Jump to content

spase

Фен
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    4

spase last won the day on Март 21

spase had the most liked content!

Обществена Репутация

41 Neutral

Относно spase

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 14.09.1967

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII 2.4 AT 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    @

Последни посетители

2931 профилни разглеждания
  1. На 8 генерация има auto. Това за швейцарката и auto-то го написах в смисъл, че фаровете светват още на контакт. Кажи какви крушки купуваш, че да знаят другите какво да не купуват.
  2. Отворих моя ключ. При затваряне НЕ светва. Чак при натискане на бутон светва.
  3. Остава варианта някой от бутоните да е заседнал. Разглобявай го и махай бутоните, виж тогава дали ще светва нормално. Да не е сложена батерията обратно. Не знам обаче тогава дали изобщо ще светне. Дай една снимка как е сложена батерията.
  4. Пробвай с друга батерия, купена от друго място. Често тези батерии залежават и са вече изтощени. Или размени батериите, за да се убедиш, че дистанционното работи. Ако диодчето примигва, но колата не се отключва, тогава е друг проблема. При мен при натискане и задържане светва за кратко, изгасва за около секунда и после пак почва да свети за 10 секунди. След това изгасва.
  5. Ей такива изказвания направо трепят рибата. Най-добре е да си махнеш крушките, че да не се хабят. Сега сериозно: и аз съм с ксенон. Моята кола е швейцарка и при включване на положение AUTO си пали фаровете. Лостчето винаги ми стои там. Карам си всекидневно така и не ми пука. Тези крушки не горят през два-три дена. За халогени колегите вече са ти написали.
  6. Не е точно така. Дистанционното има защита против случайно натискане. Излъчвателя работи известно време и после спира, дори и да продължаваш да натискаш. Времето мисля е 10 секунди. Това време е достатъчно ако ползваш "комфорт" функцията.
  7. Болтовете ги развивах с малко гедоре. Не беше голям зор да се развият. За шестограма не споря как точно се казва, използвах от тези масовите комплекти, които се продават даже и в зеленчуковите магазини. В момента не се сетих, че в гедоре-то имам и такива накрайници, та с малкото ключе си вървеше трудничко. Проблема се появи след като мих колата, но няма теч през уплътнението. Просто мих доста в купето. Накрая отварях люка за да изчистя и там. Затворих всичко веднага след като приключих и колата не беше ползвана 2 дни. След това се появи проблема. До момента вече съм отварял 3-4 пъти и за сега няма проблем.
  8. Не съм го свалял. През провисналата кора нямах добра видимост и не видях третия болт. Като развих двата и видях, че механизма не пада, реших че двигателя не може да се отдели и ще трябва да се сваля целия механизъм. За това си завих болтовете обратно. Снимките са от интернет, аз само две снимки правих за да видя къде се намира шестограма, но не станаха ясни и за това не съм ги качил.
  9. Този модел има доста видове двигатели. Два вида 1.4, два вида 1.5. и 4 или 5 вида 1.6. Има и с двигател 1.8 Карам такава кола от 2009 година до сега. Моята е с двигател 1.6i (без VTEC) и е 113 к.с. Двигателя е D16Y3. На градско каране през зимата стига до 8, 8 и нещо. На извънградско пада под 6.5. По добре е разбира се да имате малко повечко мощност, особенно ако се кара повече градско.
  10. Здравейте, На 1-ви април колата ми реши да се пошегува малко с мен. Реших да споделя с вас тази неприятна шегичка. Излизайки от работа, реших че ще използвам Комфорт функцията и ще отворя отдалече стъклата и шибедаха, докато вървя към колата. Натиснах дистанционното за отключване, видях мигането на мигачите, натиснах втори път и задържах няколко секунди. Стигайки до колата обаче се разочаровах. Нищо не беше се отворило. Качих се и отворих люка докрай. Потеглих и след 5 минутно пътуване спрях до един магазин. Люка отказа да реагира на натискане на копчето на тавана. Оставих го отворен за момента. След като се прибрах, започнах да правя нови опити да го затворя. С копчето на тавана, с дистанционното, с ключ в шофьорската врата... никаква реакция. Междувременно стъклата се вдигаха както си трябва. Предпазителя за шибидаха се оказа здрав. N 20 в купето от страната на шофьора. Нов неприятен момент настъпи, когато видях, че нямам сервизен отвор за ръчно затваряне на шибидаха (в сервизния комплект също нямам ключе). Тъй като нямам гараж, започнах да търся начин да стигна до моторчето. Свалих задния плафон, от там може да се види механизма, но не и да се стигне до него. Свалих двете задни дръжки на тавана. Свалят се като дръжката се отвори, от двете страни има едни капачета, те служат и като скобички. Вадят се с отвертка, след което металните пластинки