Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 26.04.2018 in all areas
-
3 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Ravenol SSV 0w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 406 833 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - около 31 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 08.12.2017 -24.04.2018; 9) Моточасове – около 190; 10) Изразходвано гориво - около 390 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (390 л./ 3.5 л.) = 111; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 минути след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено. Може би има спад на нивото на маслото с около 1 мм (на щеката). 15) Други – работещ EGR; спокойно каране; леко градско; кратка магистрала - 120-130 км/ч мах. скорост. Развитие 1000-6000км Не се предава и това е Ядрото продължава да трупа мърсотия, но все още не й позволява да навлиза в зоната на дифузия - има много леки наченки. Напред към 6500 (7000) км.
-
2 точкиЕто и разликата: От ляво цокъл Т10 бели,от дясно Т20 червени. И двете са от премиум серията на осрам!Има го и варианта,да си ги оставя така!
-
2 точкиПоследни новини от бокса,изчистиха се всякакви звуци и шумове от зад,сменени амортисьори ,,Монро'' газови двойно действащи,сменени 4-ри тампона по 2-ва на щангичка от двата края,колата се усеща по друг начин,утре ще намерим терен със неравности за тест драйв :))))) честно да си призная ме е жал да е вкарам в нивата ........ ха ха. За високи скорости по магистралата ще е чак юли другата отпуска,да видя как се държи между 120-160 в този диапазон.Благодаря на всички за съветите ..... наздраве!
-
2 точкиhttps://www.bggumi.com/eshop/productinfo/1/325010220339932/ Днес ги платих, но ги оставих там, ако всичко мине по план (колата излезе от боя утре), пазаря жансите и слагам гумите
-
2 точкиДвигателя 2.0 бензин харчи между 9-12 газ градско в зависимост от задръстванията, при правилно настроена газова , правилно масло и спокойно каране - по-добър за градски условия от 2.4. Лично мнение. Обаче екзекютива е само на 2.4, мисля. До колко е оправдано един дизел да е по-евтин от бензина не мога да кажа. Обаче трябва да се има едно предвид. Много често,но не винаги, при покупката на дизел има очакващи се скъпи ремонти почти веднага - съединител, маховик, верига. При бензина обаче има разходи за газова уредба.
-
2 точкиhttps://www.youtube.com/watch?v=DXSVEAT0H0w Моят съвет сменете изцяло маслото не слагайте добавката в мътилката която се намира в момента така влошавате повече от 50% или на добавката и маже да не постигнете никакъв ефект. Толкова е елементарно дал съм линк как става това като задължително промиите съда в него има цедка са маслото от личен опит при първата смяна на моето излезе такава боза че наистина има за какво да протече реиката,ъжалих че налях маслото веднага а не промих рейката като това може да стане с по евтино хидравлично масло.Затова след 15 000км пак го източих и налях отново колата е Honda CR-V B20Z 2000 г 147к.с. автоматик и загубата на маслото спря побира 800-900мл до мах чертата. При запитване в сервиза на Хонда Варна за смяна първо ме попитаха за какво ми е нужна никой не сменял там........и това оторизиран сервиз казаха че ще пробват и поискаха 30лв да го д.......т слад зададени още няколко въпроса от типа какъв е цвета н оригиналния антифриз и те незнаеха ги отписах некъдърници. Ако някой иска помощ за модмяна на всички масла правя я сам да ми пише
-
2 точкиДа уточним. Колегата има предвид да продължиш с Petro-Canada Supreme Synthetic 5w-20, а не с Honda 5w-40. И да го смениш 2-3 пъти на по 5 -6 хил. км., за да измие мизериите, а след това да минеш на по-хубавото 0W20.
