Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 9.05.2018 in all areas

  1. 5 точки
    От средата на 2013г колата стои в гараж. По-нататък годините почват да ми се сливат. 2014... Понеже на менте-ледовете им поизгоряха половината светлини, а и не стават за каране само на тях, реших да сложа Philips DRL 4 led. Доста ръбести и изрязани, но единствените Е и RL00 светлини (т.е. официално хомологирани), които се приближаваха поне малко до размерите, в които трябваше да се монтират. Пак на същото място, за да се впишат в линията на колата. Предимствата им са, че: - пестят гориво от това, че не ти светят къси, габарити отпред, отзад, заден номер, по таблото и жабката дори през деня; - щадят запалките на ксенона, както и самите крушки, които все още са си оригиналните. Светят малко настрани, заради ъгъла на маската на халогените, но няма как. Изпадна ми от ударен акорд на части оригинален преден лип. Не от тайп-с, а аксесоар. По трудния начин разбрах, че тези липове са само за бензинови акорди. Оказа се, че маската на халогените на бензина е или по-малка, или влиза навътре, или най-вероятно и двете. Съответно доста трудно поставихме маските на халогените по местата им, а и липът малко отзяпва. Ама се свиква и цялостният ефект е по-видим. По това време някъде семейството се увеличи с още един човек и докато преди като сложехме количката в багажника и редяхме чанти отпред, сега такава възможност няма и реших да сложа багажник на тавана. Купих (по-скоро направо ги гепих) оригинални греди за модела от ebay и взех FreePlast Space 430, на който се спрях както оптималния баланс между форма и практичност. По спомен багажникът на акорда е 460-470л, а тези 430л отгоре са си направо още един багажник. При оптимално нареждане е събирал три сака + детска кошара + матрака на кошарата. Като взимах колата и намирах малките лип-спойлери за багажника като доста симпатични и изчистени, ама нали знаете как с течение на времето почваш да се чудиш какво още да направиш и реших да сложа големия спойлер на багажника. Взех го в същия цвят с една-две дребни драскотини, като дори не съм го и боядисвал. Слагането без шаблон за дупките беше известно предизвикателство, но успях да си направя собствен някак си. Ето го и резултата: Преди След
  2. 2 точки
    Здравейте, Продължавам капковите тестове на RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20, за които писах тук и тук. Това е третата проба. Маслото вече е на 6510км. Ето подробностите: Автомобил – Honda Accord '09 Tourer, R20A3, AT, с монтиран ГИ преди 35 хил. км. Общ пробег на автомобила – 259 315 км Масло – RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 Маслен филтър – HAMP Обем на налятото масло при смяната – 3.9л. Предишно масло – Motorex XPERIENCE FS-X SAE 5W/40 Период на експлоатация – 06.01.2018–08.05.2018 Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата – 6510 км. Доливане няма Цикъл(извънградско/градско) – 40/60% Средна скорост – 38км/ч. Моточасове – около 170 Изразходвано гориво – около 650л. пропан бутан и около 32л. бензин А95 Пробата е взета от напълно загрял двигател, 15 мин. след гасене Сушена е 24ч. на стайна температура Режим на използване – студен старт сутрин, после 30км, студен старт вечер и отново 30км. Веднъж в месеца по 300-400км. извънградско. От където се вдига и средната скорост. Сканирано е с резолюция 600dpi. на офисна хартия. Взех пробата оново, на друг скенер, заради проблем със скенера миналата седмица. Скенера е различен от този, на който са взимани първите две проби, но поне на него могат да се направят софтуерни настройки, за разлика от този, който ползвах миналата седмица. На пръв поглед отново има разлика, но това е най-доброто, което успях да направя с новия скенер. Старият вече е на боклука и не мога да го ползвам Правя това уточнение заради лошата проба от миналата седмица. За сравнение слагам и предишните капки.
  3. 2 точки
    Ремък трудно ще смени - тоя мотор е с верига Възможни причини за прегряване - капачка на разширителния съд, термостат, запушен радиатор, скапана водна помпа, въздух в системата поради някаква причина, издухана гарнитура на главата, прецакан датчик за перката на вентилатора (не включва). Тъй като вече е отворен мотора, по-добре да се сменят сегментите и да се видят лагерите на коляновия вал.
