Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.05.2018 in all areas

  1. 5 точки
    Колеги, Малко промяна при мен за лятото Намерих много яки 18'' с прилични гуми и сега Акорда придоби уникален вид.
  2. 2 точки
    Скенерът е за предпочитане, тъй като всяка една капка от теста ти (на 1000, 2000, 3000 км и т.н,) ще бъде осветявана по един и същи начин, което е много важно за обективността на теста. Условията, при които правиш теста, следва да са максимално идентични при взимането на всяка една капка: една и съща хартия (от един пакет); едно и също време на взимане на капката (около 10 мин. след гасене на мотора); едно и също място на сушене; едно и също време на сушенето; приблизително еднаква температура на помещението, в което сушиш капката; липса на влага в помещението; един и същ начин на скениране. Може разбира се и с фотоапарат или телефон, но внимавай осветеността на капката да е равномерна!!! Светлината трябва да пада еднакво от всички страни на капката. Да няма потъмнени или силно осветени зони. Светкавицата да е изключена. Винаги снимаш на едно и също място (у дома например) и на една и съща светлина. Задължително подлагаш чист бял лист хартия под листчето с капката. Затова... със скенер е по-лесно и обективно .
  3. 2 точки
    Мерси за бързите отговори! Значи откакто колата е при мен, маслото е: първо Репсол 0w30 - смяна на 10к. км.; следва Мотул 0w30 - 8к.км.; оригинално Хонда 0w30 - 10к.км.; след това две смени на по 8к.км. Кастрол Н С2 0w30 и сега е със същия Кастрол на 7к.км. Мотула и Кастрола са от общите поръчки /поздрави на Izanagi и Чавдар/. Другата седмица се бях засилил да сменям маслото, но ще изчакам още 1000км. и да направим още един тест, че и на мене ми интересен този кастрол. Поздрави и Благодаря!
  4. 2 точки
    Колеги надявам се, че не повтарям темата. Онзи ден правих пререгистрация на (друга) кола и "събрах" следната информация... Надявам се да е полезна.
  5. 1 точка
    Съжалявам за дългият текст който се получи, но ако този пост спести дори на един човек нервите, които похабих аз няма да е изгубено време. Кратката версия: Купувате си автомобил за над 20 000 лв., който според думите на търговците от Ласерман карс е: С един бивш собственик; Много запазен без забележки и скрити дефекти „абе виждал е снега само по върховете на Апенините“. Какво получавате всъщност: 1. Кола с трима предишни собственици. 2. Сменен двигател и охладителна система събирани от горублянските морги (двигателят е с изкривен колянов вал шлайфан некадърно и не качва масло в същото време радиатора е почти напълно запушен и колата прегрява при по дългo каране). 3. Преокабелено табло за да не свети чека на двигателя. 4. Подменен оригинален софтуер със специализиран автоджамбазки, който не отчита и не записва никакви грешки (при шофиране на къси разстояния и проверка с компютър няма никакви признаци за проблем това е и причината при проверка в сервиз преди покупката, да не бъдат открити съществени забележки); Колата умира след едва тридесет километра преход. Равносметката: За основен ремонт или смяна са: двигателят, турбината, демпферения маховик, радиатора, таблото и софтуера на колата. Дългата версия: Автомобила нововнос от Италия (ЦРВ трета генерация) е бил за смяна на мотор най-вероятно вследствие на запушване на DPF филтъра. Ласерман карс решават да го ремонтират юнашки, като започват с премахването на DPF, рециклират турбината, купуват нова водна помпа, антифриз… и всичко това го монтират на блок от ЦРВ втора генерация с дюзи от четири различни коли и изкривен колянов вал който шлайфат. Когато към така „чудесно“ ремонтирания двигател добавят и полузапушеният радиатор пета употреба, вече наистина достигат върха на автоджамбазкото ремонтно дело. След като тестват отремонтираната кола, горублянските специалисти установяват два проблема: Първият е, че двигателят не качва масло (т.е при шлайфа на коляновият вал „леко са го изтървали“) Вторият е, че автомобила прегрява т.е радиатора е запушен. Въпросните два проблема се визуализират почти веднага с всевъзможни предупредителни звукови и светлинни сигнали - на таблото светва чека, а борд компютъра индикира ниско налягане на маслото. Сега вече от ласерман карс са пред морална дилема, дали отново да направят ремонта качествено и да градят „некакъв си имидж“ или в духа на най-добрите горублянски традиции да хвърлят всички сили за прикриване на проблемите. Явно варианта с качествения ремонт идва в повече за автоджамбазките душици, които както всички знаем, изобщо не обичат разсипията. Решават на бърза ръка да преокабелят таблото с реленца за да не свети чека, а компютъра лекуват с модифициран софтуер, който не показва и не записва никакви грешки. Така подготвената „кола слънце“ продават на късметлия (мен) и го изпращат да пътува смело следващите 500 км. и колата наистина изминава… около 