Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.11.2023 in all areas
-
7 точкиКлапан картерни газове PCV OEM 17130-PND-A01 Причина за почистване проблемите пораждани от недобрата работа,а те са хапване на масло особено ако е заклинил. Това е виновника,намира се отзад лявата част на двигателя като се погледне от капачката за масло надолу. Нужните инструменти ключа е номер 17 удължение и тресчотка,клещи за сваляне на скобите от маркуча. Нужните препарати за почистване Ето го виновника свален доста черен и събрал мръсотия,работещ но не свободно.Отдолу на клапана има алуминиева дифтунга внимавайте да не я изгубите. Ето и къде се намира Изтече доста мръсотия от него лепкава и черна ,правилната му работа е потока газове от резбата дебелата част към тънката. Тоест ако се тества с уста ,от резбата пропуска,от тънката час затваря и не пропуска. Това е посоката на газовете Дано съм бил полезен на някого и нагледно изчерпателен. Ето и в кои двигатели го има Model Honda Accord Honda Accord Tourer Honda CR-V Honda Civic Honda Crossroad Honda FR-V Honda Stream Engine D17A2 J35Z2 K20A9 K20Z3 K20Z4 K24Z1 K24Z2 K24Z3 K24Z4 L13A7 L13Z1 N22A1 N22A2 N22B1 N22B2 R16A1 R16A2 R18A R18A1 R20A1 R20A2 R20A3
-
2 точкиКолега ако си с ксенон имаш автоматично регулиране на фаровете ако не си нямаш автоматично и там нямаш лостова система но така си задал въпроса, че не е ясно какво точно търсиш за това и не можеш на схемите да го намериш защото не знаеш къде да гледаш. До фара няма лостова система и подвеждаш колегите които се мъчат да ти помогнат но ти продължаваш да ръчкаш фара а там има само едно електро моторче.
-
2 точкиСмяна крушка 31мм плафони ,шофьорските и тези в купето,ефекта уауууу. Преди сякаш с кандило съм бил вътре. от тук купени за стотинки. https://a.aliexpress.com/_mKbOFs4
-
1 точкаЕто ако ти се чака! Трябва ти само да си отрежеш 6мм шпилка с необходимата дължина.
-
1 точка
-
1 точкаАз бих препоръчал: Слави в Овча Купел (Мотобокс сервиз) - топ е, много си разбира от работата, единствения проблем е, че обикновено като звъннеш има час за след месец, та ако е спешно става сложно. Ивайло до Студентски (Хонда брадърс) - последно време я карам там за масла, филтри, дискове и т.н. също съм доволен, при него е по-лесно с часовете отделно работи до късно та и след работа може да минеш. Ако те интересуват пиши на лично да ти дам номер.
-
1 точкаПо чуждите форуми този клапан се води консуматив и се сменя на 100000км заради отслабване на пружината. Ако сравниш стар работил почистен клапан с нов(оригинален) се усеща разлика при тест със засмукване с уста. При новия е необходимо доста по-голямо усилие.
-
1 точкаПо принцип си поддържам колата в Тандер, но са доста натоварени, а и се случва да нямат необходимите части. В такива случаи стигам до Юби-ко. И двата варианта са далеч от бюджетни, ама все пак карам Хонда - не съм всеки месец в сервиза
-
1 точкаШопа, благодаря за отговора. Пиши като си готов в 3д частите как са!
-
1 точкаТака и написах - "ще". Рано или късно ЩЕ стане. Това е възможност, която е редно да се ползва. Ще е кофти да се изпреварва в обсега на рампите, нищо че ще е разрешено, ако е безопасно.
-
1 точкаДрън-дрън! Имат ТЕХНИЧЕСКА възможност да го правят. Но не са сертифицирани от метрологията и нормативно не са въведени нещата. Не вярвайте на гръмките заглавия на медиите, четете внимателно и мислете! И аз бих искал да го правят, но по-важна е истината.
-
1 точкаВече снимат! Обявиха го официално. На всеки ще бъдат връчвани (изпращани) по 4 бр. снимки от нарушението. Така, че спазвайте ограниченията.
-
1 точка
-
1 точкаКолеги, поръчката беше пусната снощи! Ще пиша отново, когато пристигне.
-
1 точкаКакто много други системи в наща държава и тази съществува заради трудова заетост на определен контингент "кадри и специалисти". И да имат решения - няма приложение.
-
1 точкаЗа да са резултатни, да ги направят като "оттатък" - според дохода. А който се води безработен, обаче кара кола за 200 бона - глобата % от колата.
-
1 точкаГлобите са бащата(оня с големите шамари) на българина, друг подход с добра успеваемост няма. След като същия тоя може да шофира нормално отвъд границата на територията, то следва, че проблемът не е в човека, а в системата(бащинията).
