Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.07.2020 in all areas

  1. 4 точки
    Здравейте отново колеги от почти два месеца съм горд собственик на желания акорд успях да си намеря читав екземпляр 2.4 автомат 2006 г нов внос от Испания на малко километри колата е перфектна не съжалявам за избора си навъртях и набързо едни 5-хиляди километра и раздаване на много газ че ми беше дерт за харча на масло не го бутна което много ме радва автомата е супер при покупката беше с чисто масло в кутията не черно и не меришешто на изгоряло поради което реших че мога да изчакам малко и ще го сменя този месец По въпросите които имах ето вече и моите впечатления: 1. За мен колата е със перфекта возия няма забележки 2. За шумоизолацията за мен всичко е нормално не ми е шумна 3. Веригата е добре вече когато се обади 4.За маслото вече казах нямам пипане налях и Repsol 5w30 elit long life ще го сменя на 7 или 8 хиляди като се чудя дали да е отново същото или друго иначе темите за избор на масло съм ги изчел Проблеми който имаше по колата предна броня виснала оправил съм я . Заден десен прозорец слиза само надолу нагоре да се връща не иска моторчето работи копчето на врата работи проблема за мен остава в модула за управление прозорците или прекъснат кабел можеби . Задна лява врата машинка за централното не е болка за умиране . Утечка на ток имаше заради тази машинка за централното като и откачих буксите и утечката изчезна блутот модула някой го беше разкачил преди мен И имам два въпроса ако някои може да ми даде съвет : 1. Утечка при заключена кола няма проверил съм го 3 дена е стояла без да я пипам акомулатора не мърда но при слушане на музика нормално усилена около час и половина два колата не запали акомулатора беше свършил а акомулатора е здрав на 100 % алтернатора също зарежда коректно така че не мога да взема решение какво се случва. 2. За реглажа на клапаните не се чуват в момента но мисля при смяната на маслото да им на направя и после интервала за реглаж на 40 хиляди ли да бъде както пише в ръководството или на по малко колата няма газова уредба и най-вероятно никога няма да има За разхода мога да споделя на ден пътувам по 70 км 60 извънградско и 10 градско нормално каране ми дава 8.2 със обикновен 95 бензин иначе на дълъг път със климатик пълна кола магистрално каране 130 на круиз и на горе при изпреварвания минаване на ришки проход ми даде 7.7 повече от доволен съм Надявам се предишните отговори и тези които ще последват да бъдат в полза и на други колеги
  2. 3 точки
    Ок, да довърша тука започнатото. Сложих новия ибейски катализатор, изчистих грешката от компютъра, покарах 250км градско и 300км магистрала с него. Чек няма. Днес отидох на тест след напълно загрят двигател и малко каране на 3та на околовръстното (по-високи обороти). На опашка обаче имаше 3 коли и имаше чакане. Пуснах двигателя 5 мин преди да вляза и резултатите... Ламбдата беше паднала от 1.17 на 1.10, а CO се беше качило от 0.3 на 0.8! Първо обвиних катализатора, после реших, че може да е проблем с някоя от сондите (предполагах предната). Със Слави от Мотобокс няма свързване, та вечерта отидох при Боби ремапъра (някои тук го знаят) и той ми обясни, че колите ни са много „капризни“ на смеси и ако е имало каквото и да било отклонение от правилното, щеше да има чек. Погледнахме живите данни, обясни, че всичко изглежда добре. Каза също, че е пробвал да слага катализатор Евро 3 на такъв Акорд и на втория завой светва чека. Така че ме увери, че щом чека не свети, емисиите са в норма. Вероятно е апаратурата на ГТП пункта да не е изправна (въпреки, че е пункт на СБА). Ако е така, за жалост няма как да направя измерване на друго място „преди“ смяната. Мисля така да си карам, няма да меря повече тъй като нямам с какво да сравнявам. Даже мисля след месец като ми изтича прегледа да отида на същия пункт, да видим дали ще ме пуснат с тая отровна кола. И дали всъщност и как правят тест за газове. Защото колите пред мен, които минаваха ГТП, само чух, че ги изфорсираха два пъти без никакво задържане на обороти. А на моя тест аз си помолих за плъгнато OBD, иначе без него щяха да ме „тестват“. А колата върви добре, нормално. Магистралния разход на газ дори падна спрямо предния кат. ПС: Ако това говори нещо за пункта – на първия тест в листа с резултатите моделът на колата беше „Акорт“, а на втория – „Акорд Тугер“. 🤷‍♂️
