Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.02.2023 in Мнения

  1. 3 точки
    @CARPERA Владо, единственото, което може да задръсти системата е наливане на чешмяна, или изворна вода, и/или за разреждане на атифриз-концентрат. При това положение задължително ще се отложи "котлен камък"! И в радиатора, и по стените на двигателя! Ако е налят качествен антифриз (какъвто и да е той), фабрично разреден, или пък концентрат с десилирана вода, задръстване няма да се случи. Запомненте: в акумулатор и в охладителната система трябва да се налива само дестилирана (дейонизирана) вода!
  2. 3 точки
    Поздрави за това, че споделяш. Но това не може да „компенсира“ поетият риск и лоша преценка. Не мисля, че която и да е била от негативните реакции е заради това, че си споделил. Абсолютно вярно, всеки прави грешки. Въпросът е как рефлектираме после върху тях и какви поуки си вадим. А последното ти изречение оставя впечатление като че не си извадил по-важните поуки. Вероятно си и това е въпрос на изказ, но ние реагираме на това, което четем. А и не си рискувал само твоя живот все пак. Отново не казваш нищо директно, но се надявам, че все пак сте обсъдили искрено ситуацията. Защото „отзад дума не обелиха“, „момчето само си е направило извод“ и „Възпитанието е много повече личен пример и много по-малко нравоучение“ не звучат като да е последвала дискусия за взетите поуки. А смятам, че едно от важните неща, на които можем да научим децата си, се съдържа в един такъв разговор. И се надявам да не ми приемеш коментара като нравоучение, далеч съм от идеята. Просто споделям мнение. Желая ти на семейството и на всички нас по-малко такива случки 👍
  3. 2 точки
    За да не загубя качеството на премиум саунда (цитиран многократно проблем от ползвателите на китайските мултимедии) аз избрах WEFA без блутут. Няма разлика със звука от пуснато оригинално CD от неговото си CD и WEFA-та както и силата на звука. Управлението от волана не се губи. Забелязан бъг за 6 месеца ползване е, че понякога забива когато се превърта напред или назад. Досадното е, че за да се оправи трябва да се изгаси колата. Със спиране на радиото не става. Ако флашката е форматирана в exFAT формат не я чете.
  4. 2 точки
    Като цяло не знам как,но цените нa колите в България и Европа са много сходни,не знам как става като се предполага че са платени раз,ходи за транспорт и някаква печалба,но това е реалноста.Като купих акорда 2013 и платих 7500 евро не мога да забравя как ми се смя един братовчед на едно пътуване до България,колко съм се набутал и как в Бг са бая по евтини.Еми по евтини са защото се вкарват най-големите боклуци дето не могат da се продадат на запад от Драгоман ,от там идва и по-евтината цена.
  5. 2 точки
    Адмирации за признанието, Цецо! Всички правим несъзнателни неща, без значение годините. Казвам несъзнателни, а не необмислени понеже той умът си е свършил работата с мисленето и си е рекъл - А бе имам тука едни 300 коня, я да ги посъбудя! И дори не е изчакал съзнанието да си даде мнението. И мен много ме е яд на мен самия при такива ситуации въпреки, че имам едва 150 мършави магарета под капака. Нищо това са малките уроци за големите хора.
  6. 2 точки
    @isullivan Джигитизъм е когато арогантно навлизаш в територията на друг участник в движението. Моите подбуди бяха от нетърпение, а не заради надмощие. Споделих го заради CMBS и защото мога да си признавам грешките. Не съм доволен от себе си, а момчето само си е направило извод от моето шофиране, защото преди време рече "Сивикът си ми е идеален - движа се с потока, а на теб понякога ти пречат". Възпитанието е много повече личен пример и много по-малко нравоучение и когато нещо му обяснявам докато шофирам, е винаги с поправката че реална преценка има само водачът, защото от страни ситуацията е само теоретична. Съжалявам ако съм те напрегнал - целта на поста за системата беше друга.
  7. 2 точки
    А друго научи ли Цецо, синът ти също дали научи нещо ? Не ти е първа история за джигитизъм затова питам.
