Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 3.07.2024 in all areas
-
3 точкиУспях да подкарам на дисплея на Хондата чрез Android Auto управлението на гаражната и дворната врата. В последната версия на приложението Ewelink 5.70 са пуснали поддръжка на Android Auto и Apple car play. Така могат да се управляват много устройства за домашна автоматизация от дисплея на всеки автомобил поддържащ Android Auto. За да се ползва на колата обаче, трябва да се абонирате за план Advanced, който е платен: 20 лева на година.
-
2 точкиКътам 2 нови задни апарата за Type R от доста време и днес реших да ги сменя. Е да де ама смених само единият. Голяма борба с жилото за ръчната. Няма махане и това е. Имам доста добри спрейчета за ръжда, по-добри от WD дори, но и с тях, пак бая трудно. Клеясала история но най-накрая, излезе от апарата та сложих новият. Апаратите са на фирма Essen SKV, ще видя колко са държаливи. Все пак ще си рециклирам и моите. Купих и клещи за спирачните маркучи, действат идеално. Чистене, пилене, смазване и беше готово. Тия дни, другото
-
2 точкиСеира го правят 1-2ма с общите си приказки, извън темата, че съм си купил евтина кола и за това постоянно питам, а неговата била по- скъпа и... Никой не длъжен да чете всяка тема, още по- малко да отговаря, а никак, да коментира пишещите ... Никой от коментиращите не е с двг. R18Z4, ама твърди, че ставало с всичко...
-
2 точкиТози филтър не може да се развие без чаша, на R20A3 също без да си потрошиш пръстите, колегата явно е опитал с какво ли не и от тук му идва съмнението, че причината е в него предполагам за това и "пита кой с какво" за това са направени и чашите. Ако на някой му е терсене, че някой пита и пише нещо което го дразни да се обърне към модовете щО трябва да прави сеир. Тук има много теми които за някои са излишни но за други са безценни.
-
1 точкаНов внос от Швейцария! Не съм автокъща! Купих колата лично от втори собственик. Напълно реални километри и година на първа регистрация. Налична е сервизната книжка, която е водена до май месец 2024 год. Два ключа. Катализатора и задната щора са си на мястото! Отвътре и отвън е в отлично състояние с изключение на една забележка на задната броня. Колата е без шумове в кутията и двигателя! Отдалу, по дъната на вратите, задните вежди и вътре при резервната гума е без ръжди. Няма и течове. Все още е с валидна техническа контрола, която важи до края на 2024 год. Модела е с най-високот ниво на оборудване - Аукс вход, 4 бр. ел. стъкла, ел. огледала с ел. прибиране, плюшен салон, мулти волан, климатроник, лети джанти 15 ц, уникален цвят перла металик Lamborghini giallo orion, 4 бр. дискови спирачки, 4 еър бега. На последната снимка се вижда вин номера по който може да проверите километрите във Хонда. Също така става ясно , че автомобила е Японска сглобка. Продава се директно с договор и фактура без допълнителни разходи за нотариално прехвърляне. Не правя пазарлъци по телефона. Много моля само за сериозни огледи и обаждания! ! ! Намирам се в самото начало на Банкя, веднага след завода за минерална вода и преди магазин Фантастико. Може да ме намерите на тел. 0879 900 150 - Дани Цената на автомобила за хора от форума е 6500лв. Не забравяйти да го споменет, защото в другите сайтове е на друга по-висока цена!
-
1 точка
-
1 точкаАз бих заложил на ЕВС - произведени в Англия, отлично качество, няма ментета. Даже във форума има обява за продажба на такъв комплект за CR-V III , еднакви с тези на CR-V IV Поздрави и успех в избора!
-
1 точкаАз съм доволен от ТРВ и като цяло е по-малко вероятно да се попадне на ментаци, за разлика с АТЕ. А за да не се кривят се чисти хубаво главината и не се маже с нищо, и в началото се борави по-леко с педала, за да се разработят, тоест не трябва да се допуска прегряване.
