Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.05.2021 in all areas

  1. 3 точки
    Днес бях в КАТ за да се информирам направо от '' източника ''. Та служителката твърди, че вече се изисква въпросната нотариална заверка. Мисля, че е от тази година в сила. Да си знаете.
  2. 2 точки
  3. 2 точки
    Потвърждавам! От 12.12.2020г. Има изменение, което задължава нотариална покупко-продажба дори и на бракуван автомобил. Преди това не се изискваше. Трябва да лапат нотариусите явно☹️
  4. 2 точки
    Здравейте, в началото и аз си мислех че ми се плацикат 10те литра бензин. Но не е това. Вчера нсоръсках през дупчиците на пантите с една силоконоваа смазка И стана чудо скърцането изчезна. Благодаря много за съветите.
  5. 2 точки
    Хора, пишете, пишете, но не мислите.... Колата е бракувана , номерата са върнати в КАТ и човека отдавна не плаща данъци.... Реално има една недвижима собственост - една вещ и може да си я продаде само с договор, написан дори и на салфетка... Какъв нотариус, какво описване от общината, какви 5 лева.... Взимаш парите,правите си договор за покупко/продажба на двигателя, като опоменаваш, че му го продаваш заедно с купето, като той се задължава да го съхранява в частен имот и си ти. Естествено му даваш и продупчения талон ( за да може евентуално да докаже откъде има този двигател и за да може да го регистрира евентуално, ако реставрира подобна кола ) и с въпросния договор си чист. Бракувани коли, трудно се регистрират отново, но е възможно и скъпо, но теб това не те интересува. Ако пък много те е страх, ходи и при нотариус, но реално ти не продаваш кола, а недвижима вещ.
  6. 1 точка
    Грубо казано - заради изпаренията на бензина. Има много писано по въпроса - пример .
  7. 1 точка
    Варианта за затъмняване с фолио,е с най добър ефект. Иначе,какво мнение да ти дадем за вендузите,просто ги лепиш и караш!
  8. 1 точка
    Потвърждавам! С нотариална заверка е този договор. После автомобила минава "Техностест" срещу 250 лв. и с протокола и нот. договор се пререгистрира с нови номера в КАТ. Не е много скъпо, защото данъчната оценка на тези автомобили не е висока и тези 3% местен данък и нот. такси не са убийствени. Тоест ако си продавач и данъчната оценка е 1000 лв. може прехвърлянето да е към 100-120 лв. Това са мои сметки и не искам да подвеждам никой. Дайте подробности при развой на нещата. Позрави.
  9. 1 точка
    Закон за движение по пътищата Чл. 144. (1) Собствеността на моторните превозни средства се прехвърля с писмен договор. (2) (Доп. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., бр. 71 от 2020 г., в сила от 12.11.2020 г.) При прехвърляне на собствеността на регистрирани автомобили, на регистрирани ремаркета с товароносимост над 10 тона, на регистрирани колесни трактори и на регистрирани мотоциклети с работен обем на двигателя над 350 cm?, включително когато регистрацията на съответното превозно средство е прекратена, подписите на страните трябва да бъдат нотариално заверени. Изречение първо не се прилага за излезлите от употреба превозни средства.
  10. 1 точка
    Любопитно е дали има развръзка по темата? Установи ли се каква е причината на това тракане?
  11. 1 точка
  12. 1 точка
    Правилно е описано, така се прави ама е много пипкава работа. Едната жичка е запоена върху въпросната пластина,която трябва да се отстрани, но са много тънки жиците и се късат и трудно се прави. Аз конкретно две моторчета направих, две си купих от алито за по 30 - кинта и съм ок за сега, над 3-години.
  13. 1 точка
    Аз поръчах ново 20 кинта днеска е тука
  14. 1 точка
    Айсин, Екседи, Лук. Което ти хареса като цена. Аз сложих Лук, за да не чакам. Имаше го веднага а бях разглобил. Отвътре старите извадих феродо Айсин, притискател Лук и лагер СКФ:))). Така го бяха сменили ама само при мен изкара 100К км. Не буксуваше а беше твърд, чак строших самия педал от инат да не го сменя докато не пробуксува. Ама не би.
