Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.06.2021 in all areas

  1. 2 точки
    Лично за мен кръчмарските сметки в тази тема са доста по-полезни от статията. Ако някой реши да залитне по услуга от типа на simpl, ще остане неприятно изненадан от лимита на пробег, който налагат с условията си. Накрая да не стане така, че имаш и плащаш нещо, което обаче не можеш да използваш. Четете внимателно.
  2. 2 точки
    Явно нещата са много субективни, защото и когато купих колата и сега 20К по-късно, нито ми изглежда да ускорява много добре, нито да спира, нито да е безшумна откъм гумите . А колата е в топ състояние. Много зависи какво си карал преди това и паралелно. За практичността, проходимостта и разхода съм съгласен. По другите точки: Трябва да сложиш DRL модул, за да имаш дневни. Смяна на маслото на 30К е предпоставка за убийство на двигателя. Препоръчвам интервал 10-15К и масло 0W30 или 5W30 по стандарт С3. Марки много, аз в момента съм с Mobil 1 ESP 5W30 и смятам, че е отлично. Може да сложиш еднократно добавка за почистване на дюзи. Препоръчвам Bardahl или ProTec. Успех!
  3. 2 точки
    Здравейте отново, Реших да дам ъпдейт на темата! Днес с моят майстор се захванахме сериозно да намери причината за това прословуто "тракане". Проблема е по-явно изявен при добре загрят двигател, затова го оставихме да работи на място за 15 мин. Забелязахме следното: Добре загрят двигател : - Климатика НЕ е включен. - Волана НЕ се върти. - Скоростният лост е на позиция D. Има прословутото тракане. Добре загрят двигател с махнат пистов ремък : - Климатика НЕ е включен. - Волана НЕ се върти. - Лоста е на позиция D . Тракане няма, въпреки, че оборотите на двигателя достатъчно ниски. След като сложихме отново ремъка, остановихме, че тракането изчезва при 800 - 900 оборота, демект при леко докосване на педала на газта. Ремъка задвижда следните неща : - Шайба на колянов вал - Изглежда, че е била сменяна, марката и е BGA, някой преди нас явно си е мислил, че е от нея. Изглежда в перфектно здраве, натиснахме я внимателно на пресата за да видим дали има дефекти по самият демфер, но не. Категорично я отписагхме. - Водна помпа - Както вече споменах, има лек луфт, но не тече, нито издава каквито и да било шумове при въртене на ръка. Може би някой от вас знае дали луфта при водната помпа е нещо нормално ? - Алтернатор - Няма луфт, не издава шумове при въртене на ръка. - Компресор на климатика - Изглежда, че шайбата има лек луфт като се пипа с ръка. Но шума го има пак дори и при изключен климатик. - Хидравлична помпа - няма луфт, имаше минимален теч, който изчезна след като я пристегнахме. Не се губи хидравлична течност. - Обтегач - Тук са са най-големите ни съмнения, самият обтегач, а не ролката. Изглежда, че при натиск с ключ, не се движи напълно около оста си, а по лек ексцентрик, въпреки, че има доста силен натиск върху ремъка. Самият обтегач изглежда да е оригиналният, за ролката най-вероятно е сменяна. Така стоят нещата в момента, ще търся друг обтегач за проба, въпреки, че нямам обяснение как е възможно този обтегач да издава такива тракащи звуци. Поздрави, Мартин
  4. 1 точка
    Аз карам с ATF и няма ядове
  5. 1 точка
    Много сажди, много нещо... Не е нормално явление. Започни с кадърна диагностика. Дюзи, настройка на гориво-въздушна смес, ЕГР, компресия на цилиндрите. Трябва да "изкочи заекът" от някъде. Да нямаш спукано бутало, та от там да влизат толкова сажди...?!
  6. 1 точка
    Ако се не знае кога е сменяна за последно, течност може и да има,но тя едва ли е спирачна.
  7. 1 точка
    Обслужването на новозакупена "нова" кола е приоритет и инвестиция,която се изплаща с времето.Летите джанти са си гъзария,която можеш да си купиш когато имаш "излишни" пари.Дет са вика-наслука.
  8. 1 точка
    Първо темата е от преди 10 години. Доколкото помня имаше правило теми по стари от 4-5 години (да ме коригират модераторите ако греша) да не се "събуждат", а да се пускат нови. Така, че нормално да не намираш снимките.
  9. 1 точка
    Иди да ти проверят системата за течове и да я дозаредят евентуално. Проблема ти е от малкото количество фреон. А каква е причината да е малко майсторите дано я установят и отстранят.
