Jump to content
inspektora

Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди (градивна критика)

Recommended Posts

Не отричам.

И моята е шумна с летните Гудиърки ЕфиГрип (225х45х17), ако температурата на асфалта е под 10 градуса и покритието е едрозърнесто.

И моята спираше по-зле, преди да и реновирам спиралото в задния мост.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 56 минути, ceco_accord написа:

Идеята на темата не оспорвам, но и тук е пълно със субективизъм и си "чешем езиците".

Статистиката е точна наука, доколкото работи с цифри - да постъпим и ние така!

Ако някой казва че колата му спира зле - да премери спирачният път (при коректно поддържана система) и да го сподели, вписвайки и тип/размер на гумите. В противен случай значи че просто иска да спира по-късно от възможното.

Ако на някой му е шумно - да пише скорости и съответните децибели.

Същото е и с ламарините и лака - дебелини и съответните - на "конкурента".

Много добър коментар, ако не се измери всичко с точност и не се говори с цифри, има голяма вероятност много от усещанията да са субективни.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата, които на мен не ми харесват в Акорд 7 фейс са все такива, които според мен са поправими.

1. В началото най-много ме дразнеше липсата на комфорт модул на стъклата. Все се връщах да затварям някой от прозорците- отстранено

2. Липсата на симетрия взадноцата заради вътрешните стопове- отстранено

3. Работата на светлинния клаксон, който пали и ксенона- отстранено

4. Лошата шумоизолация е на дневен ред за отстраняване.

5. Ръждата по задните вежди, която не мисля за частен случай, също стои на дневен ред за отстраняване. Сигурно има още и още...

Въпреки всичко това пак бих си взел това "грозно" комби защото някак си ми пасна и ми дава сигурността, която ми липсваше при дизеловия немски варел, който карах преди Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, inspektora написа:

6. Недостатъчно добра климатизация (това е субективно и трудно измеримо, но сравнено с други автомобили в същия клас прави впечатление). Може да бъде свързано с лошата шумо/термо изолация.

 

 

Мога да се включа тук като посоча частен случай - обдухването на предното стъкло според мен е лошо. Дори и при силна струя, отнема доста време да се изичисти от изпотяване в точно определени зони. При други марки и модели дори и с по-слаба струя е постигнато значително по-добро обдухване, защото дизайнът на отворите и насочването е направено по друг начин. Почти винаги при дъждовно време ако навън е над 10 градуса, ми се налага да включвам компресора на климатика за допълнително изсушаване на въздуха, като дори съм пробвал без филтър, за всеки случай (да не би да е задръстен). И това ако съм само аз, а ако има още хора в колата - положението с изпотяването е плачевно. Това с други коли никога не съм го имал за проблем. После - другият проблем - при топло и дъждовно време изпратиелят толкова бавно изсъхва, че просто нямам нерви да го чакам и гася. След час-два като се кача, миризмата на климатик е на топ-ниво. 

 

Възможно е да имам проблем със запушване на вентилационния отвор на купето (там, откъдето на някои колеги им влиза вода и пясък в багажника), но общо взето го проверявам от време на време и изглежда наред. Като че ли въздухът в купето не се движи достатъчно, сякаш вентилаторът се опитва да вкарва въздух, но няма накъде да излезе и от там пада дебита на входа. 

 

За охлаждането - още в началото се разделих с 300 лева за слънцезащитно фолио на всички стъкла без предното и въпреки че фолиото е от най-светлото - 70 % пропускливост, има добър ефект на спиране на слънцето. Затова не мога да кажа, че имам оплаквания от климатика. В допълнение, миналата година смених кондензатора на системата и нещата коренно се промениха - започва да ми изкарва въздух с температура около 5-6 градуса. Тогава в купето настана истински студ ( и в комбинация с фолиото, пак да кажа). 

 

За всеки случай - погледнете кондензатора, защото ако е увреден - много влошава работата и охлаждането. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ceco_accord,
- Това със спирането е усещане, което е различно при всеки и съм съгласен НО ако си пробвал различни коли си наясно коя как спира и какво искаш от спирачките. Ако закова спирачките на Пунтото така, както на "R"-a, италианката ще ме изхвърли през прозореца. Пак казвам, колата спира но не е така както трябва да се усеща за разлика от останалите автомобили. И всичко си е наред по спирачната система - от нова течност та до много добри накладки + дискове. По-старите модели Хонда не ги коментирам, че там спирачките са отвратителни също като фаровете, даже не знам дали фаровете или спирачките са по-гадно нещо на по-старите модели Хонда.


