Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 14.02.2024 in all areas
-
5 точкиВ никакъв случай не сменяй веригата, ако няма симптоми. При правилна поддръжка имат огромен ресурс и няма никакъв шанс да се скъсат без преди това да са плакали хиляди км, че са за смяна. Същото важи и за водната помпа. Аз до сега на моя бензинова Хонда ( а са над 5) не съм сменял нито верига нито водна помпа и не ми се е налагало да го правя, но за сметка на това около мен е имало случаи на сменени водни помпи, които имат много по-малък ресурс от заводските и се налага тяхната повторна смяна. Та с две думи съм твърдо против превантивната смяна на твоята верига. Не е ясно какво менте ще сложиш, ако не вземеш оригинални части от Бултрако и има шанс дори да избодеш очи, вместо да изпишеш вежди. Клапаните задължително ги регулирай.
-
2 точки@ceco_accord В интерес на истината след смяната на пружините и предницата се надигна с един сантиметър, това замерено от земята до най-високата точка на калниците, както съм замерил и задните, където разликата е три сантиметра. Има и друго, в момента колата е абсолютно разтоварена. Като се напълнят багажника и резервоара и като седнат двама отзад, мисля, че диферента ще се изравни. А летните гуми са на оригиналните 17-ки и с тях изглежда по друг начин. Тези 16-ки и аз не ги харесвам, ама ми останаха от седмицата и какво да правя, карам си ги.
-
2 точкиЗдравей колега @Steve Vai за да се разбере една верига дали е за смяна се проверява. В ръководството на всеки модел пише как. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Хубаво е майсторите да прочетат тез ръководста,не го правят. Това да се чува една верига,е вече крайно разтегната. В това ръководство за 3ген си пиши точно и ясно. Има ревизионен отвор през който се вижда оптегача и единия плъзгач който притиска веригата. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001318.html По това колко оптегача е разтегнат се съди за състоянието на веригата. Ето какво пише в ръководството. Ето сменена верига оптегач и плъзгач. Ето разтегнат оптегач следователно верига за смяна. Това че мотора работи чудесно,не значи че не трябва да се проверават клапани,прови се през определен пробег. Клапани се проверяват на40-50хил пробег,при мотор на газ между 25-30хил км. Антифриз се сменя с оригинален на Honda както ,масло скоростна кутия и масло заден диференциал също с такива на Хонда,има хубава тема за това. Според мен спиречна течност се сменя изцяло ,защото тези уредчета за мерене показват състояниет и само в казанчето ,а долу в апартите е в пъти по-зле. Имаш пистов ремък и оптегач които също са консуматив. Термостат също е хубаво да се смени,с годините той старее и не отваря и затваря така бързо. Масло двигател 0w20или 0w30 пуписано е доста за това. Доста теми има в раздела за обслужване на 3ген дават добра информация. Верига и нужните елементи тук в Бг са с 300% надценка,при желание човек сам може да си ги внесе.
-
2 точкиСинковеца отпътува, но се сетих, та капнах 1 тестче, че не знам кога пак, а маслото е на 4 месеца. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40 , останало от предишното. 3) Маслен филтър – CHAMPION COF100208S 4) Общ пробег на автомобила – 418760 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2504 км . Долният трип е нулиран с наливането на маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 90% / 10% 7) Средна скорост за пробега около 70км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 14.10.2023 - 12.02.2024 9) Мото часове – около 45 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – Божа работа. Двама сипват, двама шофират, но разход около 7-8/100 газ, според кой, как и къде кара. 11) Пробата е взета в рамките на 10-тина мин. след 5 км градско от напълно загрял мотор и съхна 25 часа на стайна температура. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,4 л. / без доливане за периода. 13) Разход на масло - 0,0 литра. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км.
-
2 точки
-
2 точкиЩом питаш за упътване, по-добре не пипай. Има си разглобяване, има си и тънкости, пък и условия ти трябват. Моя съм си го сменявал два или три пъти, но вече предпочитам да си платя и да не се занимавам.
-
1 точкаТо вътре е раздуло ама няма как да бръкна. Ти поне като изкърпваш можеш да бръкнеш и да обработиш. Според мен тая мизерия става от каналите за отичане на стъклоизмивната течност. Там е вечно пълно с листа, кал, клечки и пр. Там долу на прага обикновено има буца кал, но и вляво над гумата също се пълни с листа и заблатява. Така се стича мръсотията: Отделно самата ламарина е перфорирана отгоре и отдолу и ако се ползва агресивна пяна за миене на автомобила (моя случай), може да влезе там и да работи необезпокоявано. Намазах с вюрт колкото можах и вътре ще клепам парафин. С верния помощник Зашкурих за втори опит боя и лак: И дори си тествах новия тенекеджийски чук по накривения калник:
-
1 точкаКолянов и разпределителен. Едит: все тая колко са разпределителните, засечката се прави спрямо коляновия.