-
1 точкаОригиналните са си оригинални, не съм срещал засега никъде кой е производителя. Аз онзи ден смених само накладки и се спрях на АТЕ, бих ти препоръчал тях, но майстора ми каза, че вече ги правят в Китай и нямат нищо общо с качеството на АТЕ до скоро. Каза ми, че само на оригиналните може да се разчита за качество на 100%. Ако няма да са оригинални каза TRW, за да не се рискуват повече пари с АТЕ и пак да не си доволен. Но аз реших да си направя скъп експеримент с накладките и засега съм доволен, поскръцват, но много рядко. Могат да се намерят от 130 до 180 лв преден комплект, така че цената е наполовина на оригиналните и ще прежаля поскърцване от време на време. Ако почнат да цвилят постоянно ще кажа и ще ги сменя. Това е моят опит засега. Винаги си казвам ще слгам само оригинално, обаче като дойде време и сравня цените и се отказвам. Не, че ги нямам просто не мога да ги прежаля
-
1 точкаПо-скоро почват да отчитат и зачитат данните от газанализаторите, а не по презумпция да ти дават еко категория на база еврото, макар и да чадиш като параход.
-
1 точка
-
1 точкаИ така гадно рефлектира и ми вади очите,че ми идва да го изтържа😳☹️!Аман от простотия в тази жунгла!
-
1 точкаЗнам чий е коментара, но нямам какво да му кажа. Нали вече маслото ти е сменено? Да приключваш темата викам, че се изроди в кОменти с непристойни мОменти. От тях само тези със снимките са достатъчни, а другото е простимо и се забравя, въпреки "горчивият вкус". Само добави снимка на "чашата", за да имат представа колегите какво представлява, макар че има различни форми, а и размери - според филтрите.
-
1 точкаСъбрали се учени - лингвисти на симпозиум, за да обсъждат езиковите проблеми. По едно време така се обърнала посоката на дискусията, че всеки взел да хвали колко съвършен е неговият език, как дадено чувство можело най-добре да се изрази и т. н. Нашият представител слушал, слушал, па накрая му писнало да слуша глупости, станал и теглил следната реч: "Дами и господа, моите почитания към вашите езици, но няма по-богат и цветист език от българския. Ето тук съм ви приготвил няколко примера в подкрепа на твърдението ми: 1. Кажете, има ли някой език на тази планета, на който да има дума, означаваща нещо средно между "капе" и "тече"? Няма такъв. Аз съм проверил специално. А на български има - "църцори". 2. Има ли някой език, на който да има 4 степени на сравнение - няма. А на български има - далече, по-далече, най-далече, на майната си. Или - готина, по-готина, най-готина, бафмааму. 3. Има ли език, в който да има минало незапомнено време? Хе хе - няма. А на нашенски има - Бил съм се бил напил. 4. Имате ли вие бъдеще евентуално време в миналото? Нямате. А ние имаме - щял съм бил да работя. 5. Колко начина имате по заобиколен начин да кажете "не знам", когато ви питат нещо? Общо взето всичките се свеждат до един: "I don't know" "No idea" "I got no clue". А вижте ние колко по-заобиколно можем да го кажем: "Казва ли ти някой!", "А сега де!", "ебеш ли му мамата!", "а - сега ме хвана!" 6. И накрая, господа - хайде кажете - има ли език, в който да има една такава дума, която да може да замести всяка друга дума в този език? Няма! А на Български има - това е думата "такова". На последната 6- та точка американският делегат не повярвал и казал "Не го вярвам това, че една дума може да замести коя да е дума в езика, аз лично ще проверя това!" Разбира се Mr. Smith заповядайте в България да проверите! И така мистър Томас Смит хванал самолета, прелетял океана и още веднага на аерогара София решил да пробва вълшебната дума. Отишъл на информацията и казал: "Моля ви, таковайте ми едно такси" - няма проблем, служителката набрала един номер и таксито пристига. Изненаданият Мистър Смит се качва в таксито