Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 25.02.2023 in all areas

  1. 3 точки
    Оправи ръждата, другото не го мисли(дребни драскотини и чипчета от камъни), ще има още. Пък и не е кола, която да си заслужава да я правиш като нова, особено за човек без никакъв опит. Ще му направиш мечешка услуга, ще я одере някъде и ще му е десет пъти по-кофти.
  2. 3 точки
    Стара моя любов Бяха близнаци с на Стамен (Boss Hogg) рекса.
  3. 2 точки
    Именно! Купил си му кола, стегнал си я, че и за детайлинга си се погрижил(хипотетично) набивайки не малко пари, смятай какво допълнително бреме ще му е и само ще я мисли и ще й трепери(всеки купил си кола, било то нова или в отлично състояние, знае как е). Това му е първа кола, да се учи и да се кефи, без да я мисли. Ако нещо го дразни или иска да подобри, сам ще те потърси, било за съвет или финансиране.
  4. 2 точки
    Малко пресен опит с ключ от китайски ключ. Цена на ключ с чип id48 и нарязване по снимка около 20-22лв. Обучението в Бултрако 108лв, при ключар офертите в София бяха от 110лв при първия, 80лв при втори, 60лв при трети. Различни оферти и различни обяснения как трябва да оставя колата за 2-3 часа и как този китайски ключ имало голяма вероятност да не сработи. Накрая намерих хора, които за 50лв и буквално 5 минути пред очите ми свършиха работата. Доволен съм и бих ги препоръчал, ако на някого му трябва. Обща цена 72лв за втори ключ.
  5. 2 точки
    От една страна момчето още се учи, какъв е смисълът да се разкрасява? Предвид, че вече си е баба и това че си я стегнал подобаващо, заслужава ли си още инвестицията, щото като чета, няма да е за 200-300лв 😀. Според мен не му се бъркай, нали е неговата кола, нека той си я прави както му харесва😉
  6. 2 точки
    Еко - Шумен на бул. Симеон велики 12 бара. Бутилката събра 54,6 л. Следващия път ще заредя на друга бензиностанция за сравнение.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Нека бъдем единни,като тези герои от аудиозаписа! Къде сгрешихме...?
  9. 1 точка
    Ако е това, да си признае, веднага ще измислим нещо....представителност, самочувствие, мацки, снаха. Само да не си я гласи за него. "Синковеца" може да е надушил нещо подмолно и заради това да се дърпа
  10. 1 точка
    Маслен филтър Blue Print ADH22114, предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Филтърът е представен като заместител на ОЕМ 15400-RBA-F01. На външен вид, филтърът изглежда много прецизно изработен. Има и защитно капаче от прозрачна пластмаса. Външното уплътнение (О-пръстенът) е здраво, достатъчно дебело и е с кръгло сечение. Намазано е с някакъв вид течна прозрачна смазка. Седи сравнително плътно в леглото си. 20230225_160754.mp4 Вътре изглежда добре уплътнен с лепило. След разрязване се наблюдава също много прецизна изработка на елементите вътре. Всичко е чисто. Няма никакви петънца. Противодренажният клапан е оранжев на цвят, но не мога да кажа дали е от силикон или гума, понеже е доста дебел материалът. Но въпреки това възвръща моментално формата си след прегъване и осигурява затваряне на изходящите отвори на филтъра. Макарата също е изработена доста добре. Филтърната хартия е положена сравнително равномерно и доста на гъсто. Снадката на хартията е подсигурена с метална пластина, защипана прецизно. Конструкцията е залепена здраво. Не се разпада дори след прилагане на значително усилие. Има малко излишък от лепило, но не е проблем. Площта на филтърния елемент е 725,2 cm2 - много добър резултат! Филтърната хартия е със средна дебелина и има известно прозиране на просвет. Сравнена с тази на Mahle OC617, е по-тънка, но сравнена с тази на MANN W610/6 e еднаква, дори ми се струва, че е малко по-дебела от на MANN. Също така има сходна плътност с тази на Манн-а, а също и прозират горе-долу еднакво на просвет. Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.305 cm и отваря при натиск от 2.13 kg. Това прави налягане от 1,59 kg/cm2 или 1,56 bar. По-високо от нормалното, но не много. Заключение: Много добре и прецизно изработен среден клас филтър! Има аналогични и близки х-ки на Mann W610/6, но е на по-ниска цена. Бих го ползвал, ако нямам нещо по-добро подръка!