30. По време на тези километри рециклираната от ласерман карс турбина задира вследствие липсата на масло, новите лагери на коляновия вал започват да издават звук като от фуражомелка, а чисто новият антифриз става на парцали и почти завира поради запушеният радиатор и единственото, което спасява охладителната система и двигателят от взрив е аварийният режим и угасването на двигателя (всички тези щети се установяват в последствие след дълго обикаляне в различни сервизи „парче по парче от голям пъзел“). След този дребен и незначителен инцидент (по думите на автотърговеца), колата става с динамиката на 1,6 тонен трабант и така изминава следващите кратки като миг... 470 км. През всичките тези изпълнени с много положителни емоции часове, щастливият собственик на „колата слънце“ напразно се взира, ту в борд компютъра, ту в чека на таблото с надеждата да разбере какво точно се случва с тази кола. На всички негови съмнения, че колата прегрява и турбината се опитва да излезе през предният капак, от ласерман карс отговарят, че ако е имало сериозен проблем той щял да се индикира на таблото и „щом няма индикация най-много да се е задръстил горивния филтър и ето затова колата не върви“ или „резервоара е направил вакуум и с развиването на капачката всичко ще се оправи“. На фона на всичко това, факта че за отварянето на вратичката на резервоара се оказват необходими двама души (един да дърпа лостчето под волана и един с отвертка да напъва вратичката) е наистина дребен детайл, подобна дреболия съществува и при вградената навигационна система, която не чете дисковете с картите и изпълнява ролята на красив декор… Изводите от гореописаната случка за мен са, че е крайно време държавата да въведе регулации на пазара на стари автомобили подобни на германските. В германия освен че връщането на километражи е престъпление, а не задължение както го приема БГ автоджамбазина, също задължиха търговците предлагащи автомобили втора употреба да издават гаранция и ако има проблеми недоволния клиент връща колата или ремонта му е безплатен, което обуславя това, че на никой не му се сглобява кола от 2 тоталки или подобни Горублянски изпълнения. Отново искам да напомня, че преди покупката колата е проверявана в сервиз, но всички дефектите са добре замаскирани. Във всички документи Ласерман карс и нейният собственик Ласерманов се представлява от „Аутогруп ООД“ гр. Перник. Този факт, както и неотговарящия като номер двигател с този на табелката до шофьорската врата, предизвика за капак на всичко и много разправии в КАТ. П.С. Колата е в движение благодарение на Дидо (MIYAMOTO) човека прояви железни нерви, за което му благодаря. Сърдечно благодаря и на Тихомир за това, че успя да оправи проблемите с софтуера, както и на Мартин за ремонта на таблото.
  6. 1 точка
    Еми от бг го взех за 314лв с голяма отстъпка.Въобще не го мисли. Изпратено от моят SM-G390F с помощта на Tapatalk
  7. 1 точка
    Привет и от мен. 5л. от https://www.ato24.de/en/ravenol-leichtlaufoel-ssl-0w-40.html 42,95 х 1,9675 = 84,5 лв - 5% = 81лв
  8. 1 точка
    Заповядай Изпратено от моят HUAWEI Y625-U51 с помощта на Tapatalk
  9. 1 точка
    Обява: Купих на детето iPhone 10, но на втория ден то го изпусна и му напука дисплея. Моля, който го иска, да ми пише! На пет години е, сладко, сговорчиво и си мие зъбите само..........
  10. 1 точка
    Здравейте, 2 туби х 4л. https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 2 х 22.90€ = 45.89€ х 1.9675лв. = 90,1115лв. - 5% = 85,61лв. Преведени 86 лв. чрез Еконт.
  11. 1 точка
    Вече да се похваля. Днес бях при Драго, махнахме катализатора и сложихме резонатор, мога да кажа, че съм много доволен от качеството на гърнето както и от майсторлъка на Драго. Драго е голям пичага, поговорихме си няколко часа и ми отговаряше на всякакви въпроси не спестява нищо. С две думи препоръчвам го. Следваща стъпка при Боби , но ще е по нататъка, че сега няма финанси.
  12. 1 точка
    Отново сме по назад в днешната тренировка,но безпроблемни!
  13. 1 точка
    Благодарности! Аз вече успях да си направя разликите: Facelift: https://cloud.smirky.net/index.php/s/5okZf8eT7LryCjo Pre-facelift: https://cloud.smirky.net/index.php/s/EeQneSc3QTiyJJR При фейслифт, рефлекторите са в кръгчета, а не-фейслифт, са в редове и колонки. Сега остана да разпитам моргите, че цените ми се виждат прекалени за нов.
  14. 1 точка
    Смятам да пусна симки на Мотул 0в30 като му дойде времето, сега е на 300км все още. Мотора е 2.2 дизел, а от такива нямаме капки освен колегата над мен. Освен със скенер, става ли с фотоапарат, телефон?
  15. 1 точка
    Външен стоп на фейслифтов седан: десен: 33501-SEA-J51 ляв: 33506-SEA-J51 Левият е по-скъп от десния, да си знаеш.
  16. 1 точка
    Има едно маншонче на скоростната кутия където е долната помпа , като натисна това маншонче присвирването спира...