  4. 2 точки
    Ето ме и мен със стоковите джанти
  5. 1 точка
    Днес се навършват 7 години, откакто регистрирах акорда в КАТ-София. Добър повод да разкажа моята история. Още през 2003-та или 2002-ра беше, когато видях този модел за първи път във вестника и реших, че един ден ще си го купя. Още повече, че малко по-късно го пуснаха и с дизелов двигател - първият такъв на Хонда и последният досега на марката, удостоен с наградата "Двигател на годината" (през 2005г). Търсих го около 2 години. Исках дизел, седан, екзекютив - по възможност с бежовия салон. За моя изненада се оказа, че никой германец не си продава акорда на малко километри за ценовите нива, на които вървяха на българския пазар тогава и затова се концентрирах върху колите с удар. От гледна точка на купувача, ако набие толкова пари за кола то после ще я продаде или ако я е смазал от каране, или ако междувременно са му я ударили и ремонта в Германия излиза прекалено скъпо за да се оправя. Предпочитам второто. И ето го - един ноемврийски ден на 2010-та излезе - чуден акорд с удар отзад без излезли еърбеци на 128х км: Още като го видях разбрах, че това е моята кола. Не исках да се пазаря, просто го исках на всяка цена. Знаех, че ремонтът ще излезе доста, но целта ми беше в лимита до около 18х лева (то толкова ми и излезе) да получа ремонтирана кола на добър пробег със сервизна история и поддръжка от Германия, отколкото да взема напудрена италианка с незнайна история. Другите снимки от обявата: Личеше си, че собственикът е бил мераклия - платил е за най-наточения екзекютив с бежовия салон с подгрев, като имаше скъпи екстри като сваляем теглич, махагона по волана и таблото (само още една съм виждал с тази добавка), алуминиевите прагове... По онова време акорд 7-ген на части беше екзотика и ремонтът не излезе малко. Почти цялата задна четвъртина от колата, стъкло, кора, стопове, заден капак. Само задният капак ми струваше 400лв. Все пак, тенекеджията свърши работата си много добре и през Януари 2011 я изкарахме от бокса. Ето ме на 31.01.2011 сутринта пътувам към София, за да я регистрирам: А това защо помня толкова добре датата е друга история. Следва продължение какво съм правил по нея през годините. А то не е малко...
  6. 1 точка
    Момчета, не очаквах да работи така прахосмукачката.. наистина Много си е добре, дори с едно зареждане можеш около 2 пъти да си изчистиш колата, то зависи и колко бързаш де Първото впечатление, което ми направи е положително, дано и занапред да си върши работата както трябва!
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Това ти е температурата. Говоря наизуст малко - термостатът ти почва да отваря между 76 и 82 и около 90 да е напълно отворен. Перката ти ще се включи между 92-96 и ще се изключи при температура 3-8 градуса по-ниска от тази, при която се е включила. На магистралата радиаторът се охлажда от насрещната въздушна струя и перката може и да не се включи. Има хора с трета генерация R20 мотор не ги крийте цифрите, ей.
  9. 1 точка
    Здравей,желая да поръчам 5 литра от Petro-Canada Supreme Synthetic 0W-30 1 L https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-0w-30-1-l.html 5х6.79=33.95-5%=32.25 euro -ще преведа 33euro
  10. 1 точка
    @romborak Не си го настроил. В първото поле - Device profile, трябва да избереш профила на скенера ти (моят е SCANPROFILE_M267x 287xV1.2; скенерът ми е Самсунг). В момента твоята настройка е по system default.
  11. 1 точка
    @romborak Да, има осезаема разлика в скана, предполагам най-вече заради настройките на новия скенер, тъй като и "пилата" излиза странна. Ето я: Ако се гледа сканираната капка се вижда, че ядрото се е уголемило и е поело доста мърсотия. Прави впечатление, че граничната зона е доста широка и изглежда пред разпад. В зоната на дифузия също е започнало замърсяване (светлокафяво на скана). За обводняване и зона на чисто масло не може да се каже, тъй като сканираният образ в тази му част е много блед. Направи следващата ти проба на 8000км. Мисля, че някъде там ще бъде вече показателно дали ядрото върви към разпад или ще е поело още мърсотия без да се разруши. Във връзка казаното и за финал си поиграх малко със скана ти. Получи се ето това (по-долу). Старал съм се, доколкото е възможно, да отразя максимално достоверно състоянието на сканираната от теб последна капка: П.С. Виж си пак настроиките на скенера. Помощ ТУК
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Здрасти и от мен. Ето я моята поръчка: 5х1л. https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-5w-30.html 5х3.39 = 16.95 + 1х4л. + 1х1л. от https://www.ato24.de/de/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html 1х28.40 + 1х7.49 = 35.89 Общо за двете (35.89+16.95)х1.9675х0.95= 98,77 лв. Преведени 100лв. Приятен ден и благодаря.
