Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12.01.2025 in all areas
-
3 точки
-
2 точкиНе съм 100% сигурен но май си има значение дали е за седан или за комби, на кутията не дисковете си пише това са задни. Не попълнен профил имаш колега и за това повечето колеги тук не взимат отношение по темата ти. Иначе задните изглеждат така: а накладките така: Това е за модела от аватара. Иначе моето мнение, че дисковете са ти на язви, твърде рано е станало дори и при луга което говори за ниско качество. Каквото и да е времето тръгне ли колата и след петия километър трябва да са така:
-
2 точкиЗначи,че не се трият,това хич не е добре! За кои колела говориш,предни или задни,уточни с някоя снимка?
-
2 точки
-
2 точкиНамерих болтове за амортисьорите от Сивик 6. Резбата е малко по-дълга, другото е същото. Имаше малко забавяне с пясъка, но трябваше да вкарам още техника. Одеве сефтосах сетъпа и резултата се доближава до очакването. Сега остава съседите да не ме линчуват. Утре ги чака тежък ден. 😄
-
1 точкаОригиналният филтър трябва да е 17220-5MS-H00. Според каталозите е 262/202/24 мм и се слага само на RDX 3 ген. Намерих съвместим КН филтър, който е към 160 лева в България - https://www.knfilters.eu/bg/33-3096-replacement-air-filter
-
1 точкаЗа много години! Бих искал да направя поръчка. Линк:https://ato24.de/en/ravenol-tsi-10w-40.html Вид и количество:RAVENOL TSi 10W-40 5L Стойност на поръчката:35.95*2.15=77.30лв. Начин на плащане:Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Благодаря!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаМоже да се провери и чрез серийния номер на радиото. Така ще е сигурен дали кодът от книжката съвпада.
-
1 точка
-
1 точкаВсички дискове ръждясват при престой във влажно време. Още повече, ако са били намокрени от каране в дъжд и локви, на следващия ден са ръждясали. Ако ти е такъв случаят, не се притеснявай. С каране ще се изчистят. Важното е да усещаш правилно спирачно усилие и спиране. Проблем е, ако след продължително каране с множество спирания, не се изчистват. Но тогава пък ще усетиш, че колата не спира както трябва. В такъв случай трябва да се ревизират спирачните апарати и супортите.
-
1 точкаБлагодаря колега, излезе това което каза и двете вериги бяха разтегнати много.
-
1 точкаИ това е точно така! Даника Патрик обвинява ФИА, че саботира Ред Бул Ф1 и Макс Верстапен https://speed.dhpplant.com/danica-patrick-accuses-fia-of-sabotaging-red-bull-f-and-max-verstappen-thanhnhann/?utm_source=facebook&fbclid=IwY2xjawHvWE9leHRuA2FlbQIxMAABHZOTE4SuNP7KtdpLENJ4PrYbORwhSX3r7PCU6SdVsJ-463CMOyYN-fWG_g_aem_62csGxssW4mC1x5bA2uegQ
-
1 точкаИма си и мито и ДДС. Митото е 3,5% за суми до 150 евро и се начислява върху сумата на поръчката, заедно с доставката. После, получената сума се облага с нашето ДДС от 20%. За суми над 150 евро се прилагат други условия и %-ти, които могат да се прочетат в сайта на Агенция Митници. За над 150 евро се изисква електронен подпис и EORI код, за освобождаване онлайн, иначе пратката може да се се освободи лично в клон на агенцията с лична карта и попълване на митнически декларации.
-
1 точкаГумичката на педала на съединителя беше доста износена и реших да сменя и нея, и тази на спирачката, която също беше поизносена. Първо поръчах от Алиекспрес метални с гумени "пъпки" (странно, но не ги намирам в списъка с покупките ми). Не ги препоръчвам! Тази на съединителя сдаде багажа за по-малко от 1000 км и то поне половината бяха извънградско. 3000 км по-късно тази на спирачката е тръгнала, макар че сигурно ще изкара още 4-5 хил. км. Тази на газта е ОК. Поръчах следните от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005003738259872.html Дават ги, че са за по-стар модел CR-V (2002-2006), но не намерих такива, за които да пише, че стават за 2012-2016 и затова избрах по размери (прилагам и снимка). Пасват идеално.
