Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/20 in all areas

  1. 5 points
    Обикновено такива се возят на банди. Имал е късмет че онзи е бил сам. Много вероятно да е бил дрогиран. Тренирам Таекуондо, но не бих се бил, освен ако не бъда нападнат. А и не съм от агресивните типове, по-скоро ще преглътна това и онова отколкото да разигравам гангстерски изстъпления (простотията в тази държава взе наистина да става много, не искам още да допринасям) Лошото е че едно е мач с културен противник (който може дори да ти е приятел извън ринга) и просто гони точки, съвсем друго е когато те нападнат престъпници. Има много случаи на добри състезатели на ринга, но бити на улицата, и то не само от традиционните бойни изкуства, но и от прехвалените ММА.... Та, превенция, това е най-добрата битка. По-добре наранена гордост, но вкъщи при децата и жената (мама и тате), отколкото да те убият за една забележка.... Колкото до колата.... Не мисля че конкретен модел би "респектирал" някой дрогиран или с ниска култура. Пробвали са (и ги оставих) да ме изпушат и с камионетка, макар че колата има мощността да им даде хубавичък урок. + това да отговориш на подобни провокации си е чист риск който не си заслужава за нищо.
  2. 2 points
    Днес стигнахме до заветната цел...колата да НЕ тресе след много мъки и куп неизвестни.При мен проблема беше породен от луфт м/у дясното вътрешно каре(чашата) и междинния вал който влиза в самия диференциал.След няколко неуспешни опита със нови карета(китайски) febest,sumo и т.н. ефекта беше нулев.Оригиналното дясно каре беше с язва и колата тресеше и при скорост от около 40км/ч и при по-висока към 100км/ч.След смяната с китайско остана вибрацията при 40,но карето не издържа като материал както се вижда на снимките по-горе...След много умуване и консултация със местен диагностик на ходова част на когото съм много благодарен,беше 99% сигурно че проблема е в луфта на шлиците.Препоръчаха ми фирма в София която се занимава изцяло само със такава дейсност и така се стигна до поредното разглобяване на колата.Хората от въпросната фирма изрично ми казаха да пратя ОЕ карето понеже афтърмаркет каретата не подлежат на ремонт и лагерите на трипода са иглени и се движат само аксиално и от там се създава съпротивление.Днес ми изпратиха дясната полуоска рециклирана,съответно я монтирах на секундата за 10мин и ВОАЛА.Надявам се този пост да е полезен на хората които още се борят с този глупав недъг.Ако някой иска координати или има някакви други въпроси насреща съм Лека вечер на всички.
  3. 2 points
    OK, да не давам излишно акъл, но аз бих ползвал доверен посредник за внос от чужбина в такъв случай. Мисля, че вече сме писали по въпроса. И още нещо: ползвал съм посредник и за преглед в БГ, когато не мога да отида да видя колата. Така не се налага да се чака до уикенда. Покупка от случайна автокъща нов внос и на ниска цена си е игра срещу казиното, според мен.
  4. 2 points
    Никакви блокове ! Дренираш, особождавайки съединението долу при радиатора. Пълниш през капачка, въртиш километър-два с отворено парно на макс, допълваш, пак въртиш и после следиш през разширителния съд. Така направих преди 2 години - всичко е ОК - никакви шумове, бълбукания и т.н. Старият антифриз беше бистър и мазен, но все пак не знаех дали някой го е сменял. Новият си е оригинален, купен от АТО
  5. 2 points
    Каква капачка си купил,как така старата замина с радиатора оригинално ли беше.,не работеше или някой така ти каза.На колко бара отваря капачаката,снимай я. Все една да изхвърлиш старите гуми и да кажеш заминаха с джантите. Да изпуска антифриз в разширителния съд,но не и навън.
  6. 1 point
    Първото годишно обслужване мина - 8020 км. Масло и филтър в Бултрако - безплатно (по пазарлък при закупуването) Остават още 4. Всичко е точно. Не знам дали споменах вече някъде, но навигацията (Гармин) е пълен шит, ни на английски, ни на български. Не води добре... абе... по-зле е от на Леджънда (КБ1) от 2006-а
  7. 1 point
    Взех пратката всичко е точно . Благодаря
  8. 1 point
    По бургаската 100% е пипано по задните колела. Колата в момента е по-висока (поне на снимки) отколкото излиза от завода. Отделно, 200к е пробег при които се проверява / сменя веригата на мотора. И още нещо, 20-25к е препоръчителния пробег за проверка на клапани след монтаж на ГИ. Горното инфо е информативно. Последно:Ако решиш да я гледаш (валидно за всички тройки, а може би и не само тройки), развърти волана на място няколко пъти и се ослушай за шумове от кормилна та рейка. Оригинална не се пипа, а за читаво рециклиране в БГ не се е чувало досега. А им е слабо място на тия коли.