  10. 1 точка
    На мен ми прилича като защита от преналягане. Може налягането да се вдига, или датчика да се подлъгва. Под на мен ми прилича да се разбира, че е разбрано от приказки, докато се обслужва климатик.. т.е. в никакъв случай не е повече от "лаф моабет" това ми изказване. Редакция: синтаксис
  11. 1 точка
    Не съм сигурен, но мисля че няма такава заложена екстра, в тоя модел и година. Но ако имаш опция, да се палят сами - като се стръмни, може да ги излъжеш, да се палят сами след запалването. Просто между стъклото и датчика подпъхваш тънко непрозрачно парче материал (перфектно става фолиото/капачето от кутия цигари "Дънхил" ), затъмняваш датчика и си ти.
  12. 1 точка
    Мисля че е време да се раздлиш с нея. Тази ръжда е прекалено много. Дори и да подсилиш и оправиш, си риск и за животът си и за другите участници. Има майстори големи които ще оправят всичко, но ...... все нещо друго ще излезе някъде.
  13. 1 точка
    Проблема се оказа, че е "окъсил" кабела, който захранва дюзите.
  14. 1 точка
    LED Халогените ги взех от тук http://offroadshop.bg/product/1106/led-far-galaxy-42w.html Много добре светят.
  15. 1 точка
    Здравейте, Пети тест с Honda Synthetic Blend 5W-30 : 1) Автомобил – Honda Accord 6, F18B2, 2001г.; 2) Масло – Honda Synthetic Blend 5W-30 ILSAC GF5, API SN+; 3) Маслен филтър – MAHLE ОC 617 замяна на MANN-FILTER W 610/6 на 2500 км; 4) Общ пробег на автомобила – 164 532 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4072 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 50/50; 7) Средна скорост - N/A; 😎 Сезон на експлоатация – от 10.12.2020; 9) Моточасове – N/A; 10) Изразходвано гориво – А 95 около 350 л. Shell, Kruiz, Gazprom; 11) Kтм = (350л./ 4.0 л.) = 87,5; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател след градско каране около 5 мин след гасене и е сушена 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 4,0 л.; 14) Доливане на масло – ДА – около 300 мл до вдигане до горната резка на щеката след смяна на филтъра. 15) Други - източени около 300 мл (6 спринцовки от 50 мл) от картера след оттичане. Предходни масла Castrol 10W40 (немски) на около 10000, но на около 2 г., Liqui Molly 10W40 ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL на 6850 км. Режим - рядко над 4000 об./мин. Пробата е сканирана на скенер Canon MX490 3 in1 с разд. способност 600dpi. на офисна хартия, леко докосната капка на офисната хартия
  16. 1 точка
    Здравейте, Имам същият кабел и се натъкнах на доста проблеми докато го подкарам. При мен проблема беше софтуерен, от части, и от другата страна наличието на газова уредба свързана по OBD. Понеже доста хора имаме проблем с подкарването на този кабел, по различни причини, като например, нежеланието да се инсталират допълнителни драйвери на Windows или въобще не използват Windows, използват Mac или Линукс. Затова реших да направя една виртуална машина (VagrantBox), който съдържа всичко необходимо за подкарването на въпросният кабел - HDS програмата , драйвери и т.н. За да ползвате виртуалната машина ви трябват VirtualBox и Vagrant. Няма да влизам в подробности как да инсталирате VirtualBox и Vagrant и тяхното ползване. Предполага се, че вече ги имате инсталирани и работят, повече информация за инсталацията на инструмените и тяхното ползване може да намерите на официалните им сайтове VirtualBox, Vagrant. Ръководството е тествано на Ubuntu 16.04.7 и MacOS Catalina, би трябвало да работи и за други Линукс дистрибуции и MacOS версии, също така и на Windows. Инсталирайте VirtualBox и Vagrant. Включете кабела към компютъра, виртуалната машина е конфигурирана да търси кабел "Xhorse" (по product_id) и да го закачи към себе си. Затова е по-лесно кабелът да е включен преди да пуснете виртуалната машина. Ако Xhorse кабела не е включен при стартирането на VagrantBox-а, то ще трябва сами да го пренасочите към виртуалната машина на по-късен етап. Повече информация как да закачите "Xhorse" кабела към виртуалната машина ръчно, може да намерите тук (стъпка 3). При включен кабел преди стартирането на машина не би трябвало да се изисква никакво действие от ваша страна. Направете директория с име по ваше предпочитание, например "windows7_hds" : mkdir