-
1 точкаКолата ми от профила (2015 фейслифт) е с безключов достъп и ми хрумна да проверя дали работи ключалката на шофьорската врата чак, след като я купих. Оказа се, че е счупена. Тъй като това би ми създало проблем, ако по някаква причина акумулаторът падне, реших да я поправя. Купих следния патрон от Алиекспрес: https://www.aliexpress.com/item/1005007092158488.html Прилагам и снимки, ако след време линкът не се отваря. Пасна идеално. При предходния патрон (изглеждаше оригинален) имаше поставена допълнителна пластина между декоративната капачка на ключалката и самия патрон. На закупения не се наложи да я ползвам, тъй като ствола на патрона (който завършва с подобие на кръстата отвертка) беше по-дълъг. Свалянето на патрона става така: 1. Отваряте вратата, за да имате достъп до черната пластмасова тапа, която е отстрани на вратата (откъм ключалката) и я махате (тапата, разбира се, не вратата :)) ). 2. Сваляте болта, който се вижда през отвора на тапата, като внимавате, за да не падне вътре във вратата той или използвания шестостен (по-добре да е магнитен). 3. От външната страна леко дръпвате дръжката на вратата, защото тя малко припокрива ключалката. Най-добре е едновременно да притиската самата дръжка наляво (т.е към предницата на автомобила), за да не се измъкне навън, защото от вътрешната страна на дръжката има една пластмасова "тапа", която при по-груби манипулации и дърпане може да падне вътре във вратата. 4. Измъквате ключалката навън. 5. Смяната на патрона е лесна - откачате патрона от декоративната капачка първо откъм ограденото на последната снимка с кръгче "чопче". 6. Сглобяването е по обратния път, като пак внимавате да не падне нещо във вратата. Сигурно можеше да се използват пластинките от оригиналния патрон на мястото на тези в закупения, за да се отключва с оригиналния ключ, но при мен имаше липсващи 1 или 2 пластинки, вероятно паднали във вратата при счупването на патрона, а и някои от другите изскочиха при отварянето на патрона и трябваше да си играя да налучквам коя от къде е, затова реших, че не си заслужава усилието. Просто добавих ключа от Алиекспрес, който идва с патрона, към връзката ми с други ключове за дома. Ако все пак, не дай, боже, нещо падне във вратата, прилагам и извадка от сервизното ръководство, в която е описано свалянето на тапицерията на вратата отвътре. 06A FRONT DOOR OUTER HANDLE REMOVAL.pdf
-
1 точкаПривет, този мотор има два известни проблема с почукване, верига или масления изпарител/клапани. В единия вариант се сменя масления изпарител със реглаж клапани в другия верига. Веригата издържа по мнения в интернет от 200 до 400 000 км. Щом е със загряването на автомобила ще заложа на верига. Може и клапаните да са за реглаж просто - прости механични са, процедурата се извършва на всеки 50 000км.
-
1 точкаЧ.Н.Г! Маслото е било експлоатирано 50/50 магистрала и градско на къси разстояния. Стойностите на износване са незначителни, като се има предвид, че не е източван несливаемият остатък и от него също има принос към стойностите на металите, окисление, нитриране и т.н. Предполагам, че TBN е измерван по ASTM D-2896, който дава завишени резултати за стойността, понеже е метод за свежо масло. Поне така измерват в Германия (не знам защо). Ако се измери по ASTM D-4739, който е за отработено масло, тогава, реалният TBN, трябва да е поне с 2 единици по-нисък. Тоест, вече се е изравнил с TAN. Като цяло, маслото се е представило превъзходно, с оглед на спецификациите, които притежава и не големият ресурс от това, съответно 150 - 180 моточаса при гориво бензин. Да не забравяме, че началният TBN на свежото масло е само 7.8 mg KOH/g. Успешна Нова 2025 година!