-
1 точкаИ да се знае: "системата" не се вълнува от нашите съдби. Не се ли пазим - нема кой! Четох скоро слежибен доклад за "войната по пътищата". Там се говореше само за повишената събираемост на глобите. Това им е постижението. За човеците - нищо. Ей сега гледам по новините пак някакъв дядка как говори за намаляване на скоростта! До кога бе другарки и другари?
-
1 точкаТо в населено място принципно си е безумие да се кара стремглаво. Толкова много неща могат да възникнат, че само малоумните не го осъзнават, но като има и такива, всички останали нямат гаранция че ще нощуват по домовете си.
-
1 точкаСпоред мен голяма част от катастрофите се дължат на не поддържан автомобил или зле поддържан. на първо място стари служебни автомобили (изключвам тези на оперативен лизинг). те се поддържат колкото да се движат. след това идват частните. Всички сме чували хвалби (от комшията или колегата) колко евтина е поддръжката на определена марка. Евтина евтина колко да е евтина. Слагат китайски части направени от кашкавалий на отговорни детайли (шарнири, кормилни накрайници и др.), вдига 150 км/ч, частта се чупи и.... материал за новините. Автосервизите и гаражните автомонтьори. В колко от тях издават документ за ремонта. Някои и касов апарат нямат. Мнозинството разбират от всякви марки коли. Търговците на авточасти. В щатите имат сертифициращ орган. Обединение на автосервизи. Ако определена част е читава и пасва иделно за колата за която е предназначена се издава CAPA сертификат. Тук частите продавани от търговците някой следи ли ги дали имат някакъв сертификат. Когато стане катастрофа какви експертизи се правят? Или пишем "несъобразена скорост", че по-лесно.
-
1 точкаНищо не е достатъчно, докато няма добър резултат! Животът ни е бля, бля. Керванът си върви - кучетата си лаят, ние си бляем. Караме японски коли, щото там няма "някак" и "карай да върви". Колко ще върви, ако е "някак" - примери бол. А обясни на японец "Мирна главица сабя не я сече". Гордеем се че сме потомци на велик народ! С какво се гордеем???? Великите от тоя народ са погинали млади без да оставят наследници. Ние носим гена на "преклонилите главица" - останали живи, за да са мъртви приживе! Тая държава и заради тях я има, ама "някак", а ще възкръсне когато си отидем и ни сменят не просто лаещи, а хапещи, ако я има до тогава България де. А до тогава - някак ще се опраяме, особено тези дето карат всякак неправомерно, та и да има кой да ги спре, няма кой да ги накаже!
-
1 точкаНе е точно така. Възпитанието е в голяма степен функция на контрола, още повече, когато се касае за "прост народ". Когато знаеш, че нарушението ти ще бъде неизменно наказано, започваш да се "възпитаваш". В Западна Германия през 70-те години е имало около 20 000 загинали в катастрофи на година. След въведени множество мерки, сред които строг контрол и тежки наказания, германците неусетно са се "възпитали".
-
1 точка
-
1 точкаА аз (по същата причина) напуснах армията. Приказката "Съсипаха я тая държава" никак не е куха фраза! И макар и вехт, не съм от хората дет смятат че едно време сме живели по-добре, но поне нямаше сегашното институционално безхаберие и всичките му последици за обществото. Само за 1 поколение "коня ойде у ряката", а и тя пресъхна, освен когато прелива. Бахтазкриванива!
-
1 точкаНе съм съгласен, ама никак. Тук коментирана система я съсипаха БЪРЗО и методично. Точно преди 30г., силно ентусиазиран, сложих бялата фуражка, запалих дъртата Жигула с надписи КАТ на вратите и излязох на пътя. Точно 5г. по-късно подадох рапорт за преназначаване в друга служба. Регионалният началник на КАТ, след като подписа рапорта ми каза - "Аз съм пред пенсия, цял живот съм работил в КАТ. Ти си първият, който доброволно напуска системата". Таааааа, тетака. Една от причините да се махна, даже бих казал причина #1, беше методичното съсипване на системата. Като прибавим към това манталитета на бившите милиционери (на всяко ниво) и манталитета на народа, мда ...