-
2 точки@note Към горните предложения и по отношение на 20-ките бих добавил Ravenol SFE 5w-20. Виждам обаче, че за разхода на масло се осланяш на инфо от предходния собственик, а не на собствен опит с колата. В тази връзка може би не е лоша идеята първо да вземеш хубав и евтин крег III група - визирам Petro-Canada Supreme Synthetic 5w-20, за проба относно "реалния" разход на масло на мотора ти и въобще как ще понесе 20-ката. Petro-то гарантирано ще издържи 5000-6000км, особено през лятото, а за зимата вече ще си наясно с положението. П.С. Идеята ми е първо да продължиш с хидрокрег (III група, каквото е ползваното до момента Honda 5w-40) и после да се хвърляш на ПАО-то, ако решиш
-
1 точкаДа, единият вариант е дюзата да не затваря добре. Другият е малката финна цедка, разположена в самата дюза (на входа й), да е задръстена и да не позволява горивото да постъпва с необходимото налягане (ако Джаза има такава; дюзите на Д15-ката я имат; не зная дали всички дюзи имат такава). Възможно е също така наличието на механичен/електрически проблем в дюзата. Ако обаче дюзата не затваряше, мисля че нивото на маслото щеше видимо и в сравнително кратък интервал от време да се повиши и Чавдар нямаше как да не го забележи. Той обаче подчертава, че нивото не се покачва. Искам да отбележа още нещо - когато за последно сменях маслото на моя Сивик, източих маслото в туба от мин. вода и я затворих. След около 20-ина минути я отворих и ме лъхна страшна смрад на бензин, а нямам никакви симптоми за проблем с дюзите, разхода на бензин, и т.н. Също така, по спомен, в ойл-клуба при един от UOA бе отбелязано, че маслото буквално е воняло на бензин, а анализа не показа отклонения извън нормата. Искам да кажа, че миризмата на бензин може да е подвеждаща относно количеството бензин в маслото. А бензин в маслото винаги се намира - къде повече, къде по-малко.
-
1 точкаhttps://bktuning.com/product/7641/pristavki-za-honda.html Тия не познават парите. Да са 4-5 лева да си вземеш и да не чакаш 2 месеца доставка от Китай , ама адаптери на цената на крушките ми идва малко скъпо. Добре , че си поръчах повече фасунги и сега ще си имам адаптери . Тези дни ще сложа и на дългите , ще отида да ги регулират и ще кача снимки на стена. Изпратено от моят ALE-L21 с помощта на Tapatalk
-
1 точкаСъвсем наскоро (и случайно) в BITOG попаднах на Civic 96-та, вкарващ бензин в маслото. Причината - "пикаещи дюзи". Чрез Obd2 скенер са погледнати STFT/LTFT (short/long term fuel trims, live data) и е установена богата смес (I saw them running extremely rich! -25.7%). След това са прегледани дюзите и е установен проблем с тях. Има две теми. Ето линк към темата с разрешаването на проблема - ТУК (началото на темата) Въпросът е - при теб имали повишена консумация на гориво и спад в мощността, защото това са били симптомите при Сивика? П.С. С dandilov пишем заедно, все едно си четем мислите
-
1 точкаЩом пали нормално, не прекъсва, работи равномерно, не се сещам от къде може да смуче бензин, освен ако някой инжектор не затваря и впръсква гориво, и когато не трябва. Нали в рейката се поддържа постоянно налягане на горивото. Ако не затваря инжектор, тогава и при загасен мотор, ще точи горивото в цилиндъра, докато изравни налягането в рейката. Друга логика не мога да намеря. Може и логиката ми да е грешна и наивна... От друга страна трябва да има и повишен разход на гориво в такъв случай...
-
1 точкаЗдравей, от минала седмица съм собственик на черната Акура, която беше мобиле. Преди да я взема водих на преглед при майстор този Legend https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521014630865153&slink=6vdshe Даваше доста грешки заради тежък удар отпред, включително и проблем със системата за хвърляне на капака. Майсторът каза, че седмица по-рано са му водили за реглаж на клапаните тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11521558003622198&slink=6vdshe и е била в добро състояние, без сериозни проблеми. Има я за продажбда и във форума. Успех с търсенето
-
1 точка
-
1 точкаСветлината е комбинирана. Естествената светлина през отвора за свещта и светодиодната светлина на камерата, на ендоскопа. Не мога да огъна камерата, така, че да снимам стената на цилиндъра. Защо карам с иридиум - ами така реших, а и да не ги мисля 80 хил. км.
-
1 точка@emod Маслото наистина е страхотно! И аз съм на мнение, че ще изкара 8000 км без проблем, но следващите проби ще покажат. Много ми се иска да не се "предаде" изведнъж, а постепенно.
-
1 точкаИскам да попитам , въпросният филтър за аспиратор , по посока на движението на въздуха преди или след поленовия филтър е добре да се сложи? Налага ли се по-често почистване примерно ? Понеже , ако го поставим преди поленовия, ще скрием гънките на хартиения филтър...
