Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 28.06.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Здравейте колеги. Преди 5 дена направих една година откакто закупих моята следваща Хонда. Малко късно се сещам да я впиша в този раздел, но така поне мога да изпиша доста интересни неща за нея и мен. За начало искам да ви разкажа как я видях и купих. Та миналата година февруари месец пътувахме аз, жената и тъщата към Бачковския манастир и на излизане от Пловдив по пътя за Асеновград има доста автокъщи. Още в първата автокъща от лявата страна я видях на първа линия (тогава за първи път изпитах любов от пръв поглед хихих). Много ми хареса, но си продължих по пътя и се заканих да отида някой ден да я разгледам. На мен това да обикалям по автокъщите ми е хоби, а наскоро на работата се запознах с колега със същото хоби и досещате се не беше трудно да го навия да я погледнем. Отидохме огледахме я. Много ми хареса като състояние, но не беше с К24 каквото търсих и въпреки това решихме да я запалим, да чуем как работи. Оказа се, че това бе най-тихия дизел, който сме чували, а интериора на колата беше като от магазина (наскоро махнах едни найлони от прага на шофьорската врата). Много се впечатлихме и двамата, продължихме с огледа, но открихме единствено, че прибирането на огледалата не работи (на дясното огледало моторчето жужи ужасно и горкото се опитва да се мръдне но уви, а на лявото нищо нито се движи нито жужи) и липсваща черна пластмаса (капаче) долу в дясно на предната броня. Общо взето можех да смъкна цената само заради огледалата. Както и да е да не ставам много подробен. Разбрахме се със собственика на колата (той свали цената, съгласи се и да купи стария ми Сивик) на цена от 10500лв за Акорда -1500лв за Сивика и чисто ми излезе 9000 Акорда. После при регистрацията в КАТ установих, че колата е с първа регистрация 27.09.2000г. (27.09 е рождената дата на баща ми) и тогава се почувствах много приятно, но на новите си талони вече забелязах, че годината е 2000, а не 2006. После разправии в КАТ, ходене до Бултрако, пак КАТ и после вече всичко се нареди (най-сетне). Та ето най-сетне малко снимки и на любимата. На последната снимка колата вече е с полиуретанов лип.
  2. 2 точки
    Здравейте''колеги'', идната седмица ще се сдобия с тази кола . След търсене на бензинова такава и ненамирането и, се спрях на тази, дизел.Колата е от Швейцария .Ходихме на проверка и диагностика в БУЛТРАКО(Пловдив).Като за 10 год.кола отдолу е учудващо добре; няма грам ръжда, омасляване или каквото и да било.Вътре е просто супер, няма драскотинка по пластмаси, кожа и т.н...Диагностиката показа, че всичко и е наред, с изкл. на ходовата част, неща - които са си консумативи: дискове(предни) + накладки(предни и задни), лек луфт на долните шарнири на два предни носача, леко напукани тампони пак там. Задно дясно колело нещо задържа, всъщност и двете задни стържеха, продавачът твърди, че защото е стояла 20 дни на ръчна...Иначе си върви нормално( четох за споделен подобен проблем от вас).Тоест - просто си няма накладки, като се договорихме продавачът да ги смени за негова сметка задните, за да не стърже и стигна до София.Може и на апаратите да има нещо.Като я докарам - ще сменям всичко останало от по-горе. Естествено - и рейката потропва, няма как да е иначе.Гумите са не лоши GOOD YEAR, само че са M+S.Няма навигация, но ще го преживея.Слизам от автомат, а тази е с ръчна СК, но и това ще го преживея .Няма щората на багажника, което хич не ми харесва, та ще търся и такава .(Отзад е затъмнена, та не се вижда какво има в багажника). Грешки по електрониката няма; дюзи, турбина, помпа, компресия,дпф , съединител и т.н - всичко е наред и в норми.Дано да е така.ДПФ-а се е регенерирал преди 2500 км., и му предстояло нова регенерация - евентуално по пътя Пловдив-София.За смяна е пистовия ремък.Самия приемчик в Бултрако сподели, че за 10 год. кола цялостното състояние и е много добро и нищо чудно да е наистина на 170 000 км. колкото и показва. Нямало как да се установи реално. Колата е купена от дилър на Хонда в Швейцария, който миналата седмица писмено, с две изречения ми отговори, че колата е продадена преди месец в много добро състояние.Само толкова. Стискам палци .Има сервизна книжка, която е водена допреди няколко години стриктно, после - мъгла.Ръководството е на немски и ще се справя,НО - дизел не съм карал и вероятно ще имам МНОООГО въпроси към всички вас.