  3. 3 точки
    След 6 години каране на Accord 7 2.2 cdti sport седан 2005год. и над 100 000 изминати километри, реших и аз да се включа във форума с моите впечатления, които могат да помогнат в избора ви, ако сте се спрели на този модел. Плюсовете на модела са страшно много и няма как да изброя всички, но ще се спра на най-важните: * Очаровен съм от изключителната здравина на модела. За 6 години освен консумативите, ми се е налагало да сменям стъклоповдигача с моторчето на шофьорското стъкло(не съм критерий, защото съм пушач и постоянно ползвам шофьорското стъкло), моторчетата на вратите за централното заключване(слабо място при този модел), диодна платка на алтернатора, демпферна шайба на коляновия вал, фарове . Това са всички големи ремонти, които съм правил. Не смятам, че това са някакви осезаеми проблеми, в сравнение с новите коли, все неща които с читави майстори се оправят и не са някакви кой знае какви цифри. Още повече, при фейслифта част от тези проблеми са оправени. В заключение за здравината мога да кажа, че Акордът е изключително добре направена японска кола, която при правилна поддръжка ще ви върши работа много дълго време. * Много добро поведение на пътя. Карал съм доста коли и смело мога да кажа че Хондата е изключително стабилна на пътя. При скорост от 140 км,/час по магистрала е като залепена за пътя и дава усещането за спокойствие, комфорт и сигурност при шофиране. * Ниски Разходи: За тези 100 000 км твърдо заявявам, че смесеният разход на колата е 7 на 100 (слагам добавка Бардал независимо от сезона). Консумативите са дори евтини на фона на новите автомобили. Грубо разходите при мен са следните: -Гражданска отговорност плюс каско на Армеец са малко под 500 лв -масло и филтри 200 лв -данък:150 лв -гуми:цената варира от цолажа и предпочитанията ви за марка. Лично аз карам лятото със 17ки, а зимата с оригиналните 16ки. Не се хвърлям на прехвалените скъпи брандове и си вземам китайски гуми. Цената на 4 нови гуми е грубо 400 лв. Зимните ми са марка Snowide. Карам вече трета зима с тях и съм изключително доволен, а летните са марка Mazzini, също съм изключително доволен. -по отношение на ремонтите грубо цените са следните: Машинките за централното заключване ми струваха 200 лв с монтажа Стъклоповдигачът с моторчето за стъклото чисто нов китайски струваше 200 лв с монтажа Фаровете ми струваха чисто нови 400 лв. Тук искам да кажа, че фаровете са слабо място на този модел преди фейслифта и не търпят ремонт. С времето спират да светят добре, лупите се развалят и е безсмислено да се ремонтират, защото не след дълго пак се развалят. Моето лично мнение е да ги смените с нови. Демпферната шайба на коляновия вал ми излезе 150 лв с монтажа. Подчертавам, че частта беше взета от английска Хонда, която беше ударена и за части, но двигателят и беше на 100 000 км. След смяната, вече съм минал 50 000 км. Алтернаторът ми излезе 150 лв. Окачването е изключително добро. През тези години съм сменял все нормални неща(тампони билети, шарнири) като общо за окачване съм дал не повече от 500лв. Купето е направено с изключително добри материали. За кола на 15 години салонът е изключително запазен, няма никакво скърцане или тропане на пластмаси и т.