Jump to content

diterh

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно diterh

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    asenovgrad

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. И моята Джазка е така...Още от както я купих...2014-та. Лятото е кибрит...пали от раз. Паднат ли малко температурите обаче...Не пали от първия път....колкото и да я мъча. Става въпрос за първото палене сутрин (както при колегата)...след това няма проблем. В началото малко ме дразнеше, но вече и свикнах. Врътвам за 2-3 секунди..връщам ключа..и втория път пали от половин оборот. Не че е кой знае каква болка...но ако все пак някой знае къде е проблема...също ще се радвам да го сподели.
  2. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96260&hl= Виж тази тема...
  3. И аз минах по тоя път. Тотално забило радио. Цял месец слушах стари касети (моето е с касетофон). Оправиха го в сервиз в Асеновград. 40 кинта, със сваляне и качване на аудиото. Трети месец вече, никакви ядове. За всички като мен, които не са на "ти" с поялника, телефона на сервиза е 0887719196.
  4. От два месеца съм с Bosch S4 40А и за сега съм доволен. Преди това имах същия, но 60ah na Опела и за 3г. нямах никакви проблеми. Карам предимно на къси разстояния, с чести паления.
  5. Смени ли маслото на колата, или още не си? Моята също взе да трака на студено, но след смяната на маслото. Правих и реглаж на клапаните, но пак си чука, докато не загрее двигателя. Отдавам го на това, че вместо препоръчаното 5w40 и налях десятка. Не изключвам възможността разбира се, старото масло да е било с добавка. Още не съм сменил десятката, но ми предстои смяна и ще стане ясно. Най напред си смени маслото с такова, каквото се препоръчва от производителя и тогава го мисли.
  6. Не е лошо да провериш по телефона, каква е цената и на оригинален в Бултрако. Необходимо е само да си знаеш ВИН-а. Малко след като купих колата, видях че капе масло от семеринга на шайбата за същия ремък. Около 30лв. беше по магазините за авточасти. Купих го и ми го смениха. Дали семеринга беше ментак, калпаво ли го монтираха не знам, но след няколко дни забелязах, че пак капе. Теча не беше кой знае какъв, ама ме дразнеше и реших да пия една студена вода и да го сменям на ново. Втория път, отидох при препоръчан ми от форума майстор. Оказа се, че оригинален семеринг в Бултрако е 19 лв. Човека го смени и всичко заспа. За мен останаха само едни, хвърлени на вятъра 40 кинта.
  7. Провери тук http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391078056720177&slink=8z4rfh на телефона за връзка. Преди две седмици ходих да търся протектора под предната броня, но за съжаление го бяха продали. Лошото е че ти е бая далече и трябва да ползваш куриер, а и няма да може да се изпробва на място. Успех!
  8. Благодаря за отговорите колеги! Нека да направя някои допълнителни разяснения, относно въпроса си. Купих колата с един ключ и едно дистанционно, което обаче не е оригинално-Хонда. От доста време се оглеждам за втори ключ, който да ми спести неприятности, при евентуално загубване на единствения. Харесах в и-бей оригинален Хонда, за моя модел и година, с управление за централното, което си е на самия ключ. Цената ме устройваше, но преди да поръчам, реших да се възползвам от опцията на сайта: Проверка по VIN. Та изпратих си аз номера на шасито и зачаках... Отговора направо ме запрати в оркестъра: Това е вашия ключ, но с него само ще можете да палите и да си отключвате вратите от ключалките, без да можете да използвате дистанционното. Човека, изключително любезен между другото, проверил ВИН-а при местните дилъри на Хонда и от там му отговорили, че колата няма фабрично централно, или ако има такова, то е монтирано в последствие и няма да може да се управлява от ключа. Та затова ми стана любопитно, възможно ли е на кола, произведена в 21-век, фабричното централно заключване, да се поръчва допълнително, за да може най стиснатата кака на света, да се откаже от него и за по евтинко, допълнително да си монтира... някакво. В случай, че колата си има централно, но е без опция за дистанционно управление, какво може да се направи за да работи с оригинално-Хонда дистанционно?
  9. Привет колеги! Някой наясно ли е дали централното на Джаза е опция, която се поръчва от купувача, или е стандартно оборудване за модела?
  10. Няма проблем да се видим колега. За мен също ще е удоволствие, да си покажем Хондите. Пращам ти телефона си на лични.
  11. Здравей колега! Аз съм въпросния човек със същия проблем. Не е било необходимо да сменяш ЕГР-а. Най-вероятно си е бил наред. Трябва да се почистят магистралите от клапана към двигателя. Моите бяха яко затлачени със сажди, като на поне две места, напълно затапени. За да стигнеш до тях обаче, трябва да се свалят колекторните тръби. Ако не се наемаш да си ги чистиш сам, мога да те насоча към човек в Пловдив, който ще ти свърши работа качествено, а и на съвсем прилична цена.
  12. Успех с покупката и много безаварийни. Не забравяй да споделиш първите впечатления.
  13. До колкото знам, до 2007-ма се сглобяват в Япония, но може и да греша. Четох го някъде, но не си спомням къде. Моят Джаз е 2003-та и наистина окачването е твърдо. За мен лично не е проблем. Свиква се, а и колата е по стабилна. Разходи се по авто къщите и пробвай някоя от 2003-та и друга от 2005-та или 2006-та. Така най добре ще прецениш, има ли разлика или няма. В случай, че си харесаш някоя, мога да ти препоръчам човек в Пловдив, който да я погледне и да ти каже какво е състоянието на колата. Успех в избора!
  14. Не се пртеснявам друже. Просто смятам, че рано или късно ще прегори. По важно за мен е, че вече знам от къде тече, и ако някога се случи пак... Просто ще повторя процедурата.
  15. За мен, временно решение е санитарния силикон. Все пак теча е в най високата част на купето и не трябвада подценяваме силата на гравитацията. Напуква се уплътнителя м/у двата елемента,а не самата заварка. Влиза вода от там, но веднага се отича. За да загние, трябва да има постояна влага, а това няма как да се случи. Освен това тенекиите са много добре обработени с/у ръжда. За последното съдя от факта, че на поцинкования крик му е изгнила основата, а по дъното на багажника няма и следа от корозия. По важно е, че съм открил от къде тече. Сантарния силикон няма да издържи много, но тия които ги използват за окачените фасади, със сигурност ще изкарат 10-на години. След това: Я камилата, я камиларя.
×
×
  • Създай нов...