-
1 точкаКолеги, маслата са тук. Тези които ще получават с куриер, ще ги пусна днес или в Събота. Който ще получава лично, мола да ми се обади да се разберем, като не съм в София утре и от Събота на обяд до 1-ви Май
-
1 точкаСлед месец експлоатация,мога да кажа че когаго си купувате бисквити "Катеричка" вътре няма катерички!! Модела на мултимедията е в предните постове.Не оправда очакваниата ми в аудиоаспекта:няма букса за буфера под седалката/колегата sttekata го свърза по някакъв начин но при включване и изкл.на двигателя се чува пукане в говорителите-дразнещо/Радиото е добро само при силен сигнал –нищо общо с оригиналното.Всичко друго по модела е добро.
-
1 точка
-
1 точкаАз ходих при Слави и ми регулира клапаните. Много съм доволен от него. Силно препоръчвам.
-
1 точкаКолега, вярвам че ако бъдеш по-конкретен и споделиш с нас + и - на база опита ти темата ще бъде по-полезна.
-
1 точка
-
1 точкаБиалетките тропат, ако са заминали ! Скоро ги сменях моите пак. Не знам как с изпуснали амортисьори ще е водила по-твърдо от със здрави, ама айде. Моите амортисьори за сега се държат,а не е като да не я карам юнашката
-
1 точкаЗа мен: https://www.ato24.de/en/ravenol-tsi-10w-40.html 5 L 1112110-005-01-000 €19.95x1.9675 = 39.25 - 5% = 37.29 lv https://www.ato24.de/en/ravenol-arctic-low-saps-als-sae-0w-30.html 1 x 5 L 1111137 €52.95* 2 x 1 L 1111137 €11.79* 23.58 + 52.95 = 76.53 X 1.9675 = 150.57 -5% = 143.04 lv ~ 181 lv Ако не е проблем ще ги платя като ги взимам...ако е ми кажи ще ги преведа.
-
1 точкаИма в София, кв. Модерно предградие, едно момче, което полира и слага фолио на фарове и стопове. Също така затъмнява стъкла на автомобили и офиси. Минах при него за фаровете, даде ми 2 г.гаранция. За 50лв. два часа работа и фолио, просто няма да го направя като него.
-
1 точкаЗдравей, за мен поръчай 5L от това https://www.ato24.de/de/ravenol-fo-sae-5w-30.html 5L - 29.95х1.9675=58.93лв.-5%= 55.98лв. Утре ще пратя парите.
-
1 точкаП.П. Бутона е за модел 2009 ако го търсите в хонда.
-
1 точкаПривет, пускам малко инфо и схеми на това "Как да направим пръскалките на фаровете да работят автономно". Трябват ви: - Бутон от Бултрако (в схемата е отразен парт номера), - Кабел 1мм2- 3 метра, - малко търпение и труд или близкия електричар. Схемите са ясни и разбираеми. Ефекта: - Пръскат само когато натиснете и задържите бутона, - Не пръскат заедно с чистачките, - Бутона свети и се димира наравно с дугите бутони, - Пести течност за чистачките.
-
1 точкаОт coxmotorparts ползвам това,а от ато 24 може да я поглезиш с това!
-
1 точкаТова, че не е добре за този двигател 5W-40 е обсъждано многократно. Honda Full Synthetic 0W-20 Advanced Protection е отличен избор! Едва ли ще има повече разход на масло при преминаване на 0W-20. Напротив, при тези интервали на смяна, след няколко смени би трябвало даже да падне.
-
1 точкаЕстествено ,че няма смисъл. Течността в помпата е леш. https://photos.app.goo.gl/XRudJlYpI6HE509h1
-
1 точкаИзпуснали амортисьори на 70-80 % заменени със чисто нови двойно действащи газови на Монро,по меко возене като усещане,за високи скорости по магистрала Тракия ще тествам края на юли,тръгнали са и тампоните на тази щанга която е хваната за купето и задния мост не знам как се казва,поръчал съм и тампони.. чакам да дойдат ще има смяна и се надявам това сейкане по пътя да изчезне!