н. Единствено като проблем забелязвам не доброто обезшумяване при висока скорост. Ако някой колега ме контрира, че е от китайските гуми казвам от сега, че не е така. Просто този модел не е добре обезшумен. В заключение мога да кажа, че Акордът е изключително здрава и икономична кола, която ми върши страшно много работа, носи ми удоволствие всеки ден и бих я карал още 5 години само да има здраве. По отношение на минусите: *Лично мен ме дразни липсата на борд компютър, който да показва среден разход на гориво преди фейса. За сравнение приятелката ми кара Форд фокус от 98 година и има тази екстра(малко е смешно). *малкото място за пасажерите отзад. Тъй като съм 1.90 и държа предната седалка максимално назад, зад мен не може да седне голям човек и да му е удобно. Като изключва това, отпред е изключително комфортно, а и багажникът е доста голям. За сравнение багажникът на комбито на 8ма генерация е горе-долу голям колкото седана на 7ма. *слабите спирачки. Поръчал съм си нови спортни дискове и накладки и ще споделя впечатления след като ги сложа. *парното. Много много бавно затопля, поне за моите представи. Карал съм Пежо 405, вярно че няма място за сравнение между двете марки, но който е карал такова Пежо знае за какво говоря по отношение на топлината, особено през зимата. *липса на автоматично прибиране на страничните огледалa *липса на Aux(има варианти на побългаряване, писано е много във форума, но за мен звукът не е със същото качество). За мен лично това са нещата, които не ми харесват. Всички други екстри са ми напълно достатъчни и ми вършат прекрасна работа. Пропуснах да спомена, за Круиз контрола(изключително полезна екстра, особено за хората които карат много по магистрали). Ами това е от мен. Надявам се да съм помогнал на хората, които четат това и са си харесали този модел. Поздрави от един горд собственик. 😊😊
  4. 2 точки
    Аз пак се съмнявам в бушоните(един бушон) в отсека на двигателя, провери ги един по един, вади мери и слагай. Съмнявам се да си е глътнала граматиката колата? При мен беше същия проблем, само, че на старото HRV, Гледах ги бушоните с фенерче, без да ги вадя, всичко наред, после като почнах да ги вадя и меря, единия беше цъфнал, купих сложих и запалих.🤓
  5. 1 точка
    CARPERA, всъщност това е марка Fanfaro което гледаш. Та това масло "for Honda" на марката "Fanfaro" са немски, средно качество. Смисъл не е менте ако това си мислиш. Имат и "for KIA, for Toyota" и тн..При руснаците има информация какво е, що е, те са го тествали отдавна Наистина човек ако не чете внимателно се бърка с ОЕМ-ското такова. Не, че бих си го налял в колата обаче не е и незнайно.
  6. 1 точка
    Разгледах и другите им продукти,всичко е леле-мале,най ме изкефи антифриза марка "зима".То в Кауфланд има по-маркови неща.
  7. 1 точка
    Ами тя защото не е „на Хонда“ а „за Хонда“. Копирали са дизайна на металната туба, а производител дори не пише.
  8. 1 точка
    Здравей колега,и аз да изкажа моето мнение по твоя въпрос.До скоро карах само дизел разход извън града 5.5-6.5 ,градско 7.5-8.5 зимата студена още нагоре.Сега съм с акорд 2.0 i-vtec 156 извънградско 6-7, градско 10-11 сега ще газифицирам и като цена ще е по добре от дизела. Мисли колега и успех с покупката.
  9. 1 точка
  10. 1 точка
    Това второто червеното е Ламбо LM002
  11. 1 точка
    Хайде мъчете се.
  12. 1 точка
    OK, продуктите пристигнаха и успях да ги пробвам на предните седалки. Подготвих си следното (уплътних времето да почистя и останалия интериор): Задължително минавам първо с прахосмукачка, с меката четка. Пасажерската седалка почистих със Soft Cleaner и намазах с Protection Cream. Кожата не стои мазна или хлъзгава, което за мен е показател за добър продукт. Реално ефектът от тези два продукта може да се установи с времето, след периодично третиране на кожата. Шофьорската седалка нормално е по-захабена. Нея след почистването третирах с Leather Renew. Кожата омекна, особено по гънките, които преди стояха доста по-твърди и намачкани. Стои матова и естествена, приятна на допир. Третирах с малко количество, но следващият път ще намажа по-обилно тази захабена част отстрани, която се протърква при влизане и излизане от автомобила. Въпреки, че според мен там е изкуствена кожа и няма да има ефект. В пукнатините на някои места има леко потъмняване, което не мога да разбера дали е мръсно или от протъркване. Следващият път ще пробвам по-агресивно почистване. Ето как изглеждат в момента: Бих казал, че съм доволен. Тубичките са по 250 мл. и ще стигнат за доста почиствания. Съдържание няма; твърдят, че са без масла. Времето ще покаже.