  3. 2 точки
    100% ще е черно, да знайш!! На антифриза пише според това, колко си го смешал каква ще е температурата на кипене. На практика не му пречи много на мотора ти да работи и на 120 градуса, но стига да не завира водата. Кипне ли веднага прави въздушни възглавници и моментално в този участък, където няма вода се получава уникално висока температура, след което различно, линейно разширение и ефекта го знаеш после... п.с. -Да не си съчини някои, че Japanese пише от 2 профила или нещо подобно, че вероятности много...недейте нападайте човека, че той е от малкото, дали съвет и решил да помогне, тази платформа е създадена точно заради това нещо. И movx2000 нищо лично, но мотора ти не е от най-цветущите.
  4. 2 точки
    Нека само да стане моя ,и ще напиша, че то да търсиш кола е големи мъки. Избрах тази която най много ми хареса при прегледа , а после е късмет. Голяма роля за решението ми оказа и продавача , който някак си ми вдъхна доверие. За напред много ще разчитам на споделения от Вас опит .
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    Няма проблем! Надявам се, на никой не му е прегоряло олиото все още...
  7. 1 точка
    Смени капачката на делкото!
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30.html 5l -44.95 euro = 84.01лв Парите ще ги преведа с ;Еконт; Поздрави!
  10. 1 точка
    За мен моля: https://www.ato24.de/en/amsoil-p-i-performance-improver-0-355-l.html - *2 https://www.ato24.de/en/amsoil-dominator-octane-boost-0-355-l.html - *3 Тотал: 55.75-5%(2.79)=52.96ЕУР*1.9675=105лв. Превеждам в Понеделник, както се разбрахме.
  11. 1 точка
    Ей страхотни изказвания. Да взема и аз да скоча в боклука, както си почнал? Току-що имам резултати за главата - здрава е, и не е имала неравности повече от 0.05 мм. Отнели са толкова от повърхността. Което значи, че можеше и да не се пипа въобще. Според оригиналното сервизно ръководство. Проверявана е, не изпуска. Така че малко се изсилваш как всичко ми е за боклука. Многократно прегряване, и т.н. Най-напред бих искал да кажеш коя е граничната температура, над която се счита за прегряване. И да ми посочиш достоверен източник за потвърждение. Не просто така да си хвърлиш някакво число. Току-що си поръчах биелни лагери и сегменти оригинални, на приемлива цена, ще ги сменя, така че не виждам нещата в толкова черни краски. При положение, че главата не ми е мръднала, не вярвам и блока да има проблеми. Бих го проверил, но не мога да намеря косъм линия, по-точно това, което намирам е твърде скъпо и няма да купувам засега. Нито смятам да свалям блока, само за да го проверя. Ще ми излезе по-скъпо и трудно, отколкото да купя косъм линията. Колкото до вида на двигателя, знам от достоверен източник, че е почти същия като D16Y2. Не съм гледал за този, който ти си писал. Ако намеря читав вал, ще го сменя, ако не намеря, ще се опитам да взема други мерки. Но вал за боклука е нещо доста по-зле от това. Аз на снимката нарочно снимах под такъв ъгъл, че изглежда по-ужасно, отколкото е в действителност е. Все пак има и обективни начини да се измери и прецени. Всъщност основно ме интересуваше какво би станало, ако продължа да използвам същия вал. Но не е нужно да ми отговаряш. Мерси за мнението все пак
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Колега за мен https://www.akr-performance.com/p/hardrace-camber-kit-rear-hardened-rubber-bushings-HR-6732 ,пуснал съм ти парите.
