Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.11.2024 in all areas
-
3 точки@dandilov Може да допълниш данните в табличката (която си качил по-горе) от тук - КЛИК MSDS-сите на двете Honda Genuine масла може да се видят тук - КЛИК. В тях също има някои полезни данни.
-
3 точки@Honda_Z Не се доверявай сляпо на Oil finder-a, на Равенол. И не се вторачвай единствено в 0W-20. Има масла от други вискозитетни класове, които имат х-ки като на 0W-20, а пък предоставят по-добри други х-ки. За твоето изискване да позваш едно масло за всичките ти автомобили, по-добро от OEM, тези, които ти препоръчах PAO + естери бих избрал за себе си, ако бях на твое място. Всички Равеноли имат 20л. кутия. Не само EFS 0W-20. Направих една сравнителна таблица, специално за твоите автомобили. Виж и сравни характеристиките на маслата, и прецени дали да ми се довериш в избора. RAVENOL Eco Synth ECS SAE 0W-20 би бил също много подходящ избор, ако имаше малко по-висок HTHS. Щото с неговия 2,64 mPa*s не бих рискувал при значителен процент градско. Затова и не го препоръчах. За съжаление на двете ОЕМ-ски нямам данни за NOACK, HTHS, Flashpoint, Pourpoint, които също са важни да се знаят. А и да се сравнят с другите, разбира се.
-
2 точки@Ивайло Димов Ами така са ме учили, че масла с молибден над 100 mg/kg, могат да оставят отлагания в турбото, в следствие на високите температури там. За разлика от маслосъбирателните сегменти, където температурата може да достигне (в определение моменти) до 350°C, то при лагерите на турбината, температурата може да надмине 600°C. Ако обърнеш внимание колко е молибденът при АСЕА С - спецификациите, може да се подсетиш. А пък АСЕА С беше въведена първоначално най-вече за съвременните дизелови двг с DPF, които по стечение на обстоятелствата са с турбо. ... После се появиха и "down sizing" бензинките, и те турбилирани.
-
2 точкиПредвид, че мен ме интересуваше специално мнението на @dandilov, други отговори не очаквам и си позволявам да пренеса ЛС отговора му тук, за да е полезна дискусията за всички: Може би трябваше да спомена, че не смея да променям вискозитета на маслото, а само вида и марката му. Аз нямам оплаквания как работят двигателите и не търся някакво подобрение. По-скоро по-добро съхранение е целта. От тези двете по-горе не намирам 0W20 на Равенол, Oil finder-a им свежда избора до тези, а Honda/Acura се споменава само в това и това. Първото има и изгодна 20л кутия с канелка, от която може да се точи, и която през литър излиза по-евтино и от ОЕМ-ското. Въпросът сега е влиза ли в тази графа?
-
1 точка
-
1 точкаМного се пише и малко се пие 🍻.Най -хубавото масло е свежото ,карате японски коли -бъдете като японците ....след гаранция асматиците се обслужват на 5 хил км,турбиниранитв на 3,5 хил .При такъв пробег и Приста ойл ще е перфектно. Има ги в API ,VAG,MB approved oil list .
-
1 точкаTук говорим, за японски автомобили..не за немски..Дебелите масла са максимум 5 30..С годините се появяват хлабини,но по определени части от мотора не на всички.И да се лекува с дебело масло е голяма грешка..Златното правило..Колкото повече се доближават цифрите на вискозитетите толкова по добре..И другото, хондите са с вериги,никой не каза че веригите обичат по гъсто масло,и като влезе гориво е хубаво да има 5 вместо 0.Лека.
-
1 точкаБлагодаря, @emod! Много полезни линкове! Само информацията за Honda Full Synthetic 0W-20 е от 12/9/2017, а моята в табличката е от 07/07/2023 ILSAC GF-5 vs ILSAC GF-6A и се различават.
-
1 точкаЗдравей колега, Няма да съжаляваш с избора на CRV 3-то поколение. Много функционален и надежден автомобил. Преди някоко години си взех такава, 2.0 бензин автомат и колата ме спечели за марката. 2022 му сложих и газ, което доста облекчи разхода, защото въртя сериозен километраж. Сега чакам да ми докарат големият й брат (Pilot) от зад океана :-) Минусите са, че в сравнение с германките наистина е по-шумна и твърдовозеща , но в рамките на поносимото и се свиква. Най-големият недостатък за мен е липсата на динамика. Колата просто върви и толкова. Но пък знаеш, че ще те закара сигурно от точка А до точка Б. Аз също ходя по планините, особено зимата да карам ски и не съм сращал проблеми с газане в снега. Веднъж дори ми се наложи да спасявам един Land Cruiser, който се беше изкантарил, а аз до него минах спокойно и го изтеглих с въжето :-) Успех в търсенето!
-
1 точкаТук много се лъжеш. Точно в Китай немският премиум се тачи най-много и точно затова германците правят фабрики там, като конюктурата изисква да си сътрудничат с китайски фирми. И не е точно нов бранд, а ново лого без обръчите, а с големи парвенюшки LED букви AUDI отпред и отзад, точно като за Китай.
-
1 точкаMotul-а е обикновена минералка ,двата Равенола са съвсем друга бира -едното е с много ниска(EFS) сулфатна пепел 0,47 .
-
1 точкаЦапат "меките" накладки. Ако са по-твърди - феродото яде от метала. Меките спират и по-плавно на малка скорост, а твърдите качват по-бързо температурата на дисковете при рязко натискане и голяма скорост.
