Jump to content

odar

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно odar

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Аз също бих искал да знам дали някой е ремонтирал CVT кутия. Моята скрибуца (клокочи) на задна. Иначе всичко си и работи! Не тресе, не прескача. Всяка година си опреснявам маслото, но въпреки това от няколко месеца започна да издава странни звуци когато включа на задна скорост. Би ми се искало да я поправя преди да се е влошило положението!
  2. Открих отговора, тук: http://www.diymyhonda.com/fit/adapter-for-aux-to-stereo-headphone-jack-to-connect-to-mp3-player-or-ipod/ На кратко: схема 1 - работи но нямало разделяне на каналите и тн. схема 2 - по-добрата схема
  3. Само да попитам: схема 1: и схема 2: Коя от двете е правилната? Защото изглеждат различно.
  4. Ето и част от упътването което е към модула: "Модула се свързва към ключа за светлините на автомобила, и с работата си, той имитира работата на самия ключ, само че го прави автоматично. Захранва се след "контакт" и започва да следи напрежението на точката от която е захранен. След стартиране на двигателя, напрежението се повишава, модула отчита това повишение и включва фаровете. След като изключите от контакт, модула изключва фаровете. Модула е подходящ както за обикновени крушки, така и за ксенонови светлини. Проектиран е да захранва две крушки с обща мощност 120W (около 8,6 А), за по-големи мощности, ще трябва да се свърже допълнително външно реле. Модула има възможност за настройка на напрежението при което ще включи светлините, защото в зависимост от точката си на свързване, то може да варира. Настройката на модула се извършва чрез тример-потенциометър. Въртейки тримера по посока на часовниковата стрелка, модулът ще се включва при по-високо напрежение; при въртене на обратно, ще се включва при по-ниско напрежение." Модули има на много места, моят го купих от ОЛХ. За жалост исках такъв който се монтира на дългите светлини и те светят на 20%-30% но няма как лесно да се монтира на хондичката. Трябва да се преправи схемата, или да се монтира директно към фаровете. Или поне аз не се сещам друг по-лесен начин Ако имате въпроси ще се радвам да помогна. На лично мога да ви дам линк към обявата от която си поръчах модула.
  5. Ето обещаното обяснение. На снимка №1 са посочени кабелите към които се връзва модула. (Това е поглед над волана) Освен тези трите кабела ще ви трябва и захранване след контакт. Под волана, откъм ключа за запалване има едни дебели кабели. На вас ви трябва жълтия кабел с черната черта! Ето и общ изглед на схемата: Реално модула захранва реле, което пали късите светлини. При този начин на свързване, около 5сек. след запалването на двигателя светват късите светлини. Габаритите не светят! След завъртане на ключа на фаровете (включване на габарити) модула се изключва и светлините се управляват от ключа на фаровете. След загасянето на двигателя модула се изключва и фаровете угасват. Същата схема може да се изпълни и с обикновено реле. Но тогава фаровете ще светват веднага след подаване на контакт (преди да е запален двигателя)!
  6. Не, не питах за това! Питах за поставяне на реле за автоматични дневни светлини "Daytime Running Light" (DRL) Не става въпрос за лед светлини, а за фабричните фарове на колата! Вече е монтирано и работи доволно! Когато запаля двигателя ми светват късите светлини (без габарити и осветлението на таблото в купето не се димира). Когато загася, фаровете угасват сами! Ще разясня за всички които решат да слагат ДРЛ. Цялата работа струва около 20лв. и мисля че всеки може сам да си го направи. На Джаза светлините се управляват по минус! Проблемът е че има и едно реле което прекъсва и плюса! И заради това не може да се монтира ДРЛ който да светва дългите на 20% или 30%. Трябва да е ДРЛ който "свети" на 100% след запалване на двигателя и се монтира на късите светлини. Другият вариант,който не ви препоръчвам, е да се монтира реле което да сработва след включване на контакт (тогава фаровете ще светват преди да е запален двигателя). ДРЛ-а представлява това: През уикенда може да щракна една-две снимки на кабелите. И да изпраскам едно упътване за желаещите да си монтират нещо подобно. В OLX е пълно с подобни модули. Само за информация: в гр.Бургас ми искаха от 40 лв. до 100 лв. за монтаж на ДРЛ.
  7. Напред към двигателя! Те трябва да мръднат съвсем леко напред и после се повдигат нагоре. Лайсната има дупка с форма подобна като тази на снимката, а на тавана има едно щивтче което влиза в лайсната.
  8. Аз имах скъсана шпилка (заради накриво завита гайка). Моя майстор ми я смени, но се наложи да избива главината. Заради това трябваше да ми смени и лагера на главината. Мисля че във всеки един сервиз могат да ти свършат работата. Цена не мога да ти кажа точно, сменяха доста неща: масло, филтри, накладки, и въпросната шпилка.
  9. Моето масло снощи го душих и то смърди на бензин. Маслото е на 500 км. Надявам се това да е нещо нормално! Колата работи перфектно, но я имам от скоро и нямам база за сравнение!
  10. По темата за дневните светлини: Искам да ми поставят DRL Модул за Автоматични Дневни Светлини. Уговорих се с един "алармаджия" да ми го монтира. Въпросът е фаровете по плюс или по минус се управляват? Модули има и двата варианта. Колата е "Honda Jazz GD1 1.3" (2005г.)
  11. В гугъл излизат много огледала. Изпратих ти на лично първият резултат който ми излезе!
×
×
  • Създай нов...