  14. 1 точка
  15. 1 точка
    Имам човек който да ми донесе от САЩ в края на другия месец. Китайските със сигурност са менте, нарезите на пръстена са вертикални, а трябва да са на 45 градуса, другото което ги издава е качество на опаковката и изработката на електрода . Ще ги сравня ако реша да поръчам от тях, другият ми вариант е Denso IK20TT
  16. 1 точка
    Привет Чавдаре, За мен ако е възможно: 1бр. RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 5 литра €48,95 * 1,9675 лв. - 5% = 91,50 лв. Ще платя по банка. Благодаря. Поздрави.
  17. 1 точка
    Привет! 1 бутилка https://www.ato24.de/en/amsoil-xl-5w-30-synthetic-motor-oil.html 7,95 х 1.9675 ≈ 15 лв. Утре в работно време ще звънна, за да донеса парите и да се разберем за получаването.
  18. 1 точка
    Като ги сложиш ще разберем.
  19. 1 точка
    Добавям още: 1 туба 5л https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html = 27.95 х 1.9675лв = 55,00 лв - 5% = 52.25лв.
  20. 1 точка
    Здрасти първо честито за колата . Аз съм с такова устройство абсолютно същото , поръчах си го от мой приятел който се занимава с музика , инсталира ми го с всичко и трябва да ти кажа че забравих за разни дискове и др примитивни начини да слушам музика , а по въпроса за навигация си поръчах диск за Европа от мой познат който ми струваше 20 лв и си реших всички проблеми
  21. 1 точка
    1,не работещ часовник(студени спойки-това се оправя запои ги или го дай на някой разбиращ 2.свирещ звук от дифа,-смени маслото ако не спре след 1500 км пак с нова спира да вие 3.теч на масло от капака на клапаните-пробвай с друг комплект гарнитури моата спря да капе с виктор рейнц-https://chastite.com/комплект-гарнитури-капак-на-цилиндровата-глава-VICTOR-REINZ-15-40047-01-y1091486.html важно не само гарнитура а КОМПЛЕКТ. 4.избиха помпи на съединитела- а сМени ли течноста там сигурен съм че е била черна матилка там се слага спирачна течност на етикета на която пише смена се на всеки 2-3 години за 15 -18 год когато ти е сменяна какво искаш да стане. 5.хидравлична течност в минимума(чудя се да ли да я сменям-ако се чудиш още ще отиде реиката на ремонт там отиваш на 300 -400лв вместо да го направиш за 58 лв ето писал съм как се сменя- 6.много зацапан стъпков мотор.почиства се много лесно има теми 10 мин ти отнема. Въпроса ми е тази кола изобщо подържаш лия та се чудиш защо е на това дередже.
  22. 1 точка
    1 туба 5л https://www.ato24.de/en/ravenol-vpd-5w-40-pumpe-duese.html = 32.95 х 1.9675лв = 64.83 лв - 5% = 61.60лв.
  23. 1 точка
    2 x https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html = 46 x 1.9675лв = 90.50лв - 5%=85.50лв
  24. 1 точка
    По-добре си намери някой втора употреба, отколкото да ги сменяш. Инжекторите на БРЦ е най-хубавия компонент от цялата им система и обикновено карат доста преди да се скапят.
  25. 0 точки
    В столовата в затвора вече питат: за тук, или за вкъщи
  26. 0 точки
    Срещат се 2 "мутри" на тротоара. Единият слиза от новата си кола с мадамата. - Ооо, честита да ти е новата! Колко харчи? - Хилядарка на излизане. - Е, че къде толкова се возиш? - Аа, из градо джиткам. Мислех че питаш за мацката.
  27. 0 точки
    Е какъв цвят искаш да е? Аз като сменя маслото и поработи на място 5 мин. и веднага след това ако го източа ще е черно без да съм карал и километър. Ако не е на газ колата няма как да е златисто маслото веднъж налято в двигателя.
  28. 0 точки
    Брао бе, много си пекан! Същото е известно и като Дачия / Рено Дъстер.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...