Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.04.2022 in all areas
-
2 точкиА ей това нещо донесе днес дъжд, сняг и градушка едновременно. Панорамната снимка е 10-тина минути по-късно - 4 сезона в 1 кадър.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точки
-
1 точкаЗдравей колега. Как стигна до извода, че модула ти е сменян. Правена ли е диагностика и какви грешки вади? По номера на рамата, който си дал модула ти този. .
-
1 точкаЗдрасти това е от мен: Линк :https://www.ato24.de/en/honda-0w-30-acea-c2-motorol.html Вид и количество: Honda 0W-30 ACEA C2 Motoröl 1x4L 2х1L Стойност на поръчката: (60.40 + 2*15.40)*1.9775 = 181 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени по revolut Начин на получаване: - чрез куриер еконт Варна- офис Левски
-
1 точкаАма ти втора употреба ли ще търсиш? Щото иначе, всеки уважаващ бизнеса си магазин за авточасти, ще ти намери точния модел по рамата.
-
1 точкаЗдравейте колеги. И мен ме сполетя наводнението и то за втори път. Миналата година отдясно влизаше през държачите на бронята. Минах ги хубаво със силикон и си реших проблема, до сега. Сега реши от шофьорската страна през отдушника да влиза. Карах колата в дъжд и на другия ден плуваше. Имаше вода и в резервната гума. Подсуших я и започнах да я поливам и видях, че през отдушника влиза вода... Хванах го и играеше на мястото си, явно уплътнението е заминало. Сега ще го намажа и там със силикон и се надявам да реша проблема.
-
1 точкаСпоред мен оня, големия "пич" от Пловдив е не толкова голям пич защото той има най-богатия набор от инфо за твоята кола, едва ли някой от форума може да разполага с неговата база данни. Друг е въпроса ако иска манги а ти не си готов да ги дадеш, или ако не знае как да поиска а му се иска, варианти в този аспект има доста и дано стигнеш до най-добрия за теб! Ако все пак някой от форума разполага с богата база данни то инфото което предлагаш е относително "постно", според мен!
-
1 точкаЗОЕ-то е добра колца за градска, а за навън, определено белият лебед.
-
1 точкаНамирате си в Своге квалифициаран автоключар и той идва на място при колата. Демонтира се ключалката на запалването, разглобява се, и по кода на пластините в нея се изработва или ръчно, или се въвеждат в настройката на супер-модерните електронни машини .... и воаля, имаме си нов механичен ключ След това, след като всичко се сглоби и монтира обратно, с диагностичн уред се програмира нов чип за имобилайзера, ако за модела има и дистанционно, него със специална процедура, и готово, само газ и с 200 Малко е като да сменяваш клапани през ауспуха, но за професионалисти е формалност. Аз съм нов във форума, и от няколко месеца съм щастлив собственик на HONDA JAZZ 1.4 GD CVT 2005, но съм автоключар от има-няма 20 години. Та попаднах случайно на тази тема и искам да се похваля какво ключе си "избацах" за дъртата джазка Снимал съм и оригиналния на колата, за да придобите представа за размерите и модела. А ето и кратичко клипче да стане ясно, че си е чисто нов, напълно функционален висококачествен кюч. https://youtu.be/UoI6040KDJs
-
1 точкаКолега, мястото на волана не те прави шофьор. Идиота си е идиот и от ляво, и от дясно. И към автора на темата: Пич, с питане няма да стане, трябва си рутина и време зад волана
-
1 точкаНека и аз да се включа с проблеми в задните спирачки и тяхното отстраняване. При мен проблемът беше в скъсани маншони на задните спирачни апарати и съответно блокирали бутала и изтъркани накладки почти до метал. Взех 2 ремонтни комплекта за всяка страна, 1 литър спирачна течност АТЕ и накладки АТЕ. Ремонтните комплекти са на Autofren с номер D4846C за апарати LUCAS. Спирачните апарати са на 90% същите като на VAG с минимални разлики. Ремонтния комплект е за много марки и модели коли, не е специално само за японски. Има достатъчно клипове в нета как се разглобява такъв апарат. Разглобен спирачния апарат изглежда така, заедно с ремонтния комплект. Зегерките и на буталото и на механизмът с винта се вадят най-добре с 90 градусови зегер клещи. На снимките се виждат старите маншони в какво състояние са и буталата с ръжда по тях. След разглобяване на апарата на части, със смазката от бялото пакетче се смазват всички нови части и се сглобява по обратния начин. Супортите са почистени от стари замърсявания и водачите смазани изцяло с нова смазка за водачи на АТЕ, а старите маншончета имаха скъсани места. Болтовете на супорта (скобата) се стягат с 55 Nm. Болтовете на апарата с 23 Nm. Пробката с 9 Nm. Гайката отзад на апарата за ръчната с 27 Nm. Болта на спирачния маркуч към апарата с 35 Nm. След сглобяването на всичко се обезвъздушава, като аз направо си подмених течността защото старата беше леко мътна. 1 литър е достатъчен. При мен след смяната на всичко се наложи и натягане на ръчната, като се свали конзолата с подлакътника. Има достъп и ако се махне само пластмасата на пепелника откъм задните места и след това с дълбока вложка 12 с удължение се налучка гайката, която е доста навътре. Работата не е малко, но удоволствието от това да си го направиш сам е безценно.