  8. 1 точка
    Както обещах, отварям нова тема и за поредната си Хонда. 1999 - Civic 3 SI - 1.5 EW3 PGM-FI, MT 2004 - 2015- Accord 6 - 2.0 F20B6, AT, sedan 2015 - 2020 - Accord 7, facelift, K24A3, AT, tourer За Сивика и Акордите има в съответните раздели. 2020 - Legend 07, J35A8, SH-awd - Бат Цецо, ела да видиш кво докарах от Холандия. - Кво докара бре? - Едно голямо, черно. - А кво пише на капака отзад? - LEGEND. - КЪДЕ СИ !? Така започна легендата. Отидох, видях я, взех да му разказвам що за модел е (уж внася Хонди, а не знаеше за този) и от дума на дума, реши да и сложи транзитки и да се возим, преди да я снима за пазара. Возихме се - самолет, взе да му харесва, вика - "не ми разправяй повече, щото ще се откажа да я продавам". Каза че е от Хонда дилър - върната срещу нова, обслужена, но залежава на паркинга и нали има договор с тях - дали му я на добри пари, за да не им пречи - шанса там да се продаде 13 годишна кола бил мижав. След 2 дена - Бат Цецо - отивам на море. - Чакай бре, дай да я огледаме поне на подемник, къде си ръгнал с нов внос кола? - Бе нали до май е била в движение у холандеца и после е обслужена и спала на плаца. Качихме я - огледа не намери нищо нередно, освен леко изядени вътрешно предни гуми - явно моста е "отворен". Стенд за 30лв, вкарване в нормите, задните гуми/джанти отпред и замина за "джулая". След още 5 дена - Може ли да я прибереш в гаража, че комшиите ... , а и баща ми много и е мераклия, а аз заминавам. - Добре, но да знаеш че ще се возя с нея. - Нямаш грижи. Звъня на приятел с такава: -Ела да караш и да споделиш впечатления. 100км пробег - аз отзад като директор. Може това возене да ми остане - като пасажер. - Ми, няма разлика, всичко си е както го знам. Звъня на Бранко - щял да рибарства по "нашите води". - Вземай си такъмите, но и тестера, че имам питанка. Посрещам го, закачи я, помрънка за богата смес на "втората банка" (нали е с газова), Клапани не се чуват, но не било сигурно как са леглата, клекнала и била задницата (заради 50л. пълна бутилка), гумите и били зимни, па вехти и вика: - Ти сега на дърти години, като мен, ще правиш глупости ли? Карай си комбито -"колата ти е кукла", а тази е "котка в чувал". Не одобри зараждащия се в мен мерак. - Като (ако) ти я докарам, ще я разкостим и ще лъсне голата истина. - Както решиш. Знам ги тея, но не е за ден работа. Имам френд - автобояджия - обгрижваше ми Акордите за дреболии. Едно време бачкаше в германия като "шивач". Така руснаците викаха на тези дето "съшиваха" от 2 или 3 коли една, за да я продават. - Батка, да те навестя за профи оглед? - Давай да видим. Аз обикалям, а той заляга, гледа, пипа, мери, свали кората над радиатора (негови си работи) - доволен остана, ръкостисна ме и рече - късметлия си ти - колата е "девственна". - А тея деруги по броните и джантите? _ Цеци, за мен тея неща са нормални и не ги гледам въобще. Намери няколко дни и стотачки, и ще са минало. 