- Еми шумна е колата, какво да кажа. Размера на летните гуми е 225/40/18, като ДОТ краят на 16-та година т.е първата година която са карани е 17-та, Dunlop като марка. По магистрала, кола от нейният клас като купе ( DS4 на Ситроен ) е доста по-безшумна и приятна. Японците пестят от доста неща вече и това е ясно на всеки който е сменил няколко модела от дадена японска марка. 

- Боята съм изпуснал...Доста е зле, сравнена с по-дъртите модели но това е явно масово явление при по-новите коли. По-лесно се дере, по-тънка е и ламарината имам чувството както и по-слаба обработка на шасито от към корозия. Пластмасите са отвратителни на пипане и на вид. Еми добре де, не са евтини тия коли, да вземат малко да вдигнат качеството или поне малко да бъде такова, каквото преди години. 

- За климатика, за мен също е слаб а е профилактиран миналата година. Прави "лед" както каза майстора и наистина излиза доста студен въздух, обаче някак си не успява да охлади. Фолио също имам на прозорците. В градски условия като, че ли е по-зле от магистрално каране от към охлаждане а може и да си го втълпявам.

Пак казвам, колата си я харесвам обаче не съм фанатик и да съм като "кон с капаци". Има и други модели/марки които превъзхождат нашата любима марка в не малко неща, защото една кола не е само двигател + скорости към 2020 година.  И накрая ще споделя, че ми е удоволствие да шофирам точно този модел, въпреки недъзите които има за мен. 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ivailopp написа:

ако не се измери всичко с точност и не се говори с цифри, има голяма вероятност много от усещанията да са субективни.

Всяко едно индивидуално усещане е субективно. Но когато се натрупат множество идентични субективни усещания, най-вероятно става дума за обективна реалност.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, ceco_accord написа:

Идеята на темата не оспорвам, но и тук е пълно със субективизъм и си "чешем езиците".

 

Едва ли ще срещнеш компетентни специалисти със съответното образУвание!

 

Да не съм офф:

Много им се драска боята, като на другите коли!

Като ме бутат постоянно при паркиране ми провисва бронята.

Огъва ми се ламарината при сядане върху нея или натискане.

Удряни и препрявяни фарове ми се потят! 

Пластмасата се драска! То само титана май не се драска!

И т.н. Мога да си порева яко!

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Accord 8 type S 2.4 2009-а, седан, ръчна ск. кутия

1. Малък и неудобен багажник. 

2. Металните елементи по скоростния лост лятото направо ти изгарят ръката.
3. Кожените елемнети много лесно се протриват и късат.

Това са нещата, който не ми харесват, но предпочитам да не се фокусирам върху тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, разбира се, че ще има субективни усещания и това е добре дошло, такова е и името на темата.

Нека не пълним темата с излишен офтопик.

 

За да не съм офтопик и аз се сетих за още едно нещо, което не ми харесва в конкретно моето си CRV - тапицерията. :D

Когато карах CRV 2 префейс салонът беше полукожен. Идеално! Не харесвам кожата, а платът е абсолютната цигания. 

Обаче при фейсовото CRV ако не се лъжа РЯДКО, да не кажа изобщо, се намира такова с полукожен салон. 

Вярно, че съм взел някакво никакво ниво на оборудване, където няма люк например, но тоя опикан от италиански чавета плат ми бъркаше много (вече не толкова) в очите. :D

 

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С извинение за :offtopic: -не целия.

Mkilla,

Аз не съм "кон с капаци" и "ча па толко врЪл фен", но си имам приоритети, които се припокриват вероятно с твоите (както и с на мнозина тук). Карал съм какво ли не и знам че има по-добри, както и знам "къде ги дават" и за колко. :)

Професията ми е "гонене на съвършенството", но това е моментно състояние - проектът трябва да се финализира, иначе се изтърва срокът, но пък утре ще е по-добър от вчера. И с колите е така. Отделно има целева група, себестойност и т.н. - да не пълня главите на хората с оправдания. :)

Както бе казал Енцо Ферари - най-добрият автомобил който сме създавали е следващият.