  15. 1 точка
    Колега, Емича е прав, не е нужен нотариален договор. Колата е бракувана. Правите си договор между двамата, даваш му талона и да се оправя. За пускане в движение е задължително при бракуването да е описано, че автомобила ще се съхранява в частен имот(това сте го направили), трябва да се мине и през технотест. Какви данъчни, какви пет лева?
  16. 1 точка
    ~10400 км. Започна при продължително движение по неравности, да се чува някакво проскърцване отзад горе (нейде из салона) Проблеми няма. Разход - на carspending.com @ceco_accord ACC-то си е до 180 км/ч дге... Замислям се за теглич, на който да слагам багажник за колела.
  17. 1 точка
    Малка "северозападнала" срещица.
  18. 1 точка
    Смажи добре пантите на вратата ,по тях има едни дупчици пръскай обилно там. С времето се амортизитар и самите панти хлопат .
  19. 1 точка
    Зависи дали е поддържан като хората. Ако не е си вкарваш Риба Фуго(таралежа ще е безобиден) в гащите.
  20. 1 точка
    Здравейте колеги, нов съм във този форум и искам да споделя моето впечатление, и изживяване с Тайп Р-а. Колата е взета от Германия чисто нова годината е 2018 ГТ пакета с всичките и екстри. Първи впечатления, понеже не бях карал мощна кола досега направо си глътнах граматиката първия път, 320 коня не са малко а и за наще пътища са повече от достатъчни. За тези 2 години от които предимно градско е карана вече почвам 3та година бих казъл че колата е доста добра за това което е, ако пътищата ни бяха малко по читави а не все едно карам по луната колата си вози нормално. Не съм я карал на писта все още, но пък и нямам време мене идеята ми беше да е бърза ежедневка и се справя брилянтно колицата но си има и дреболии за които на мен са ми направили впечатление. Колата е с пробег 23000 км което не е много за година близо 10000км минавам което си е на практика никво каране знам та стига съм дуднел ето ги и впечатленията ми. 1рво вози твърдичко сега преди да ми налетите че е спортна и е нормално да съгласен съм но със нейните 20ки и твърдо окачване поне в Плевен където нема равно място е леко дразнещо но не е болка за умиране. Рано е да се каже за проблеми по окачването но няма никакви засега. П.С ако пътя е хубав колата вози нормално. 2ро гумите и са меки и лепкави като се згреят което е идеално за писта а и за каране из беклемето и шипка все едно е на релси колата но пък се износват една идея по бързо от обикновените пак не е болка за умиране можеш да ги менкаш предни със задни и да карат бая време. 3то разхода на гориво е като на нормален бензин при мое каране 9 градско до 10-11 макс извън градско ми е падала до 6.5литра което за тези коне е повече от добре за мен и най-хубавото е че може и на 95 да се кара малко по мудна е с 95 но може което е супер. 4то Не съм фен на алкантарата износва се бързо но пък всичко останало като интериор е в добро състояние няма нищо износено откъм копчета или други пластмаси. Няма скърцане изработката е стабилна и плътна но е все още рано за тези неща да се износят, фаровете единия поне беше тръгнал да мъглее на най горния ръб което не знам дали е добре или зле като се има впредвид че не съм и слагал фолио но го изчистих и сега е с фолио отпред и отзад и нема проблем. 5то Боята е тънка и лесно наранима не знам защо ги правят така но има на места където е фръкнало камъче и ми е свалило боята до грунда чак което разочароващо явно там им е слабо място. 6то Двигателя е чук нема проблеми, хонда все пак правят най-добрите 4 цилиндрови пали от раз и не е гъкнал за тези 2 години единствено съм долял малко антифриз защото се изпарил което е нормално няма течове нито го гори долял съм за 2 години 200мл микс от синия антифриз и дейонизирана вода. Масло между смени не пипа или дори и да пипа е много малко, от 2000км изминати е много малко под максимума за да придобиете идея. Като цяло това, откъм модификации не съм я пипал единствено съм и сложил маслено казанче от мишимото за картерните изпарения за да цапа по малко всмукателните клапи всичко останало си е заводско. Сега към интересната част с кой съм се дърпал не са много колите но интересни резултати: Първата кола е сеат ибиза 1.8т около 200 коня на гумите го беше направил пича дърпахме се от движение 50км като при мен бяхме 4 човека в колата а при него 2 той и един пасажер, тогава не можех много много да карам нали по професионално но успях до го бия до 150 км държа с мен после вече му направих ластик дет се вика. Втората кола беше S класа не знам какъв мотор точно ама близо моите коне беше пак от движение, държа до края на втората скорост и след това 3тия зъбак го приключи. Третата кола беше Ламборгини Урус двойно на моите коне на пътя за русе 20км преди Русе не можах да го бия поради очевидни причини но имаше 3-4 коли разстояние от нас и не можа се отъвре от мен на завоиите , та ако съм неговите коне нема да има смисъл като цяло да се пускаме. Просто исках да споделя моето мнения за колата и съм приятно впечатлен от нея за това което е колата е супер и много потенциал има в нея, направили са кола хем спортна хем за ежедневието и бих казъл че добре са се справили!
