Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 19.03.2022 in all areas
-
8 точкиЗдравейте колеги, току що се регистрирах във форума и ще споделя моят опит с не работещи ел.стъкла. При мен се оказа, че задните ел.стъкла не се отварят нито от шофьорската врата, нито от някое от копчетата на задните врати. Разглобих вратата и замерих с мултицет дали има захранване на буксата на моторчето на стъклоповдигача и съответно до буксата достигаше малко над 12 волта, което ми показа също, че няма прекъснат кабел по трасето. Проверих също и бутоните на вратите и те работеха без проблем. След като бях проверил тези неща ми беше ясно вече, че проблема е в самото моторче. Свалих целия стъклоподемник от вратата на работната маса и започна внимателното разглобяване до съставните му части. Проблема се оказа в четките, които почти ги нямаше. След кратко замисляне какво мога да направя се сетих че имам стари части от ъглошлайф (флекс) и съответно останали четки. От голяма четка с ножовка и пила си направих по размер нови четки, които монтирах на местата им. Последва обилно смазване на целия механизъм и жилата с морска грес на Бардал и сглобяване обратно на всичко. Тествах го направо с два кабела от акумулатора и работеше идеално. Монтирах всичко обратно във вратата като стегнах всички болтове до съответните Nm (болтовете на шината 3 броя и болтовете на моторчето също 3 броя - 8 Nm, а тези които държат стъклото 2 броя - 10 Nm). Сега вече механизмът работи както от шофьорската врата, така и отзад. Стана много дълго, но се надявам да е в помощ на колеги, който имат същите проблеми. Ремонта излезе без пари, а нов стъклоповдигач не OEM е около 75 - 80 лв. само за инфо.
-
6 точкиЗдравейте на всички във форума. Нов съм във форума буквално вчера се регистрирах, а моят Акорд го купих миналата седмица. Направих този избор, защото досега карах дизелови автомобили и исках нещо здраво, непретенциозно, и опростено от към демпферни съединители, турбини, дюзи и т.н. Затова и намерих точно това, което търсех Accord 7gen Type S седан 2.4 бензин с ръчни скорости фейс. Внос от Швейцария. За две седмици впечатленията ми от колата са много добри. Върви много добре и на моя стил на каране ми дава разход около 7.5 - 8л./100км. Надявам се да съм направил правилния избор.
-
4 точкиВреме е да допълня горният си пост с още малко инфо. Това е задна дясна врата, процедурата е същата за да се озове стъклоповдигача на операционната маса. На снимките съм показал всичко нагледно. Четката е толкова прегоряла, че се разпадна на прах само с докосване. Виновникът за моите не работещи стъкла е модула на шофьорската врата. Пластмасата под копчетата за задните стъкла е счупена, което не позволява на копчето да се върне в изходната си позиция след натискане. Заради това се подава постоянен импулс на моторчетата докато четките не се разпаднат и спрат да работят. В момента съм заключил от панела стъклата, за да не може неволно да ги натисна и да се стигне до същата ситуация. Следващата стъпка е нов модул за управление за донор, за да се вземе здравата пластмаса от него и от два да се сглоби един с моята платка.
-
3 точки
-
2 точки
-
2 точкиКакто може би долния десен ъгъл на снимката ме издава, уви карам TypeR само в Gran Turismo 7... Но се опитах да я докарам да прилича на моята де:
-
2 точки
-
2 точкиИмах такъв проблем точно със сивик 8. И аз си мислех, че е от резервоара, но не беше - прекалено ясно се чуваше. Една от вратите се беше напълнила с вода. Това е, защото сивикът има едни странни тапички върху дупките на дренажите и не е трудно да се запушат: Не знам каква функция имат, но на друг модел не съм виждал. След като ги свалих изтекоха сигурно 2-3 литра вода. Та пробвай, дали не е от там. Редакция: Чак сега видях какво е написал @thelastbonbona. Подкрепям.
-
2 точкиАз също чувам плискане, когато напълня резервоара догоре, но имах и друг случай - вратите ми събираха вода, понеже дупките се бяха запушили.. свалят се гумените тапички, измиват се от калта и с някое шишче извадих къде що успях да достигна листа.
-
2 точкиЗдравейте колеги, да финализирам темата... Оказа се наистина моторчето за реуглация на температурата от страната на пасажера. Диагностиката с оригиналното радио си го каза. Намерих си моторчето от морга за 100лв, в Бултрако му искат около 250лв, но го нямаха в наличност и трябваше да се поръчва. По отношение на заблуждаващите симптоми, които имах с афтърмаркет мултимедията предполагам, че заради повреденото моточе тотално се е объркала електрониката за управление на климатроника и не работеха и други функции. Дълго време не писах, защото бях с оригниланото радио поради липса на време и нерви отново да инсталирам китайчето. Не бях сигурен в крайна сметка дали с андроида няма пак да се яви някакъв проблем. Днес обаче си го монтирах и за щастие всичко си работи и е топло в колицата :).