-
1 точкаИскам и аз да се включа в темата. От скоро съм горд притежател на Харви и за щастие живея недалеч от Дупница , така че като прочетох за fenabg във форума реших и аз да се възползвам от услугите му. Първото ми посещение беше за смяна на маслото в раздатката и скоростната кутия , момчетата направиха всичко което пожелах и ми казаха ,че има още някои неща , които трябва да се направят по колата , но тъй като нямах много време се разбрахме да отида пак след известно време. При второто ми посещение трябваше да се сменят доста консумативи , помолих и за реглаж на клапани тъй като явно никога преди това не беше правен. Момчетата свалиха картера и капака на двигателя и като се започна едно лъскане - бях изумен. За първи път виждам толкова съвестна работа. През цялото време бях до тях и на всеки мой идиотски въпрос получих изчерпателен отговор. Другото което ме впечатли , че имаха налични почти всички части , гарнитури , филтри и най-вече огромен избор от масла и течности за любимите ни Хонди на страхотни цени. Със сигурност от тук нататък дори и за най-дребното нещо ще им досаждам . Още веднъж Огромно Благодаря на Иван и Милен. Дано има повече хора като вас .
-
1 точкаМоже да не са точно удряни, но им има нещо за да тръгнат насам (изключение правят Швейцария и Испания, където има други схеми) - цените, на които искаме да купуваме тук, не предполагат друго. Няма да кажа "всички", за да не се хванеш пак за буквата, нека да го наречем, че е масово? Напълно съм съгласен, че има и читави автомобили ... ето и един негър скиор Отделно това, което исках да кажа, е че най-нормалното нещо за един автомобил е да има пребоядисани детайли ... особено за 10-15 годишните автомобили, каквито коментираме в тази тема.
-
1 точкаПри първото пътуване с Харвито ,като минах с 130-140 през снадките на виадукта имах усещане че ми отскача задницата. След като смених всички тампони на задните щанги(въпреки че според майстора бяха ок.) + тези на панхарда това отскачане го няма-значително по-стабилна е по неравности.
-
1 точкаАко духа вятър пак тегли. Аеродинамиката на това кубче е клоняща към 0
-
1 точкаПисал съм го многократно.Магистрала на прав участък без вятър до 160, в завой и неравности до 130.Икономично каране 110.Гуми 16 цола на 2 бара.Като срещнеш ТИР или Автобус държиш волана здраво ,че тегли на ляво.
-
1 точкаВъздушното съпротивление нараства със скоростта на квадрат. Въздушното съпротивление = на скоростта на автомобила на квадрат х челната повърхност на автомобила х коефициента на въздушно съпротивление на автомобила х ½ плътността на въздуха. Приемаме, че автомобила е един и същ и плътността на въздуха също. Примерно, при двойно увеличение на скоростта от 90 до 180 км/ч ще трябва 4 пъти по-голяма сила за да се поддържа същата скорост!
-
1 точкаЗдравейте.Вдигнах задната седалка,разкачих буксата на датчика и го замерих.Мултицета отчете 1.3 килоома.След това напръсках и двете букси с контактен спрей , изчаках да изсъхне,щракнах буксите и вече около една седмица нямам проблеми.След тази процедура и педала на спирачките се вдигна леко нагоре.Благодаря на колегата DOXATA за помощта.
-
1 точкаНа мой приятел оригиналната навигация в колата дели екрана на 2. Половината е картата, другата половина плеър или радио, каквото си пуснал. Много е удобно. Ядосвах се че винаги трябва да превключвам от таск мениджъра на андроида примерно радиото докато има навигация. Но днес се сетих че Андроид 7 има Split screen. Тествах и работи!. Избираш горе вдясно текущите активни програми, след като излезе списъка - задържаш прозореца който искаш и го влачиш до края на екрана - ляво или дясно. После избираш в другата половина кое да остане. Резултата е това:
-
1 точка17 - wheel senor (open/short to body ground/short to power) RL Датчик на задно ляво колело. Или датчика е дал фира или кабела е накъсо прекъснат Може и буксата да ти се е окислила при положение че от време на време работи и спира. 18 - wheel senor (electrical noise/intermittent interuption) RL според мен тази грешка потвърждава горното ми твърдение-датчика е здрав проблемен кабел или букса. Измери датчика,прегледай кабела,разкопчай буксите на този датчик,почисти ги и ги напръскай с контактен спрей. Би трябвало да си решиш проблема по този начин. Успех и пиши резултат.
-
0 точкиХахаха абе свиркай си. Ти се радвай, че в бисквитките "Катеричка" има бисквитки изобщо, че се случва освен катеричката и тях да ги няма, или да не стават за ядене.
-
0 точкиОфициално вчера минах по Хемус разклона за Ботевград/ със 174 км/ч с Харвито на клиент ,докато му настройвахме газовото.. В завоите макс.скорост 130 ,точно заради шибани панхард.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00