-
1 точкаВсичко е по преценка на "задкормилното устройство". То (ако може) се адаптира и самообучава с времето. 😉
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте И аз Благодаря на Явор за изваждането на втори ключ за голямата Хонделка ! Препоръчвам го ! Поздрави
-
1 точкаМалко развитие по темата. Вече с „фабрична” платка и кутийка.
-
1 точкаСхема.doc Здравейте! Ето и принципната схема на емулатора. Ще се опитам да дам кратко пояснение. Контактите на релета К1 и К2 прекъсват и превключват веригата на фабричният сензор за ниво със съответните времезадръжки реализирани софтуерно. Той е със стойности 780ома при празен резервоар и 20ома при пълен резервоар. Има още две стойности които ни интересуват и ще се използват по късно при калибрирате на аналоговия вход са : - 1/2 резервоар = 202-212ома - ниско ниво (резерва) =566-660 ома Тези стойности са за CR-V 2007-2012г. До колкото съм запознат сензорът за ниво е същия при : - Accord VIII 2008-2015 - Civic Може и да греша! Моля да ме поправите! Емулаторът е изграден на базата на модул Arduino Nano. Резисторите R1-R11 , заедно с MOSFET транзисторите Т1-Т10 (за по-ясна схема не са начертани всички) реализират "елементарен" цифров потенциометър. Обърнете внимание, че сборът от стойностите на всички резистори R1-R11 е 780-790 ома , точно толкова колкото е и фабричният нивомер. Аналогов вход А0 е свързан към сензорът за ниво в газовата бутилка, който в случая е 0-90ома. Измерената стойност се преобразува, чрез цифровият потенциометър и се подава за индикация към приборния панел. Вход А1 се използва като цифров вход, който взема сигнал от газовия клапан. Реализиран е през оптрон за по-голяма безопасност от възникване на пренапрежения при превключване на газовите клапани. За по-голяма точност при измерването е предвидена възможност за калибриране на показанията за ниво в по-горе споменатите точки: - празна бутилка - резерва - 1/2 бутилка - пълна бутилка Те трябва да съответстват на оригиналните стойности на сензора за ниво на бензин. Това става, чрез бутон "Menu", като за индикация (Различна,честота на премигвания за всяка от точките) се използва светодиод LED1. Поздрави!
-
1 точка
-
1 точка@koszabg HONDA/ACURA HTO-06 e спецификация за дизеловите двигатели на Хонда с турбо. Но, Ravenol DXG 5w30 има API SP и ILSAC GF-6A, които са си за бензинови двигатели. Така, че напълно си отговаря на изискванията за R18-ската. А пък маслата, в Oil Guide на Равенол, особено SSV и SSO, са доказано добри за R18. Но те са по европейската АСЕА и с друг пакет присадки. Всичко опира до проба, с кое конкретният двигател (в зависимост от състоянието му) ще се чувства най-добре. Най-новата и съвремена спецификация, обаче е ILSAC GF-6A.
