Jump to content

veliko

Фен
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно veliko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Караше Accord VI 2.0 AT; Кара Accord VII 2.4 AT комби
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    velimert

Последни посетители

967 профилни разглеждания
  1. Здравейте Колеги, Виждам има препоръки за майстори, но дали информацията е валидна към днешна дата? И много важно да отбележа става дума за CR-V, 2010г, 2.2 дизел. Колата ще я гледаме на място за покупка.
  2. Здравей Колега rollin, Дали ще може да споделиш малко информация за Паскал каретата? Колко време и км направиха, има ли драми? Твоят приятел/познат който 2г ги кара има ли проблеми?
  3. Да, бих казал че е грозно от близко. Все пак реших да ги сложа, да видя как ще застане и капачките изобщо не ги виждам че стърчат. Съжалявам за грозните снимки, а и колата е още със зимните гуми в багажника. И наклон има и т.н., но! Колата е неразличима спрямо зимните гуми! Този ефект търсех и да си призная се мотивирах от тази тема. Първо, Хонда нямат много голям избор от джанти, второ самите джанти са по-тежки. И като гледах какъв е резултата с твойте гуми и джанти се мотивирах. И сега резултата е налице, колата няма разлика спрямо 16-ките. Една джанта и една гума са 10,21кг джанта и 8,67кг гума - 17-ка мазда джанта със bridgestone t005 гума. Зимните, не знам отделно цифрите, но премерена, една тежи 19кг. Понатам ще дам по-добри снимки, а за сега здраве!
  4. Мина време и снега, даже малко се забавих. Честит имен ден на патерици Цецо. Малко снимки: Така седи капачката, ако е на ръба, там където мазда капачката трябва да се "заглави". Самия канал: И как седи ако е натиснеш малко по-сериозно: Много здраво се заглавя и не се притеснявам дали ще излети някъде. Дори и да излезе малко, ще се спре на ръба. Днес ще сменя гумите и пак ще има снимки.
  5. Щракната е. Тя реално подминава ръба където Мазда капачката се заключва и заключва по-навътре в джантата. Бих го снимал, но снежното време не помага. Ще го снимам от вътре, като мине снега.
  6. Капачките изглеждат добре. За 16 лв. е добре, пък и ми трябваха и една капачка за 16-ките.
  7. Дойдоха капачките. Сега да ти кажа остава да реша дали ми харесват Сравнено с Мазда капачките: Май финалното решение ще е като ги сложа. Иначе доста плътно влязоха в дупките и същевременно няма да пречи на втулките и на монтажа.
  8. Здравей, Поръчах и втулки и капачки, тези на снимката долу. Това на което се надявам е, че капачките всъщност са 56мм на клипса и че ще влезнат в дупките, но просто лицевата част ще стърчи. Същото вече беше коментирано с човека от Ловеч който ми праща капачките. Друг е въпросът как ще седят тази капачки на джантите, особено като лицевата част - около 2мм, ще стъчи от равнината на джантата. Ще видим как ще стане и ще пратя снимки как е паснала капачката. Ако е тотална грозотия, ще премина на твоя подход.
  9. Здравей Цецо, Дали можеш да споделиш от къде взе капачките за джантите и на какъв размер са? И аз съм започнал едно такова джанта приключение и стигнах до капачките, но Мазда капачките са 56мм лицев диаметър, а за Хонда се продават само 58мм. Благодаря!
  10. Да повдигна темата и да споделя малко опит. При мен (2.4 комби автомат) няма машинка на съединителя, по обясними причини . Машинката на спирачката е малко по-сложна(повече кабели). Нямаше проблем в нея, просто не беше настроена. При монтаж/демонтаж на машинката трябва да се следват следните стъпки. В противен случай имаме или VSA проблем или Cruise проблем. 1. Сваля се машинката. 2. Педала на спирачката се оставя да отиде възмоно най-към шофьора. 3. Слагате буксата на машинката, така че да Ви е удобно да я сложите обратно и да не опъват кабелите самата машинка. Това се налага защото на някой коли заклюващия механизъм се е по износил и ако вкл. кабела после може да разместите машинката. 4. Свързана и монтирана в заклюващия механизъм, но отключена. Така сложена машинката се натиска към педала на спирачката токато не потъне целия палец на прекъсвача вътре в машинката. В моя случай палеца е черен, а машинката бяла и аз натиснах докато белия корпус не опря в петичката на педала. 5. Заключвате механизма и палите и гасите колата. Иначе е възможно да има грешка за VSA. При мен машинката не беше монтирана така че да прекъсва или свързва всички необходими контакти за да работи Cruise-a. А беше демонтирана и намествана заради VSA-то. Така че трябва да се монтира точно така защото иначе едното работи другото не или най-лошото. Не работят и двете. Успех на колегите!
  11. Колеги, някой има ли представа как се казват тези джанти? Модел, марка, оригинални Хонда ли са? Благодаря предварително!
  12. Здравейте Колеги! Идва зима и трябват нови гуми за Акорда. Чудя се дали да не си купя малко по-височки гуми - 205/60/16 вместо оригиналния размер 205/55/16. Дали според вас ще има някаква драма - с VSA-то, със стабилността, със скоростомера? Като цяло ми се иска да се запази колкото е възможно стабилността на колата и да постигна малко по-голяма проходимост за нашите "идеални" зимни условия.
  13. Здравейте, Продавам предни алуминиеви стелки за Акорд 7-ма генерация. Запазени са и не са криви, лягат идеално в леглата за стелки. Цена за двете 70лв. Контакти: ЛС или нула 8 четири 9-ки 5965 Поздрави, Вели
  14. Дам, за жалост е тя... :( Много добра кола, но уви!
×
×
  • Създай нов...