Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.07.2018 in all areas
-
3 точкиПриятел, не се гледа какво дават българските сайтове, а какво дава сайтът на производителя! Щом искаш кастрол - отваряш сайта на кастрол. Там има т.н. oil guide или oil selector, или нещо подобно. Пишеш си колата, модел, година и хората ти дават препоръчаното от тях масло. https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/search Ето и на Ravenol: https://www.ravenol.de/en/oil-guide.html ...В никакъв случай, обаче, не мога да се съглася с тяхното предложение за смяна на 20 000 км! Според мен 12 000 макс. на дизел.
-
2 точкиПоръчвам 1 х 5л. RAVENOL VSW SAE 0W-30 https://www.ato24.de/en/ravenol-vsw-sae-0w-30.html и 1 х 1л. RAVENOL VSW SAE 0W-30 https://www.ato24.de/en/ravenol-vsw-sae-0w-30.html (1 х €12.95) + ( 1 х €57.95) = €70.90 - 5% = €67.36 х 1.9675лв. = 133 лв. Парите ще бъдат предадени на ръка от Боян, както се разбрахме.
-
2 точкиВчера 23,00ч. живи и здрави се върнахме от Германия - общо 4400,00км. Наистина са много за шофиране и самолета е много по добър вариант. Минах през Румъния, там са много села и "паланки" и завои през Кърпатите. Инъче асфалта е добре, няма дупки и др. Колата се държа перфектно. Разхода беше 5,1 - 5,5 и макс. 5,8 след час и половина задръстване на магистралата в Германия. В БГ при същите условия не съм падал под 6,4. Според мен в България качеството на горивото е същото, но ни лъжат в литрите, защото първо заредих в БГ и след 700км. пак до горе в Румъния - разход 5,1, след това само на магистрали, без жалене, винаги с влк. климатроник варираше все около 5,4-5,6. За мен извода е ако не е наложително пътуването с кола, самолета е най-добрия вариант. Ако е с кола по добре през Сърбия и в нашия случай /2200км. в едната посока/ е по добре с две преспивания. Относно целта на пътуването ще пиша, по - късно в другата моя тема, че сега отивам хубаво да измия колата.
-
2 точкиАз много добре разбирам какво пишеш, но ти не разбираш какво ти казват хората. Ако информацията в подписа ти е вярна, значи, че твоята кола е с автоматична скоростна кутия. От което следва, че при теб няма съединител, респективно и второ казанче за спирачна течност. Та разликата не идва от това дали колата е дизелова или бензинова, а от това дали е ръчка или автомат. И да, за диагнозите си прав, може никой от колегите да не е познал. Но едно е сигурно на 100% точно твоята диагноза е абсолютно грешна.
-
1 точкаЗдравейте Kолеги, поредна поръчка от Ato24.de Поръчката трябва да се случи на 2-ри Юли 2018г. Ползвате 5% отстъпка от цената и безплатна доставка до България. Курса на Еврото е 1.9675лв/EUR, за който е от София ще го предам лично, за Колегите от други градове, ще го изпратя с ЕКОНТ за Ваша сметка с отстъпка от куриерската услуга. Който има намерение да се включи, следва да напише в темата какво иска, предпочитам да добави и линк към съответното масло/добавка, за да няма обърквания. Стойността на поръчката Ви може да ми предадете лично или да изпратите парите тук: Чавдар Кумчев BG92PIRB80834603959507 BIC: PIRBBGSF След като пристигне маслото можете да си го вземете от София, Търговски Център Боила, ул. Самоковско шосе 1 или да ви го изпратя до предпочитан офис на Еконт. Моля всеки, който се е включил в поръчката да ми изпрати едно лично съобщение тук или viber - 0885 909 101, в което да уточни как възнамерява да си получи маслото.
-
1 точкаЩо си се лепнал за тоя кастрол, не знам... Взимай RAVENOL ALS SAE 0W-30 или RAVENOL FEL SAE 5W-30 и си пей. Изтегли несливаемия остатък от картера при смяната! Писано е много за което... При това положение ще ти трябват 6.5 л. ново масло. Успех!
-
1 точкаПепи някакво развитие има ли? крайна дата за поръчката?
-
1 точкаStany681, ato24.de се явяват официален дистрибутор на Кастрол за Германия! Максимум до 1 седмица ще е налично! И друг път се е случвало.
-
1 точкаЕто ти друг също истински, https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-fully-synthetic-engine-oil-1-litre/ Мисля,че се събират колеги за обща поръчка от UK тук.
-
1 точкаКолегата "pendoc" по горе ти е показал от къде,а аз ти давам линка към така дифицитното масло в бг.От това повече не може да те насочим! Успех! https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-c2-0w-30-honda-1-l.html
-
1 точкаТъй като имам същия проблем само ,че при мен има и едно тресене при ускорение,та колко трудно може да е да си извърша смяната на въпросните лагери.Ей тъй да питам като любител механик със горе долу прилични умения,а и естествено под надзора на един авер професионален механик.