-
1 точкаОреолът си остава. Не мога да пердположа от какво е. Другото си следва нормалното развитие.
-
1 точкаИли предугаждаш това поведение (лесно е) и леекинко го контрираш с педала на газта
-
1 точкаЗдравей Наско, Ще поръчам тези: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1x5L + 1x1L https://ato24.de/en/liqui-moly-pro-line-engine-flush-500ml.html Liqui Moly Pro-Line Engine Flush 500 ml Стойност на поръчката: (59.95 + 13.95+10.95)*2.15 = 183лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез куриер (Допълнително ще уточня адреса като пристигне поръчката, защото не знам къде ще бъда по това време. Моля те, не бързай да ми пускаш пратката на обичайният адрес, за да не седи дълго време в офис на куриера).
-
1 точкаТова не е много добре че е правила така когато си я взимал,аз не бих взел такава кола,с ясен проблем. Маслото измерено на студен двигател го докарай поне 2мм над горната черта. Провери го сега на цвят. Съвета ми направи смяната масло автомат ти ако е възможно,за да видиш цвета,какво е полепнало по магнитната глава на борта за пробката .
-
1 точка@djigata, честито джипката. Това е пост на колега от САЩ и касае Acura RDX. Споменава а 3х смяна на маслото на скоростната кутия.
-
1 точкаКаква е кутията калко степенна,какво масло точно сложиха. Какъв филтър са сменили. Колко е маслото на щеката като го измериш на стеден .и на топъл двигател след 60сек кято извдиш щеката. Понякога иска второ опреснаване след примерно 3 хил км,зависи какво е било изтеклото масло. Това придърпване правеше ли го преди.
-
1 точкаАко направиш още една частична смяна ще намалее още придърпването. Потърси в търсачката, има писано за този проблем.
-
1 точкаЗдравейте! Маслата пристигнаха. Тези, които са с получаване чрез куриер, ще бъдат изпратени днес, а тези, които са за лично получаване, може да се взимат. ✅ При взимане на маслата, може да се сдобиете с комплект клубни поставки, които имам налични при мен, можете да ги получите и по куриер, като ги изпратя заедно с поръчката Ви или като ги поръчате отделно. Изглеждат ето така: Цената е 12 лв. за комплект.
-
1 точкаСпоред Дейвид Атънбъроу това е може би най-гениалната снимка на айсберг. Автор е канадският фотограф David Burdeny. Вижте я непременно на цял екран!
-
1 точкаНе мога да кажа нищо за HERTH+BUSS, но според мен не е добра идея на всеки 15К да сменяш филтъра, не за друго, а защото от толкова разглобяване (а то не е малко) най-много да счупиш нещо или да вкараш въздух в горивната система. По книжка е на 40К, хайде за твое успокоение може на 30К, но на 15 е прекалено, а прекален светец ... P.S. Сетих се за един колега, който си купи Киа Сийд дизел на 200К, внос от Германия със сервизна история и книжка. Малко след като я купи имаше някакви проблеми с обороти и т.н. и му смениха горивния филтър (много бил замърсен), след което колата се оправи. После гледахме в книжката му, която беше много стриктно попълвана, но никъде не беше отбелязано някога да е сменян горивен филтър ...
-
1 точка@purkinie Правилно ти е казал човека, както и аз ти спомменах още в пост номер 6 в тази тема, а и на личните които си писахме. С кофти оптика хубава светлина няма. Ксенона също развива висока температура и изгаря рефлекторите. Аз вече минах по този път с другия ми автомобил, а именно: Разглобяване на фаровете, ново огледално покритие на рефлекторите, пълно почистване на фаровете отвътре и най-вече на лупите, сглобяване с нова битумна лента, нови лампи, полиране на стъклата отвън и поставяне на фолио. Ефекта от цялата процедура е невероятен.
