Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.01.2023 in all areas
-
2 точкиНа Сивика "боздисах" топлозащитния щит на изп. колектор, че ме дразнеше. Стана: а беше: Ползвах остатък от термоустойчивата боя с която преди 2 г. боядисах спирачните апарати на Ледженда и не е мръднала. На него пък му обух нов "кондом" на спирачния педал. Дреболии, ама уважение към автопарка.
-
2 точки
-
2 точкиАко искаш да подходиш сериозно, съответно да получиш сериозно внимание, следва да представиш физико-химичен анализ на промотираното масло, да го сравниш с други подобни масла и така да разберем какво толкова му е изключителното. Пазарът в България е вече достатъчно напреднал и голословни твърдения и суперлативи трудно "хващат дикиш". Виж как го правят в oil-club.ru или .de.
-
1 точкаИмам два бойлер Елдом, монтирани през 2000 г. Единият го смених преди 4-5 г., другият още е здрав 😎 Не, че е варненски патриотизъм, но Елдом са железни. Теси са по дизайнерски, но според търговци, дават повече дефекти.
-
1 точкаИ аз скоро сложих моя. Тъй като съм на топлофикация и като резервен вариант, но все още не сме го вързали към тока. В началото се бях насочил към Стибел, но първо че трябва да го купя с куриер и ако нещо по гаранцията се случи трябва да се демонтира и да се прати в Стара Загора- в Бургас нямат представителство. След това мислех за Атлантик ( произведени в Египет) и накрая взех този. Произведен в Италия. Да се надявам да държи. Към момента с Топлофикация е ок. и си стои като паметник.
-
1 точкаТоку що, смених бойлер. ) Имах Елдом. Изкара 13 г. Сега пак монтирах Елдом. На първо четене, загрява доста по-бавно. Най вероятно заради ЕКО нормите в режима му. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
-
1 точкаТака като гледам, последното видео ми се струва, че е занулен правилно! По това как капе според мен се е спукал водосъдържателя и е за хвърляне и нов! Доста те е изкарал, аз Елдом и Теси повече от 5 години и край! Ако ти се инвестира и имаш място търси Стибел Елтрон, иначе всички са един дол дренки и изкарват по толкова! И Теси и Елдом ще изкарат! Може да вземеш и неръждавейка български, но са двойно пари! И пак след толкова години, тръбата за топлата вода, която не знам защо не е от неръждавейка става на солета и се троши! Имах такъв Елдом и така стана, но той изкара най-дълго!
-
1 точкаЛеката утечка се появявява като си тръгва нагревател. Неправолно занулявана или липса такова,а този теч ако се появявал той е на 100 процента причината. Теси или Елдом еднакво ще ти свършат работа. Капе ли отгоре нов.
-
1 точкаМоя Теси за 1 год и половина, понеже за сега живея на балкана Априлци ( Троянска Област)) Когато загрее , светва в синьо , след има няма 20-30 мин светва червено и понеже на балкана е студено, най- вече в банята изключва , светва , червено , сиреч "дозагрява" и така с времето нещо бъгна и сега включва когато си иска. Може да е студена водата , той светва в червено, но започва да мига ...Не се задържа да грее и да достигне температура.щ, чуди се. . . . . Оправя се с мн молитви и цъкане на копчето, но не всеки път е готов да загрява и да си спокоен, че ще имаш топла вода. . .
-
1 точкаДа.... . Аз имам цяло пакетче с такива щипки и бих услужил ако се намираше в Плевен но уви. Може би би било по удачно да се бръкне с дълга отвертка от вече освободената част и от там с леко въртеливо движени да се опита да се откопчае щипката защото и да останат някакви следи след поставянето на стопа те няма да се виждат или с едно тънко но здраво въженце да се направи нещо като клюп да се подпъхне в тази част и тогава да се дръпне няма начин да не излезне (може преди това да се пръсне с някакъв смазващ спрей) единственият риск е, че може някоя щипка да се отчупи и е добре да си имаш.
-
1 точкаУспях, но щипките държат много здраво, не както на видеото. Горната е лесна, но долната не излиза и няма място да провреш нещо за напън. Колкото да се старах, счупих долната и обелих леко боята на две места, ама я смених. 😊
-
1 точкаЛошо, връщай на майстора!
-
1 точкаЗа нищо. Вземи една широка плоска отверка и я увий със скоч да стане един дебел филм и с лекичко подпиране ще излезне.
-
1 точкаЗдравей Линк: https://www.ato24.de/en/castrol-edge-professional-h-5w-30-honda-1-l.html Вид и количество: CASTROL EDGE PROFESSIONAL H 5W-30 HONDA 1 L 5 броя Стойност на поръчката: (14.99x5)*1.9775 =148,21 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаванe: - чрез куриер* до офис на еконт Варна Левски Клубни поставки: Не
-
1 точкаhttps://www.youtube.com/watch?v=a3b_jWqYlBE&list=PL6Iejtc1B-f1rtaZapGLoF2EWildjmVDX&index=42&ab_channel=CarCareKiosk
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаСкоро пристигат оригиналните филтри и цената ще е яко по-надолу от официланите представители.