вътре трябва да се съберат и дръжката излиза без усилие. След като се свалят дръжите, кората на тавана може да се издърпа надолу от страната на люка, също и от задния край. После през провисналата кора може да се бръкне от страната на люка и да се стигне до моторчето. Не е много удобно, но е достатъчно за да се стигне до механизма за да се затвори люка. За целта ще ви трябва шестограм 4-ка. Механизма се върти трудничко, ако шестограмчето е късичко. Може да се ползва и някое малко гидоре. В началото помислих, че моторчето и механизма са едно цяло и се отказах да се опитвам да го свалям. Затворих люка частично с шестограма. Опитах с копчето, започна да се движи напред но, остана леко повдигнат нагоре. Натиснах копчето за отваряне на люка и той отново се отвори и остана там. Затворих го малко ръчно и пак проба. При натискане на бутона за повдигане, вместо да се вдигне нагоре, люка се отвори нацяло и пак остана там. Нямах повече време, затворих го ръчно и се прибрах. Последва четене в интернет и търсене на възможна причина. Модула за управление (намира се на самото моторче) съдържа 2 релета, датчк на Хол и ECU. На следващия ден, когато вече бях пред нас реших да пробвам отново да го задвижа с копчето. Люка се задвижи и в двете посоки, но не спираше на точната позиция при затворено положение, нито при повдигнато положение. Намерих процедура за ресетване на модула, и след като го ресетнах всичко се оправи. Процедурата е следната: 1. Close driver’s door, leave it closed during the whole procedure. Затворете шофьорската врата, оставете я затворена през цялата процедура. 2. Turn ignition to LOCK (0). Завъртете ключа за запалването на LOCK (0). 3. Press and hold the tilt switch, and turn ignition to ON (II). Натиснете и задръжте превключвателя за повдигане на люка и завъртете ключа за запалване на (II). 4. Release the tilt switch, and turn ignition to LOCK (0). Освободете бутона за повдигане на люка и завъртете запалването на LOCK (0). 5. Repeat steps 3 and 4 four times. Повторете стъпки 3 и 4 ЧЕТИРИ ПЪТИ. 6. Check if the AUTO OPEN and AUTO CLOSE function still work. If they still work, the AUTO functions have not been cleared, go back to step 1. If AUTO functions have been cleared, go to step 7. Проверете дали функциите AUTO OPEN и AUTO CLOSE все още работят (става дума за автоматичното отваряне и затваряне докрай през копчето на тавана). Ако все още работят, функциите AUTO не са изчистени, върнете се към стъпка 1. Ако функциите AUTO са изчистени, преминете към стъпка 7. 7. Press and hold the moonroof open switch for at least 3 additional seconds after the moonroof is fully opened. Натиснете и задръжте превключвателя за отворен люк за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно отворен. 8. Press and hold the moonroof close switch for at least 3 additional seconds after the moonrood is fully closed (tilted). Натиснете и задръжте превключвателя за затваряне на люка за поне 3 допълнителни секунди, след като люкът е напълно затворен (наклонен). 9. Confirm that the moonroof control unit is reset by using the moonroof AUTO OPEN and AUTO CLOSE function. Проверете нулирането на блока за управление, като използвате функцията АВТОМАТИЧНО ОТВАРЯНЕ и АВТОМАТИЧНО ЗАТВАРЯНЕ на люка. В случай на нужда, моторчето заедно с модула може да се свали. Държи се на три болта, а оста на редуктора е зацепена с едно зъбно колело. Прилагам малко снимки от интренет: Това е целия механизъм. Ето и снимки на моторчето от двете страни. На първата снимка се вижда къде е шестограма, с който може да се задвижва ръчно.
  11. Вероятно е така. Не бях погледнал схемата.. писах "наизуст". Ето в тази тема за CRV има снимки: https://forums.hondabg.com/topic/120179-смяна-масло-и-фиртър-atf-3ген-r20a2-бензин/?tab=comments#comment-1057641608 При акордите също го има.
  12. Ако филтъра е вътре, не се пипа там. На някои коли има филтър на маркучите за охладителя на маслото. Намира се отгоре на кутията. По-горе казах, че е добре да се смени, но имах предвид този извън кутията. Не знам при Legend има ли такъв.
  13. Розово е, ама колко е розово е субективна преценка. Филтъра на кутията ако не се знае кога е сменян е най-добре да го смениш. Според мен е добре филтъра да се сменя заедно с маслото. За акорда го дават на 40к при екстремна експлоатация ( по-малко от 8км на едно каране или при ниски температури). При нормална експлоатация на 80к. Аз не мисля, че си заслужава да се прави икономия точно от там.
  14. За диференциала не трябва ли да е друго маслото? Диференциално масло HGO-3?
  15. И двете масла са за автоматична скоростна кутия. Старото е ATF-Z1. Новото е ATF DW-1. Няма грешка дори и да е със стария тип, важното е маслото да не е на годините на колата.
×
×
  • Създай нов...