегляне от 1-ва. Интересното беше, че на моменти го правеше много често и доста се усещаше, а друг път по 1-2 дни си беше нормален. Съединителят беше Exedy и такъв сложихме пак - 1.8 бензин. За сега всичко е ОК. Мазно мазно тръгва и педалът е много лек, почти не се усеща.
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 419 610 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 8400км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 65/35; 7) Средна скорост - около 44 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 22.12.2018; 9) Моточасове – около 190; 10) Изразходвано гориво - около 546 л. Лукойл 95; 11) Kтм = ирелевантен, поради замяната на 1.7 л. отработено масло с 1.3 л. чисто масло; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.7 л.; 14) Доливане на масло – източено е част от маслото, около 1.7 л., и е долят свежия остатък от 5 литровата туба (около 1.3 л.); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; сравнително леко градско (трафикът не е тежък); Градското е намалено почти на половина. Основното време за работа на мотора също е намалено – с около 20-30 минути. Грубо – сутрин около 30 мин. и вечер пак толкова. Имам и допълнителни извънградски пътувания през уикенда, които са сравнително кратки. 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. История на офисна хартия: При това развитие и зимния период маслото ще изкара до около 9500-10000 км. Вижда се как навлиза в ритъм на замърсяване. Темпът може да се окаже леко ускорен, но това е логично, предвид сезона и съкратеното ми време на пътуване.
-
1 точкаТова не е единствената и основна причина! Окислителните процеси като цяло са даже по-изразени на газ, поради по високата работна температура! При газифицираните ДВГ се препоръчва по ниско съдържание на сулфати в маслото (C2) и по-високо TBN. Положителните ефекти идват от липсата на сяра в природния газ , по-малкото отделяне на азотни окиси при горенето, липсата на ефекта на "измиване" на масления филм, образуване на по-малко твърди частици, процеса на горене не е така "рязък", а забавен и води до по-малко механично натоварване.
-
1 точка
-
1 точкаЕй ,новоизлюпения Фудживара.....я виж Равенол коя година е създаден и Ликви моли ,колко след тях :). Равенол е компанията с най-голям асортимент от видове/типове масла.Отделно те си останаха верни на традицията ,че качеството изисква и масло да сложиш вътре,а не като Кастрол и Мотул ,да ползват постулати като естери и титани...на етикет.
-
1 точкаСпоред мен наблюдаваме самото начало на разпада на ядрото. Краевата зона (на ядрото) започва да навлиза в зоната на дифузия. Самата дифузна зона не е много замърсена. В периферията на капката се забелязва и не малка зона от чисто масло (синият ореол). Ръбът на самата периферия е равен, което показва, че няма обводняване, въпреки газ-та като гориво. Маслото е все още "живо" и има още малко ресурс. Поне още 1000 км. Следващата проба ще бъде решителна за вземане на решение дали да се сменя, или да продължи още малко експлоатацията му. Дори бих препоръчал да вземеш две проби в промеждутък от по 500 км. всяка. Така ще може да се преценят нещата още по-добре.
-
1 точкаРазглобяваш левия подкалник там отдолу на казанчето са и двете моторчета
-
1 точкаИ аз предпочитам "ерата на Ладите" :). Много-по голям комфорт на поведение. Оригиналните лети джанти са доста здрави и трудно се чупят,но са прекалено тежки и коренно променят работата на окачването.
-
0 точкиУважаеми поЧитатели на форума! Благодарим Ви че и тази година бяхме заедно, и че споделяхте своето време и опит с аудиторията, надявайки се на продължение в същия позитивно полезен дух и през настъпващата 2019-та. Нека стоплим сърцата и телата си, изпратим с достойна равносметка отминаващата и посрещнем с оптимизъм идващата година. Бъдете добри към себе си и околните, и обгрижвайте с любов Хондата си. Това не винаги е лесно, а ако е дошло време за по-нова (или чисто нова), нека бъде най-леко сбъднатата ви мечта! По Коледа стават чудеса – пожелайте си ги и това ще е първата стъпка към сбъдването им. Дръзнете и към по-големи мечти, защото – нали знаете: 1 Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му. 2 Човек остарява когато спомените станат повече от мечтите му. 3 Продължавайте напред и „нека Силата на Мечтите бъде с Вас”! Пожелаваме Ви весели празници и здраве на Вас, семействата, и приятелите Ви! От екипът на форума и лично от мое име …………………………............................................................................. Ц. К.
