Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.07.2025 in all areas

  1. 5 точки
    Върнахте ме в 90-те... Толкова евтино, че не екипа, ами членовете на форума обиждате чак, като мислите, че ще мине. Малко съвети за другите форуми, където ще го правите: Не ползвайте току що регистрирани профили Понатрупайте им някое друго мнение по други теми Използвайте различно IP Използвайте различни домейни за мейлите на регистрациите и избягвайте специфични като proton.me Не вдигайте стари теми с мнения като това, от където се вижда защо сте се регистрирали тук Ще оставим темата, докато сами не помолите тук да я изтрием. Ако прецените - нека стои
  2. 3 точки
  3. 2 точки
  4. 2 точки
    У нас всичко е АКМ - ако мине номера. Метнах 1 око на фейс страницата им. 11 харесвания / 11 последователи - и това от септември 2018-та. В търговският регистър също (и никак странно) пише че имат 11 служители. Скинали са се от работа, но нито 1 коментар и чакат нови клиенти.
  5. 2 точки
    Отвих ги! Смених о-ринга, капнах мааалко масло мад макса, намазах и новите винтове с масло за да не запекат и те. И го затегнах с динамометричен ключ!!!
  6. 2 точки
    Подобен звук имах на стария Accord 7. Имаше подобен свирещ звук, което се оказа от диодната плоча на алтернатора. Провери дали грее.
  7. 2 точки
    Яка реклама.😀
  8. 2 точки
    Обърни внимание на алтернатора. По-специално на ролката му. Или на някоя от ролките, задвижвани от пистовия ремък - обтяжна, помощна и тази на компресора, на климатика.
  9. 2 точки
    @daforichev Мой е пропуска има тема и е показан външния филтър автомат,което значи имаш такъв за смяна. Темата е изпаднала доста назад. Това дано ти помогне в вземане на решението. Хубаво е като пускаш теми да са в раздела за 4ген,за да е лесно намирането от други колеги.
  10. 2 точки
    Споко - това с ключа е по проект. А относно Р под наклон: Ако не си дръпнал ръчната преди да сложиш лоста на паркинг, при тръгване той ще ти напомни това, защото излиза по-трудно от позицията си. И да - не е фатално 1 - 2 пъти, но ако ти е навик под наклон да не паркираш целесъобразно, с времето се прецакват тампоните на мотора и кутията, тъй като са под напрежение и те държат колата да не тръгне по наклона.
  11. 2 точки
    Това ритане при смяната на предавките при тръгване, може да е и от други. Когато паркираш - смени първо на неутрална, дръпни ръчната спирачка, после пусни крачната, да обере наклона ръчната, ако има такъв и тогава мини на Р. Иначе кутията обира наклона и е под напрежение, тогава и рита, при смяна при първото потегляне.
  12. 1 точка
    Благодаря за насоките! Тъкмо я взех днес от сервиза - основния шум от няква обтяжна ролка, алтернатора е бил пред загиване и него са сменили, и нов ремък.
  13. 1 точка
    Здраве да е - Хонди има.
  14. 1 точка
    Има време,като залепя до нея като твоя "Type R"! Император Диоклециан поздрвява всички хондаджий!
  15. 1 точка
    Я, тука става интересно. Ще се чуем утре по телефоните.
  16. 1 точка
    Капков тест 3 1.Yacco GDI 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-283600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 8000км. 5.Цикъл извънградско/градско 70/30 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.04.25 //03.07.25 8.Мото часове около 200 9.Изразходвано гориво:750л.газ и 110л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане 150 мл. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,5 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Първи впечатления-много добри!
  17. 1 точка
    Ахаа, значи между N и P се опуска крачната за момент след ръчната. Ясно. Абе лека полека ще му свикнем. Благодаря!
  18. 1 точка
    12хл км ако е това колко още очакваш да му навъртиш ,маслото отдавна е минало ресурса си и е за смяна. Чудиш се защо го гори.
  19. 1 точка
    Здравейте,Не знам дали тук е най-подходящото място, но искам да споделя опита ми с авто-бояджийски и тенекеджийски сервиз П&Р 6.За нещастие това е поредният сервиз, който се опитва да измами клиентите си. Ако решите да използвате техните услуги за боя и/или смяна на някоя дребна част или не дай си боже за нещо по-голямо, опитът ми с тях е от няколко автомобила претърпели козметично пребоядисване на един или няколко детайла и смяна на някоя дреболия от типа стоп, фар, мигач е следния:1. Ще трябва да изчакате минимум от 2 до 5 седмици с оправдание че чакали нещо си. А истината, е че имат доста работа и въобще не са опрели до вашият автомобил, а също трябва и време да се задейства мрежата от морги и ниско качествени ментета. 2. Подменените части са втора употреба или сменени с ефтини и некачествени китайски и тайвански ментета, които дори не отговарят на спецификацията на оригиналните.3. Дефекти от типа на повредени лакови покрития и боя по автомобила в следствие на ремонта, дори на тези които са пребоядисвали е нещо съвсем естествено. А като направите на въпрос защо се поучава това, най-много да ви се скарат и да ви направят на гъз.4. Детайлите, които се пребоядисват, ако имат някакви пластмасови решетки, лайсни и други, по-голямата част от щипките им биват изпочупени и поради това в последствие биват подлепяни с лепилце, двойно залепващо тиксо и един куп други лайна, които се разпадат след 1-2 седмици и въпросните пластмаси, решетки и лайсни започва да падат, подрънкват или стърчат доста "приятно".5. След получаване на автомобилът е доста вероятно да откриете повредени части, които отново са в следствие на мърлява работа и далеч нямат нищо общо с ремонта, но ви се обяснява, че автомобилът е пристигнал по този начин, но след сверка със снимките направени преди ремонта се установява, че автомобилът не е пристигнал в това състояние.6. След техните услуги въпреки че автомобилът е изчистен на бързо, има нужда от основно пране, тъй като меките тапицерии и не само са качествено напоени с прах, мръсотия, петна, отпечатъци от мръсни ръце и други л@йна, които не могат да бъдат изчистени с прахосмукачката.7. Грубо и изключително некоректно отношение към клиентите.8. И много други, но не желая да навлизам в конкретни ситуации.Вие преценявате, това съм го преживял и то не еднократно...