  11. 1 точка
    Съдията: - Гражданино, защо удушихте съвсем непозната жена? - Господин съдия, пътувам си аз в трамвая, влиза тая. Отваря чантата, вади портмонето затваря чантата. Отваря портмонето, вади билет, затваря портмонето. Отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата. Дупчи билета, отваря чантата, вади портмонето, прибира билета, затваря портмонето, прибира портмонето в чантата, затваря чантата. Отваря чантата, вади портмонето, затваря чантата, отваря портмонето, вади билета, затваря портмонето. Проверява дупките на билета, отваря портмонето, прибира билета, затваря портмонето, отваря чантата, прибира портмонето, затваря чантата, и в този момент се чу: - Всички карти и билети за проверка! Тя отваря чантата... Съдията: - Стигаааа, още веднъж отвори портмонето и ще те удуша!
  12. 1 точка
    Сега едно сравнение на "Made For Filtron", с предишния Made in Poland. Маслен филтър FILTRON OP575 (Made For Filtron), предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от колегата birev. Надписът "Made for Filtron" е наблюдаван при филтри OP575, произведени в BA (Босна и Херцеговина). Дали този също е произведен там - не мога да кажа! Поне от надписите не е ясно къде точно е произведен, но все така е Made for Filtron, a не е Made by Filtron, или Made in Poland, например... На този филтър противодренажният му клапан е от бяла силиконова гума. За сравнение на "оригинала" е от черна гума. Вътре е започнал да ръждясва. Явно не е бил съхраняван при оптимални условия. Още от тук се вижда колко много прозира филтърната хартия. Макарата е изработена прецизно. Всичко е залепено точно и здраво. Хартията е положена малко неравномерно, но каквото-такова... Полезната филтрираща площ е 648 cm2, което е много добре. Но! Филтърната хартия е сравнително тънка и рехава. Прозира съществено на просвет. Няма нищо общо с качествената хартия на ОР575 на полското производство! Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.35 cm и отваря при натиск от 1.42 kg. Това прави налягане от 0,99 kg/cm2 или 0,97 bar. Тоест много добър резултат в сравнение с полското производство, където отваряше при двойно по-голямо налягане от нормалнто. Заключение: Като цяло много добре и прецизно изработен филтър, но за съжаление, качеството на филтърната хартия е ниско и няма да има добра филтрираща способност!
  13. 1 точка
    Маслен филтър OEM Honda 15400-PLM-A02. Made in U.S.A.. Предоставен безвъзмездно, за нуждите на темата и форума, от CARPERA със съдействието на tsonev.autofix. Филтърът е опакован целият в защитно фолио. Беше предоставен, допълнително увит, в защитен найлон с балончета. Гуменото уплътнение е намазано със смазка, приличаща на грес. Филтърът излъчваше силна миризма на ж.п. смазка. Впечатление ми направи не особено ясният шрифт и не особено добрата прецизност на надписите върху самата кутия на филтъра. Противодренажният клапан е силиконов и с оранжев цвят. Веднага прави впечатление изпълнението му. Една не малка част от него се спуска надолу във вътрешността на филтъра. Нещо, което не съм забелязвал при другите филтри. Не знам каква е целта на такова изпълнение. Външното гумено уплътнение (О-пръстен) е лесно подвижно в леглото си. Изважда се лесно с един пръст. Надявам се, да е изчислено правилно и да не направи някой проблем. 20230220_182041.mp4 20230220_182212.mp4 След отваряне, филтърът изглежда така: Филтърната хартия е разположена върху метална решетка, а в двата й края са залепени картонени ограничители. Не успях да разбера това кафяво замъсяване, върху картонените части, някаква смазка ли е, или пък друго нещо, но миришеше силно на ж.п. вагон. Байпас клапанът е пластмасов и ереализиран като отделен елемент заедно с пластинчата пружина, която го притиска към макарата с филтърната хартия. Това изпълнение съм срещал и в много други американски филтри. Явно им е някаква традиция. Конструкцията на макарата е залепена здраво с черно лепило. Снадката на самата филтърна хартия е подсигурена с метална пластина, макар и не много прецизно. Филтърната хартия е доста плътна и дебела. Не прозира на просвет и ще осигурява много добро филтриране. По дебелина и плътност е сходна с тази на MAHLE OC617. Филтриращата площ е 742.8 cm2 - много добра! Байпас клапанът е с диаметър на отвора 1.3 mm и отваря при натиск от 1.7 kg. Това прави налягане от 1.28 kg/cm2, или 1.26 bar. Чудесен резултат! Заключение: Добър филтър! Ще върши работата за която е предназначен. Обаче остава едно не добро впечатление от не достатъчната прецизност в изработката при някои детайли...