-
0 точкиЗдравейте! Пиша Ви за най-вероятно за последен път. Вчера се качих на Субару Аутбек (Аутбак и т.н.) 2007 г., 2.5 ръчна. Днес карах 5 Аутбека 3.0 автоматик, 245 к.с. Колата е неописуема. Това ще е моят следващ автомобил. Благодаря за отделеното време на всички. Пожелавам Ви всичко най-хубаво, искрено. Да сте здрави, да работите много, да сте доволни от себе си, градивни и да си купувате нови ЦРВ-та за всеки рожден ден :). Форумът Ви е страхотен. Мойте почитания, адв. Димитър Димитров
-
0 точкиНека коледният дух донесе много топлина в дома ви, да умножи успехите ви, да ви помогне да намерите формулата на успеха и така да получите всичко, за което сте мечтали! Весели празници Honda Brothers, and let the power be with you!
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/honda-manual-transmission-fluid-0-946-l.html Вид и количество: Honda Manual Transmission Fluid 0.946L 2 х 0.946 L Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-dot-4.html Вид и количество: RAVENOL DOT 4 1 x 1L Линк: https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html Вид и количество: AMSOIL P.i. Performance Improver 0,355 L 2 х 0.355 L Стойност на поръчката: ( 2*13.95 + 1*6.99 + 2*12.95 )*0,95*1,9675 = 113.62 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер*
-
0 точки
-
0 точкиНе бе, нали сравняваме автомобили с автомобили и масла с масла? Автоиндустрия Какво значение може изобщо да има какво има под капака или в бутилката (формулата)? Други примери за кой бил от 30 години в някоя сфера и кой новоизлюпен е вече по-напред да давам ли? За термините иновации прогрес знам, че тепърва чуваш. Спирам с офф-топика, а на Japanese май завръщането ще му бъде наистина кратко особено с коментари като тоя: п.п. не разбрах защо не сложиш трансмисионно на Liqui Moly, а не на тея новоизлюпените.
-
0 точкиПолзвам ,когато излезе нов модел ,масло което е може би интересно за моите клиенти...:) Понеже основно се занимавам с масла за земеделска техника съм длъжен да правя анализ на всеки 300 моточаса. Това е единствения начин за диагностика на големите двигатели.На автомобилните масла си пускам анализ само на конкретни параметри ,които ме интересуват. Примерно TBN,Sulphated Ash и HTTS....нещата за които най-много лъжат производителите.На отработените масла ме интересува нафта ,антифриз и малко метал - калай и мед,желязо,алуминии. След известен опит даже може сам да определиш кога са свършили биелните лагери само по един елемент. Къде според теб мога да правя анализи в Русе? Анализите ги вижда този ,който ги плаща...:) АКо се върнеш назад в темата съм дал цени....1100 лв е един анализ,аз ползвам частични за по 300-400 лв.Цената е без ДДС
-
0 точкиПоради липса на средства, Британски учени преустановиха експеримента: "Колко пари може да изхарчи една жена".
-
0 точкиЗдравейте и от мен нов собственик на HONDA CR-V 2 gen. и не работеща навигация. След доста четене по форумите във връзка с навигацията предприех следните действия: 1. Записах диск Verbatim DVD+R DL на скорост 2,4х като следвах инструкциите от тук http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4507696 2. Поставих диска в навигацията ето резултата 3.След това реших да почистя оптичната система на навигацията като следвах инструкциите; https://www.crvownersclub.com/forums/20-mobile-electronics/10274-sat-nav-lens-cleaning-guide-disassembly.html като достигнах до лещата я почистих с клечка за уши потопена с пропанол и след това със суха клеча я забърсах 4 Сглобих всичко и ето резултата. Ако диска не зарежда трябва да пробвате Force Download като влезнете в сервизното меню с menu + zoom стрелка надолу.
-
0 точкиDandilov разликата между бензин и газ е 2литра а цената е? След като търси кола за 2х лева нормално е да слага и АГУ. CARPERA АГУ се избира по възрастта на колата. Разликата между об. ги. е един литър само в градско а монтаж и поддръжка е доста голяма. Мах. разход е 11/100 при 160км градско зимата в София пак толкоз. Все пак търсим мах. да му помогнем при избора.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00