  13. 1 точка
    Последните години, умишлено или не, се правят едни промени в правилата които облагодетелстват Мерцедес. Опростяване на предно крило и промени в пода покрай задните гуми вредят най-много на Ред Бул и концепцията на Нюй за наклон и висока задница. Тук и самият Нюй е виновен малко, защото според експертите тази концепция вече е изчерпана като варианти за развитие. В същото време Ферари бяха хванати с горене на масло и използване на повече ток и бяха принудени от ФИА да си ревизират горивната камера и батерията, което върна всички с двигатели на Ферари секунда назад, а ДАС на Мерцедес е напълно легална без коментар. Трейсинг Пойнт също минават с номер "копиране на Мерцедеса от 2019", като твърдят че са го направили "на око" и не са получили технически данни и чертежи от Мерцедес, което предизвика протест от страна на Рено веднага след финала на голямата награда на Стирия. Тази година постепенно ще се забрани развитието на почти всички компоненти по болидите, като това ще остане до края на 2021, с цел намаляне на разходи, а от 2022 ще са изцяло нови болиди. Остава вратичката за развитие на компоненти с цел здравина и безопасност, ще има и токен система. Това естествено е в полза на Мерцедес като предимство им остава 0.5-0.6 секунди пред Ред Бул и секунда пред другите.
  14. 1 точка
    Щом ниШТо им няма на апаратите е добре , ниШТо че те нямат ама нищо общо с разбитите тампони на носачите .
  15. 1 точка
    Сивика ще ти е по-лек за поддръжка. Прави ми впечатление, особено хора които никога не са се качвали или карали този Сивик, че ги стряска, че някой казал или чул как колата возела адски твърдо и некомфортно, сякаш е слязъл току що от Ситроен XM и се е качил на Сивика да прави разлика. Сивика е къде по-удобен от Акорд Комби на градско. Да не говорим, че е един от ТОП семейните хечбек модели. Та към колегата с 6-та ген, просто върви, покарай и направи разлика с Акорда. После прочети кое, колко, как и защо е по-слабо при 2-та модела и си направи сметката. При Сивика проблемите с маркучи за високо налягане, вътрешни карета и като цяло полуоски и рейки, горене на масло изразено в литри и туби са по-слабо изразени. По-лек е за поддръжка и въпреки това "ужасно окачване дето друса" в същото време е доста здраво. Отделно от 1.3 на Сивика до 2.4 при Акорда, както е казал колегата Krasi-mir, разликата си е голяма. От там и цената е различна. За мека возия при Хонда има Легендата, там обаче едно обслужване е на цената на един Джаз от ранните години. P.S Която и да избереш, просто не гледай най-евтината в сайтовете. Въпреки, че и Сивик 8 си остаря, избери тази, която е видимо в добро външно и техническо състояние. Имаш и една още по-стара кола, втора която да поправяш надали ще искаш да имаш.
  16. 1 точка
    https://www.facebook.com/ddimitrowv/videos/3545928365436088/?t=13
  17. 1 точка
    https://forums.hondabg.com/topic/108349-фенабг-ауто-масла-yacco-с-безплатна-доставка-и-5-до-12-отстъпка-части-консумативи-сервиз/
  18. 1 точка
    Това е семеен автомобил, не очаквай чудеса. Върви много приятно, ускорява задоволително, добре се държи при изпреварване и на дълги пътувания. Почти не намирам разлика със и без климатик. Ако търсиш бегачка, това не е този автомобил.
  19. 1 точка
    Тоя тампон няма функция да гази вибрации и е невъзможно да имаш такива дори да го няма. Грешката на сервиза е че най вероятно при демонтажа са го скъсали което се случва когато е стар и не са ти казали .