-
1 точкаВ групата във фейсбук видях че са намерили ключове с дистанционно.Затова пускам темата тук,ако колегата или колешката е във форума да си ги познае. https://www.facebook.com/groups/1511716165749727/permalink/2136719803249357/
-
1 точкаВсеки има различна гледна точка, поне това което съм изчел, за разработване, сипвайте полусинтетика(10в40), важно в случая да не минавате 4000оборота..до 3.5к си карате съвсем нормално и превключвате предавки така до 1000км..след това сипвате 5W, в зависимост колко газ ще раздавате е втория индекс.
-
1 точкаЗа разработване след основен ремонт - да, но се кара малко с него, колкото да обере стружките...
-
1 точкаНе не беше с ирония, по скоро се смутих, че мислиш че написа " японски автомат с 6 скорости " а у наще японски са с по 5.... София Луковит София 2ма човека 140 магистрално климатик, в ограниченията извън градското 7.8 нафта.. това не е икономия.
-
1 точкаКоригирам поръчката ( 2 x https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html = 46 x 1.9675лв = 90.50лв - 5%=85.50лв ) ако е възможно искам да си поръчам от това 1бр. RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 5 литра €48,95 * 1,9675 лв. - 5% = 91,50 лв. https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html. Ще доплатя при доставка
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаАко е иронично към мен -извинявай че те притесних с мнението си. По същество автомата на 6-та е с 4 скорости, а на 7-ма е добавена още 1 предавка в допълнителен корпус и е сменено предавателното число в главното предаване. На 8-ма кутията е 100% като на 7-ма. Разликата е в софта, желязото е еднакво. От към съвременност и модерност сме леко назад и единственото оправдание (и разумен отговор за мен) е че тая кутия е адски дуракоустойчива и "нема кво а се пънат" да я подобряват. От разход не се оплаквам. Уикенда - планински проход, 38км нагоре 8.1л/100, с прибирането 6.8л/100. За общо 80км (има и малко градско) съм дал 12.5лв за бензин А-95 (при актуалната му цена и лакомията на К24А3). Нагоре бях сам, а сам човек с Хонда "не е сам" (ако ме разбирате).
-
1 точка@JHM Колега, друга възможна причина за увеличен ход на спирачния педал и все пак - спираща кола ("спираща" в случая е относително, просто осбственикът не изпада в толкова екстремни ситуации и успява да спре нормално дори само с единия мост / само с 2 от колелата, обяснение по-долу), може да бъде повреда в главния спирачен цилиндър, ако той не задържа налягане в единия кръг. Това може да е заради износени или повредени уплътнения. Тогава педалът има увеличен ход докато едното бутало опре или в другото или отзад в стената на цилиндъра, след което другият кръг вече заработва нормално и успява да предаде сила към спирачния апарат. Мисля, че добър клип по въпроса е този: https://www.youtube.com/watch?v=Xk2zGvKfrhc Има и други подобни, които обясняват такива случаи. I. Повредата се диагностицира без техника ако се натисне педалът и в първите няколко сантиметра (2-4) от хода му няма никаква реакция от спирачните апарати. Това е моментът, в който течността минава покрай повредените уплътнения, т.е. няма налягане в системата и всички колела се въртят свободно. II. Втори начин за диагностициране без техника - проба за обезвъздушаване: повреденият кръг не може да се обезвъздуши, защото в него няма налягане. Могат да се обезвъздушат колелата само на единия мост или две по две разположени диагонално, в зависимост от свързването към главния цилиндър. III. С техника се диагностицира още по-лесно - минава се през пункт за преглед на спирачки и на валовете се вижда веднага кои колела държат и кои - не. Успех! Моля да пишеш като разбереш какъв е бил проблемът, темата е важна и интересна.
-
1 точкаЗдравей,искам да поръчам 9 литра от това https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 219 лв превеждам след малко по банков път. Благодаря
-
1 точкаДатчик за налягането на маслото, има 3 такива. В клипа е посочен каталожния номер и къде се намира. Аз си го поръчах от amazon, OEM. Беше по спомен около 30 долара, сменя се за половин час
-
1 точка
-
1 точкаЗа мен 3л. от това https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html 3х12.99=38.97Е и 5л. от това https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html 5х13.95=69.75Е общо с отстъпката от 5%=103.3Е,или 207лв.
-
1 точкаСнимката на колата от подписа ти ли е? Защото ако е така, за какъв съединител говорим тогава?
-
1 точка
-
0 точкиЕми, това е лесно. Може да го издялкаш от парче клон, с приблизителен размер на отвора. Едно време така ги правехме и ставаше. Намираш нещо с дебелина на пръста ти и отнемаш с джобното ножче до точния размер на отвора. Като свалиш кутията ще видиш и конкретния размер. А за да е перфектно, може някой да ти врътне парче дърво на струга и си готов.
-
0 точкиНяма проблем! Надявам се, на никой не му е прегоряло олиото все още...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00