-
1 точкаДокато на "държавата" (в лицето на използващите я) и е изгодно. Прост народ - слаби водачи. Уикенда по маршрута Монтана - Русе: 4 коли в канавката след Плевен (не валеше силно) + 2 ТИР-а преди Бяла. Същият маршрут през 90-те години на миналия век (с първия ми Сивик) ми отнемаше 160 минути, а онзи аз не е бил безумец - просто имаше по-малко коли, но и пътят бе по-зле. Сега с Ледженда е 220 мин. А знаковото стопанство си е почти същото - никаква адаптация. Поне в баирите след Бяла теглиха червена осева и наслагаха колчета, та е по-спокойно, но има вече отнесени от някого Магистрала там - в някой друг живот. Довършване на Хемус - също. Тази е убиец! Коловози, аквапланинг - тест за професионалисти. Хомогенната скорост на трафика извънградско е около 110 км/ч. По-бавните пречат. Има такива, но са малко и основно ТИР-ове. Застигаш го - ограничава ти видимостта. Пътната агенция и пътната обстановка ти позволяват изпреварване, но законът го забранява, понеже превишаваш легитимната скорост с 20-30%. Правилникът казва - маневрата максимално бързо, ЗДП я рестриктира. WTF??? 1 камера в драките и си престъпник, погрижил се за безопасността си. Какво е това 90, от миналия век? Значи законодателят (умишлено или безхаберно) създава предпоставки за колизии, понеже всяко изпреварване може да е риск, и е - при персонална недооценка на конкретната ситуация. Отделно е и висяща глоба! КАТ как да постъпят с това? Между чукът и наковалнята са. Мрънкаш ако работят, както и ако не работят. Масово камери и глоби за + 20 км/ч? Кому е изгодно това??? Както се казва в крими жанра - следете парите! Никой не излиза да шофира за да умре, или убие, което значи че не съзнава какво и колко може на пътя! А при масирана неадекватност, ефективен контрол няма. То има де, ама технологията е скъпа и недемократична.
-
1 точкаРешението е много просто, повече камери и полицаи по пътищата. Не може да тръгна от София до Бургас през ускорителя за елементарни частици, наричан за кратко Тракия, и през цялото трасе да не видя нито една патрулка и нито една камера, а същевременно, през цялото време да фучат с над 200 и присветкват в лява лента. Ми да пуснат цивилки, които да циркулират и само за един ден ще си изплатят бензина за цяла година на цялото МВР.
-
1 точкаНе е проблема в контрола. Проблема е в липсата на инфраструктура и възпитание. Бавно и методично съсипаха работещи системи, а сега се чудят как да оправят бакиите. Искаха прост народ, ето ти прост народ. Всеки ден жертви по пътищата. Проблемите са много и сериозни. Темата е тегава и дълга. За съжаление светлината в тунела е много далеч. Само помислете една Тракия колко живота спаси. Къде е Хемус, къде е връзката Търново-Русе? До кога ще се правят, че не виждат проблемите? Колко още хора ще загинат по тия тесни и натоварени пътища. Всички ги виждаме и знаем. Днес пак жертви….пак от неправилно изпреварване
-
1 точкаНа снимката си личи по шината на номера. www.honda-fugel.de - на български май се чете като "Фюгел". За каквото ги попитах - не ме излъгаха, но пък нямаше как да ги питам за всичко и някои неща ги разбрах чак в България. Въпреки всичко пак бих купил кола от тях.
-
1 точкаЕто и от мен. От както сложих поставките за номерата какичките направо сами скачат в колата...направо в чудо се виждам...немога да им смогвам. Ако искате на 100% успеоваемост с мацките слагайте поставките с логото и гассс.
-
1 точкаЧовек значи извадих си документ от Бултрако за това че колата ми е Евро 5, цена 50лв. , ония от КАТ ми казаха че и от завода в Япония да си извадя все тая имало заповед и толкова. Скъсах всички там листа и толко, все едно запалих 50лв. . Има Такива Акорди продавани нови без ДПФ същата година и са писани Евро 5 от официален представител са продавани за какво говорим. Пари на държавни чиновници особено катаджии под маса не бутам, нерви за дела и тем подобни щуротии нямам а времето ми е пари. След като такива подобия на хора ни скапват живота, ще го карам с техните камъни по тяхната глава, затова пишат Евро 4, правя я Евро -4, все ми е тая, въпроса е принципен за това че не съм само аз прецакания а много още които не са писали във форума. Тука човек всичко е тотален срив, всеки гледа да прецака другия и не му дреме, ден да мине друг да дойде. Мен много отдавна ми е писнало и почнах да не обръщам внимание, аз простотии не правя, хората не лъжа, и тоя ДПФ е към 3000лв. за мен не нужна инвестиция при положение че пак на документи съм в 4-ката! Само чаках да се скапе и в кофата, ако някога нещата се оправят(което взе много яко да ме съмнява) ще си купя нов ДПФ, но за сега така се оправям с идиотите които само се опитват да ти диктуват живота, жалък опит ма нека си вярват.
-
0 точкиКарам осма генерация, 2.4, автомат. При скорост между 90 и 120км/ч, харчи 8.5! При 140 - 160, 10 бензин или 12.5газ! За интериора може да спорим с почти всички автомобили, особенно среден и над среден клас, без луксозните. Като смениш Хондата, след първия сервиз, ще се осъзнаеш, че си се минал! Особенно в бмв или ауди!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00