3 седмици ползване, за проверка дали мога да съжителствам с нея. Ходих из БГ по лични дела, па отскочих и до София, да я огледат спецовете и да я закачат на тестера. Оправиха задно ляво стъкло софтуерно. Било си "забравило позицията" и не бачкаше. Съответно тръгна и "комфорт модула". За сефте имам кола която от дистанционното отваря и затваря стъкла и шибедах. Качиха я на подемника и извадиха щангите. - Бре, то всичко и е наред. - Да видим как са ремъците и течностите, а? - Ее, сега искаш да ни отвориш още работа? Знаеш ли как ги обичаме тея кораби. Час по-късно: Проверено всичко разумно - цвят и количество на всички течности (вкл. задния диф) - ОК. - На слух и комп е добре, а по ремъците надписите са свежи. Като решиш да я обслужваш - кажи, но като те знаем колко караш, ще се видим догодина. Мамка му - ко прайм? Искам я, а комбито притихнало - "ша ма мЪйнят, къде сбърках?" Дадох си сметка, че вече не ми е приоритет "трюма" му, но съм спокоен с него, ама спокойствието е едно, а 6-те "буркана" и супер трансмисията са друго, а срока на транзитките изтича. Време е да прочета Акорду "на прощаване". Пускам го в раздел продава и тръгвам по банките - да видим къде парите струват най-малко. Щедри обещания, процедури, одобрение, пачката в джоба, опашка в КАТ - все нерви (цяла седмица), но - "трай бабино за хубост". Най сетне - Легендата е вече моя, а Акорда още е мой. Ааа такааа, наиграхме се. Возя се и с 2-те - разлики - балкан! Акорда ми се струва като Сивик. Шлепа е + 300 кила, + 105 коня. + 1,5л. бенз на 100, и още доста други +ове, но има и минуси: Спира по-зле, на газ е леко по-муден при старт (спрямо А95), има интериорни и екстериорни забележки, но, но, но, обАачее: как вози и ускорява над 100, а как е тихичко и уютно (освен коги съм сам и музиката е на мах), маторя не усеща климатроника, а и да сме 5 чиляка в колата - пак не му дреме, абе шосеен Конкорд. Море, на гости из БГ-то, насам-натам, посвикнах и, а с това което няма да търпя - постепенно предприемам мерки. Нали съм Тома неверни - обух и някакви летни гуми - да видим дали ще ги яде пак. За сега не са мръднали, а как лепне и излиза от завоите. Пуснал съм си на таблото прожекцията на SH-awd -то и му разучавам магариите. Наистина има различни режими и менка въртящия момент към всяка ос, или колело според обстановката. Чакам зимата и снеговете. До тогава - пипам по нещо, нали ми е новото хоби (да не чуе жената). Каквото мога - сам и без пари - изпрах и стелките и тапицерията в багажника, а седалките освежих на 2 пъти с препарата който ми остана от Акорда. После почнах да плащам. Първо претапицирах волана и смених Н емблемата на бега му, както и реставрация на кожената дръжка на вратата ми. Има работа и по седалката, но не е спешна. После ревизирах задните спирачки. Нови бутала + семеринги, нови накладки и спирачна течност + престъргване на дисковете. Бяха с ръждива периферия и намалена работна площ, но дебелината им си беше 16мм. Сега са чисти - на 15,6мм, а до минимума (14мм) има още мегдан. Спира по-добре, но още улягат. Водим размисли и за предните. Водих я на познат газаджия. Не му харесаха данните. Все си даваше богата смес на задните 3 цилиндъра и компа я адаптираше надолу. Сменихме филтъра на газовата и дюза на 5-и цилиндър. Много му хареса какво е избрано и как е монтирано. Похвали и омасляването на клапаните, понеже не било пневматично, а електронно. Това ми е първата кола на газ и не "чувам петела", но сега е самолет не само на бензин, а разхода в левове е мечта за тея коневе и кила. Беше при майстора за бодито - каза че за него било чест - бил първият който и сваля броните. Наложи се - за да откопчае лайсните им - става само "изотзадзе". Вече е лъсната, броните оправени, а лайсните им чакат 1 нова технология за хромиране - спрейовете са "дърво". Това са горе долу 2 месеца и 4000км. Тая кола ги "лапа за страх" (както викат по "нашио" край). Снимките са малко стари, но по-натам, по-хубави.