  14. 1 точка
    Бладодаря на колегата Николай! А ето и линкове към двата варианта на съдинителя за колегата policeman: https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-tourer-2-2-diesel-clutch-kit-2009-2015/ https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-accord-tourer-2-2-diesel-type-s-clutch-kit-2009-2015/ За цената на доставка мога да кажа след като поръчам и пристигнат - предполагам около средата/края на следващия месец. Поздрави и хубав ден!
  15. 1 точка
    Разбирам желанието, но може би остави „синковеца“ да избира посоката на колата
  16. 1 точка
    Туй/онуй. Моята я бях пребоядисал цялостно и после пак се стигна до туй/онуй. Предвид, че я кара млад шофьор - неминуемо твоята я чака същото и само ще те е яд после. Не се подлъгвай, че те питат продава ли се. Това е редовния лаф на семкаджиите, колкото да се намират на приказка. Не на последно място, остава си базов префейс, колкото и пари да набиваш в нея.
  17. 1 точка
    То да беше само молибдена.....като гледам и естерите, и пао-то са намалили драстично, фосфора и цинка също са надолу. Не е добра рецепта за верижните хондаци.
  18. 1 точка
    Гласим се https://clubs1.bg/news/red-bul-rb19-predstavyane-nyu-jork/ и почваме добре https://clubs1.bg/news/na-varha-sled-kraya-na-parviya-den-testove-v-bahrejnn/ Само да вържем мартениците, както и първа сезонна победа.
  19. 1 точка
    Това не е маслото за R20A9! Избери си масло 0W-20 със спецификация ILSAC GF-6A.
  20. 1 точка
    Аз от 2008г. си правя реглажа там. Винаги съм срещал добро отношение и прецизна работа. Работеше един Дани. Много точен и кадърен техник! Миналата година реглажа ми го прави друг. Не му знам името, но и той си свърши работата както трябва. Ако ценоразписът им е такъв, че над 2 градуса се плаща двойно, изборът дали да прави реглаж там си е на клиента и не е редно да се оплаква. И това не прави сервизът опасен, че да се "пазим" от него!
  21. 1 точка
    Вчера в Българене посока София точно преди бензиностанцията на Петрол има Ескус Транс. Заредиха ми на 7,5 бара .Цената беше 1,25. На 24 литра бутилка влезе 27 литра.Обадих се в метрологията.Бяха им правили проверка миналата седмица пак по сигнал.
  22. 1 точка
    Аз съм много доволен от вървежа, дори мога да кажа, че върви поече от 140 коня дизел до 100 км/ч. Нагоре дизела може би е по-добре, защото не трябва да връщаш предавки. Много много добре си набира, а това най-много ме притесняваше в тази кола, защото я взех без да пробвам. А колкото до 1.5, конете които вади са си от 1.5, а да не говорим колко време ще ги вади Не съм карал де, сигурно турбинката надува и върви ама... Правил съм турбина, повече не искам да правя
  23. 1 точка
    От тази вечер, на ЕКО -то в Монтана. Една е в града и от години само там зареждам. Преди да боднат "пищова" показваше 5.
  24. 1 точка
    "Ако съберете 100 червени мравки и 100 черни мравки и ги поставите в стъклен буркан, нищо няма да се случи. Но ако вземете буркана и го разклатите здраво, мравките ще започнат да се избиват.Червените мислят, че черните са врагове, а черните вярват, че червените са врагове. Истинският враг е този,който клати буркана. Същото се случва и в обществото. Така че,преди хората да нападат един друг, трябва да се запитат кой клати буркана?!" Ото фон Бисмарк
  25. 1 точка
    367 000 ми е 2.0 акорда като над 200 000 са на газ. Мотор и кутия са си супер. Най големия ми ремонт е климатика до тук. Има още живот в колата със сигурност, аз от нея искам още 20 хиляди км и знам че ще ги осигури. Супер кола, такива не правят вече...
  26. 1 точка
    Някъде по темите съм писал да се внимава с тия кутии. Още повече на почти пълнолетните автомобили, които караме. Тия детски по размер съединителчета се палят за норматив.
  27. 0 точки
    Ми той Цецо вече е взел решение "Уикенда ще обиколя местните майстори, да чуя коментари и оферти". и се чуди как да се оправдае в къщи но всеки си знае.
  28. 0 точки
    Ей тука сега тролна половината форум... Ама аз не го приемам лично
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...