Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 18.11.2019 in all areas

  1. 2 точки
    Моя опит показа, че за к24 на газ 40к са много. Нещо между 20 и 30к.
  2. 1 точка
    Точно . В миналия петък правих к24 ка , та на 40к се беше стегнала та знае ли се . 1 всмукателен само беше на ред.
  3. 1 точка
    Ред Бул винаги са били силни на тази писта, за това нека не се заблуждаваме, че тази доминация ще продължи догодина на останалите трасета. Много бих искал да е винаги така но съм реалист.
  4. 1 точка
    Може би за да излезе с по висока скорост от завоя и за да започне ускорението си по рано.
  5. 1 точка
    Чудесно състезание за хонда и редбул! Дано продължат възходящата линия! Относно ферари,две три грешки,особенно тази на Фетел,бяха бяха решаващи.Случвало се е и ще се случват такива.Доказа го и Хамилтън с Албън,разликата е,че са в различни отбори и прави грешката на Фетел,да бъде необяснима.Но чак да се говори за пълен провал и резил,не мисля. Още веднъж,браво на пилотите,с задвижваща система ХОНДА!
  6. 1 точка
    Това беше закачка. Ако имах едно дРъво на Фетел кратуната щеше да е ..... !
  7. 1 точка
    Зъбното колелце дойде за 10 дена. Не съм го монтирал още (нямам време), но го сравних с оригиналното и изглежда няма разлика освен, че е метално. Ето и снимка със сравнение: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
  8. 1 точка
    Едно от нещата, които трябва да изпълнява доброто зарядно е да може да осигури достатъчно голям заряден ток за основния заряд. В дебелите книги пише 1/10 от капацитета на акумулатора. Другото е да комбинира няколко режима. Най-добре тристепенен заряд. 1. Основен заряд със заряден ток поне 1/10 от капацитета на акумулатора. Това е заряд с постоянен ток, при който се постига 80% заряд на батерията. 2. Допълнителен (изравнителен) заряд. Това е заряд с постоянно напрежение, след основния заряд. При който се постига 100% заряд на батерията. 3. Поддържащ заряд. Ето и графика за по-нагледно: Ако обръщате внимание, основният заряд продължава до достигане на 14.7V (2,45V на клетка), а след това продължава изравнителния на същото напрежение! Има и нещо друго, което правят "умните" зарядни. За да няма интензивно газоотделяне при напрежение над 14.4V, периодично включват, на цикли, малък товар, който дръпва за кратко от енергията на клетките, като по този начин възпрепятстват до известна степен газоотделянето. Същевременно този процес, с т.н. "заряд с реверсивен ток", води до активна десулфатизация от дребнозърнест сулфат. Ха сега да видим кой от всички тези критерии изпълнява "лидълското зарядно"? И кога ще направи 100% заряд, като изключва на 14.4V @ogi28b Колега, надявам се, че отговорих на настоятелните ти въпроси.
  9. 1 точка
    А сега си помисли какво образование имат гумаджиите с които си хортуваш и какво имат инженерите които са създали автомобила и написали изискванията в упътването. После сложи каквото ти препоръчват непознати хора по форумите.... Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  10. 1 точка
    Трябва да е от гедоре ,малко.Имам такова.Предпазен пръстен да не се дере рамото при въртене на камъка.Често пада при смяна на камъка.През отвора минава четириграма на който се слага камъка. Може и да не е това но на такова ми изглежда.
  11. 1 точка
    Преди време пробвах 2.0 ръчни скорости на приятел иии.... Сега карам 2.4 автоматик и разлика има, така че пробвай - за да си имаш лични впечатления, понеже всеки човек си има свое мнение, но за теб е най-меродавно твоето.
  12. 0 точки
    Както каза колегата ogi28b, за доброто на всички купи си едни читави осрам или филипс. Освен това тия c6 са пълен та**к а и правят интерференция (смущение) на музиката в колата, е шанса е 50/50. А ако искаш качествен Led..... то си приготви 100+ поне.
  13. 0 точки
    Ще изкара още 1 година, след това друга
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Бог създаде мъжа и жената, после му стана жално и му показа как се вари ракия!
  16. 0 точки
    Моля те, колега, дай същата сума пари и си купи оригинални OSRAM ULTRA LIFE, а не тези! За доброто на всички на пътя.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    Има но не се вижда ако не свалиш и измиеш казанчето . Тя е почти на дъното по спомен. Казанчето се сваля лесно на шина е и двата маркуча на скоби,запушват маркучите .
  19. 0 точки
    Гурбетчия пише на жена си: - Тука без теб, понякога ми става много трудно. Отговор: - Не се притеснявай! Аз намерих един, дето му става много лесно..
  20. 0 точки
    Viva Vettel, Viva простотия Щях да храня много джипси Кинг, ама той поне излезна мъжкар и се извини ! Макс си беше фаворит в това състезание без никакви съмнения, жално за Албън ама другада година ще може да се докаже.
  21. 0 точки
    На моята съм сменял.. ама е 2ка мотор.. Предполагам стартера е еднакъв. Обаче никакви парт номера не съм записвал.. Просто ги свалихме и отидохме в първия магазин. Цялата работа 8лв. ми излезна..
  22. 0 точки
    Има и още варианти, но започни да се ориентираш с тези.
  23. 0 точки
    Да, но на колегата колата е 1999г и може да не е с OBD2. Дори да е с OBD2 на английските Акорди 6 генерация буксата е вляво, но не под волана, а в краката на пасажера.
  24. 0 точки
  25. 0 точки
    За протокола - изгледай ситуацията отново и ще видиш, че Хамилтън е в основата на инцидента, като го удря първи, точно в средата между двете гуми. Нататък, ако не е ясно какво и защо става, мога и него да коментирам, ама е хубаво сам да го видиш и разбереш. п.п. И не съм фен, нито на Верстапен нито на Хамилтън.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...