За съжаление "палачинката се обърна", та бизнесът и маркетингът (и в не малка част масовият потребител) съсипаха и тая сфера. Сега на средностатистическия автомобилист му дай климатроник, голям "тъч скрийн брато" (пълен с всякакви екстри), меки седалки и т.н., а за същината на автомобила не го питай - доволен е на макферсон, задна греда и даунсайзинг моторче. Но такива са времената - производителите скачат според коклиентите. :( Това сме го "глозгали" не веднъж и нема оправия.

 

Относно шума: В Сивика никой никога не е заспивал. Там е толкова шумно и интересно, че "но ченс". :)

В Акорда спят всички. Просто различни стилове на шофиране (както и клас автомобили де). Жената спи най лекичко и се буди над 160, но все по рядко ме спохожда желание за такава скорост по наще АУУУтобани.

 

Относно спирачките: Колкото по-бързо спират, толкова по-некомфортни са за возещите се - въпрос на баланс е.

 

Относно ламарините и лака: Да - ако натисна вратата с палец, мога да вкарам ламарината поне 3см навътре, но това е и +. Веднъж така зверски си остъргах предната пасажерска врата и обърнах огледалото и, че чак на другия ден посмях да видя какви са щетите. Гледката беше адска, но нямаше скъсано. Огледалото изправих на ръка и всичко си работеше, а вратата мина само с пастиране на лака. Както се казва - вятърът може да пречупи дървета, но не и тревата. Просто тенекията от японски консерви бе хлътнала и после се е върнала на мястото си!

 

Относно климатика: Един ден ме свари адска жега по Тракията и бях обърнал лицевите дефлектори на вратата и торпедото към мен. В резултат на това страничните сектори на волана бяха студени на кокъл, а горният централен пареше от слънцето, та го държах с 1 ръка за долната централна част. Това не е слаб климатик, просто жегата бе адски пъкъл. :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Колкото и обективна да е статистиката, все пак всичко е субективно.

Някой приема нещо за недостатък, за друг същото това нещо не е недостатък, а на трети пък изобщо не му пука.

 

А за четвърти, този недостатък може да се окаже предимство.

Например (хипотетично) на шофьора на онова Пунто, дето те лЕпи на стъклото, щом барнеш педала на спирачките. Може да му е писнАло да му почервенява врата всеки път, когато на жена му почервенее междугърдието от колана, и човекът да си мечтае за кола с "меки" спирачки. А?!?

 

п.п. Не твърдя, че Хонда няма недостатъци, напротив.

Ама щом последните 17г пред нас постоянно има паркирана една, или две такива (общо 11 на брой), значи на мен и на съпругата ми не ни пука. Така ще е, докато Хонда е в челните места на статистиките по рентабилност.

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ceco_accord написа:

Относно спирачките: Колкото по-бързо спират, толкова по-некомфортни са за возещите се - въпрос на баланс е.

 

Не съм от хората, които се оплакват от слаби спирачки (нито на  8ма, нито на 7ма ген), но това мнение ме кара да надигна вежди. Сериозно ли някой тук си представя ситуация в която инжинерите на Хонда са изхождали с такава перспектива - слаби спирачки за повече комфорт?

 

И още нещо - всеки прекарал малко повече време във форума знае, че обожаваш своя Accord "комбе" 2.4 AT и си безкрайно доволен от покупката си. Далеч не мисля, че си единствен. Но точно защото винаги си готов да разкажеш за предимствата на своя автомобил, не е ли малко абсурдно, че имаш най-много мнения от всички участници (цели осем) в темата "Какво НЕ ни харесва в нашите Хонди" ;) 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми стана ясно как така се генерализира, че Хондите имат слаби спирачки при положение, че колегите, които са доволни от тях нямат право да го напишат?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами например, че няма нито един колега, който да е написал, че спирачките на Хондата му са по-добри от тези на подобен модел на друга марка, която е притежавал или карал достатъчно дълго.
Или хората пишат, че с други коли се чувстват по-уверени при спиране, или пишат - на мен са си ми окей на Акорда. Друг е въпроса кой колко често и какво има възможността да кара, че да направи непосредственото сравнение. Аз например миналата година карах една 2 годишна Опел Корса в продължение на седмица и като се качих на Акорда на излизане от подземния гараж щях да счупя бариерата, защото бях отвикнал колко много се натиска педала.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Krasi-mir, така си описал Пунтото, все едно е тротинетка братче :D шОфера на туй италианско чудо на техниката Krasi-mir е жена ми и моя милост от време на време, като сме го извадили от магазина преди години и ( хипотетично ), почервенели вратове може да има в хонди които не спират а не във фиати с прекрасни спирачки. Както на вас така и на нас не ни пука грам какво има паркирано пред домът ни, но хондите пред вкъщи не са преобладаващи. В UK са повече поради ред причини, главната от тях е все още съществуващият завод в Суиндън който заедно с този в Турция, скоро няма да ги има.