  14. 1 точка
    Това е най-икономичният двигател от серията, така че може да минеш и без газ. Моята лятото харчи 5 извън града и 8 градско в София, зимата стига 10.
  15. 1 точка
    Кабела се е стопил защото си сложил по-голям предпазител и през него минава голям ток. Някъде има комсумация голяма или накъсява. Сложи пак 20 предпазител, намери схема и търси по веригата проблема. Успех!
  16. 1 точка
    Това е от една статия в немски форум от 2011 година. Превод : "Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел. Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател. Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите! НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори . Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел. С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва. Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели. Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95. Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди. Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%. Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия.. Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това). Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ? Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност. Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон. Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа. Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо. Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!" Твърдя,че в продължение на 8 години и аз използвах 2-тактово масло даже още имам половин литър на тавана.Бях много доволен и мотора беше като сълза. Но дизела има други неща които могат да ти вгорчат живота.
  17. 1 точка
    Адаптерите за ксенона нестават за лед крушки. С по-голям диаметър са, а и като дължина са различни и за това не могат да се фокусират. Иначе на самата кутия има картинки как да се поставят крушките. Вади се гривната и се закача на пружинката на рефлектора, след това нанизваш вентилатора на гумения маншон, така че да остане отвън за да може да се охлажда и нанизваш крушката в рефлектора докато щракне адаптера. За тези колеги, които искат да си поставят лед крушки и се чудят дали светят силно и дали дават добър фокус, казвам следното: Изпробвал съм лед крушките и на дълги и на къси, но не могат да се фокусират и това е. Светлината е наистина силна, но не е фокусирана. Първата вечер, когато ги сложиш на късите светлини, хората които бяха спрели на светофара пред мен си разместваха огледалата защото ги заслепявах, а си представете да карам на дълги през нощта и да се наложи да се разминем в някой тесен участък.
  18. 1 точка
    Точно с такъв "тайфун" оправям моята. Иначе кауфландска на 12 в. я върнах веднага след пробата.
  19. 1 точка
    Брей, могат да минат месеци докато човек се сети за темата си, ма нъл караме Хонди. Петък сутрин, рязко спиране от 70 с обратен завой (возя синковеца, но всеки е решил че другият ще вземе школската раница). Бек ту хоум и спринт към даскалото. Не слизам (той вече стига бутона на отворената 5-а врата) и отивам на работа. Там вече, отварям вратата и ме лъхва миризма на феродо. Съединител нямам, значи е от спирачките - заден ляв диск ЛИЛАВ и ОХ ОХ ОХ. Миналата година беше десният. Аз им бях "дигнал мерника", че и без това са под 7мм, но баш петък (преди празничното пътуване), някак нелепо, но пък и слава богу. Гледам темата със спирачките -там сме до никъде (няма категоричен отговор кое е "дъ бест" и "прайз френдли"). Не звъня -направо отивам до комшийското сервизче - Пичове спасявайте, утре пътувам. Имат ми досието, давам ключа и "пак то уърк". Ясно е че ще сложат каквото има на тезгяха, или в близката околия. Принципно им имам доверие и викам, "кът шъй гарга - да е рошава". Нови задни дискове + накладки, ремонтни комплекти за апаратите и нов ДОТ4. Звънят след час с варианти: едното спирало по-добре, но щяло да скърца, другото било на 3 дни път, буталце намерили само 1 ... Бе давай, нещо слагай, че път ме чака. Следобед колцата готова. Ревизирани апарати (на десния само семеринките , а буталото и 4-те водача с маншоните ОК), нови тави + спъначки и фреш олио. Това + труд ми отне 270лв. Колата тествана, резултата приемлив. Спира "по-мазно" и все по-добре (нали се напасват). Хранех надежда и че педалът ще се втвърди, но си е все така "комфорт тайп". Важното е че буталата са със сантиметър по-навътре в апаратите, щото с какво и колчаво на размер карах, се вижда по снимките. Какво е новото -пак по тях. Не знам колко ще се разработват, но забелязах наноси от накладките по браздите на дисковете??? Дано изчезнат скоро че ми напомнят стриите по бедрата на застаряваща красавица. Старите пък трупаха контурни отпечатъци от накладките. Предните са огледални и на около 20 000км, но за 30 месеца от как я имам и техните накладки са преполовени. Принципно карам майсторски (без излишни спирания, но не всички в трафика са така), а и смененото е консуматив - ко да го прайш. Дано се окаже адекватно. Друго лошо по колцата няма, освен че някой калпазанин ми е жулнал "уеко" (под дясната пръскалк) предната броня, но пък аз сторих същото на задната (с едни кашони), та ще се пипа финишинг. Бе проза, градът и е тесен, чака да я "разпаша".