-
1 точкаНа кое казваш "сериозен компромис" @pendoc ? Разлики +-10% в дадена категория ? Да не говорим че има значение и размера, скоростния и товарния индекс и т.н. -> https://www.tyrereviews.com/Article/2022-Sport-Auto-All-Season-Tyre-Test.htm Всяка една гума е добра в 1-2 категории, лоша в 1-2 други и приемлива в повечето (останалите). За летните и зимните гуми важи същото. Сега не ми се рови, но подобно на горното ревю съм гледал/чел, само че с включени референта и зимна и лятна гума. Даже и с видео беше, мисля в ютуб. Тогава реших че ще мина на всесезонни гуми. Айде, че им станах адвокат
-
1 точкаНе пишеш с какъв пробег е колата, но след като така или иначе е неизвестно как е поддържана, аз бих започнал със следното за профилактика и спокойствие: - Пълна компютърна диагностика с подходящия професионален софтуер - Смяна на масло двигател и филтри - това ясно - Смяна на масло автомат (оригинално) - Почистване на дросел, IACV и адаптация на оборотите на празен ход - Смяна на свещи (оригинални) - Реглаж на клапани и смяна на гарнитурата на капака на клапаните (оригинална) - Преглед на спирачната система и смяна на спирачната течност - Евентуално преглед и смяна на други флуиди.
-
1 точкаДобър ден на всички! Имаме радостна новина! От известно време изграждахме взаимоотношения с японските автомобилни производители, за да започнем да доставяме части директно от извора. И вече това е факт... Конкретно за Хонда Genuine частите - нямаме фирма еквивалент в България, която да дава подобни цени. Освен това за всички други "японки" къртим мивки! Lexus, Toyota, Mazda, Nissan... Ако имате нужда от нещо - пишете ми. Поздрави, Стефан
-
1 точкаЦехът за рециклиране на полуоски за хонда се намира в село Царацово , до Пловдив. Единственото нещо което трябва да знаете е да отидете или изпратите само оригинални полуоски. Цеха не рециклира китайски или други полуоски , а само оригинални. Шлифоват наранената част от вътрешните карета , по цпециален начин ,без високи температури и допълнително закаляване . Скоро бях там е съм доволен.
-
1 точка@Митко Йотов note говори за 1G, а не за ZZ двигател. 1G не е маслояд! @note 1G e много здрав двигател и надали ще направиш нещо с каквато и да е масло, стига да е двигателно и да го има в картера. Вярно е, че първият вариант от 1990-та е по надежден от твоя (1999-та), но не е болка за умиране. Важното е да си гледаш хлабината на клапаните щом си на газ, горивната смес на пропан-бутан и да си сменяш ангренажния ремък и свещите навреме. Нищо повече. Все пак по темата. xW/40 А3 си е перфектно. Може и С3, все пак си на пропан-бутан (нали това имаш предвид под газ, а не метан?). xW/30 също става, макар че за лято и по-голямо натоварване, по добре 40 (знам, че в този форум това е вискозитет табу, но все пак, става въпрос за TOYOTA, или Lexus... ). Относно числото х – може 0, може 5, може 10, може и повече . Тук подводния камък е единствено ремъчното задвижване на маслената помпа, затова, ако се стартира при много ниска температура - 0, или 5. Това е. На лично ще ти пусна марка обикновено масло, без полиолефини, без полиолестери, без полиалкалинглигол и т.н., за да не разпалвам празни дискусии. Иначе почти всичко 0-5/30-40 ще ти свърши работа, особено при смяна на 5000 км.
-
1 точкаМи защото, след 15-на години употреба, пластините им се предават и се налага да се сменят. Играх го това и благодарение на колегата @docev, (специални благодарности) оправих проблема, бързо, качествено и евтино.
-
1 точкаТака да споделя кво се случи след, като ходих при някъв майстор и ми обяви 3-4 000 лв за ремонт на ск.кутия , реших, че каквото и да барна и да счупя няма да стигне тия цифри😀 След като разгледах видеота из Ютуб, защо се получава това тряскане от 1ва към 2ра реших да разглобя тези клапани от снимката, да ги накисна със вд40 след това да ги изплакна със спрей обезмаслител за спирачки. На кутията има 2 клапана в едно тяло, които единия отговаря за 1ва и 2ра а другия за другите предавки. А другия клапан не разбрах за кво е но понеже гарнитурата беше скъсана на тоя, който разглобих я нямам налична реших да не барам нищо друго докато не дойдат гарнитурите. Това, което пропуснах но ще направя другия път при свалянето е да подам 12в ток на клапана докато е свален да видя дали движи. Това е обикновен електромагнитен клапан, нищо кой знае кво. След като го сложих пуснах маслото около 3 л налях новото и колата се оправи. Информацията, която не открих е на колко NM се стягат болтовете към ск.кутия. След, като дойдат гарнитурите ще разглобя и двата клапана , ще ги измия на ново и ще сменя пак 3л понеже тва "опресняване" явно се прави 2-3 пъти през 500км пробег понеже кутията събира около 7л а ние сменяме 3л. Смених и филтъра. Извода ми е, че масово майсторите са неадекватни и гледат на тебе не като на клиент , а като на касичка която да ограбят. Много са малко истинските. И случайно ако ги намерите платете им дори повече от колкото искат за да са всички доволни!
-
1 точкаДа бе мен сигурно е страхотна машината!Въпроса изобщо не е дали аз ти вервам а че излиза като натрапване какво си постигнал!Приеми че повечето младежи във форума които са запалени да дават газ карат бензинови Хонди.Сигурно грам не ги вълнува твоята схема Карай си с кеф колата и и се радвай. Мир
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00