P.S Всичко което сте написали с ceco_accord е така, всеки гледа от неговата си страна. Обичам марката Хонда, не конкретно само тази или онази кола. Но това не ми пречи да критикувам когато поне за мен има защо 🤝 :punk:

P.S Z-Ro, не генерализирам, говоря от личен опит с 3-та такава като това не я прави лоша, не ме разбирай погрешно. Другият вариант е аз да съм бил карък ама не ми се вярва. Колко теми има за "swap" на спирачки в този форум, във фейсбук групите и къде ли още не в чуждите форуми. Или са спекли буталцата, водачите били за смяна, апарата бил рециклиран и пак не искал да спира, маркучите не били добре. За Акорд 7-ма генерация цяла тема четох за смяна на спирачките в този форум, то не бяха задържащи апарати, то не бяха проблемни накладки и дискове а са чисто нови. Как пък другите по-известни марки го нямат това в такава степен. Имахме Прелюд в семейството, една прекрасна кола от марката която и до ден днешен ми липсва ама след 2-рото рециклиране на задните апарати се отказах да ги правя. 
Не виждам защо трябва да има заядливи коментари при положение, че всеки гледа от неговата си страна и си казва какво не му харесва ( такава е темата ). За заветните спирачки, Слави в Motobox-a ги гледа/пробва всяка година и уж са наред, да де но 1 месец след последният преглед миналата година имаше разминаване в данните на задните апарати. По-миналата пак и отново сервиз за едно и също нещо. Как така става и все с една и съща марка коли? 


 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Mkilla не визирах теб, а автора на темата, където обобщава за всички Хонди  в точки 1, 2, 3 и т.н., което според мен е некоректно. Според мен всеки модел и поколение трябва да се разглежда отделно, защото инъче става манджа с грозде.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Veseliq написа:

Не съм от хората, които се оплакват от слаби спирачки (нито на  8ма, нито на 7ма ген), но това мнение ме кара да надигна вежди. Сериозно ли някой тук си представя ситуация в която инжинерите на Хонда са изхождали с такава перспектива - слаби спирачки за повече комфорт?

Ако подходим сериозно към въпроса, сигурно си наясно че силни и комфортни спирачки не са оксиморони, но субективното усещане е различно.

И 2-та типа може да имат еднакъв спирачен път (при еднакво тегло на колите и гуми), но субективно, комфортните ще се усещат по-зле. Тяхното усилие и производителност не е по-ниско, просто педалът е по-мек и с по-голям ход. При другият тип проекто-настройки педалът е доста по-твърд и усилието се регулира от силата на натиск, а не от хода на натиск. Тоест "комфортните" имат ход на педала 5-7см (какъвто е на любимият ми Акорд), а "спортните" имат ход на педала 3-4см (какъвто е на любимият ми Сивик). И 2-та педала си имат свободен ход, но на "спортният" модулацията е по-капризна и нервна спрямо тази на "комфортният". Въпрос на концепция.

За удоволствие от шофирането безспорно е по-добър спортният, а за лежерно движение - комфортният. Ето това ми липсва - адаптивност - каквато примерно има автоматика. Можело е спортно/ръчният му режим да е съвкупен с адаптивно окачване и волан, ама ми е "вехта кошницата", но пък новомодните технологии са по-капризни. Иначе да - воланът става по-твърд с нарастването на скоростта (това Хонда го умеят отдавна), но с окачването е обратното - тоест твърдостта на пружините и калибровката на амортесьорите си е константна, в следствие на което при малки скорости колата вози твърдичко, а при високи тази великолепна коравина омеква. Това напрао ми къса нервите и ми иде да си скинем ризата, ама нема пари за по-нова. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като в темата се споменава масово акорда, вероятно собствениците на старите Сивици са без забележки към техните машини 😂 

 

Сивик 95 1.3 фейслифт eg3

В сток вариант;

 

Карбуратора е ужасен, недържи обороти, труден за настройка - затова и бе премахнат преди около 6/7 години.