  20. 1 точка
    Има само визуална разлика, откъм монтаж не.
  21. 1 точка
    Алекс, презапои си спойките на главното реле първо!
  22. 1 точка
    Справянето с лошата миризма се състои от няколко прости и най-вече евтини стъпки. Методът работи безотказно както при атво климатици така и при домашни. 1. Отивате в аптеката и си купувате 2-3 броя бутилки САЛИЦИЛОВ спирт 2%, на скромната цена от 1 лв. за 100 мл. http://pics.data.bg/...20120530_163122 2. Отмъквате от жена си устройството за пръскане на цветя с вода (едно такова с помпичка) Празна бутилка от препарат за почистване на стъкла също става. 3. Пълните спирта в устройството отмъкнато съгласно т. 2,не разреждайте с вода. 4. Сваляте всякакви филтри от климатиците и пръскате топлообменника на воля. За автоклиматиците, се пръска и през отворите на въздуховодите за купето,ефекта е още по-голям ако се свали филтъра и напръскате сaмият изпарител ,както и вътрешността на кутията му. 5. След като напръскате пускате климатика да духа на топло, отваряте всичики възможни прозорци. През следващите 15 минути гледате да не сте наоколо, че после много боли глава. 6. Купувате си нужния брой бири с мезе и сядате да си ги пиете на хладен и най-вече - свеж въздух. Изпробвано на няколко авто и един домашен климатик,методът работи перфектно .Спирта е антибактериален и убива микроорганизмите които се образуват по изпарителя на климатика ,от които всъщност идва вонята на потен циганин. Предлагам на модераторите да маркират темата като важна,сигурен съм че доста хора си блъскат главите с проблема с премахването на отвратителната миризма на мухЕл след употреба на климатика Поздрави и успех в начинанието
  23. 1 точка
    Сменям филтъра на купето всяка година, преди летния сезон. Всеки път прилагам и метода на колегата NOS със салициловия спирт. Пръскам навсякъде по пътя на въздуха, където мога. В кутията на вентилатора, кутията на филтъра, топлообменика на климатика, отворите на въздуха долу в краката. Пръскам и новия въздушен филтър. Първият път пръсках и в решетките на арматурното табло, но салициловият спирт като изсъхне, оставя бял налеп, който се чисти трудно в решетките. Затова повече там не пръскам. Добавям (залепям по периферията) към филтъра на купето и отрязано парче с активен въглен, което се използва в кухненските абсорбатори. Намалява частично отровите от изгорелите газове, на колите пред теб, в задръстване. Вече 5-та година нямам миризми в купето!
  24. 1 точка
    2013 Шумоизолация и аудио Не, че колата беше кой знае колко шумна, като за разбиранията ми, но все ми се искаше малко повече. Затова започнах с шумоизолация на вратите. След дълго четене по форумите, реших да направя микс между евтини и скъпи материали. Не, че и евтините са толкова евтини... На външните ламарини сложих Silent Coat, понеже ме притесняваше строителна битумна лента да не се разлепи и да не пречи на стъклата. На вътрешната част сложих Битуселф, а корите покрих от вътрешната страна с К-Флекс. Малко снимки от процеса: Задните врати преди: Тук вече съм сложил Silent Coat сет-а: Тук се почва с битуселф-а: И след всичко това се облепят и корите с к-флекс (преди и след): Същото се повтори и с предните врати: Процедурата си беше пипкава. За вътрешния слой трябваше да се вкарват битумните листи през неголемите отвори на вратите и да се напасват през тях, а за външите имаше доста тапички, жила и кабели за заобикаляне. В крайна сметка си струваше и звукът от отварянето и затварянето на вратите стана приятно-плътен. Музиката сякаш засвири много по-добре. От Авал даже ми казаха, че няма смисъл да инвестирам в аудио, понеже разликата, която се очаква да получа няма да си заслужава парите, които ще се вложат. Ама няколко месеца по-късно... Нямам снимки от направеното, но то е: - Извадени чинчове за предна и задна линия от предусилвателя на радиото и remote кабелче (м/у другото продавам си предифейсовото радио, понеже след като правих нави се наложи да го правим същото и на новото); - Helix Dark Blue 4 усилвател - Задните елипси бяха заменени с Helix Esprit - Предната линия: Helix Precision Реално само говорителите в задните врати останаха оригиналните и се захранват от Premium Audio-то. А звукът стана съвсем друг.