-
1 точкаПресен анализ на Ravenol DXG 5W-30. Отработка на Honda HR-V 1.5 T, 2017г. https://oil-club.de/wcf/index.php?attachment/73788-ravenol-dxg-honda-hr-v-1-5-cvt-2017-pdf/
-
1 точкаКлипа го качва Ekaterina Marugina и е написала настоящия запад, е нема да се оправят скоро руснаците.
-
1 точкаЗдравейте, да се включа и аз. Между другото, в първия пост на колегата mpetrov , който е на път да си купи Хонда (и няма да сбърка) е изброил три Хонди, които заглежда. Последната е моята, която продавам аз. Няма да го рекламирам, но всичко което съм написал си е точно така. Но не е това въпроса. Тя ще си намери късметлията. Понеже сега имам и Хонда 2.4 бензин и мога да сравня бензина и дизела. Също така преди да закупя 2.4 бензина съм обиколил много Хонди и съм ги тествал и мога да кажа следното: Дизела е уникален за каране. Много меко, много плавно, голям въртящ момент. По шумен е, но само при ниските обороти. На дълъг път е чудесен. 130км/ч при 2400 оборота. Икономичен, надежден и достатъчно мощен, за да те издърпа напред. Пробвах бензинови(2000 кубика по 150 коня). Не е същото... Мотора бръмчи, а автомобила не върви... Мисля, че са й малко тези коне... Значително по-висок разход от дизела. Ако се газифицира - разхода се доближава до този на дизела... Най-накрая се спрях на 2.4 бензин. Огромен разход! Невероятен вървеж! Автомат. Сега карам това. Сипеш бензин за 50лв (20 литра, защото трябва да е 100-ца) и караш няколко дена. Ама с кеф... Сигурно ще я газифицирам, ама не сега. Няколко извода: Дизел - ДА! Определено е за предпочитане, ако имаш чести извънградски пътувания. 2000 кубика бензин - да! Ако го газифицираш и караш спокойно, без особени претенции.. 2.4 кубика бензин - ДА! Но имай едно наум - голям разход... При всички случаи е по-евтино от такси! Но аз съм карал CR-V 2000 кубиковия бензин и този 2.4 литров... И сега със сигурностне бих си взел 2,4-литровия бензин. Но това си е лично мое мнение. Когато си търсих автомобил имах тест-драйв на един такъв 2-литров автомат. Ами буквално ще споделя това, което усетих - натискаш педала на газта до край... А резултата не е това, което очакваш... Набира скорост, но... пак си последен... Двигателя реве, а скоростта едвам-едвам нараства... Супер кратък извод: Бих си взел или дизелов двигател, или 2.4 литровия бензин (185 коня).
-
1 точкаМного е гадно чувството да караш кола,която не върви,ден след ден,месец след месец.Да ти е гадно още преди да си я запалил защото знаеш какво следва.Още по-гадно е самозалъгването,че си направил правилния"разумния"избор. Те така за бензиновите CRV-та ,еле пък автомат,но всеки сам си решава.
-
1 точкаПробвай така: при изключено радио натискаш и задържаш бутон 1 и 6, след това вкючваш радио-то.