Много кофти се запотява предното стъкло сутрин на студено.

Фаровете са слабички.

Хидравликата на волана е твърда.

Няма никакви джобове по интериора за каквото и да е.

Крушките по таблото отдавна са изгорели, вероятно от възрастта, подмяната е много трудна.

Предните седалки са супер странни, абсурд да се ползват подглавниците.

Вратите провисват от пантите.

Шумна на дълго.

Тъй като се стои ниско, слънцето доста пречи.

 

Вероятно има още доста минуси, но не се сещам в момента :)

Имам е от 9 години, ще съм щастлив да е карам поне още толкова.

 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сивик англичанка преди фейса.

1.4, 90 коня, fastback

 

Ами минусите са, като на колегата преди мен. С малката разлика, че моята пасажерска седалка има джоб отзад и съм пълна инжекция. 

 

Бих казал един + аз.. защитена е от ръжда и няма НИКЪДЕ. 1995 набор.

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също споделих само недостатъците на 7 мата ,ама това  са неща които не  ме отказват от колата ,напротив ,курниците дето ги гледам всеки ден в сервиза -те ме отказват от другите марки .Седмата си има също доста преимущества над другите хондели -темата обаче е за какво не харесваме и няма да ги пиша .И аз като Dandilov съжалявам ,че не можах да си купя чисто нова и да си я гледам като писано яйце със скъпи консумативи и редовно и да не ми харчи масло сега и да ми светка чека за нов кат .Инак ми я искат да я купуват от време на време разни хора -няма как да стане  ,аз таман съм си я стегнал отвсякъде и да я давам готова на някой -карам си я до край .

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже имах английски Акорд 5 генерация, а сега карам 6-та ще си позволя да се изкажа по темата........ :)

 

1. За колегите, които имат проблем с шумоизолацията. Имате 2 варианта - допълнително обезшумяване (което значи допълнително тегло т.е. по-бавна кола) или покупка на Мерцедес-Бенц. Мен лично си ме кефи да чувам двигателя, ако шумът е от вятъра или гумите усилвам музиката.

2. Основната ми забележка и при двата Акорда е интериора - неработещи ел. стъкла, счупени дръжки на вратите, разлепена тапицерия - това си е част от задължителната програма и при двете генерации.

3. Да се върнем към музиката. И в двата варианта музиката е хубава, но на практика е трудна да модифициране. На 6-та замяната на оригиналния плеър Bose може да се опише в роман.

4. Специфичен размер междуболтово разстояние на джантите (4 х 114.3мм), което доста ограничава избора.

5. Необходимостта от периодичен реглаж на клапаните за двигателите F-серия.

6. Ако приемеш горните неща е доста трудно да избереш следващата. Не че нещо, ама като се кача на модерна кола и все едно съм в детска играчка. Липсват ми газта с обикновено жило, по-тежичката хидравлика, махагоновите елементи в интериора и т.н., но това по-скоро е елемент от личното светоусещане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното!Няма такъв ужас!Имам Акорд 8 и Сивик 8,и двете дизели ,и двете на едно и също дередже☹️Друго не се сещам.Хонда е куче и за това ги карам повече от 20г.🤓

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик аеродеск 1,5витек 1998

1.слаб климатик

2.шум много

3.тракащи пластмаси

4.увисващи врати

5.обичат масло всякакво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масовото мнение за Хондите е че са шумни. То не е безпочвено, но е доста относително=

Попаднах на 1 материалче https://www.drive.ru/technic/5ebe5f04ec05c49c7e0000eb.html , което вкратце обяснява нещата, но сигурно има и другия макар и тематиката да е доста специализирана и апокрифна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик 7, 2004, 1.6

 

Моето мнение:

1.Рейка, която така и не спря да тропа.

2. Малък радиус на завиване, което прави колата тегава за управление в градска среда.

3. Къси предавки-липсва и 6-та скорост.

3. Проблемни машинки на вратите. Двете задни врати при мен отказаха.

4. Нивото на шум в купето- особено на дълъг път.

5. Двигател - ще ми се да бях взел 2.0 литра. Този е малко маломощен за мен лично.

6. Дясна полуоска-скъса се в градски условия за късмет. Отне ми доста време и нерви да намеря втора употреба.