  25. 1 точка
    Не, с Philips DRL4. 2012г 6 диска в чейнджъра не стигат и поръчах XCarLink от Китай. По някаква причина чистата версия излизаше доста по-евтино, отколкото в България, но с блутуута (каквато исках и взех) не беше чак толкова на сметка вече, но все пак излизаше по-евтино. Доста мислих как да го сложа, така че да мога да си слагам флашките в статична USB букса, да е скрито и да не пречи, но въпреки това достъпно и реших да го разположа под централната конзола, а самата букса с удължаващ кабел - над пепелника: Единственият му недостатък е, че е доста капризен откъм флашки и не всички му тръгват. Четох за подобен казус и в английски форум. Иначе пее чудесно, а входящи повиквания могат да се приемат и прекратяват с бутоните от волана. И да - за да говориш през блутуут трябва да си в режим CDC... Другото, което ми убегна през първата година беше да си намеря оригинални калобрани. Ето ги и тях на една сватба:
  26. 1 точка
    Подозирам, че след инцидента колата е застояла във влажната немска есен по паркинги, от което са спекли задните апарати. Знаем, че на акорд 7-ген не му трябва много за целта. Наскоро пак решавах подобен проблем. Много уместен коментар. Да, точно така става, макар тези от снимката дори и напред да са, пак нищо не светят. В момента съм с Philips DRL4 (малък спойл за историята по-нататък), които светят леко настрани, но предвид размерите в маската, с които трябваше да се съобразя, плюс задължителното ми изискване светлините да са хомолгирани като дневни за ЕС, нямаше какво друго да се направи откъм избор и монтаж. Иначе на пазара съм виждал и светлини, които са направени да светят напред при монтаж под ъгъл. Например:
  27. 1 точка
    2011-та. Още преди да я боядисам бях поръчал тънък "лип" спойлер за багажника (1), както и парктроник (2). Ако беше днес, нямаше да си надупча бронята, а по-скоро щях да взема черни датчици и да ги сложа на лентата отдолу, но вече е свирено. В последствие половината му датчици изгоряха и ги сменях наскоро. Има и предни, които така и не свързах. Понеже тогава акорди на части нямаше никакви, взех десен вътрешен стоп (3) от акорд с десен волан, където има фар за мъгла вместо бяла светлина за задната скорост. Получи се симетрично, но от тогава назад свети червено. Тези дни ще превърна дефекта в ефект, като ми дойде led светлината, която смятам да монтирам при теглича отдолу за да свети бяло, а светлината за мъгла да бъде от двата вътрешни стопа отзад. Колата дойде с много хубави джанти Autec, които обаче 1-во, че за мен не й отиваха и 2-ро, че бяха по-широки за гумите й и ги износваха повече отстрани. Така й сложих 16-ки от сивик 8-ген, понеже изглеждат малко по-добре от стоковите 16-ки от акорд 7-ген: Няколко месеца по-късно се намерихме с човек, който искаше 16-ки за сивик срещу 17-ки за акорд. Джантите му нямаха свестни капачки (по-късно през годините се погрижих за тях), но все пак сключихме сделка, която устройваше и двамата. През лятото смених ръждясалите задни дискове заедно с предните с оригинални дискове EBC Ultimax и накладки EBC Greenstuff: Старите задни дискове: Понеже не се кефя на фолио, след дълго търсене успях да намеря задна ролетна щора от "мрежест" тип. Поставянето й беше истинско приключение, понеже трябваше да разглобя цялата задница и да сваля задната кора, за да монтирам щората възможно най-отзад, защото задния прозорец не го позволява иначе. Един от важните аксесоари, които ми липсваха бяха фаровете за мъгла. По онова време никой не се беше занимавал да монтира, та с горчив опит установих, че ще ми трябват и релето и друго лостче за мигачите, с което нещата се оскъпиха почти двойно. Последното нещо, което направих през годината беше да сложа лед светлини. Исках да се вписват с дизайна на колата и избрах такива, които да могат да се монтират в маските около халогените, след леко изрязване на лентите встрани от тях. Лентите бяха изцяло за красота, като нямаха за цел да играят като дневни светлини. Визуално се получи сполучливо, но по-късно диодите им си заминаха един по един. На снимките е с лед и в габаритите. Редакция: На първата от трите снимки по-горе се вижда, че съм сменил и перата на чистачките с такива от фейслифт. Задължителен мод за мен. Изглеждат много по-добре и по-съвременно, както и са по-тихи от чистачките с метална конструкция на пре-фейса. Струваха около 80лв по спомен от Бултрако. От тогава досега са здрави и сменям само каучуковите вложки, които чистят стъклото.