  9. 1 point
    Мога да помогна с практически съвет. Имам джаз и сменях антифриза. Процедурата е следната: 1. Отваряш капачката на радиатора и на разширителния съд. 2. Отдолу на радиатора има кранче за източване на антифриза. 3. Трябва да изтече около 3 литра. Остава малко в блока, но не е болка. 4. Завърташ си кранчето като изтече всичко. Наливаш си антифриза в радиатора и палиш на отворена капачка. Като тръгне да надига течността, затваряш и двете капачки -на радиатор и разширителен съд. 5. Колата работи на място, докато се включат перките за охлаждане 2 пъти. Ако искаш може и да покараш- ще стане по бързо. 6. Оставаш да изстине и след това проверяваш, ако е необходимо доливаш. Надявам се че е разбираемо от не толкова технически грамотни хора.
  10. 1 point
    Всяка Хонда има на блока болт с шайба за източване на антифриза. Моя за моята генерация го знам къде е ,но тази болт е завъртян преди 20 години и никога не е отвъртан. След като купих колата го показах на майстора,и той ме предупреди че може да се скъса болта. Да пробвахме не тръгна, с удължение една тръба да болта тръгна но да се къса,и толкова за смяната на антифриза от там. Да ето го и вашия болт Има пробка на моя радиатор най долу и от там го източвам ,да изтича наличното количество от там,остава в блока и в радиатора парно. Ето я за вашата кола процедурата https://omanual.ru/Honda/Jazz-Fit/1/ru/html/000000000001882.html После наливам и следвам тази процедура за обезвъздушаване.
  11. 1 point
    Водният пистолет е много отрезвително пособие.....особено когато си го напълнил с бензин, доста бързо ще потуши пламналите искри насреща.
  12. 1 point
    Системата за реглаж можеш да тестваш като спреш срещу стена на достатъчно разстояние, за да има видимо отклонение при малка промяна на височината на задницата, но и достатъчно близо, за да виждаш лъча светлина. Колата трябва да е на контакт или запалена. Включваш фаровете и двама човека си отпускат тежестта върху багажника. Лъчът на стената ще се вдигне и до 1–2 секунди трябва да слезе, ако всичко е изправно.
  13. 1 point
    За третата генерация - шуменската е на подозрително ниска цена, бургаската може да се погледне, ако те устройва нивото на оборудване. Хубаво е, че има газова, това са поне 1400 лв., ако ще се кара редовно. Освен това ще знаеш какво е правено и какво предстои. Каква сума годишно за поддръжка би била приемлива? Каското и гражданската на третата генерация ще са около 1000+/- лв. Смяна на масло и филтри - до 150 лв. Гумите не вярвам да са нови. За смяна - да кажем по 900 лв. комплекта. Над 200 х. км. колата почва да се изморява и ще си иска своето като поддръжка и ремонти.
  14. 1 point
    Back Up Power-а позволява разговорът да продължи, след изключване от контакт. Едва ли повечето хора подозират за това, или би създало някакъв дискомфорт ако не работи по този начин. Поне на мен не. Понеже не ми се режеха кабели (и при мен са много къси - Accord8) и слагаха релета, отворих модула, срязах крачето на Pin 1 (Backup Power) между буксата и платката, капка тинол между Pin 1 и Pin 11 (съседни са на платката) и готово. Захранване само през ACC power. Работи си и не ми е прегарял предпазител.
  15. 1 point
    Браво на колегата хахо! Много добре е показал как се решава проблема! Аз вчера оправих по тази схема модула на Джаз 2009г. Единствено имаше разлики в цветовете на кабелите, но не можах да снимам, защото кабелния сноп на джаза е доста по-къс /модула е на няма 10 см от предпазителите/, а и по-трудно се работи. Препоръчвам на всеки, който ползва схемата, да проверява с мултицет къде излизат двете напрежения 12В преди да реже кабелите! Блутут модула е еднакъв на вид, макар и с различни парт номера на доста модели на Хонда: ЦРВ 3, Джаз 2, Акорд 8, Сивик 8 Темата ще е полезна на много колеги и не е зле администраторите да я сложат на по-видно място!
  16. 1 point
    И аз искам да оставя положителен отзив за Явор! Много точно и професионално се отнася към проблемите. Днес реши бързо една патова ситуация, с която кой знае колко щяха да ме мотаят другаде. Препоръчвам!