 

Въпреки изброените недостатъци, колата е надеждна, с огромно вътрешно пространство за класа си. Харесва ми ергономията и простата функционалност в салона. Вози леко твърдо/стегнато/, но това не мога да го отбележа като недостатък. Бих я заменил само със 8-ма генерация Сивик/ японката сглобка за Америка /, или Акорд 8-ма генерация.

 

 

Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 7 месеца карам Хонда ЦРВ-2 Дизел, 2.2 2006. Имам някакви субективни впечатления. Шум в купето? Намирам я за съвършено нормална като шум кола, доколкото я сравнявам с други модели, каквито съм имал. Нито ми са шумни гумите, нито мотора, даже като за дизел е тиха и приятна като звук. Да, има много по-тихи коли, но хондата не ме дразни никак. Спирачките-дисковете и са добри, сложих качествени накладки и нова течност, спира повече от добре. Усеща се че спира като голяма и тежка кола, спор няма, но субективното ми усещане от спирането е нормално и сигурно, просто нула забележки. Салон-черна тапицерия в отлично състояние, не се потя в топло време. Таблото, волан и т.н. за моите скромни изисквания са с отлично качество и визия. Изгоряла крушка на бутона на аварийките и той не свети, което е неудобство, но свикнах. Седалките не са връх на лукса и ергономиката, но за мен са перфектно удобни, за до 2 часа път не са ме изморявали. Парно-през зимата просто ще ме опече, никога не съм имал кола с толкова мощно отопление. Климатика не съм ползвал още, няма и да ползвам, просто не обичам. Климатика има отлична функция да се пуска на режим против изпотяване на стъкла, само тогава работи, перфектен. По салона и купето като цяло нищо не пука или скърца освен пантата на задната врата при неравен път потропваше: тефлонова грес на шпрей и замлъкна. Видимост повече от отлична-висок съм и седалката съм настроил на най-високото. Учуден съм че лявата колона с огледалото ограничава видимостта на някои колеги, аз не съм забелязал такова нещо. Возия на колата-малко твърда на неравен терен, но не ме дразни. Единственото нещо с което не мога да свикна е пропастта между 2 и 3 предавка. Като карам с 40-50 не е нито за 2-ра, нито за 3-та. Колата ме плаши единствено със скъпите си ремонти. По нея има и неразбираеми за мен решения-отварящо се задно стъкло, липса на бутон за заключване отвътре, масичката в багажника, но това са дреболии. Иначе както мераклийски и с много пари я стегнах съм 100% доволен и трудно и намирам сериозни кусури. Ако не се разваля много и не ме разорява съм доволен и предоволен. Особено ме кефи как върви с тази турбина, не бях карал турбо дизел.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изчаках да не пиша просто "ей тЪй". Бях оставил колата за смяна на накладки. Единият заден апарат блокирал отново, буталцето свети, маншони здрави, течността сменяна, видимо всичко е ок. Едната от старите накладки е по този начин "--", а другата "----", ( скърцането на АТЕ-тата е от там почти сигурно ). А да, проверка на климатикът, всичко е наред. То хубаво ама от 10 пъти, 1 път не се пуска ( беше в най-голямата жега преди 2-3 седмици ). Като човек карал и Лада, знам как да се хладя на жегите :D Иначе съм доволен де, от работата на майсторите най-вече и от колата като цяло, да не си помисли някой нещо ама си има какво да се желае още ;)  За справка от фабричните дефекти е и педалът на съединителя с прословутото скърцане, сменя се целият педал а не помпи, смазките помагат временно.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави на всички участници в темата! Интересна е и определено заслужава адмирации за откровенията разкриващи се в нея. Надявам се това би било от полза за хора търсещи нов автомобил, като съм далеч от мисълта, че други марки нямат същите "дефекти", та било и то по-задълбочени.

Нека споделя и аз, Хонда Стрийм 2002г, бензин, К20А1, обичам я тази кола, но бих искал следните неща да бяха по-добри:

- вратите са малко леки, не ми харесва шумът при затваряне, а и при скорост над 140км/ч шумът от въздушната струя и двигателя се увеличава чувствително. 

- сравнително рядък модел е и понякога трябва да се чака, или търси по-задълбочено за някои части.

- резервната гума е сложена външно, под багажника.