windows7_hds Влезте в новосъздадената директория и създайте файл който се казва "Vagrantfile" (спазвайте малки и големи букви) : cd windows7_hds touch Vagrantfile Във файла с име Vagrantfile поставате следното съдържание: Vagrant.configure("2") do |config| config.vm.box = "martinhristov90/windows7_hds" end За Линукс и MacOS може да използвате текстовият редактор "vi", а за Windows може да използвате Notepad или Nodepad++. Изпълнете командата "vagrant up". Това е! Сега би трябвало да имате виртуална машина посредством VirtualBox, която може да използвате за диагностика с HDS. За да изтриете виртулната машина създадена от Vagrant изпълнете "vagrant destroy -f" в "windows7_hds" директорията. Допълнителна информация : Директен линк към машината във VagrantCloud - https://app.vagrantup.com/martinhristov90/boxes/windows7_hds Паролата за "vagrant" потребителя е "vagrant" Моля, да бъда извинен ако съм пропуснал някой детайл ! Поздрави, Мартин
  17. 1 точка
    Нищо ново под слънцето, когато го има де. Вчера така ме валя покрай разклона за Ловеч, че чак намалих. Стабилна е тая гад - тежи си на мястото. Ако не бях пипнал спирачката, нямаше и да разбера че "плувам", но АBS-а ми я върна веднага. Иначе е Великолепната седморка ... ... преди да я прибера в гаража.
  18. 1 точка
    За 8 г. експлоатация на газ колата и ГИ са изплатени.Общата сметка за кола,ГИ,консумативи и гориво показва 0,29лв/км. Пирфектно.Още дълги години да ни возо Д-тата .
  19. 1 точка
    Доста сметки са направени, но заглавието на темата е "Колко струва да притежаваш кола?" За мен това са неизбежните разходи - документи, поне една смяна на масло годишно, две смени на гуми, автомивки и т.н. Все неща, които са на практика задължителни, за всеки автомобил. Според марка, модел, двигател, година и още няколко фактора тези разходи варират и точно това си представях, че ще се обсъжда в темата. За останалото всеки си смята както иска - един не смята овехтяване, друг покупна цена, трети нещо друго и наистина сметките са с кръчмарски характер, но и да не бяха, пак няма никаква гаранция, че притежаването на две еднакви коли от двама различни шофьори би им струвало еднакво.
  20. 1 точка
    Бърз преглед в тефтера на Ледженда показа следната сметка: Държавни вземания - 425лв / гуми/джанти - 1055лв / ремонти - 500лв / консумативи - 220лв / глезотии - 515лв - общо - 2715лв. Това е без цената и регистрацията на колата, а за 16000 км са заминали за гориво 200 / 1650 лв за бензин / газ - общо 1850 лв. Тоест, за 8 месеца = 4565 лв, което на месец е 570 лв. Мноу бре Танасе!!! Но това е "моментна снимка" на статистиката. Старите гуми продадох за 200лв, а купените ще служат още доста км. Ремонтите също ще откарат с години, така че процентно горивото ще се качва, а останалото ще намалява.
  21. 1 точка
    Хм, има много размита граница между "взискателност" и "цакане". Едно "цакане" винаги може да бъде обвито в красивата опаковка на "взискателност" и "грижа за клиента". За мен е коректно специалиста да ти каже какво е състоянието на възлите, колко живот им предвижда и ти да си решиш. Превантивна смяна на оригинални компоненти е много спорно действие. Дългият ми опит с автомобили сочи, че разбутване без нужда на възли по колата често води до негативни последици.
  22. 1 точка
    Бе, тя вЕрно на 119 х.км. .......или пък въпросния "МотоБокс" , сигурно те работят нещо ....
  23. 0 точки
    "Майстор на Хонди" е силно казано. Няколко човека от града са ходили при него и вече прави хонди. При единия ходи приятел за смяна на гарнитура на глава. Един месец му бави колата и накрая освен ремонта на главата, сменил съединител, радиатор и още нещо и всичко това без да пита да ги сменя ли. Сметката беше 2000 лв. и отделно колата вече не вървеше както преди, та..... за мен този е пълен идиот!
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    Аз малко се обърках от твоите сметки ама според мен с ледженда може и да излезеш на + ако го продадеш сега, а що не и в бъдеще 😁
  26. 0 точки
    Е са е момента да видиш и каква е резолюцията на това lcd - лошо че ти стане, та по-скоро може Люк Скайуокър да се появи от колко образ
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...