  21. 1 точка
    Е тоя път й видяхме възможностите Багаж до тавана. Така натоварена вози по коренно различен начин.
  22. 1 точка
    Здравейте колеги , ще ви кажа решение на проблема с нашите (Honda Civic VII 2001-2005 EPS).Те така, закупих си аз наскоро преди 3 седмици Honda Civic VII 2004 1.6 Sport Vtec 110Hp и бях много доволен,докато не разбрах че рейката ми тропа.Отидох при мой приятел който работи в сервиз и му споделих за какво става дума.Качи я на подемника и започна да я оглежда и видяхме че има за смяна два шарнира и маншон на десен преден амортисьор.След още малко гледане установихем че има и луфт в десен накрайник на рейката.Закупих аз частите и освен тях сам си смених предни и задни тампони на стаб щангата и биалетите.След като изчетох доста из форума и разгледах доста снимков материал,закупих и въпросните два елемента за рейката: тъй наречения "слайдер" и "втулка-пета" за рейката която се сменя но се внимава да не се затегне прекалено много защото започва да затяга и самия волан.Така след смяна на външен и вътрешен накрайник от двете страни плюс двата шарнира и "слайдера" тръгнах за тест драйв и какво се слулчва ..... тропането едно глухо все още се чува и направо полудях и си викам тук има нещо което не е наред.Върнах се и му обясних и той ми каза че може да е от стержена на амортисьорите,но не ги смених,а направо в Сервиз "Симеринг" Пловдив и обясних на Владо за какво става дума а той ми каза съвсем любезно къде ми е проблема и че е нещо което се оправя и не е фатално.Та какво стана:След като ми обясни че след като съм сменил всички тези части тропането пак ще си го имам,докато не се отвори рейката и да се почисти на струг стержена и да се направят две нови фтулки и всичко приключва и няма да има повече тропане.Попитах аз какво ще мни струва интервенцията и той ми каза всичко:"сваляне ремонт и качване на рейката без стенд 340лв"казах добре,оставих колата в понеделник в 17:30ч и във вторник в 17:00ч колата ми беше готова и нова Така че колеги не се колебайте а който има този проблем вече може да го счита за решен.Сервиз "СИМЕРИНГ" ПЛОВДИВ ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ ЗА СОФИЯ ИЗЛИЗАЙКИ ОТ КЮЧУК ПАРИЖ ОТ ХАДЖИЯТА ГРУЕВ ПОСОКА МАРКОВО НА СФЕТОФАРА СЕ ЗАВИВА НА ДЯСНО И СЕ КАРА ОКОЛКО 300-400 МЕТРА И СЕРВИЗА Е ОТ ДЯСНО ГОЛЯМО СИВО ХАЛЕ С ОРАНЖЕВ НАДПИС СИМЕРИНГ ЗАД АВТОМОРГА "МЕРГЕЛ" Владо се казва човека 0878-442-289 работят и събота и неделя.Надявам се да съм бил полезен за всички ви колеги.Лека и безаварийна на всички.