- лично на мен ми липсва коженият салон в колата, би било добро допълнение

- малък подлакътник за шофьора и никакъв за съседната седалка (оправих го по метода "направи си сам")

- няма делител между предните седалки. В случай, че поставите нещо в краката си, възможно е бързо да почне да се търкаля м/у седалките и в краката ви (но и затова има решения)

- мястото за радио е 2DIN тип, разбира се, то е изкорубено и нагодено, но все пак леко дразни.

- таблото с бушоните, намиращо се в краката (под кормилната уредба), е неудобно за достъп (в зависимост от позицията на бушона в него)

- голям багажник, особено при свалянето на третият ред седалки. Определено при наличие на малко багаж е нужно укрепване против търкаляне.

- с ръчна, а не автоматична скоростна кутия.

  За разни неща от типа ремонт, няма какво да споделя, тъй като всичко се свежда до зоната консуматив. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.05.2020 г. at 14:32, inspektora написа:

Непрецизно и тромаво превключване на предавките.

Оказа се, че тук има потенциал за подобрение. Смазах механизмите под скоростния лост и сега предавките се превключват мазно и меко, без дразнещото щракане. За целта се сваля панела на клима-контрола, а след това и панела на скоростния лост с маншончето. Всичко е на щипки. Топката се развива и всичко се маха. Смазва се всичко, което се движи и може да бъде смазано. Сигурно може да се разглоби още за по-добър достъп, но аз не посмях.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Акорд 8-генерация 

 

Когато искаш да включиш темпомата се включва и дисктроника което поне за мен е неудобно при шофиране в населени места дори и на магистрала, трябвало е да направят бутон за дисктроника отделно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V, Premium 2015, 4 gen., 2.0 R20, AT

Притежавам колата от 5 месеца и за щастие към момента трябва да помисля, за да кажа недостатъци.

Сигурен съм обаче за :

1.Няма mode на системата при който да духа само на предното стъкло.Винаги е в комбинация с крака или лице.Когато използвам на студено, това е адски дразнещо.Мразя да ми духа в лицето/ръцете или на краката и на всички други коли използвам режим за духане САМО към предно стъкло. Проблема щеше да е решим ако имаше опция за затваряне на фронталните клапи,но такава възможност няма.Това е доста странно, понеже на страничните може.

2.Подгряването на седалките е по-слабо и бавно от очакваното.Може би заради кожения салон,не знам. Нагревателя за гърба спира около кръста и не продължава нагоре.

3.Смених по автокаско пукнат панорамен таван. Не вярвам,че малко камъче може да пукне такова стъкло,което не е фронтално,а на тавана. Ако нямаш каско цифрата е почти колкото един стар JAZZ.

4.И за мен боята се драска лесно.

5.Спирачките скърцат, но това го отдавам на сменените накладки.

 

Предполагам,че ще открия и други неща, но не вярвам да са кой знае какви.

За щастие плюсовете са далеч повече...о,дааааа..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, AzSum написа:

Няма mode на системата при който да духа само на предното стъкло

Странно...нямаш ли бутон с надпис или иконка Front? При по-старите генерации си има и духа само отпред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам бутон front, който обаче служи за изсушаване на предното стъкло чрез климатика.

Мисля не може да се използва за комфорта на пътниците.Инак изсушава стъклото чудесно.

Нали за този говориш?

 

front.PNG

Редактирано от AzSum

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По подразбиране е направен да се включва и климатика, така по-бързо и ефективно чисти прозореца.

Просто натисни този бутон, след това натисни бутона А/С, за да изкзлючиш климатика и настройваш силата на вентилатора и температурата, поне при мен е така и не виждам логика и при теб да не е.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го пробвам. Защо да изключа климатика обаче,ако искам студено?

Замислям се обаче ,че за да нагласиш температурата ще трябва да избереш някой от режимите за духане, а при тях все ще ти духа на крака или в лице?

mode.PNG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да духа студено на прозореца и топло в лицето/краката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш студено не го изключвай, аз мислех, че това ти е проблема. 

Няма нужда да избираш друг режим, този бутон е също и за размръзяване на предното стъкло, като там е нужно да се настрои на топло и вътрешна циркулация. Нямаш никакви грижи да си настройваш температура, вентилатор и циркулация, когато си в този режим. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.Ако правилно те разбирам този бутон си е отделен режим и мога след като го активирам да си избера желаната температура , за да духа само на стъклото? И той не работи в комбинация с някой от останалите режими?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...