  9. 1 точка
    Здравейте! Реших да опиша как смених фабричното радио с афтърмаркет такова и запазих управлението от волана (CRV - 2005-2006). Намерих информация във форума и благодаря за нея, но си мисля, че въпросът с управлението на волана изисква отделна тема със снимков материал и всичко нужно. Темата е за хора, които искат да си сменят радиото 1 din с афтърмаркет 1 din без да губят мултиволана към радиото и без да ползват отделен модул. Би свършила и работа за хората, които се чудят кой е въпросния кабел за волана за да си го включат към новата мултимедия (KEY 1 кабела). Всичко се случва без рязане или промяна по оригиналната букса. След малко рисърч разбрах, че мултиволанът работи посредством съпротивление към радиото при натискане на бутон. Може би се питате защо 1 din след като може да се сложи 2 din андроид мултимедия? Колата не се кара от мен, а от баща ми, той не искаше голям дисплей и искаше да си запази рафтчето отдолу. Целта беше да може да се слуша музика през bluetooth, флашка и да се водят разговори по телефона като се вдига обаждането от волана. Нужни материали: 2 x преходника Honda > Евробукса (ISO) 1 х 3.5 мм стерео или моно жак 1 х 20 см аудио кабел (като за тонколони) 1 x термосвиваем шлаух 1 x ново радио естествено Инструменти: - мултицет - поялник и принадлежности към него (ако ще се запояват връзките), може да се ползва и капсулован жак, който да завършва направо на кабел и да се кримпне Важен е избора на радио за да остане функциониращ мултиволанът, няма да стане с всяко. Трябва да има вход 3,5 мм за жак и меню за управление от волана. Аз намерих такова на Sony (DSX-A510BD), но би могло да стане и с Pioneer, което обаче да има меню S. Remote > Preset - избират се различни японски марки коли. Оказа се, че от тази серия на Sony по - новите модели поддържат конфигурируем 3.5 мм вход (запаметяват си съпротивлението подадено от волана като андроид мултимедиите). Почнах да търся такова и намерих в немския ebay втора употреба на разумна цена (~150 лв.) и го поръчах. Дори и по - евтините версии на това радио без bluetooth от серията DSX-A поддържат мултиволан. 1. Разглобява се средния панел и се изкарва старото радио (има информация във форума за това, но ето и клипче, на което радиото е 1 din). 2. Разкачаме радиото (ако е 1 din и никой не е преправял нещо преди това трябва да имаме: 1 х синя букса за хонда, 1 x радио антена). 3. Локализираме кабела на буксата откъм колата, който отговаря за волана (зелено-червен). 4. Намираме си свободна маса с мултицета на синята букса (откъм колата). - добре е да откачим акумулатора за всеки случай (аз не го откачих - забравих ) - включва се на зумер мултицета, едното пипало на корпус/някое болтче захванато за метал, а с другото се проверяват кабелите по буксата - за мой късмет веднага намерих такава точно до масата, която се използва от преходника (черния кабел откъм хондата, оказаха се две съседни маси) - в моя случай кабелът е червен откъм хондата, втория от ляво на дясно, долна редичка от снимката - не е сигурно, че ще имате точно същия кабел затова е хубаво да се измерят кабелите (ако не намерите трябва да се вземе маса от друго място) 5. Взимаме си единия преходник Honda > Евробукса, виждаме на кое пинче ще се падне зелено-червеният кабел откъм колата (синята букса > белия женски преходник). На негово място на преходника трябва да е празно и да няма пинче. Взимаме си вторият преходник и изваждаме с игла или нещо подобно едно малко пинче (има малки и големи контактни накрайници/пинчета). Вадим си и едно от големите (крайните). При мен това беше най - трудното начинание от цялата работа по това радио . Бърка се с иглата и се натиска контрата на пинчетата. Вадим ги и откъм Евробуксата, ако ни се занимава, ако не ни се занимава се режат плътно до евробуксата (накрайниците там не ни трябват, там ще запояваме към жака) - малкото пинче си го избрах да е с бял кабел, а голямото да е с черен (понеже ще е маса към жака) - това което правим е да вземем две кабелчета от единия преходник и да ги сложим на другия на точните празни дупки 6. Монтираме си двете пинчета на правилните места на преходника (едното малко пинче за командите от волана и другото голямо/масата на мястото, което сме открили). 