и казва на шофьора: "Моля ви таковайте ме до най-луксозния хотел в София" - няма проблем - бум в Шератон. Още по-изненадан отива на рецепцията и казва: "Моля ви таковайте ми една стая за 5 нощувки" - няма проблем регистрират го дават му ключа и момчето му занася багажа до стаята. Томас е като треснат, но продължава да тества думата не вярвайки на ушите и очите си - сяда в ресторанта и казва: "Моля ви таковайте ми мешана такова с шопска такова и едно такова Каберне Совиньон" - след малко иде мешаната скара, шопската салата и виното. "Oh my God, he was right - it really works" признал накрая Тома неверни. На сутринта станал и тръгнал към банята, но се сетил, че предишната вечер му направила впечатление една старинна сграда недалеч от хотела и един минувач го информирал, че това е Централна Баня, та нашият човек решил да я пробва как е, щото в неговата модерна държава няма такива работи. Влезнал човека да се къпе, но там нямало четка с дълга дръжка, с която да си търка гърба и той помолил един пич да му сапуниса гърба с думите "Моля ви, таковайте ме отзад". При което оня се оказал услужлив човечец - (ми чужденец все пак - няма да го оставим с впечатлението, че не сме гостоприемни я!) - и съответно го "таковал". Томас Смит останал доста изненадан от събитията, но си замълчал (все пак чужда държава, може пък тук това да е нормално) и като се върнал в Щатите - споделил си преживяванията, при което доцент Ганев се плеснал по челото и казал, о, аз забравих да ви предупредя колега, че "таковане" се спряга неправилно на гол гъз ..
-
1 точкаПървенците печелят в битки. Мрънкат по Макс че печели лесно. Мрънкат го и че печели трудно. Но той (а и всеки друг) е там за да печели. КАК - стана твърде сложно, но битки е имало и те ще продължават. Кой, каквото и да говори - велик не се става чрез безличие. https://www.youtube.com/watch?v=Cttz8VZu9Is
-
1 точкаЗдравейте, Впечатленията ми от Автокъща AVALON в гр. София са следните: - напълно коректно отношения към клиентите си, - оформени документи без никакви пропуски! Твърдя това, тъй като си закупих Honda Civic Type R 2.0 - 2016 год нов внос от Швецария. Аз живея във Варна и въпреки, че всеки един Представител на Мъжката Част ми набиваше в главата да не купувам точно този модел кола / а на мен ми е детска мечта Type R-a/ , установих че след разговор с представителя на автокъщата желанието ми да я взема се засили. По колата нямаше никакви забележки след преглед , след което колата се регистрира във Варна. Всичко това го споделям, защото с двете си ръце казвам и вдигам че тази автокъща е с добър рейтинг , тъй като доста Варненци са се доверили и закупили не само модели като Хонда а и други. Прилагам снимки П.П: Да отбележа за протокола КАКТО ВИДЯХ КОЛАТА НА СНИМКИ В ТАКЪВ ВИД ДОЙДЕ! ДАЛ ГОСПОД ПОВЕЧЕ ТАКИВА АВТОКЪЩИ КОРЕКТНИ ДО КРАЙ.
-
1 точкаМикро среща на 2 врачанки. Старият герой (а герой без рана не може) малко беше пострадал (отнели му предимството), но вече е оправен, та пак му се зарадвах. И той клони към вечен автомобил - на четвърт век е вече, но е още в строя, и то в добра форма.
-
1 точкаОтиваш и си купуваш чашка за смяна на филтъра, тя е с отвор за тресчотка. Начини иначе имаш адски много да го развиеш. Както си споменал - от отвертка и да пробиеш филтъра, верига от велосипед/кола, тънък кожен колан и му даваш контра с ключ лула, ремък от автомобил също като с колана, клещи за маслен филтър. Аз лично, последният път си купих чашка и с нея сменям. Преди това ползвах вериги. Дупчил съм 1 път с отвертка, след като го бяха натегнали повече. Само на ръка не става някой път и пролизва, трябва половин оборот и с инструмент. P.S да не грешиш посоката на въртене на филтъра и да се опитваш да го стегнеш а не да го отвиваш?