-
1 точкаОтдавна няма какво да пиша за таз кола, но днес имам повод. Още се обичаме, но вчера акумулаторът ме заряза. Синковецът отпътува, а Сивикът бе евридейка, та Леджо зимува в гаража. Последно го карах преди 10 дена, а си играх да тествам 1 трансмитерче. BOSE-то дърпа много ток и 30-тина минути на угасен мотор, иии - акумулатора клекнал. Та вчера при палене таблото само взе да щрака и светна кат коледна елха. Боднах му зарядното и днес пали, но елхата остана. Аз си знам че е временно, но до сега не го бях карал колата с изключени VSA и SH-AWD системи. Наложи се бързо да се изнеса от 1 Т-образно кръстовище, щото "швепс от лево и десно". Взе да върти само предни гуми (300 коня на 1 мост са много) и се стрелна, но предницата "изплува" отваряйки завоя навън. На следващото кръстовище обърнах менюто, да показва диаграмата на SH-AWD и като тръгнах рязко + десен завой на 90 гр. - гледам - заден мост е неактивен. Колата се усеща малко по-динамична в демараж от 0, но не знам дали е заради по-ниските загуби в трансмисията до отзад, или защото тракшън контрола не "души" мотора. На доускорение на право се усеща малка разлика, а на сух асфалт и добри гуми VSA така или иначе не се активира. Нарочно никога не съм я гасил, а си има копче. Предполагам в правата отсечка усещането за по-добра динамика в режим доускорение е защото намаляват трансмисионните загуби, но разликата е малка - просто съм чувствителен явно. Но определено Леджо не е само за предно предаване - става като Акорд с V6 мотор. Знам и че може да се деактивира преден мост и да остане само на задно, ама това са "колхозни" щуротии на братушките и не вярвам освен за понт, да е нещо адекватно. Угасих колата, после пак запалих - всичко по таблото си угасна и системите си работят, а поведението се върна в познатата нормалност за модела - ходих да тествам.
-
1 точкаСменяй антифриза и следи. Всичко може да е, но само времето ще покаже дали има повод за други ремонти или просто антифриза е бил доста стар и разложен.
-
1 точкаАз лично не съм сменял на акорда като също съм с комби но ще го направя. Смених на другата кола защото старите показваха симптоми, че са за смяна и мой близък ме посъветва да взема усилени (правил го вече на туарега и пасата си) и да сега от разстояние на времето мога да кажа, че беше прав- струва си. Мисля, и, че на колегата @DAN_DAN може да се вярва за руските пружини както и на което е същото от пост 192 и нагоре.
-
1 точкаПоддържам горното мнение на колегата. Слагал съм датчици от китайските и няма проблем. Пича от Пловдив ги предлага, ако не ти се чака месец от Алито
-
1 точкаИ така...... След обстойно проучване по моя проблем , едни търговци на лед крушки ме пратиха при едно момче да погледне фаровете ми. Според момчето, което рециклира , полира и фолира фарове, моят проблем е в рефлектора зад лупата . Той ми обясни, че е често срещан проблем т.к. от ксенона рефлектора прогаря и никеловото покритие пада и самата лупа изглежда мътна? Пак според него и каквото крушки да сложа няма да мога да им се насладя на 100 процента. В този ред на мисли, Вие рециклиралили ли сте Вашите 16 годишни фарове ( не говорим дали сте ги полирали)? Иначе ме посъветваха на късите да си купя нова ксенонова крушка , а на дългите свтлини лед (НВ 3 ) на цена от 180 лева ? Какво Ви е мнението?
-
1 точкаЛинк: https://ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL DXG SAE 5W-30 - 1 x 5L + 1 x 1L Стойност на поръчката: (13.95 + 59.95) * 2.15 = 143 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Доставка чрез куриерска фирма Клубни поставки: Не
-
1 точкаНикак. Или поне аз не знам как може да се стесни лъчът на радара. Помага ако от менюто му дадеш най-късата от 3-де дистанции. Тогава наближавайки го, тирът вече е по в страни като ъгъл от сноп обхвата на радара. Свикнах да се изнасям в ляво по-отдалеч и да държа плътно в ляво на лявата лента в такива ситуации. Другият вариант е да държиш емблемата мръсна, но ако е много зацапана, излиза съобщение на таблото. Принципно рядко в силен трафик ползвам круиза, защото се презастрахова.
-
1 точкаЯвно на никой не му се занимава или е по-лесно нещо като се напише да се спами, или да се даде отрицателен вот. Та, може да започнем. Информацията е взета от тук: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Препоръчително е да се използват масла на Хонда в скоростните кутии автомат и ръчна, както и маслото за задния диференциал и антифриза. Регулиране на клапани и стойностите им https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001325.html Масло автомат Ето как се сменя и колко събира: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001060.html Ръчна скоростна кутия Ето как се сменя и колко литра: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001940.html Масло за задния диференциал: Ето как се сменя и колко литра: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000000974.html Това е антифризът. Сменя се на 120 хил км. И това синьо не е като другите такива в магазините. : https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000001701.html Другите течности са на съединителя и спирачките. Хубаво е и те да се сменят. Използва се ДОТ4. Писал съм по-горе. Тук подробно за спирачната система: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/084.HTML Дизеловите двигатели са с хидравлична рейка и там има хидравлично масло. Ето как се сменя и колко събира: https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ru/html/000000000002558.html Това е част от информацията. Може темата да се допълни от всеки (вкл. и с въпроси). За да не пита всеки нов потребител едно и също, темата може да се бодне горе в Форума като важна, за да не изпада (при желание от модераторите), а който е съгласен може да даде вота си. Както и да се промени и заглавието.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00