Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.10.2018 in all areas

  1. 3 точки
    Темата е отново отключена. Официално становище се очаква другата седмица. От Равенол обявиха следните промоция "плащаш 4л, получаваш 5л" за следните масла: От 15.10.2018: SSL 0W-40 USVO VMP 5W-30 USVO DXG 5W-30 USVO FDS 5W-30 USVO От 5.11.2018: VST 5W-40 USVO VSI 5W-40 USVO HLS 5W-30 HST 5W-40 Ето ги и графично представени "близнаците":
  2. 3 точки
    Пич какви бележки какви 5 лева. С тоя мотор отидеш ли в Кат без връзки си тръгваш без колата. Колата е с нелегален мотор в нея, без грам документ за тоя мотор ? Тва кво ти говори. Легален начин за оправяне на колата няма, причината е че този мотор го няма в това купе, дори и техност няма да свърши работа. Може би само тоя в Шумен ама и куките се научиха за тях и номера мина 50/50. Търсиш връзки с рушвети или познати колкото да минеш канал, оттам насетне не се правиш на рейсър, за да не те спират и правят проверки
  3. 2 точки
    Кажи честно че с бистрата мисъл че горят слагаш масло на стойност 26 лева. Това е нелепо. Нямам все още хрв което съм направил и да не е с 5/30 и да има разход на масло но с подходящо такова. Карпера къде се препоръчва илсак gf5 i защо?
  4. 2 точки
    Колега Маббаа пробвай да сложиш хубаво масло като спазиш спецификацията за твоя двигател от тази таблица https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1520050194 ето има тема за поръчка от вън на супер масла на супер цени Като спазваш маслото за двигатера да е по API -SN и по ILSAC-GF5 няма да сбъркаш на нашия пазар с първата спецификация бол на втората почти никакви избери си от сайта .Проверено човека е супер коректен аз взех последно маслата от там и смятам сега да взема от там заредиха масла на Хонда като 4 л Хонда 5w30 ти излиза 50 лв ЕТО ОРИГИНАЛНИ https://www.ato24.de/en/car-honda.html
  5. 2 точки
    Моят опит с повдигането е следното,Црв първа генарация я карах 8-9 години повдигната с 4 см отзад и 2 см отпред ,без никакви проблеми и ремонти по окачване ,изключая някоя биалетка. Црв 2 генерация вече 1 година се кара повдигната съответно с 3см отзад и 2 см отпред,сложил съм и по високи гуми 215/70/16 без проблеми и ремонти по окачване и т.н.
  6. 2 точки
    Колега sadworm, не знам каква помощ очакваш да получиш от форум с така зададени въпроси. Обществен форум не е мястото, където да търсиш съвет как да нарушиш закона, то не мисля, че трябва да го правиш и където и да е де. Споменаваш катаджии, споменаваш и шефа на КАТ, като имаш толкова връзки отиваш в КАТ и я регистрираш. Законният начин няколко човека ти казахме какъв е: документи на двигателя от предния собственик > технотест > КАТ И тук няма кой да ти даде гаранция за технотеста, защото купето фабрично не е предвидено за този двигател. По принцип може да слагаш двигатели само с които се предлага въпросното купе. Нали знаеш, тука е България, закони имаме всякакви, но няма кой да ги спазва. По принцип всякакви модификации по двигателя са забранени ако автомобила не се ползва само и единствено на писта или офроуд. Дори изпускателния колектор не може да смениш със спортен, нито да сваляш катализатори. Много колеги го правят и за сега няма проблеми, но очаквам в скоро време да затегнат обръча при техническите прегледи и тогава много хора ще проплачат.
  7. 1 точка
    Хъм, това е добър вариант. Една хонда може и да оцелее след малко вода, доста по-надеждна ел. инсталация има и за разлика от другите коли няма да е чак толкова трудно да я върнат от света на мокрото. Ще го проверя това на 100%. Може и за горене да проверя, макар да ми се вижда по-труден сценарии. Иначе за ударите няма проблем това мисля че мога да си го проверя. Благодаря!
  8. 1 точка
    Заповядай темата модератора е дал телефона си обади се поправи го да ги премахне тези грешки да не ни заблуждават.