  20. 1 точка
    Що не вземеш да провериш Батерията . Почти съм сигурен че : първо е стара , второ не става. Свети или мига зеленото? Чека светва ли? Батерията , имам предвид "хакумолатора"
  21. 1 точка
    Здравей! Втората хонда е форумна кола и със сигурнрост няма да сбъркаш. Като човек, който кара 6 ген вече 5та година, мога да ти кажа няколко неща: поддръжката е елементарна и евтина, повечето неща по окачването са около 20-40лв, говоря за шарнири, накрайници, тампони, биалетки и т.н. "Скъпите" неща са: съединител - 200лв(хубав) + 120 труд, тампони на задни носачи - 2бр по 40лв + труд около 150 общо, радиатор около 80лв, маслото ти е от 50 до 100лв, филтрите са по 10лв грубо, проблем са рейките, защото вече годинките и са повече и съответно километрите, там за труд 150 + рейка втора употреба 150 или рециклиране около 300-400. Гаранция и при двата варианта няма, може пак да се разтропа. Изключително здрави и идиотоустойчиви мотори, говоря за 1.4 и 1.5. Ако имаш мерак за "засилване" също има варианти и то евтини. Икономична е, макар че градско Варна под 10 слабо да я свалиш поне аз не мога, на дълго с ограниченията е около 7л/100, това за 1.4, предполагам 1.5 е подобно. За 7-ма генерация не мога да ти кажа много, когато избирах моята ппц исках 6 генерация, но се качих да покарам и 7 хеч с 1.4 мотор отново 90кс. Ами да ти кажа доста по-дървена ми се стори и доста по-мудна, но може и само на усещане да е била. Това купе от обявата е по-различно, със сигурност ще върви повече от 6-тата, но проучи добре въпросната кола. Преди време, може би години имаше обява за подобно златисто купе, но имам спомен, че беше със сериозни проблеми с мотора, който може и вече отдаввна да е ремонтиран, сменен и т.н, но да имаш едно на ум. Според мен огледай и 7 генерация 1.6 втек 110 коня, фейсово и спорт пакет. Изглежда доста по-съвременно и върви прилично. Например: https://www.cars.bg/offer/5e458bace6c584217e543be3 ; https://www.cars.bg/offer/5e00dfa207455a347f3cac62 А ето и темата на колегата за сивия хеч.
  22. 1 точка
    Мисля, че никой не може да потвърди или отрече действието на каквито и да било добавки върху която и да е система на автомобила. Изключвайки може би някои стоп теч добавки. Липсват обективни критерии за оценката на действието им или по скоро трудно се проследяват. Затова решението за ползване на добавки е персонално за всеки и се основава на собствено чувство.
  23. 0 точки
    Направо ме отказахте мислих 5 туби да си взема.
  24. -1 точки
    В живота на човек се появяват предизвикателства и трябва да се реагира, та – продавам комбито. До онзи ден нямаше повод и не би ми хрумнало, но... Колата е К24А3, автоматик, екзекютив (без навигацията и радар опцията на наличния круиз контрол), а всички други стандартни за нивото екстри са налични и работят, с изключение на: 1. блутута – откачен е – харчеще ток, а не ми е нужен. 2. автоматичният режим на предно ляво стъкло – спуканото копче е залепено, работеше месеци, но нещо се е разместило и плъзгача му не достига втората писта на платката. Колата е „пълен сток” с изключение на: 1. монтиран ДРЛ модул на дългите светлини. 2. подменена лицева част на централната конзола. Екрана на аудиото е дал дефект и вместо от оригинален „премиум” е монтиран обикновен при това от „десняк”, но всичко е вързано и управленията на радиото, ченджъра и климатроника си работят нормално. Така я купих и вече 5-а година си е ОК. По колата не предстоят ремонти и смяна на консумативи, освен за следващия сезон нови летни гуми + нови предни накладки (феродото им е на 5мм), но консумативите си зависят от предстоящите и километри. Комбито не е „котка в чувал“ и през годините са подменяни разни неща – когато каквото трябва: Октомври 2015-та я купих обслужена от Апостолов и смених само тампоните на мотора и кутията. Не бяха забелязали че някои са скъсани а другите в начална фаза на процеса. Взех комплект втора употреба 3-те на мотора и 3-те на автомата -общо за 250лв + 117 за труд по смяната им. Купих си и чекмеджето в барчето -40лв (липсваше), както и горния панел на централните духалки -30лв (бяха лепени стойки за нави и телефон и чистенето на петната не даде перфектен резултат). Двете смених сам. Пътем открих утечка от блутута и го изключих. 