-
1 точкаРешението беше намерено благодаря за всички съвети. Ще го споделя, за да могат и други колеги, които са в подобно положение да се възползват безплатно, без да се налага да опират до услугите на официалното представителство ! 1) Отива се на https://radio-navicode.honda.com/ 2) Записва се VIN number ( ако имате EU VIN,най - вероятно няма да ви сработи и ще ви даде ERROR , за това може да се използва някой Американски VIN, за да се излъже системата. Крайна сметка няма никакво значение за кода!!! VIN 2HKYF18693H587791 and 1HGCM66507A102105 те са в случай ако се чудите какво да напишете ) 3) Zip Code Работещ пример 94539 4) Phone number Пример: 510 651 4108 5) Email Някакъв 6) Serial ( Radio ) number 6.1 Ако го имате серийния код на радиото, записан някъде в документите използвайте го, обикновено върви с anti theft кода на отделна карта. 6.2 Ако го нямате, което е най - вероятно, за да го изкарате направете следното. Дайте на контакт, радиото да е изключено, задръжте 1 и 6 бутони на радиото, и го включете. Ще се появи код ХХХХХХХХ ( цифри) за около 10-15 сек. ,запишете го и после го използвайте. Той е важната част 7) Submit 8) Ще се отвори нов прозорец с кода, който ви трябва. Готови сте и пиете една бира за успокоение
-
1 точкаЗдравейте колеги, Благодарение на колегата ' kitty ' и аз вече си оправих АБС-а. Абсолютно потвържавам казаното по-горе от него - проблема е в моторчето на АБС блока(ако при прочитане на грешка дава "АБС мотор", а не някой датчик), по точно в четките, пружинките и мръсотията вътре. Предвид годините на модела е съвсем нормално да се направи профилактика и смяна на четките и да се зачисти. Моторчето се сваля елементарно с един шестограм. Всеки майстор, който се занимава с ел.инсталации, алтернатори може да го отвори и да го обслужи. Аз лично насесох маторчето на препоръчания от колегата ' kitty ' момче на Сливница и Раковска и срещу 25лв и 3 часа търпение имах почти ново моторче за АБС-а, което заработи перфектно. П.С. Моля не се доверявайте на всякакви "измислени' майстори. Аз за последната година се консултирах в два големи сервиза за алтернатори и стартери в София относно неработещия АБС на Джаза. След направена диагностика от тяхна страна и изкарване на грешка тип "АБС мотор", ми се обяваваха цени от сорта на минимум 120лв и колата да остане поне два, три дни при тях. Не можело аз да си сваля сам моторчето и да им го занеса.... От другия сервиз - коментара беше, че трябва да се разглоби цялата система на АБС-а и да се проследят всички кабели и датчици. Какви датчици - проблема си го пише, че е моторче??? Така, че да знаете - не струва 120лв , а 20 - 25лв. където и който и да го прави. Реално то няма какво друго да се счупи вътре в моторчето, освен едни още лагери, които са супер здрави и те нямат склонност да се чупят за този модел. Поздрави!
-
1 точкаТриеш всички грешки , ако не даже и батерията разкачи за час два . Палиш и караш 100км само на бензин и караш както ти е кеф. Ако не светне а и няма да светне нищо отиваш при нинджата която е настройвала газовата.хх
-
1 точкаНапред към двигателя! Те трябва да мръднат съвсем леко напред и после се повдигат нагоре. Лайсната има дупка с форма подобна като тази на снимката, а на тавана има едно щивтче което влиза в лайсната.
-
1 точкаИ при мен май нещата се оправиха. След 40-50 л.вода, изляти с една градинска лейка в проблемните участаци, след хлепането със санитарен силикон, а и след автомивката в понеделник, в багажника няма нито капка вода. Чак не ми се вярва, че ми се получи от първия път.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиЗа водата отзад. Прегледай уплътнението на вратата. Аз сменях моето оригинално уплътнение защото беше леко скъсано на едно място (но не ми е правило проблем, исках да е здраво, че ме дразнеше). Взех здраво от катастрофирал Джаз за части, и откакто го сложих в краката на пасажера зад мен при всеки силен дъжд се пълнеше с вода. Хем видимо на уплътнението му няма нищо хем пускаше вода. Върнах си старото и теча спря.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00