  9. 1 точка
    @JHM Пък това масло си е чисто, чисто. Нищо, че е на 6 хил км.! Лекият режим на газ + чистият двигател си казват думата. Карай спокойно нататък, да видим кога ще му дойде времето.
  10. 1 точка
    Здравей Чавдаре, бих искал да се включа и аз: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: Ravenol SSV SAE 0w30 1x4L Стойност на поръчката: 39,95 *0,95*1,9675 = 74,67 лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: чрез Куриер
  11. 1 точка
    Канадските CR-V-та са с километри и целзий, там се използва метрична система.
  12. 1 точка
    Изглежда, че забраната за обсъждане на маслата Равенол в oil-club.ru, след множеството пререкания относно състава на тези масла и постоянната му промяна от партия в партия (поне това бе видно от VOA преди време), е била правилния подход (за голямо съжаление ). Дано този път Равенол имат какво да кажат в своя защита и да го направят публично.
  13. 1 точка
    В немския oil-club заключиха темата на Равенол. Причината е формулата на маслата. Може да се окаже, че до ерата на USVO (от преди около 9 месеца) Равенол не е продавал пълни синтетики. Според последни информации - "новото HST" = "старото VST" = > не е било пълна синтетика. - данни от служител на Равенол след запитване по ел. поща. "Новото" VST е USVO. USVO = PAO => пълна синтетика. - пак данни от Равенол Което означава, че "старото VST" ≠ "новото" VST. А щом новото е пълна синтетика, то старото не е било. Същевременно Motul са променили етикетите и техническите информации за серията 8100, като са премахнали "100% Synthetic" и са поставили (правилното) "Synthese Technology".
  14. 1 точка
    Може и така да е, но като броиш над 650 лв. за 4 гуми,гледам и "последния ден" от дота.
  15. 1 точка
    Капков тест 4 1.Petro-canada 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-151000. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 6000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 50 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 15.08.2018г.-08.09.18г. 8.Мото часове, около 120 9.Изразходвано гориво-около 470 л. пропан бутан и 60л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане 150гр.,на 5000км. 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен "Blue print" 14.Режим на използване лек,с обороти от 3 до 4000,рядко до 5000. 15.Предишно масло-Mobil1 0w20AFE, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,1 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина.
  16. 1 точка
    Благодаря за отзивчивостта, колега. Ще се обадя някоя неделя да го пробваме. Аз нямам пластина на капака над решетката. Капака е без елемента, който е продължение на решетката от пре-фейс лифта (ако правилно съм ти разбрал въпроса). Трябва да се пробва или да попитам търговците.
  17. 1 точка
    Шегуваш ли се? Да попитам първо Ако не се шегуваш: 1. Само една гума ли ти трябва, защото има само една налична. 2. 100лв/бр за 15 цолови гуми, сравнително популярен размер, ДОТ 2010, през 2018 - това изгодно ли трябва да е? 3. https://bg.avtogumi.bg/oscommerce/zimni-gumi/goodrich/gforce-winter2-19560r15-p-230626.html ето ти пак продукт на Michelin, с ДОТ като хората на по-ниска цена с отлично представяне на тестовете.
  18. 1 точка
    Законният начин е с документите на двигателя да отидеш на технотест и след това да я регистрираш в КАТ. Без технотест няма как да мине в КАТ (законно). Няма и гаранция, че ще минеш технотеста. Разликите м/у B и D сериите не са само в двигателя.
  19. 1 точка
    Можеш да фабрикуваш каквото си искаш, но ако решат да се заяждат при регистрацията, ще те пратят на технотест. Още повече, че тоя мотор не се слага в това купе фабрично.