  17. 1 точка
    Здравей, За мен едно такова: https://www.ato24.de/en/sonax-profiline-headlightpolish-250-ml.html 10,75*0,95*1,9675=20,10 лефа. Пари днес или в понеделник по банка. Получаване лично. Здрави по!
  18. 1 точка
    Парите са преведени, би трябвало днес след обяд да са по сметката.
  19. 1 точка
    Винаги когато се прибирам у дома след работа първо проверявам статуса на жена ми в социалните мрежи. Ако пише омъжена, се прибирам с кеф и знам, че всичко ще е ОК. Ако пише разведена, знам, че ме очаква скандал. А ако пише вдовица, направо оставам да спя в офиса.
  20. 1 точка
    Здравей колега. Ето и моята поръчка: 2 х 4л.https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html 2 х 22.90€ = 45.89€ х 1.9675лв. = 90,1115лв. - 5% = 85,61лв. Парите ще преведа по Еконт в понеделник. Поздрави!
  21. 1 точка
    Стажант строител се опитва да забие гвоздей, но наобратно, с главата напред. Минава бригадирът: - Как е, младеж? - Не мога да забия гвоздея. - Това младите сте много загубени...Не виждаш ли, че си взел гвоздей за отсрещната стена!
  22. 1 точка
    @dandilov и @goga Да, много добро представяне на маслото. Добра и равномерна дисперсия на мърсотията в зоната на дифузията. Самата зона на дифузия е запазила размера си - няма нарастване към края на капката, а само се е "уплътнила". Вижда се чудесно, как ядрото е променило цвета си към тъмносиво/черено и се е запълнило. Нелинейността в стареенето с течение на времето на експлоатация също се забелязва отлично, като промяната е само за 1000 км. Ако темпът се запази в следващите 1000/1500 км, би следвало да очакваме "изравняване" на цвета на ядрото с този на зоната на дифузия. При условие, че това се случи, аз лично бих се замислил за смяна на маслото, тъй като следващият етап - чисто теоретично по ASTM D7899-13, ще бъде "свиване" на мърсотията към ядрото, респ. избледняване на края на капката = на закъсняла смяна (от гледна точка на диспергиращите свойства на маслото!). Бързината на развиване на събитията обаче в случая е неясна (несигурна), тъй като до сега нямаме такъв тест, докаран до край . Нека goga да каже какви са му плановете и на какви интервали е сменявал маслото досега.
  23. 1 точка
    Най сетне мога да приключа темата. Вече съм с ново стъкло, оригинално. То се оказа голяма сага за застрахователя. Като се започна едно търсене на алтернатива, но уви. За колите с LKAS има само оригинални стъкла които са на цена 1000+ лв. И това само за стъклото, а освен него трябва да се сменят още и няколко уплътнения и лайсни на стойност почти 200 лв. Които аз сам си купих, защото застрахователя не ги заяви на сервиза и щяха да го монтират без тях. А пък аз не обичам цигански работи и за това предпочетах да дам някой лев отколкото после да ме е яд да си гледам колата. Колкото до самия монтаж нямам никакви забележки, въобще не си личи, че стъклото е сменяно. Като изключим факта, че вече няма нито една драскотина и пукнатина. Подмяната беше извършена в доверен автосервиз на застрахователя, но реално те наеха подизпълнител, фирма която се занимава само с автостъкла. Момчетата се отнесаха с много внимание и професионализъм към всеки един детайл. Като цяло съм много доволен от резултата, остава само да го опазя здраво и неодраскано максимално дълго време.
  24. 1 точка
    Много доре изглежда маслото според мен. Явно е истински кастрол, а не менте. Има си много добре оформено ядро, нормално насищане със сажди (все пак е дизел) и добър остатък от чисто масло. Бих искал да видя развитието и в бъдеще на по 1000 км. Интересно ми е кога ще започне да сдава багажа. А също бих искал да разбера и мнението на колегата emod, с по-подробно описание.
  25. 1 точка
    Относно горното. Щеката за масло при баварците има двойна функция. Зиме с нея се мери и нивото на снега. Ако е наваляло до минимума, може да се кара, обаче ако доближава максимума, вече е непрепоръчително.
  26. 1 точка
    А честито...!Пробвах и "super slow motion ".
  27. 1 точка
    Съгласен съм с колегата, ще качи разхода
  28. 1 точка
    Би трябвало да живне при ускорение, и да ти качи разхода на дълъг път, заради оборотите.
  29. 0 точки
  30. 0 точки
    На мен лично ми харесва как светят , а и е доста красиво. Ако започнат да ми присветкват на къси ще ги сваля на 3 и така. По принцип нашите коли са по-високи и е нормално като сме близко до предната кола да им светим в огледалото. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  31. 0 точки
    Има ли колега наясно съ следното: Какво ми е нужно за да прехвърля дистроник и обдухване на седалките.За следене на лентата мисля че не мога заради кормилната рейка. Мррси
  32. 0 точки
    Е хе, тия, ако са имали в предвид да разпробиват бомбето са шлосери. Не, че е нещо лошо, но не давай да ти пипат колата.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...