7. Запояване на жака към двата кабела, които сме монтирали на преходника. - жакът трябва да е с възможно най - малкия корпус, който намерите. Бях взел няколко, но нито един не искаше да влиза плътно в буксата и се наложи да го оставя без капачето. Може и с моно жак, просто аз имах стерео под ръка. - това което направих е да запоя жака за аудио кабела и после да запоя/снадя аудио кабела от другата страна за добавените кабелчета към преходника - предполагам, че можеше да мине и без допълнителния аудио кабел, но реших да има аванс за да съм сигурен, че ще стигне дължината - зачистваме си кабелчетата и нанизваме малко термосвиваем шлаух за да скрием спойките после - на tip-а/върха на жака се запоява кабелчето с малкото пинче (в моя случай бял цвят) - на Sleeve-а/Ground/Масата се запоява масата от преходника (в моя случай черен цвят) 8. Преправеният преходник е готов! 9. Свързваме всичко: Синя Honda букса > Honda преходник - бял > Евробукса откъм преходник/мъжка > Евробукса откъм радиото/женска > Радио - монтираме си и радиото на шината за да не седи насипно - не забравяме да си свържем и антената 10. Подаваме на контакт и чакаме да светне това радио (ще е добре да си свържем акумулатора отново ако сме го разкачили ) 11. Тестване на мултиволана В менютата на това Sony има Set Steering, от там се запаметява кой бутон какво да прави. 12. Пробваме всичко дали работи, радио и т.н., може със свинска опашка да се привърже всичкия кабелак. 13. Сглобяваме всичко по обратния ред. Плюсове: + Няма нужда от допълнителен модул ~ 80-100 лв. + Настройка кое копче какво да прави (може да не са оригиналните функции) + Евтин вариант спрямо мултимедия за слушане през bluetooth и разговори през телефона Минуси: - Ограничен избор на радиа 1 din, които поддържат управление от волана без нужда от модул - Все пак не е мултимедия с тъч и ако човек иска да си пусне навигация трябва да се гледа от телефона - Докато подменях радиото реших да сменя и крушките на парното с LED, защото имаше една изгоряла. Благодаря на писалите ( @froluti , @Emicha, @Plamen-CRV и др.) в темата за тези крушки! Надявам се всичко това да помогне на някой, който реши да си сменя радиото 1 din > 1 din на фейслифтовото CR-V (2005-2006), но иска и мултиволанът му да продължи да работи. Успех!
  10. 1 точка
    Владо, тук не става въпрос за антифриз, а за проблем от друго естество.
  11. 1 точка
    Търсят да си купят отбор и да се включат като собствен тим.
  12. 1 точка
    Само за протокола: Не съм карал лек автомобил с такава система. Затова пък вече 6-та година карам служебни товарни автомобили от 3.5 до 18-тонни с такава система. При сработване на системата усещането е точно както го описва Цецо. Щом някой ми влезе в опасната зона, от нищото се появява някаква невиждана сила, която заковава камиона на място. Става за част от секундата, още преди да съм осъзнал, какво се случва. Иначе, при нормално спиране, имам чувството, че тоя камион ще спре утре. И да, аварийната спирачка, VSA и ABS сами по себе си са коренно различни неща, работят по коренно различен начин, и сработват при коренно различни условия. Имал съм и "удоволствието" да пробвам VSA на Сивик 9 при аквапланинг със скорост около и над 130км/ч. Ми, справи се чудесно.
  13. 1 точка
    Мястото за изпреварване си е опасно, завоят ми се вижда доста близо. Аз самият много се ядосвах на себе си, че си позволих да изпреваря автобус, който се движеше с 50 на участъка между Кокаляне и Долни Пасарел (това е един виещ се в планината път) . Преди мен го изпревари едно БМВ Х5. Да, по-бързо го изпреварих от Х5цата, при това на по-дълъг празен участък. Уж и през дърветата гледах дали има кола в насрещното, зад завоя, и от 50 скоростта стана на 120 за секунди, но после, като се замислих "ами ако отсреща някой също изпреварва със 120?" Тези към 300 метра биха се стопили моментално...
  14. 1 точка
    Значи, проблем с термостата вероятно няма и колегите са прави за това че радиатора изпуска. Някои хора ги ремонтират, но по-добре си вземи един нов радиатор.