  17. 1 point
    А аз вчера (15.XI.) реших да сменя летни със зимни гуми и да видя и спирачките как са (регулярното сваляне и смазване...), не очаквах да ми отнеме повече от час (зимни и летни гуми са си на джанти и си ги сменям сам), но уви.... ... първо, оказа се, че на преден ляв спирачен апарат, долния супорт беше заял, нямаше махане, играх си два часа (заинатих се, че ще го оправя, а не да сменя целия апарат), но го оправих! Последна ми остана задня дясна гума и - изненада, от последния път след спукване на гумата и ходене на гумаджия, така бяха затегнати гайките, че всички ги отвих с доста зор, но последната превъртя 😵 .... и така като почнах да си сменям гумите вчера по обяд, към 18:00 успях да сменя само три гуми 😄, днеска ще обикалам по гумаджии да видим кой ще ми махна гайката и да ходя да си я сменя (е плюс прегледа на спирачките де, че на ТОЯ модел, ако не ги преглеждаш поне три пъти годишно, става зле...) ... та после ходи разправя как НЯМА КАКВО ДА СЕ ОБЪРКА 😁
  18. 1 point
    Ъпдейт. Две години след операцията и поредната рентгенова снимка. Тъй като нещо не ми хареса и се наложи по активна кореспонденция с доктора в Германия. Цитирах му неговите предходни имейли, той от своя страна се извинява за конфузната ситуация и т.н. Резултата и истината според доктора и спорд нас: преди опрацията изкривяването е 60-65 градуса ъгъл на Коб. Веднага след операцията - 33-35гр.; шест месеца по-късно - 40-41гр. и сега е 41-42градуса. Доктора казва, че шест месеца след операцията градусите са се увеличили, но след това са се стабилизирали и това е добре. Дано да е прав, че вече не знам до колко да му вярвам. След още една година пак трябва да направим рентгенова снимка. Имам чувството, че още не е приключило всичко. Това е за сега.
  19. 1 point
    Да, виждам как промотираш всесезонни гуми по други теми, мерси...
  20. 1 point
    100% НЕ стъпвайте там !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  21. 1 point
    Здравейте, колеги да ви се оплача и да ви предупредя да не взимате нищо от тази морга " Даро с.Нови Хан" особено през интернет. Писах им във ОЛХ, че ми трябват лайсните на вратите под прозорците , че на моите е напукано уплътнението иначе са супер лъскави и т.н. Пишат ми има, казват цената (явно кореспондирам с ШЕФА на моргата) и аз му казвам искам 4-те направо ако са в добро състояние ми ги изпратете по еконт, ако не са читави изобщо не ми ги изпращайте аз си имам такива. А не ок е всичко изпращат ми ги аз отивам в еконт и като ги отварям не вярвам на очите си, тази кола вероятно е горяла уплътненията изгорели и се разтекли по лайсните чак надолу, уплътненията се разпадат в ръцете ти и едната 15 см навътре пречупена направо. Служителите на еконт и те гледат и се хванаха за главата какво ми изпращат с цена 172 лв след 15 мин. звънене на всички телефони, които имат еконт се свързваме със собственика на моргата и аз го питам знаете ли какви отпадъци ми изпращате и т.н. и той започва да се прави на луд работниците ги пратили и тем подобни. Звънят му служителите на еконт за да питат кой ще плаща на обратно и той има казва вие сте длъжни да му вземете парите и им затваря телефона, и те няма какво, казват ми ако не платите трябва ние да платим идването и връщането, аз естествено платих те нямат вина.Та пазете се от този мошеник и селски тарикат тел. му е 0888 641 595 а на един от служителите му е 0897 349 954 същите са като него.
  22. 1 point
    Колеги няма база между двете генерация но на предната Хонда акорд 5ген. съм сменял винаги само шарнири. За седем години съм сменил общо четири горни шарнира от двете страни, като всеки от тях не е струвал повече от 30лв. Вярно пари за работа не съм давал, защото аз си я правя но мисля че пак е по добре само шарнира.
  23. 0 points
    Трябва да сме културни и с "органите", когато ни спират за проверки. Сега, предсезонно, те са масирани. Бъдете търпеливи когато ви мерят гумите, а ако искат и нещо друго, не се изнервяйте: http://www.bgnow.eu/news.php?y19&cat=2&newsid=151948 Най ми хареса това: "одеяло, лопатка, зарядно за акумулатор". За последното може да се усетят че е нелепо и да добавят преносим агрегат.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00
×
×
  • Create New...