2016-та: 23.02 Взех нов акумулатор японски стандарт SOLITE EXO75 CMF551324L, 450Aч / 440 стартов ток (вграждан оригинално в корейските марки и произведен там) -по спомен около 110лв. 18.03. Смяна патрон пасажерски еърбег (безплатно в Бултрако) и 60лв комп. диагностика, за да ми кажат че колата е в ред. Някъде в тоя период се разтропа обтегача на пистовия ремък. Взех 2-ра употреба -60лв +30 лв за подмяната. за още 30лв ми ремонтираха шофьорското стъкло (разтапициране и чистене четките на моторчето). 18.04. След преобуване с летни гуми светнаха VSA и ABS Явно от сътресението на пищова нещо се е разместило. Изчистих ги с процедурата с кламерчето (описана нейде из форума). 21.04. Профилактика накладките за ръчната спирачка (в задните барабани). На задна нещо стържеше отзад вдясно (за кратко и само при мокро време). 27.04. Дозареждане климатик -40лв. 28.04. Смяна моторче шоф стъкло -явно предишната профилактика бе временно решение. Сложено втора употреба от задна дясна врата на седан 2004-та -50лв с труда. 04.05. Реглаж преден и заден мост -40лв. Всичко бе в нормите, освен задно ляво колело, но оправихме и него. Не съм усетил некоректно поведение на иначе стабилното в завои комби. Явно е било леко извън допуските. 22.11. Смяна масло и филтър ДВГ В Апостолов бяха наляли някакъв по-гъст ТОТАЛ с който съм карал цели 8200км и колцата леко го "хапваше". Четейки "маслената тема" реших да мина на препоръчваното по рядко олио. Взех HONDA GENUINE SYNTHETIC BLEND 5W20 -5литра за общо 60лв (от общите поръчки) + филтър UNION JAPAN C-562 12лв и предварително направихме промивка в комшийското сервизче, 2017-та: 25.03. На пролетния оглед видях откачена вътрешната скоба на външно ляво каре??? Закачихме я, но ме глождеше че има мизерия в греста му и... 07.04. ... разглабяне на карето, чистене, нова смазка + нови скоби. Сменихме и долните предни шарнири DELPHI -2 бр. х 35лв + 100 лв за труд + нов въздушен филтър за мотора. 19.08. Реглаж клапани при Бранко -без драми и с наличната гарнитура на капака. 31.08. Смяна маншон външно ляво каре -25лв + 25лв труд. Открих омазняване от 1 дупчица и решех че му е време да слиза от колата. Профилактика + нови лагери на алтернатора -70лв с труда. 18.11. Смяна масло и филтър ДВГ. Налято пак гореописаното, минати 5480км, период 1 година, без разход. Взех 4литра, понеже имах половин тубичка от предната смяна + филтър и труд -общо 59лв. Кой каза че К24А3 харчи тънкото масло? 2018-та: 14.02. Смяна водна помпа заради ромолене в лагерите. Монтирана SIL INDUSTRIE SALERI ITALO (поне това пише на опаковката) -113,7лв + 32,5лв. труд. 04.05. Ревизия задни спирачки. Смяна спирачна течност ДОТ4 + ново задно ляво буталце + нови семеринги + нови накладки DELPHI + нови дискове KAVO. Старите дискове и накладки бяха под минималния лимит. Общо с труда 270лв. 09.05. Смяна воден радиатор. По неясни причини протече между питата и горната камера? Монтиран е THERMOTEC -191лв + нов антифриз + нова капачка GATES -19.2лв + труд –общо 260лв. 14.08. Смяна масло и филтър ДВГ, минати 4825км, период 9 месеца, без разход. Евтиното оригинално хондово масълце за мотора с което карах предните 2 смени, вече не се внасяло от щатите, таа... Сипано 4л Маздово 5х20 + 0.6л някакво друго, пак 5х20 (синтетики), при Бранко + опресняване масло в автоматика -2.6л. Общо 200лв. 20.09. Смяна долни предни шарнири. DELPHI-тата сложени преди 1.5 г. изкараха 10 хилядарки и започнаха „да се чуват”. Явно лоша партида. L Сменени с CTR 2бр -57.8лв + 60лв