-
1 точкаСлед близо 10-годишна пауза в мърчандайза, направихме нови клубни поставки за номера: Подложките са изработени от полистирол и разполагат с държачи на регистрационния номер от двете страни. Печатът е комбинация между ситопечат в двата края, и дигитален печат в средата, за да може да се визуализира преливащия ефект между бялото и черното. Дизайнът им е максимално изчистен откъм цветове и оформление, за да се вписват върху какъвто и да било цвят кола. Цена за комплект от 2 (две) подложки: 12лв. Засега подложките могат да се взимат от: @Ronin7 с получаване на обща поръчка за масло; Бургас (ж.к. Изгрев) при колегата @Martin_Panaiotov (вече няма); Сервиза на Венелин в Стара Загора; Мен лично за София и Стара Загора след контакт на ЛС или скайп "златозатор" (на латиница). Търсим колеги от страната, които са склонни да вземат няколко комплекта, които да предлагат в своя град и да имат възможността да се запознаят с други местни хондаджии. От фенове за фенове. Дано ви харесват!
-
1 точкаКолега, браво за поста. Купи си най-евтиния китайски модул, който пасва на вид за да му ползваш пластмасата.
-
1 точка
-
1 точкаСамо искам да добавя едно нещо, в случай че има объркване: Диаметърът е с 10мм разлика, но гумата практически ще повдигне с неповече от 5мм колата. Аналогично е и за другите сравнения на височини на гуми.
-
1 точка
-
1 точкаТози вход е за баш външен чейнджър - такъв, който стои в багажника. Чейнджърът, който е в централната конзола е интегриран в нея и си остава работещ на режим "CD". Външният чейнджър (в случая емулатор) ще се появи като "CDC". Аз пак да препоръчам XCarLink. Ползвал съм го с допълнителен модул за Bluetooth Handsfree и работеше прекрасно 10-ина години, докато не продадох колата с него.
-
1 точка
-
1 точкаДа, с 18" оригинални джанти е трудно, а алтернативни са още по-трудно откриваеми заради 4 буталните стационарни предни спирачни апарати. Препоръчителните размери гуми са тези, а както се вижда има разлики за европейската и щатската версии. Legend KB1: https://www.wheel-size.com/size/honda/legend/2006/ Acura RL: https://www.wheel-size.com/size/acura/rl/2006/ Аз лете съм с 245 45 18, а зиме с 235 50 17. Между тези размери, 18-ките са + 4.5мм като клиренс, спрямо 17-ките. И с 2-та размера не съм опирал никъде, но при теб може да е различно. Височината която си писал е диаметър, така че делиш на половина. И 2-та ми сета са с товарен индекс 100, защото ми е омръзнало да се панирам заради дупки. Влитал съм в големи и нямам демиджи по гумите и джантите. Летните са скоростен индекс Y и макар пролет и есен да им е студено, извънградско им трябват 10-тина км да се разгреят и държат чудесно. Предимството на високоскоростната гума е и че е по-прецизно произведена и се балансира с по-малко тежести. Малко са твърдички за бавни градски скорости, но там предните карам на 2.0 атмосфери. Излизайки извънградско обикновено минавам да заредя и ги допомпвам на 2.2.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1*5L Стойност на поръчката: (1*29,95Е)*1,9775=60 лева Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точкаБолтовете са 10х1,25, ситна резба. Ако си купил нов теглич, трябва да имаш схема за изрязване на кората. Ако не, слагаш теглича, после кората и режеш по малко. Успех.
-
1 точка
-
1 точкаСмених маркуча и съвсем забравих да го взема и да го снимам, както и да докладвам ... натиснаха ме битовизми, отлагани с месеци . Така или иначе се виждаше откъде тече - на мястото, където гумената част се свързва долу с металната тръбичка, оттам пръскаше. Сега е малко странно, имам чувството, че с китайчето се паркираше съвсем малко по-лесно, докато не течеше, но това е по-скоро субективно усещане.
-
1 точка
-
1 точкаАаа, това с цените по бензиностанциите у нас е така от край време! Гледам свалили цената на бензина с 2ст. от вчера, пък той петрола падна с 20-25 долара, а руския го продават с 20% отстъпка от международната цена! Но ако знаете какво става с цената на торовете, над 4-5 пъти и вече почват и да липсват. Не знам какво и как ще се произведе тази година и на каква цена! По международните борси вече ми казват колеги ,че има бартерни сделки зърно за торове и амоняк!
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаABS-ът може да се тества на диагностика, всяко колело поотделно, те хубаво са споменали модула, ама дали са пуснали пробите? VSA леко се съмнявам да е причината, най-малкото ще светне лампата ако избяга калибрацията илии модулът сдаде багажа, но знам ли... Имал съм проблеми със задно дясно, но заради цилиндър.
-
1 точкаПисали сме го многократно. Паркиране на автоматик - крачна, лоста на N, ръчна, пускаш крачната, лоста на P.
-
0 точкиНе може се оплачем..Втори полпозишън и 4то за Перез.. Ще ги бием утре в състезание Къде остана Ръсел ^^
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00