Jump to content

wawa

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About wawa

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Не защитавам изцяло ''купувача'', но все пак не е бил напълно некоректен, т.е. можело и по-зле да стане: - договорили сте се за сделка, той се е съгласил да купи джантите - отмятането му впоследствие го прави некоректен. - но все пак се е обадил часове преди срещата и ти е спестил загуба на време - така че поне адмирации за това. Има случаи, където купувачът иска да види стоката преди да се съгласи да я купи - разбирай какви разправии, време означава това. Така е при тези продажби. Да няма да тръгнеш да го съдиш за вреди? Ако се занимаваш с това ежедневно, има смисъл, така и така ежедневно водиш дела, какво е едно повече? Ако не е така, разходите ти за делото и за изгубеното време прави това нещо непрактично. От все повече хора чувам напоследък, че въобще не им се занимава да си губят времето с продажби по форумите или OLX и оставят стоката си на друг човек (обикновено автокъща, дилър, сервиз, т.н.), който да се занимава с продажбата срещу комисионна - това е за гуми, джанти, коли, части, т.н.
  2. Моят разход е 11,25л. газ на 100км, измерван с приложение на телефона от 5 години, общо изминати 30 000км. Карано е предимно извънградско (110-120км/ч предимно) и в София. За периода имам заредени и 250л. бензин.
  3. Да, аз съм с 2-дин Pioneer от 8 години вече. Още като купих колата, на момента махнах оригиналното радио и тази пластмаса с часовника и сложих Pioneer. Мисля, че се хващаше с болтчета за рамката в таблото. Работи супер, макар че е вече над 12-годишно. Куча марка се оказа този Pioneer.
  4. Оригиналните отзад бяха 10см говорители. Смених ги с 13см - HERTZ ECX 130. Спомням си, че малко поизкривих ламарините на отвора, за да влезнат новите говорители. Но след това монтирах фабричната решетка отгоре без проблем и се запази оригиналният вид. По-важно е какви говорители ще сложите отпред и, разбира се, да ги захраните с усилвател. Препоръчително е да са с отделни пищялки, които да монтирате високо на вратите или в А-колонките, защото оригиналните места на говорителите отпред са много ниско долу в краката.
  5. FYI: В сервиза ме отказаха от ремъците Gates, според тях качеството на Gates е паднало много последните години. Препоръчаха ремъци Contitech, като тези които препоръчахте по-горе, така че такива ще взимам. Сервизът е Motobox в София, кв. Овча Купел, видях добри отзиви за него във форума.
  6. Третият ремък за алтернатора отива назад и трудно се вижда. Размерът му е 4PK803.
  7. Като погледна отгоре, виждам само два ремъка: - на единият пише 4PK845 - на другият пише 12-05-23 (не откривам нищо по този номер)
  8. Благодаря за отговора, разбирам че пистовите ремъци са три: 31110-P2A-004 BELT, ALTERNATOR (MITSUBOSHI) 4PK803 56992-P2A-004 BELT, POWER STEERING PUMP (MITSUBOSHI) 4PK845 38920-P3F-004 BELT, COMPRESSOR (MITSUBOSHI) 4PK845 Ще поръчам и гарнитури КОМПЛЕКТ ГАРНИТУРИ VICTOR REINZ 15-52543-01
  9. Кой е третият пистов ремък, който ми липсва? Още един 4PK845 ли трябва да взема? Нужно ли е ролки също да се сменят? И комплект гарнитури капак клапани? Какво препоръчват от Хонда да се сменя? Това са ролките, които намерих: Е38942-P2K-T01 от страницата с ремъка за климатика 56483-P2A-003 от страницата с ремъка за серво помпата Само тази за климатика ли се сменя? Това ли е комплекта гарнитури капак клапани? 12030-P2A-000 от страницата с капак цилиндрова глава Може ли линк към семерингите?
  10. Здравейте, искам да обслужа Хонда HR-V, 2001г, 4х4, D16W5: смяна на ангренажен ремък, пистови ремъци, водна помпа. Това е което поръчах днес (след четене по нета и съвети/наличности от магазина): - Ангренажен комплект INA 530 0314 10 : ремък, обтегач, пружина; - Пистов ремък 4PK845 / GATES - Пистов ремък 4PK803 / GATES - Водна помпа AISIN WPH-006V , която била за първоначално вграждане (нямаше HEPU P783, която търсих) Може ли да потвърдите, че всичко е наред? Два ли са пистовите ремъци - един от 845мм и един от 803мм?
  11. Слагам на Еко по съвет на приятел, изминал няколко-стотин хиляди километра на газ в България. Според него газта от Еко най-малко замърсява филтъра за газта (спрямо газта от Лукойл, който задръствал този филтър значително повече).
  12. V-tec моторът дърпа по-добре след 3000 оборота. Под 3000 оборота и двата двигателя са доста мудни, да не казвам по-силна дума.
  13. Препоръчително е 4х4. Никога не знаеш какво може да изскочи и да се преодолява.
  14. Здравейте, колата (Хонда HR-V - D16W5) влезе в сервиз първоначално поради друг проблем - неработещ алтернатор, като обаче впоследствие се оказва, че шайбата за коляновия вал е за смяна. По думите на монтьорите "всеки момент може да се откачи от вала".Номерът на частта е: 13810-P2K-J01Можете да видите шайбата на рисунката под номер 13 на следния адрес:http://japancars.ru/...&nplblk=E__1600Заслужава ли си да търся такава шайба по моргите или да я купувам нова отнякъде? Монтьорите ми казват, че няма заместители на тази шайба и вариантът е само оригиналната част от Хонда. В България й искат суми от порядъка на 1050 лв. при период за доставка 5 дни.В щатските и руските сайтове за авточасти е няколко пъти по-евтина. Някой поръчвал ли е от такива сайтове и какво е времето за доставка до България?
  15. Здравейте, трябва ми информация за размерите на втората ламбда сонда на HR-V 124 к.с.Искам да си купя втулка, която да завия на мястото на втората ламбда сонда, а самата сонда да се сложи във втулката.Втулката ми трябва да е извита под ъгъл, за да може да се събере и да не опира в кардана. В този сайт продават извити под прав ъгъл втулки:ВтулкиСамо че не знам коя от предлаганите ще стане за HR-V и затова ми трябват размерите на ламбда сондата.
×
×
  • Create New...