-
1 точкаДва тона кола няма как да стане със 150лв дискове. Само оригинални иначе виждаш карат една смяна на масло. И нови накладки задължително на новите оригинални дискове и си готов. Към 1к лв със афтърмаркет накладки за които и аз съжалявам че не си взех оригинални тогава тия правят джантите много мръсни. Всичко друго е временно решение.
-
1 точкаТръбата на EGR-а се спукала. Често срещан проблем. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
-
1 точкаАааа, Цецо, има тираджии, има и Тираджии! Аз се старая да съм от ония с главно Т.
-
1 точкаКакто са казали колегите по - горе: Пробвай с заредиш хубаво акумулатора или с някакъв друг. Вероятно няма да е от това. Понеже ако беше, след толкова дни напред назад и гимнастики със смяна на модули, акумулатора щеше да е умрял. Виж в темите тук за този модул дали трябва да се прави нещо допълнително при смяната му. И другото, което остава е да пробваш с друго ЕКЮ. По някога когато се прецака компютъра на колата, не знаеш каква щуротия ще започне да изкарва като грешка 😂
-
1 точкаПри смяна на АБС модул, не трябва ли последваща калибрация. Toчно с този модул, нещата, май, не са просто плъг енд плей.
-
1 точкаЩом казваш. А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам.
-
1 точкаКлапан картерни газове PCV OEM 17130-PND-A01 Причина за почистване проблемите пораждани от недобрата работа,а те са хапване на масло особено ако е заклинил. Това е виновника,намира се отзад лявата част на двигателя като се погледне от капачката за масло надолу. Нужните инструменти ключа е номер 17 удължение и тресчотка,клещи за сваляне на скобите от маркуча. Нужните препарати за почистване Ето го виновника свален доста черен и събрал мръсотия,работещ но не свободно.Отдолу на клапана има алуминиева дифтунга внимавайте да не я изгубите. Ето и къде се намира Изтече доста мръсотия от него лепкава и черна ,правилната му работа е потока газове от резбата дебелата част към тънката. Тоест ако се тества с уста ,от резбата пропуска,от тънката час затваря и не пропуска. Това е посоката на газовете Дано съм бил полезен на някого и нагледно изчерпателен. Ето и в кои двигатели го има Model Honda Accord Honda Accord Tourer Honda CR-V Honda Civic Honda Crossroad Honda FR-V Honda Stream Engine D17A2 J35Z2 K20A9 K20Z3 K20Z4 K24Z1 K24Z2 K24Z3 K24Z4 L13A7 L13Z1 N22A1 N22A2 N22B1 N22B2 R16A1 R16A2 R18A R18A1 R20A1 R20A2 R20A3
-
1 точкаИмал съм 2 опела - Кадет (капка) и Астра. И на двата съм издухвал гарнитури . План B и план C ми се струват по-добрия вариант.
-
1 точкаХубаво е когато се избира акумулатор да е с най-висок стартов ток за определените ампери това е осначено с ССА,това са подсилените серии на определена марка,примерно Yassa сивата серия.Това е пряко зависимо с дърготрайноста на една батерия при нормална експлоатация. Не избрайте повече Ah от предписаните от производитела,примерно 45 Аh е дал производителя вие слагате 60ah,това тормози алтернатора,и повишава разхода на гориво. Ако имате възможност да измерите напражанието преди покупка,ако е 12.7V -12.8V и на горе взимайте. Продавачите са задължени ако има складов престой да подзареждат батериите,никой не го прави. Ако е по-малко от 12.7V задължително заряд преди слагането в автомобила, в автомобила не се зарежда никога на 100% ,това става с зарядно. Както ако зареждате 50Ah акумулатор избирате зарядното да може да отдава минимум 5Ah. Не на последно място проверете на колко зарежда алтернатора 14.6-14.8V без консуматори ,не трябва да е под 13.4V с консуматори. Алтернатора също се обслужва и рециклира.
-
1 точкаЗа информация. Акумулатор Topla, според щампата на него, произведен 2018г. Дойде с Jazz-а, нов внос от Словения, през 2021г. Значи е изкарал общо 6г. и се спомина. Е, аз си го поддържах, де... По един пълен заряд всяка есен и всяка пролет + режим за десулфатизация с пернишкото чудо "Екотоник". Днес купих нов акумулатор 40Ah, ССА 320А, 90лв. Няма да споменавам марката, но е такава, която ползвах на сивик-а от пролетта на 2019г. и съм много доволен! Какво се оказа. Чисто нов показва напрежение на покой 12,48V. Тоест 70% - 75% заряд. Не се знае колко е стоял по складовете. Не мога да преценя и по щампата. Не намирам в интернет за тази марка. Е, задължително на зарядното. Ще му направя пълен заряд със последващ за десулфатизация, пък ще видим колко ще изкара. Та да си знаете. Нов акумулатор - задължително на заряд, преди да го сложите в автомобила.
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точкиОфф, вчера чаках 1 миче да си обрЪне колата в глуха уличка. Горкото - не мое да съобрази как да направи маневрата, та да е лесно и бързо. Липса на елементарна координация. Назад и после напред ставаше веднага, но с дупето назад не го владееше и се отказа, та се мъчи като грешница. А на вид бе греховна. Потърпях, щот видех че не мое, но и на границата да и предложа услугите си - поне за маневрата.
-
-1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00