  15. 1 точка
    Като изключим факта, че двигателят е вече за ремонт (все пак гори масло), а след премахване на задръстения по тази причина катализатор, горенето на масло се увеличава. Ето какво може да предприемем на първо време, до ремонта на двигателя: А след ремонта на двигателя е редно да си закупим нов истински катализатор! ... Ако ни дреме какво ще дишат децата ни...
  16. 1 точка
    М да това с радиатора е много логично. Не изключвай и варианта блокирал или неотварящ докрай термостат, който също може да предизвика подобни проблеми. Разширителното казанче препълва ли се ?
  17. 1 точка
    Нищо му няма на червеният антифриз, стига да не е някакво тотално менте. Въпреки, че е редно да се придържаме към спецификациите на Honda, чак пък да протече заради антифриза - не е логично! Проблемът е от друго естество. Най-често радиаторите на Honda изпускат при снадката на горната и долна пластмасови части (т.н. "резервоари" на радиатора) с металната охладителна пита. Препоръка - да се огледа там за пропускане. Може да се свали радиатора и потопен във вана да се надуе с въздух. Ще се види откъде излизат мехурчетата. Ако в него е проблемът - следва да се смени радиаторът с нов. Има читави афтърмаркет. Не се сещам в момента кои марки бяха. Другите колеги да помагат кои бяха.
  18. 1 точка
    FiA днес окончателно публикува списъка с регистрирани доставчици на двигатели за периода 2026-2030г - Alpine Racing - Audi - Ferrari S.p.A. - Honda Racing Corporation - Mercedes-AMG High Performance Powertrains Ltd. - Red Bull Ford Powertrains
  19. 1 точка
    Това със спирачките е съвсем намясто. Не виждам как при аварийно спиране и активен абс, системата на Хонда изведнъж още повече ще усили спирането.
  20. 1 точка
    Извинявай, Цецо ако си се засегнал. Махам минусите. Не мисля, че CMBS-a така е замислен да работи - има нещо нередно със спирачките ти. На твое място бих ги проверил, за да разбера, защо не мога да активирам АБС-а, при максимално спирачно усилие с или без CMBS - нещо тук не е наред, какви резултати дават спирачките, когато минаваш ГТП? Това, че не си джигит, понеже съвсем културно си нарушаваш закона, също не мисля, че трябва да получи "ъпвоут".
  21. 1 точка
    Не с поучение към някой, а с интерес по-скоро споделям. Бях гледал видео за как е най-добре да се изпреварва и ако оставим настрана потенциала на автомобила, в ситуация с голям тир, съветът беше да се предприеме изпреварване от по-далеч, а не непосредствено зад него. Предполагам, за да има време двигателят да развърти обороти, но и да имаме по-добра преценка за дистанцията и да си направим по-добре сметката за самото изпреварване. Не съм карал Ледженд 300кс, само подобен двигател 3,5л 250кс на Пилот, и там тирът не беше особен проблем (спрямо Акорда 2лт например ), та отсечката явно е била късичка, за да стане такава ситуация, мамка му.
  22. 1 точка
    Не ми стана ясно как при добра видимост, познато трасе и прав участък, изведнъж отсреща изскача друг. Като прегледах трасето в гугъл, видях, че участъка не е съвсем прав и неслучайно е с непрекъсната линия, т.е. забранено изпреварване. Така че, не става дума само за неправилна преценка, но и за нарушаване на правилата. Това го пиша не като критика на Цецо, а по-скоро като анализ на ситуацията, предвид бъдеща превенция.
  23. 1 точка
    Имаш антифриз и в горната част на радиатора. Може да е от там и като караш струята въздух прехвърля антифриза назад към разш.съд. Моя радиатор точно от там протече.
  24. 1 точка
    Веднага щом ми се размина, в дън земя потънах от срам, че си позволих такава волност и създадох "ситуация", но както виждаш по реакциите след поста ми - хора всякакви. Някои не разбират защо го споделих, но имат правото си на укоримо мнение без вникване. На тях вероятно не им се е случвало и няма да им се случи никога (което е добре) и браво на тях. Виждал съм мнозина които си мислят че никога не правят така, докато го правят несъзнателно. Да - мозъкът и сърцето биологично са на 1 педя, а понякога доста раздалечени. Аз съм земен човек-грешник. Житейските уроци са на собствен гръб, но е важно да няма последици за околните!