  20. 1 точка
    След операцията в Германия, вече сме в България. За сега всичко е наред, градусите се коригираха от 64 на 31, което е в стандартите за нормален живот. Избрахме VBT операцията. При нас продъжи 5 часа, представлява 5 винта виксирани на 5 прешлена и винтовете са свързани по между си с медицинска корда /въже/. На вторият ден след операцията вдигнаха сина на крака, както е с катетъра и всички там системи. На третият ден махнаха всичко и започна да ходи, да изкачва по малко стълби, след това упражнения в тяхната физиотерапия и на седмия ден ни изписаха. Още шест дни останахме в апартамента който наехме и спед това към БГ. Сега синът върви, навежда се и всичко, но като седи дълго прав или седнал и започва да го боли леко гърба. Според доктора до месец ще отмине това и след 5-6 месеца може да спортува всичко. За болницата и условията няма какво да се говори, чак ни намериха лекар учил в България да ни превежда - оказа се, че сме първите от България. След 2 месеца трябва да направим ренгенова снимка и я пращам в Германия. Това е за сега.
  21. 1 точка
    Ти CARPERA си сбъркал колата. На теб ти подхожда BMW X3 не CR-V. Големият специалист, където пише заядливо и вулгарно във всички теми, вижте му коментарите. На времето Омбре спря да пише във форума заради такива като него ( чета форума от 2005г) а помагаше на всички. Сега този господин Никой си позволя да се заяжда с Някой, от който имаме полза всички тук. Вижте темата, която е заключена"Подмяна на маслото на ръчна с. к. CR-V 2". Япончето поне е някой, помага на новоизлюпените във форума, има нужда от такива а този Никой............!!!!!!!. Аз също съм никой не ме разбирай погрешно но уважава винаги отсрещния :Не е важно какво работиш а как го правиш ( моя житейска мисъл) А със здраве на всички колеги.
  22. 1 точка
    Ти си му приятеля дето го е посъветвал тая простотия или си му светил като я прави.Все пак да изчакаме КОЛЕГАТА пуснал поста как така е направил супер икономията да сложи стария филтър и то от италанянка на незнаино колко километра и станал на л.....на вътре за да промие двегателя с мръсен филтър,като нов на най простата марка струва от 6-7лв, които е изпил примерно на първото кафене което е седнал.Като си сложил стария филтър та дори и за няколко дена помислили че примерно няма да сработи байпасния клапан на филтъра и на двигателя когато му е нужно да се омаслява е работил на сухо,спестените 7лв сега да ти доведат по късно основен ремонт,незнам кой ти е казал да направиш това но наи скоро го поправи като искаш да промиваш с масло кой да филтрира от това масло мръсотите италянския които нестава за нищо ли.
  23. 1 точка
    Новите кубатура и коне директно го пращат на Технотест. С две думи - законния път е дълъг и скъп, и не включва фабрикуване и киселина.
  24. 1 точка
    Дани 1 литър не е за ремонт, рано е. Колко съвременен е 20 годишен котор. И моята е на 300к почти вече на 250к си правих мотора до 12000 преди смяна и аз нямам с 5/30. Но на литър няма му обърна внимание само ще слагам хубаво масло.
  25. 1 точка
    Моята си харчи, но не мисля да я оправям В момента харча даже е по-голям заради тапата на в-тек-а. Пак тече от там...
  26. 1 точка
    за 9000 км съм на литър масло ,което го приемам за кола на толкова години 2001 карам със Елф 5в40
  27. 1 точка
    Моята е италианка 2001г. накрая на около 203 000 малкия мотор 105к.с. без ремонти на мотора след 2-3 по-чести смени в началото в момента харчи около 1л. на 10 000км. Маслото е Yacco 5W30 Колата се обслужва само от Фена, съответно маслото и всички други течности са само от него. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  28. 1 точка
    Е добре де, харч 100-200мл на 1000км,ясна е правописната грешка. Това прави от мин 1лт до макс 2лт на 10000км! Нека майсторите да кажат дали този харч дали е притеснителен за този мотор като се сметнат годините му и в предвид че повечето са на поне 200.000 км. Ама честно вашите колко харчат?
  29. 1 точка
    Харча на масло при този двигател е налице при повечето от нас, просто не всичко го признават. Моля да споделиш положението след напасването на сегментите. В крайна сметка 100-200мл на 100км не е нещо притеснително за почти 20г двигател.
  30. 0 точки
    А що да е притеснително - то това си е нормалния разход според производителя, 20 литра масло от смяна до смяна си е напълно нормално. Чакам да видя Фена какво ще каже по въпроса
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...