Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11.05.2021 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    @Zlatozator Да пич грешката е моя 2005-та е с първа регистрация 2006-та. Все пак съм голф плебей Не разбирам особено, гледах 6-7 коли от всички карах само 3 другите си имаха кусури раждички, китче, негодно преправяни бой или липса на екстри. От всички, тази най-много ми хареса и времето ме притискаше, че карам на сестрата на жена ми Мини Куфара и ми се реве. С колата всичко на късмет и както беше казал един колега от форума "Няма да намериш идеална" Надявам се да имам късмет. Разликата от Голфа до Акорда е космос, щях да се разрева, като покарах половин час Те първа ще се съветвам тука из форума, че имам много да уча
  3. 1 точка
    Еми, да са ти честити и давай впечатления, като ги "понатиснеш". Гума се тества в гранични режими, иначе всичките се търкалят.
  4. 1 точка
    Да, това се води зимен режим (и сервизен) - яко е.
  5. 1 точка
    Както споменах днес ходих до Бултрако закупих 2-те пера за 46.13лв. в сайта им пишеше, че имат по 2бр. налични щях да взема и тях, но момчето там каза, че са последните. Смяната е елементарна. Прикрепям ти снимки на перата и номерата им ако са ти от полза и видео на един "чалъм" за чистачките който поне аз незнаех за да може да се вдигнат.
  6. 1 точка
    Ханкук имат огромен прогрес последните години. Направо си карал друга марка тогава.
  7. 1 точка
    Франк Запа: „Илюзията за свобода ще продължи, докато е изгодно тази илюзия да бъде поддържана. В момента, в който илюзията стане твърде скъпа за поддържане, те просто ще свалят декора, ще дръпнат завесите, ще преместят масите и столовете встрани, и тогава ще видите тухлената стена в задната част на театъра.“
  8. 1 точка
    Колкото повече я караш във витека толкова повече гори масло! За 10-12 хиляди до 2литра е нормално,но не повече и пак казвам караш ли я в обороти близо до червеното лапа и масло и бензин яко.
  9. 1 точка
    Колега, Ханкук са от две години вече премиум производител на гуми. Конкретно за к125 мога да кажа, че е много добра гума, на разумна цена. Когато сменях сега моите в гаража, забелязах, че над 50% от закупените нови летни гуми са такива. Между другото Примекса, са им основен вносител, така, че още по добре за Вас. Може да ги попитате за Dot, и производство. По мои наблюдения до 16 цола се правят в Унгария, по големите размери в Корея. В Европа конкретната гума е по популярна и се купува повече от Dunlop. Continental и Goodyear. Ако ще се слага на HR-V-то мисля, че е добър избор. Ако отидете в Примекса в никакъв случай не си купувайте гуми Лауфен, колкото и да Ви убеждават.
  10. 1 точка
    Радващо е, че шумът не се е появявал след последните ми писаници и изминати вече около 1500 км. 😊 Не съм правил нищо, освен че разработих новите накладки и намалих ползването на ръчната спирачка до минимум.
  11. 1 точка
    Моята е 2008 и ми я писаха Евро 5 в КАТ след като видяха сертификат от Бултрако.
  12. 1 точка
    Здрасти. Първо - честито и безаварийно! Ще препоръчам да провериш при @fenabgза течности. Последно взех за хидравликата от него на нормална цена, така че ако искаш се консултирай с него за обслужване. Поздрави!
  13. 1 точка
    Не знам как е за вас, но по принцип отстъпката им е върху изкуствено завишената (по-високата) цена в сайта и след това фалшиво намаление цената става като при другите търговци, плюс минус десетина лева.
  14. 1 точка
    Колега, според мен имаш прекъснати кабели. Не че не е невъзможно да се прецака акуатора на вратата, но в комбинация с проблемния прозорец? Има гумен маншон през, който влизат кабелите към вратата. Погледни го да не е протрит. Провери с уреда като цъкаш копчето на стъклото от главния панел какви сигнали идват отзад. Пробвай също и буксата на акуатора дали получава сигнал при заключване. Така ще изчистиш варианта да са кабели.
  15. 1 точка
    Здравейте, Рейката е електрическа, моя грешка да твърдя обратното Рециклирането и монтажа ми излезе около 700 лв. Мото бокс, ако някой пита.
  16. 1 точка
    Една продукция на J35A8, с любезното съдействие на SH-AWD (долу вдясно). Спешъл тенкс на синковеца (за монтажа на калпавите видеа) и разбира се на Хонда, за великолепния хандлинг на тея 10 кв. метра движимо (и то как) имущество. Снимано е при "щурма" на Петрохан (а там е стръмно) преди седмици, когато между дърветата имаше видимост няколко завоя напред, а трасето е любимият ми местен "норд шлейф".
  17. 1 точка
    Горна помпа (master cylinder) най-вероятно. Има плочка на която е избило едно от колчетата сигурно. Точно там е зад педала. Сменяш цялата преди години сложих trw към 130лв.
  18. 1 точка
    Към колегите по-горе - директно от кораба майка КЛИК
  19. 1 точка
    Според братушките на студен двигател : Гидрокомпенсаторов здесь нет, регулировка клапанов на R18A проводится каждые 40 тыс. км, если в этом есть необходимость. Зазоры клапанов (холодный): впуск 0.18−0.22 мм, выпуск 0.23−0.27 мм. Ако е грешна информация да ме поправи някой
  20. 1 точка
    +359 88 9834767 -Мариян. Това е майстора на Хонди в града
  21. 1 точка
    Брат няма кво да лъжа :) Всички VAG с по-малки двигатели си пият масло. Говорих със сума ти и хора и ме отказаха да се занимавам изобщо. Затова голфа за жената да кара детето на детска и да си пазарува, а за мен хондичка :) И аз се надявам да намеря нещо читаво. Другия месец ще тръгна по обиколки да гледам коли. Благодаря за пожеланията :)
  22. 0 точки
    Мъж влиза в пощата и пита на първото гише - "Къде е тоалетната"? Служителката обаче чула "Къде е колетната" и му отговаря: - Ако е до 1 кг - тук, ако е повече - в съседната зала. - Ама вие мерите ли ги ! ? - Задължително, с електронна везна!
  23. 0 точки
    Понякога стават такива неща,аз закарах една котка от Бургас до Сливен и обратно.Беше се навряла някъде до интеркулера и няма вадене.По магистралата мрявчене,пристигам в Сливен,първата автомивка и яко пръскане отдолу под всички кори,мълчи и не мърда.От там в сервиз на подемник,пак мълчи,пичовете викат няма нищо,ровиха,гледаха няма.Тръгвам на обратно-тишина,викам си излязла е,и на първия светофар в Бургас да видиш врещене.Хората пресичат,гледат странно,а онова врещи и се къса.В крайна сметка,колата една вечер пред гаража и гадината се изпари.Така,че понякога стават такива неща,трудно обясними.Весели празници.
  24. 0 точки
    И при мен не стана с фланци и са хванати с винтове директно за ламарината. Пластмасата, за която се хващат фабричните колони е изрязана малко, за да влезнат новите. Да, напълно грубо и непрофесионално изпълнение.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...