  25. 1 точка
    VCM до какво води
  26. 1 точка
    Колегай, разминал си се, слагай го като обица на ухото и продължаваш. Но CMBS е система с две остриета. При мен се случи обратното, активира ми се със спирачната функция в момента когато тръгвах да изпреварам, явно е засякла че прекалено бързо и близко изпреварвам колта пред мен и когато бях в лявата лента колата вече беше с убита скорост/инерция и трябваше да се върна. Даже на моменти когато съм в подобен трафик и не искам да се "влача" (стават си удари с 3-4 коли), гледам да ги изпреваря и да си карам сам, та в такива моменти я изключвам и ми е една идея по-спокойно да знам, че няма да ме върне назад. п.с все пак трябва да се кара разумно ;).
  27. 1 точка
    Моята бензинка "цъфна" от Испания със съдействието на Кембо. Не беше минавала през наши джамбази и предполагам нищо не е пипано. На километража пишеше 223 300. Видимо хидравличния маркуч беше по-новичък и единствено се наложи последващ ремонт на климатика. Иначе нищо сериозно и консумативи за да я вкарам във вид който на мен ми харесва. Доволен съм и е удоволствие да я карам.
  28. 1 точка
    Това синьото било легендарно.
  29. 1 точка
    Родена е в Япония като Nissan S30 Fairlady, а акустира по други брегове (за останалите пазари) като Datsun 240Z. После има 260Z и 280Z.
  30. 1 точка
  31. 1 точка
    Ще е полезно да споделиш 1 петънце в темата за капкови тестове (преди да смениш сегашното масло), да видим как се чувства в Испания. Иначе, карай си я със здраве, докато ти е кеф, а после може тук да попадне.
  32. 1 точка
    Малко прясна информация за нискотемературните х-ки на някои масла на пазара от 2022г. За бързо ориентиране - прозрачните масла са с PAO повече от 50%; - полупрозрачните са с някакъв % PAO; - непрозрачните са хидрокрек.
  33. 1 точка
    Продължаваш да остроумничиш, колега, браво - голям си!
  34. 1 точка
    Не разстройвай маниаците... Някои, при покупка, първата работа е да сменят всички консумативи с върхови, най-скъпите..., все едно знае негодниците преди него дали изобщо са ги сменяли или на какъв период... И не до пенсиониране, все едно друга кола в живота си няма да има... Не искам да кажа, че не трябва да се грижиш за колата си, но има двете крайности- страхотни мурдари и тичат в сервиз чак когато спре (те не пишат из форумите ) и други, които преиграват...
  35. 1 точка
    Много или малко, човека си кара колата и не се вживява. Навъртял е близо 400 К с оригинална верига и сигурно не смята да се пенсионира с тази кола Може би тайната е в правилното масло А5/В5 с висок TBN.
  36. 1 точка
    @note Имаш голям избор на масла с този двигател. Остава въпросът - скъпо масло ли предпочиташ, или по-бюджетно. От по-скъпите варианти много добре ще ти пасне Ravenol SSO 0W-30, а от бюджертните, но доказано здрави масла - Shell Helix Ultra 5W-30. С този работен интервал няма да имаш никакви проблеми. @Rakeem Ако питаш за наличностите в ato24.de, изчерпани са и се чака доставка в момента. Всяка година става така. Най-късно до края на март ще доставят.
  37. 0 точки
    Трябва ми по-малка, но мощна и луксозна (ежедневна, градска) кола, нещо като БМВ 330, но тоя Легенд.... Еххх, да го комплектовам с едно Легенд купе от 1991.... По-новият за всеки ден, класиката за неделя сутрин
  38. 0 точки
  39. 0 точки
    Точно тук се включват мъдро другите- смени всички филтри, течности, консумативи, ама с оригинални. Ако не се оправи, ще го мислим... Има и едни други мъдри съветници- най- добре иди на сервиз..., все едно питащия е малоумен и няма да се сети сам, ако не получи правилен съвет тук...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...