  20. 1 точка
    Да, има такъв чоп. Идеята му е да фиксира колата, като такава с ръчни скорости. Но и при 2-та вида кутии крайният ефект в наклон и без дръпната ръчна е еднакъв - тежестта на колата се поема от тампоните. Важното е при N като дръпнеш ръчната, да пуснеш крачната, за да "легне" колата на накладките си, а после пак крачна - за да вкараш лоста на Р.
  21. 1 точка
    Ще останеш очарован, най голямата екстра която може да има един автомобил това е АТ.
  22. 1 точка
    Много прецизно взета капка и добре сканирана. Така трябва да се прави. Поздравления! Маслото има още ресурс откъм диспергиращи свойства, но не съм сигурен за оставащият ресурс на базовите масла в сместа (окисление, нитриране и т.н.). Все пак си е хидрокрек, де. Ядрото е събрало тежките частици и ги задържа засега. Пусни нова капка след 1000 км., ако не си решил да го сменяш.
  23. 1 точка
    Здравейте, тези дни закачих този адаптер. Цена 7-8 евро. Работи безпроблемно на Civic 9th i-Dtec. Мислех да си правя сам решение, но държах да позволява връщане в заводско състояние, тоест без рязане на кабели. Само че дори не успях да намеря мъжка и женска букса. Накрая намерих модула на тази цена, с потвърждение в рецензиите, че става и за моя модел. Не си струва да се занимава човек нататък с платки и опити. https://www.aliexpress.com/item/1005007265687746.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.65fa1802ATbmYr
  24. 1 точка
    Пусни диагностиката да ти прочете грешките и ще разбереш кой датчик ти е проблемен. Възможно е и да е проблем в конектора му - недобър контакт, окис.
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Тази вечер от 23:00 bTV Cinema Почивай в мир! Изигра си добре ролите - благодарим!
  27. 1 точка
    Привет на всички. И аз да се включа с малко информация. Февруари внесох Acura RDX 2014 3.5l AWD от САЩ за баща ми и общо взето аз се занимавах със всъчко свързано с колата и ще допълня темата на колегата @Plamen-CRV който доста ми помогна с информация и отговори на всичките въпроси които имах, за което едно огрмно Благодаря! Та, колата я закупихме от Калифорния, щетата беше една драскотина и лего огънат капак на двигателя и 5 см. от калника от горната страна, също така и счупен прозорец на шофьорската врата. Когато я закупихме, започнахме да търсим тук страничния прозорец, но не успяхме да го намерим и никой не искаше да го достави, дори представителството на Хонда не искаха да го доставят. До като направим всички възможни проверки, разговори и т.н., колата беше натоварена в контейнера и нямаше как да пратим едно стъклото от САЩ с нея. Поръчахме стъклото от там през фирма в Полша която се занимава с доставка на едрогабаритни части от САЩ. Предпочитах да се доверя на тях, поради факта, че имат опит и се навиха да доставят стъклото. Поръчахме го още до като колата пътуваше към България и общо взето и двете пристигнаха в един и същи ден тук. Когато пристигна колата установихме, че челното стъкло и то е пукнато и нямаше грам накладки. Челното стъкло ни го поръчаха от една фирма тук в Бургас и общо взето излезе на цената за която пристигна страничното. Сменимхме също всички 4 диска и накладките по тях. Минахме технотест и до като чакахме да пристигне документа се заехме да оправяме останалите неща по колата, мигачи, газово, обслужване на масла и двигател и т.н. и т.н. Частите поръчахме от AutoFix по препоръка на Пламен. Днес пристигна и VCM контролера. Така, че ако някой има нужда от информация и мога да съм полезен с нещо, нека пише тук или на лично, ще помогна с каквото мога.
  28. 0 точки
    Няма да се учудя, ако и в другите форуми по марки не са пуснали същата тема , тези ни приятели.... Ама много еФтин и баналнен номер... Аз бих се срамувал да направя такава ректално-мозъчна изгъзица....Sorry за сленга!
  29. 0 точки
    Онзи ден 1 БМВист с подемник ми сменя маслото на Леджо. Та като видя моето на колко пробег е, вика: Ооо - тоя мотор е пътник. Що толко много си го оставил? Рекох му че 1 година и 13600 км за добро масло не са главният фактор, а и принципно са важни мото часовете, а 215 са си в границата. - Тва да не е трактор, та гледаш м/ч, ми рече. Като разбра колко е разходът за тоз период и пробег на тракторният V6 не повярва и си млъкна. Сигурно ноща е сънувал че не си вози туба в багажника. За новото DXG, дето наля каза - Боклук е тва - максимум 7 хилки и изливай.
  30. 0 точки
    Браво на теб! Ся обади с какво ги хвана и разви, че ма беше страх да не са запекли съвсем, щот тогава има други по-зверски методи. Но явно пръскането ги е разкиснало и нощес са се уплашили, че ще ядат бой.
  31. 0 точки
    Изключително доволен съм от работата на сервиза. Професионално отношение, бърза и качествена работа. Колата ми е като чисто нова след тяхната интервенция!!!! Препоръчвам силно!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...