труд. Подменена гарнитурата и цедката на VTEC клапана -26.7 + 30лв труд. Сменен ляв маншон на рейката -18.7 + 15лв труд + стенд за реглаж на преден и заден мост (всичко в нормите). Общо 232лв. 19.10. Сменено водно съединение. Явно сълзенето от гарнитурата на VTEC клапана го е поразложило, та правеше локвичка в гаража и липсваше антифриз! Доставката отне цял месец, през което време движех с колелото иии –акумулатора паднал! Заредих го, сменихме маркучето 26лв + 30лв труд (щото е на кофти място), + ново буталце и О пръстени в заден десен спирачен апарат, + нов въздушен филтър ДВГ, та общо 140лв. За периода от 3 години съм взел и 4 почти нови летни гуми Гудиър (бяха си с косъмчетата) -400лв, 4 лети джанти 17-ки (от Мазда МХ 5) почти некарани -350лв и 2 нови зимни гуми Гудрайт –общо за 183.20лв. Тая марка не я бях чувал, но колцата дойде с тях от Швейцария и много ми допадна здравината и поведението им на студен и мокър асфалт (и в сняг не са ме предавали), та си намерих нови от Румъния. 2019-та: 12.12. Задържащо задно дясно колело. Сменен семериг на спирачното бутало и зачистване леглото на супорта. 32лв. 2020-та: 10.01. Смяна масло (HONDA 5W30 synthetic blend) + маслен филтър + въздушен филтър ДВГ + климатичният – в купето. 06.07. Ремонт неработещо стъкло на задна лява врата. Бе прекъснат + овият кабел между вратата и купето – 20лв. 09.07. Обслужване барабанните спирачки на ръчната – 50лв. Каквото ми е „лежало на сърце” съм споделял в разделът Моят Акорд - темата Радост и тъга (ако някому е любопитно): Някои съфорумци познават комбито, включително Бранко (Маркони), който в предвид състоянието му, е против раздялата ми с него, но „се ля ви”. Колата не е нова (само изглежда, върви и спира като такава), но при детаилен оглед ще се видят дребни следи от употреба, макар че дразнещите ме, са отстранявани своевременно. Колата не е имала теглич, газова и „патерица“ (заместват я рем. комплект + компресорче). Дава се с всичко прилежащо и, включително сменените неща (които по навик пазя), като за „груб пазарлък” мога да отложа плащането и вземането на зимният комплект гуми/джанти. Който я тества, едва ли ще се „цигани” за 50-100лв, но ако ми се види достоен наследник – знае ли човек... J Ако колата остане във форума, новият и стопанин ще задържи и логото tourR. Относно състоянието и нямам никакви резерви и бих я дал и на комшията, но „Хонда не се подарява - трябва да бъде заслужена“ е казал Основателят и. Има си платен данък до края на 2020-та, гражданска до 07.10.2020-та и винетка до 22.05.2021-ва. Купена е от Апостолов – октомври 2015-та на 145540км – сега е на 176046км. Внос е от Швейцария (1 собственик), а в БГ аз съм първият и притежател. Ако у четящият обявата не се възбужда финансова мотивация за притежание, може да я сподели с когото реши и при сделка, ще получи 1% от цената, а ако надскочи желаните от мен 12000 лв – печели 2%. 😊 За контакти – Л. С. / e-mail carmo69@gmail.com / тел: 0888 8383 VI IX – Цветан. Оглед и тест драйв (в гр. Монтана) може и в работно време - при уговорен предварително ден и час. Повечето снимки и 3-те клипчета са от вчера – 11.07.2020-та. На първото е нормалното потегляне и работата на кутията в лежерният автоматичен режим + ускорение при изпреварване (с чукване по газта, а при потребност - последващото и „смачкване“). На второто е стандартният тест 0 – 100 – 0 (в ръчен режим на кутията), за да няма питанки как ускорява и спира. На третото е прословутата 5-а ел. врата. Сигурно пропускам нещо, но който иска – ще пита. Колата е читава, води до пристрастяване, вози интересно и надалече, събира много и … абе, не ми се разделя с нея, но… Хай – сполай Ви и наслука! Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_164043.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_211416.mp4 Lenovo_A1000_VID_20200711_075540.mp4
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...