Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.06.2022 in all areas
-
3 точкиЗдравейте, Колеги, минавам да се похваля, че отскоро съм собственик на MDX 2019 Elite, внесен от Канада. След 4+ години на Legend ми трябваше ъпгрейд най-вече заради повечето пространство, че и семейството расте Доколкото прочитам от темите във форума все още няма как да се ползва навигацията, но поне има Carplay. Някой с такъв екземпляр решил ли е да смени мултимедията с китайска такава? Доколкото знам има доста със симкарти (един приятел ползва на bmw 2004-та и Audi 2013-та) и е доста удобно, защото самата кола има интернет и няма нужда от допълнителни устройства. Ето и снимките всъщност: https://www.facebook.com/mostautobg/posts/pfbid0WfMKTGV2DBAKaXXKG1aehyPDWPF6AF2azhbUrdWZSZyUMCo3bJ2XFBi7HJyFVs2gl
-
3 точкиКраси ти си говориш но кой да те чуе, това само колеги с категория С могат да го разберат. Велосипедистите не знаят, че когато съм с голямото бубу се притеснявам повече за тях от колкото те самите.
-
3 точкиЕ те тук е разковничето. И на мен не ми пречат (особено), когато съм с колата. Ама по-често, 8-10 часа на ден, съм с камиона. Хладилник, с график за доставка. Е колко да не ми пречи задникът пред мен, който си мисли, че целият свят се върти около него?! Е, има И Човеци, които като чуят камион зад себе си отбиват на първото удобно място. В този ред на мисли (май съм го казвал и друг път), смятам, че всеки кандидат шофьор кат."В" трябва да прекара 2 дни от курса в камион, 1 ден градско, и 1 ден извънградско. Не е задължително да кара, е така, само да види какво му е на главата на оня зад волана. Толерантността на пътя ще придобие друго измерение.
-
2 точкиСпоред мен ако си отговорим на следните въпроси, ще стигнем до извода дали е притча: 1. Възрастта и износването едно и също нещо ли са? Два двигателя на 300 хил. км., единият обслужван и каран само по магистрала, другият градско необслужван, еднакво ли са износени? Как се измерва износването? 2. Ако няма лесен и директен начин за измерване на износването - липса на видими симптоми, как точно конкретизираме вискозитета на маслото спрямо износването? 3. Да кажем, че двигателят харчи масло и така решаваме, че е износен. Имаме ли наблюдения върху двигателя от нов? Дали причината за разхода на масло не е друга? 4. Ако производителят е предписал 0W-30, а ние слагаме 10W-40 да ни намали харча на масло, удължаваме ли живота на двигателя или се заблуждаваме, че решаваме проблема? 5. Кога точно е остаряла колата? На 200, 300, 500к? На милион км. какво масло трябва да слагаме?
-
1 точкаОбщо казано 0-30 и 5-30 имат разлика при много студени температури. При темп. около 0°C например няма гаранция, че едното ще е по-„течливо“ от другото. За сметка на това, за да се постигне по-голямата разлика между „студения“ и „топлия“ вискозитет са нужни малко повече магии / усилия от производителя. Генерализирайки, може да направим извода, че между двете масла 5-30 ще е по-„стабилно“, което може да означава по-предвидимо поведение при резки смени на условията (например рязко увеличаване на товара и оборотите) или по-дълготраен живот преди „пропадане“ на вискозитета, поради наличието на по-малко добавки за подобряване на вискозитетния индекс. Но това си остават просто разсъждения и предположения и само производителите знаят истината за продуктите си. Макар че тези предположения са подкрепени от форум-потребители, утвърдени със значителен опит в индустрията. Не говоря за нашия форум :). Лесната препоръка е: ако наистина ще палиш двигателя в много студен климат, 0-30 може би е по-добър вискозитет. Ако не го очакваш, 0-та не ти е от полза и съответо 5-30 може би е по-добрият избор. Ако не е ясно: твърдението, че 5-30 ще бъде харчено по-малко от 0-30 при стар/износен двигател може да е валидно само ако харчът е на лице към края на сервизният интервал. А ако има засилен харч на масло в края на сервизният интервал, то ресурсът на маслото е приключил и смяната е закъсняла.
-
1 точкаНе .Те виждат връзката между новата и старата карта.Сменя се само талона на името на купувача.
-
1 точкаЧестито и много безаварийни километри. Има вариамт за безжично свързване Carlinkit 3.0/ 4.0 Wireless Apple CarPlay/ Android Auto Adapter Dongle for Wired CarPlay Предполагам, че по време на разговор ще прекъсва връзката. И някои радио станции не се хващат.
-
1 точкаМоже да пробваш и двата вискозитета масла няма компромис при 5w30 когато е хубаво маслото ,и се сменя на не повече от 10 хил км. Тук идва и перото бюджет. Аз използвам бюджетно масло на къси смени. Тук се включваш за да поръчаш от Ато24
-
1 точкаЕ, затова се допитвам тук, а не в магазина. Разбирам, че правилното масло е 0w-30, а компромисния вариант 5w-30. Не съм пазарувал в "ATO", но се насочвам натам и всяка информация за подходящо масло ще е полезна.
-
1 точкаНяма смисъл вземи 6л, сменяш както го дават в ръководството и си ок. Хубаво е да обезвъздушат системата
-
1 точкаТова с което караш сега е много добре,никакви негативни последствия. Само като слушаш тези умни глави да не набуташ 10w40 след някоя година. Ако пък толков се притесняваш може да сложиш 5w30 примерно Равенол с по добър пъкет добавки с който е маслото.