  28. 1 точка
    Все още с умиление си спомням предната 6-ица, но като помня какъв тетрис бе да побера още 4 гуми в нея, за да я "преобуя" за поредния сезон, ми става смешно. В комбито влизат отзад "от воле" и остава място (без да "лягам" задните седалки). Взех си втори комплект джанти, иначе по 50лв на "преобуване", а терзанията и крайния вариант може да видите в тази тема. Купих ги за 350лв + наложилите се пластмасови втулки за централния отвор. На този размер не открих читави Н капачки, та преправих оригиналните, като ги изпилих челно на шлайф машинка с лентова шкурка (за да изравня елипсовидната денивелация от М емблемите и леката сферичност). После ги лакирах, за да залепне добре ЗМ лепилния слой на новите емблеми. Тях си ги векторизирах, а приятел ми ги резна на лазер от черен и огледален плексиглас, след което отделните им детайли наставих един в друг и се получи приемливо. Състоянието на джантите не вървеше на поръждясалите задни дискове (особено десният), та взех ръждопреобразовател и високо температурна сребриста боя, та омацах и 4-те. Нарочно исках да не е черна, понеже централната част на М джантите е доста по-плитка и малка, а така се слива с диска и заедно изглеждат по-солидни (поне на око). От зимните си гуми бях доволен, но 2-те карани отпред 3 сезона бяха на 5мм (задните на 7мм), така че си поръчах същият модел 2 нови (общо за 183.20лв). Вярно че са дуракоустойчиви китайци GOODRIGE SW608 225x45x17 94V XL, но явно са се научили да ги правят добре, понеже за балансиране на всяка отидоха по 25гр. Самите гуми тежат по10.4кг, но пък маздовите джанти са 8кг парчето и разликата се усеща. След "преобуването" смених и маслото + филтъра на ДВГ-то (със същото от което с него бяхме доволни до сега). Понеже нямах разход за 5477км и ми бе останала от предната смяна тубичка с 0.7л, си поръчах само 4 кварти и заедно с филтъра ми струваха 49лв. Та за около 6 стотака се оборудвах с перспектива и сервизирах, като остава само да доизпръскам лятната течност за чистачките, та да налея зимен бъркоч, и зимата може да ме "изненадва".
  29. 0 точки
    На мен лично ми харесва как светят , а и е доста красиво. Ако започнат да ми присветкват на къси ще ги сваля на 3 и така. По принцип нашите коли са по-високи и е нормално като сме близко до предната кола да им светим в огледалото. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
  30. 0 точки
    Каква беля да стане?...Гаранционна смяна на двигател,мечтата на всеки хондаджия...
  31. 0 точки
    Моето мнение е,че не може да няма степени.Логично е да се търси проблема в управлението на степените. http://forum.opelclub-bg.net/index.php?/topic/22735-проблем-с-перката-на-zafira-b-18-140ps/ http://forum.opelclub-bg.net/index.php?/topic/22053-нормално-ли-е-калата-да-поддържа-102-градуса-opel-zafira-2006-18-140/ За това ли става на въпрос.Гледам,че няма развитие по темите им но на теб нищо не ти пречи да ги попиташ.
  32. 0 точки
    Това освен за трохи,за нищо не става, лично мнение.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...