-
1 точкаАз имах същият проблем и го оправих без да връзвам пин 9 към масата на купето, защото пин 4 също е маса. Така, че за процедурата за изтриване на VSA грешките може да използвате същият "кламер" или мостче между пин 4 и пин 9. Всичко останало е същото, първо изтривате ABS грешките после VSA грешките. Имам една лека добавка, всичко трябва да се случи бързо, веднага щом изгасне лампата на ABS трябва да си махнете крака от педала на спирачката, същото важи и за VSA процедурата.
-
1 точкаВ общи линии навсякъде където има тази грешка я лекуват ето така (това го копнах от tsx forum): грешката се води 84-1 (VSA Sensor Neutral Position) Big letters say: do not press the brake pedal. I left the pins jumped (connected), turned the key, ABS light was off, I pressed "vsa off", then ABS light was on, again I pressed the "vsa off" button and nothhig happened... ABS began to blink error 84 again. I tried to jump pin 9 with just ground, but nothing changed... RESOLUTION: But few days ago I have fixed the problem myself without Dealer Scanner! First of all you need to clear ABS errors (that is the main problem why i have failed earlier). 1) Jump pins 4 and 9. 2) Press and hold the brake pedal and switch on the ignition. 3) Wait for the ABS light to turn off and then remove your foot from the brake pedal. 4) Wait for the ABS light to turn on, then press and hold the brake pedal again. 5) ABS light should turn off, then remove your foot from the brake pedal. 6) Wait for two flashes of ABS light. If it flashes it means that errors are erased. Check the errors (with the pins jumped) - just turn the ignition on, if ABS light does not flash, no errors are in memory. Now the main part. VSA neutral position setting Do not touch the brake pedal anymore. 1) Jump pin 9 to chassis ground (I have used a bolt on a door hinge). 2) Turn the ignition on, after ABS light turns off, quickly press the "VSA off" button. 3) After ABS light turns on again, quickly press the "VSA off" button. 4) Now shoud be a lot of different blinks and fashes and all lights ABS, VSA and triangle should turn off. The problem's solved. 5) Open the beer bottle! Really I'm not sure what was the real problem of the VSA error but I have some thoughts on this situation. After I disconnected the navi+cd changer (HVAC if i remember correctly), I left the car for a while. Then after some time I have started the engine without HVAC unit and there was a triangle light. After I drove the car, the VSA light turned on. Maybe HVAC (navy+audio unit) disconnection is just a coincidence. Because few weeks before I had a problem with 1 tire. I hit the front wheel on a turn. I've driven a few km on a low tire (I just missed that part). After I changed to a spare wheel, I have driven to a garage. I am not sure if i pressed "VSA OFF" button, but for sure when I have driven to a garage VSA or triangle lights were not turned on. After this event i have changed four wheels but not tires and have driven about 100-150 km's also. I found that toe-in is lost, I went to a mechanic who fixed it, and after some time I disconnected HVAC unit.... After I have seen a triangle, I have tried to clear errors by removing battery but it did not help, after this I checked the manual, but there was info only about scanner ;( Обаче не съм търсил къде се намира буксата с пиновете.
-
0 точкиКолега силно ти препоръчвам да не ги слушаш за дефектен модул,преди анализ и проверка на кода на грешката и свързаните с нея компоненти по колата.Повярвай,не са един или два.По мое време обявената цена на нов от тях ,беше с 2к. по ниска.Инфлация,а... и не беше модула!
-
0 точки
-
0 точкиПетък вечер. Северозападът. Катаджия спира пустиняк. - Пил ли си? - Не, нито капка! - Що бе, какво се е случило?
-
0 точкиИ на мен ми е смешен този манталитет на шофиране. Всички важни и скъпи неща са в предницата на автомобила. За кеф, от време на време удрям спирачки на такива тъпанари, за да ги видя в огледалото, как им се изправят косите. Голям смях.
-
0 точкиКитай, официално заяви, че GUCCI, ARMANI, DIOR, LOUIS VUITTON, DOLCE & GABBANA, VERSACE и други марки, остават на руският пазар!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00