-
1 точкаАмиии, да ти е честита! 12 години разлика спрямо Ледженда трябва да се усещат, а и вероятно е по-икономична от него, та и + багажника, си е преимущество. Сравнението в хандлинга по завоите ще е любопитно?
-
1 точка"Заобакаляне" е на неподвижен обект, "изпреварване" е на движещ се такъв. Така поне е по закон. Какво е научил редовия водач е друга бира. Значи, дори и когато велосипедистът е спрял вероятността да падне пред теб е голяма. Или само велосипеда. Нещо друго - по закон в Англия, ако велосипеда се движи с повече от (май беше) 10Mph и има непрекъсната осева линия НЯМАШ право да го изпреварваш. п.п. По стечение на обстоятелствата се наложи да изкарам курс и да се явя на тест за кат."В" в Англия. Изкарах и CPC тук - курс и тест за професионална квалификация за камиони и автобуси. Вервайте ми - на велосипедистите в частност и на безопасността като цяло се отделя огромно внимание. Когато си уговарях курс със инструктора, след като разбра, че карам от 20+години, 3 от които в Англия, и имам всички възможни категории, той каза: - Значи, ти не искаш да те уча как се кара кола?! Искаш да те науча, как да минеш теста от първия път. За 8 учебни часа кормуване ме научи. Взех "кормуването" от раз. За разлика от няколко познати с дългогодишен български опит, които се проваляха няколко пъти, защото бяха решили, че всичко им е ясно. Изискванията на теста са страшни.
-
1 точкаНаскоро четох няколко коментара на американци под клипове за този модел в you tube.Казват, че вече са навъртяли по над 250000км с 1.5Т без абсолютно никакви проблеми.
-
1 точкаОЕМ антифриз, или друг, който отговаря на спецификациите на ОЕМ (по номер), се сменя на 5г. Проблеми, след смяна на антифриз, може да има, ако се сложи неправилен антифриз, или ако бъде сменен некадърно! Не, че смяната е голяма философия, но има и такива майстори, които и това даже не умеят... Концентрат се разрежда само с дестилирана (дейонизирана) вода! С друга проблемите са неизбежни.
-
1 точкаАз вече съм на 100 000 км с такава хонда и никакви проблеми, даже разходът на бензин ми намалява . Потресаващо икономична е тази кола ако се кара нормално. Моята е 2019 година.
-
1 точкаИ правилно се притеснявате, защото колелото няма константна траектория. При изпреварване от камион, разликата в скоростите е 3 до 4 пъти по голяма и аеродинамиката на камиона е проблем за неопитен велосипедист. Въздушният поток от страничното обтичане на кабината първо оттласква колоездача към банкета, той стреснато коригира траекторията си наляво, а подналягането което се образува в началото на борда или прицепа го дръпва още наляво. Опитните тираджии ме изпреварват изнасяйки се изцяло в насрещната лента, а новаците или непукистите минават на 2 педи от мен, та се налага да се боря и с моята и с тяхната аеродинамика. Това не знам дали го учат за С и Е категориите? Но със сигурност е полезно колоездач да е карал камион, както и тираджия да е карал колело. Останалото е междучовешка емпатия и съобразителност.
-
1 точкаЗдравейте, симпатяги! Причината да пиша е темата с полуоските при различните модели HONDA. Доста често чуваме мнения, че само оригиналните полуоски вършили работа, и че човек ако иска да "има кола" трябва да си вземе или нови оригинал, или нови от Бултрако. Бързам да кажа, че това НЕ Е ВЯРНО! И ще се обоснова... От около 3 години продаваме афтърмаркет полуоски и междинни валове на фирмите GSP и NTY, които, открито казвам, са MADE IN CHINA. И... До момента, не само че нямаме нито една рекламация, ами имаме и СУПЕР МНОГО доволни клиенти дето си карат и нямат грижи неопределено време след това. Ако не ми вярвате, питайте! Та ако искате да спестите някой лев и да получите гаранция за това, което взимате и НА ВСИЧКО ОТГОРЕ колата ви да спре да тресе и щрака - пишете ми на вайбър! Напомням - телефона ни е 0898414001.
-
1 точкаНе се занимавай. Нищо не помага. Правих си опити с една кора която си беше за боклука заради натрошени легла на щипките. Стават петна с горещ въздух, колкото и да внимаваш. Много лоша е пластмасата.
-
1 точкаВ крайна сметка се оказа, че просълзява от връзките към редуктора на газовата уредба. Оттам малко по малко ми се губеше антифриза. Пиша го като обратна връзка. Колегата, който пръв спомена газта, беше прав
-
1 точкаТака разход не се засича! Пълниш до горе и караш, като свърши горивото зареждаш пак до горе и вадиш елката!
-
0 точкиТочно в скоростта на заобикаляния "обект" е разковничето. Не помня в нашият имаше ли такава. Действам по усмотрение. Сетих се (та ме досмеша), че понякога с тая ми кола някои по-скоро ги заобикалям, ама само ако са по-бавни за моментното ми темпо / настроение.
-
0 точкиима, има твърдения...като остарее "по-дебело" да е , че "тънкото" много го горял двигателят, 5W30 било "по-дебело" от 0W30, тъй ме посъветва един "експерт" в магазин за масла
-
0 точки10 000 км. и сменяш масло. Дали ще смениш на 8-9 или на 11-12 хил. - няма да умре колата. Какво ги мислите толкова? Станали вече по 15-годишни дараци, те ми се чудят, кога да им сменят маслата..
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00