  23. 1 точка
    https://techinfo.honda.com/rjanisis/RJAAI001_tools1.asp Хонда никога не са ограничавали самоинициативата на с обствениците относно разглеждане на диагностичния си софтуер.Така или иначе може да се поръча от всеки официален сервиз магазин на Хонда Оригинален хардуер може да се купи само от Терадайн или Хонда.Под 1000 зелени няма нищо обаче. Сега гледам ,че има 2 рефрубишед..върнати за ремонт малко под 1000$ Всичко друго продаващо се е китайско,кракнато с непълна функционалност и със съмнителен хардуер. Често колегите гърмят компютри ,но в нашия бизнес това е нормално. Основно таблета на хонда върши всичко.Преносимия модул е само за грешки и живи данни ,а GNA е за рефлашване на фирмуер.Всичко от тези 3 уреда работи с база данни от онлайн сървър на Хонда и ъпдейти за всеки един модул при поискване.Естствено като всички неща и нашите компютри са пълни с бъгове и от Хонда си ги оправят,без даже механника да взема участие в процеса,освен ,че е дал на контакт Хадуера на Бош е разработен специално само за дизели и спомагателни системи на Бош в Хонда...примерно моите спирачки. Това,че може да свърши нещо друго е добавено софтуерно от китайците и пак е съмнително Има още три уреда,но те са с хакерска насоченост за крадене на коли и хакване на имобилайзер/ключ,но там Доцев е специалист,пък той не пие и не казва... Елм е чудесен продукт/ЮСБ/ варианта за гледане на живи данни и триене на грешки.Всичко което е на ЕОБД стандарта е безопасно. Та общо взето има 1000 начина да си убиеш Екуто,но който се е хванал го знае. Темата според мен не е интересна за средностатистическия юзер тъй като има много копченца за пипане по официалния софтуер,а какво излиза от китайския хардуер е друга тема и после става салата. От друга страна ако всички имахме достъп до квалифицирани услуги..нямаше да пишем тук изобщо..
  24. 1 точка
    Привет отново! Понеже разни хора ми писаха ЛС, прилагам и готова виртуална машина с инсталирана в нея програмата. Трябва ви само кабел: 0. Процесорът на лаптопа ви трябва да поддържа виртуализация; http://www.intel.com/content/www/us/en/support/processors/000005486.html - за Intel процесори. http://download.amd.com/techdownloads/AMD-V_Hyper-V_Compatibility_Check_Utility.zip - програмка за AMD 1. Купувате си кабелче (има и у нас, ама за умопомрачителната цена от 80 лева): http://www.aliexpress.com/item/Newly-arrived-Wholesale-for-Honda-HDS-Cable-OBD2-Diagnostic-Cable/32278890607.html?spm=2114.01010208.3.19.c5caDy&ws_ab_test=searchweb201556_8,searchweb201602_3_10037_10017_10021_507_10022_10032_10009_10020_10008_10018_10019_101,searchweb201603_6&btsid=1bd3ec2d-7b8c-42b3-90d9-4da585ea20c9 2. Теглите и инсталирате: https://my.vmware.com/web/vmware/free#desktop_end_user_computing/vmware_player/6_0|PLAYER-607|product_downloads 3. Теглите и поставяте всички файлове на едно място (разархивирани, трябват около 5ГБ такова): https://drive.google.com/open?id=0B0Z7_8NKoZkuX1ZCeWpaOXFaNjA 4. От VMware player-а, File->Open, намирате файловете от точка 3 и добавяте XP-то. 5. Стартирате си машината. Свързвате кабела към някой USB порт на лаптопа и от Removable devices (във vmware player) избирате новодобавеното устройство (примерно MVCI) да иде към виртуалната машина. 6. Като изгрее Windows XP-то има едно shortcut-че на десктопа, наречено StartHDS. 7. Купувате на Боби бира Послепис: 1. Можете да си купите и друг кабел от т.1 като xHorse или GNA600, може пък и HDS scanner-а. 2. Това би трябвало да работи на всички Хонди, не само на CR-V. Вече го тествах и на един Акорд.
  25. 0 точки
    Задължително през нотариус! Направи си и ксерокопия на продупчените талони. После, със заверения, договор (копие) и снимките на талоните, отиваш веднага в КАТ, за да отпишат автомобила от твое име. След това, с още едни копия, отиваш в общината, за да отпишеш окончателно колата от твое име и там. Само така можеш да спиш спокойно после.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...