-
1 точкаИсторията с повдигача, който работи идеално ( пу-пу ) я постнах на друго място, но ще я добавя и тук : Проблем при повдигане/сваляне на шофьорски прозорец. Прозорецът излиза странично от вратата, както и спира да се вдига. Втулката е цамова, след проба за заварка и с телоподаващо и с електрожена на нисък ампераж, само се разтопява. Направих нова втулка от кована панта за врата с размер 20мм. Втулката на повдигача е 19мм. Трябва да се изпили, за да може да стане същият диаметър. Друг вариант е да идете на стругар и да ви направи същата метална. Заварка на контра шайба за втулката и всичко стана добре. Трябваше да оправя и бутона, защото прозореца продължаваше да се движи, спирайки и тръгвайки. Бяха се окислили пистите, след зачистване, всичко беше наред. Смених спирачна течност и течност съединител. Имам чувството, че специално тази на съединителя, не беше пипана никога. За смяната, понеже бях сам, ползвах вакум помпа. Става също толкова добре и с нея като няма кой да "помпи" на педала. Течност взех на TRW, че отстъпката ми беше най-добра за нея. Ако на някой му е интересно, дали има разлика след смяната на спирачната течност. Има, огромна разлика и то положителна и на спирачките и на съединителя. Важно е да се сменя на 2-3 години а не на 12-13
-
1 точка
-
1 точкаПотвърждавам!Аутото никога не може да разбере едно тяло как се чувства в момента още по малко женското,там са винаги на противоположни мнения .
-
1 точкаДа, компресора се включва периодично. При всяко палене на колата, дори при отрицателни температури го включва. И противно на мнението на повечето колеги, режим АУТО не е най-доброто за возилото. Има теми за проблемите с климатика на цр-в. Недобре измислена система, твърде често включване на компресора и извънредно чести проблеми с износване на шайбата. Та аз си карам на постоянно изключен А/С. Есен, зима, пролет, освен при запотяване на стъклото, тогава пускам бързото изсушаване за няколко минути. Мое мнение.....
-
1 точкаАз само казвам какъв е начина,не става въпрос за навици.На климатика не му е работа да се включва при минусова температура на вън.Зимата доста често си е студено и човек бърза да се мушне на топло в колата , (да не говорим,че на малкото му тракат зъбите) та от тази гледна точка е добре да се знаят възможностите които предлага климатичната система.Ако му е от полза на колегата това нека пробва.Моят опит и с другите коли показва,че AUTO-то не винаги е опция.
-
0 точкиНе знам какво отчитат, ама предните години на Джаза даваха еко3, от тази година вече съм еко4. Явно колкото повече километри и години натрупва - толкова по-екологична става!
-
0 точкиПич 20 лева и не съм се изпотил даже. Наистина аз лично не виждам смисъл от тази безсмислена тема. Колкото и да не ти се вярва всеки може да го направи, а и колата ми струва повече от твоята. Та не мога да ти схвана драмата. Погледни, че целият форум на Сивик 9 е пълен с теми за колата ти - що не ми бачка климатика, що не ми свети леда, що ми пикае ауспуха, що не знам си кво. Ми щото си спестил лев и защото си напълнил джоба на джамбазина и щото обичаш да ти е трудно. Айде стига да му се навиди. Само не пускай темата , че не можеш да си развиеш гайките на джантите. 😀
-
0 точкиКогато е студено компресора затопля и по-бързо идва парното.
-
0 точкито така или иначе компресора си се включва - беше коментирано в друга тема, като сложиш на ауто колата по добре знае от теб какво да прави (не го приемай за заяждане) проблема е кагато набрулите температурата на макс и по този начин разказвате играта на цялата система - без никаква полза.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00