Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 22.12.2021 in all areas
-
4 точкиЗдравейте! Малко да възобновя темата и ако мога да помогна на някой ще бъда много доволен. Имам Хонда ФРВ с 2.2 двигател. Сагата ми с колата започна преди точно една година. С настъпването на зимата и понижаване на температурите, колата ми взе да пали с много много въртене. Може да се каже, че палеше чак на 8-10 секунда, което е супер много време. Изключих вероятността да е от акумулатора, понеже го бях сменил 5,6 месеца преди това. За всеки случай отидох да го замеря и се оказа, че е добре. От там ме пратиха да ме проверят за отечка, оказа се, че колата консумира 1.5А НА ДЕНОНОЩИЕ! Това разбира се е нищожно и няма , как да събори един акумулатор. От там ме пратиха за преглед на свещите. Свалиха ми ги и 4-те. Замерваха, окъсяваха свещите се оказаха добре. После за дюзи. Проверяваха ги дали връщат обратно гориво за 5 мин на стартиран двигател. Първа, втора и трета дюза върнаха около 10 мл, което според тях е в границите на нормалното, понеже колата не е първа младост, обаче четвърта върна към 50мл. Веднага я нарочиха нея и казаха, че е за рециклаж. Свалиха ми я и я пуснаха за ултразвуково чистене, като на стенд се оказа, че е в нормата и съответно не я рециклирах. Това чистене смъкна разхода на гориво на около 20мл. От друго място пак нарочиха дюзите и ми поискаха 350 на дюза за пълен рециклаж. На въпроса ми ако не се оправи колата, какво правим? Те ми отвърнаха , че следващата стъпка е рециклаж на помпата за около 1000 лв. Разбира се не се съгласих. Отидох на пореден Стендаджия, който хвана, че ми е ниско магистралното налягане и колата върти на около 200 оборота. От там ме пратиха за рециклаж на стартера. При свалянето ми казаха, че е като нов, но все пак ми взеха 150 лв. Така се мина зимата, дойде пролетта и колата взе да пали по-лесно и до някаква степен заебах проблема. Обаче дойде хубавото лято и колата , като я напече слънцето, пак отказваше да пали. Старата песне на нов глас! Тук обаче трябваше да изчакам да се свечери и да поизстине и си палеше. Съответно есента пак нямах проблеми, докато не дойде зимата. Изчел съм супер много теми тук и в други форуми и никъде нямаше един и същ проблем за студено и топло палене (забравих да уточня, че колата след като веднъж запали, после си палеше лесно). Случайно попаднах на тази тема и при мен се оказа досущ същия проблем. За пробата взех от една автоморга горивна рейка с регулиращ клапан на нея (отказа да ми дадат само клапана) и о чудо, колата взе да пали :D Даже мога да кажа, че пали по-добре от преди. Явно проблема не е често срещан и никой не се сеща, че може да е там, ноо да си знаете, ако и на вас се случи, че може да се провери! Дано съм Ви бил полезен!
-
2 точки@Redman Караш Хонди и си запознат с тяхната поддръжка. С опресняването на маслото на автоматаще усетиш още разлики,включително и динамика. С смяна на маслото на двигателя на интервали то по 7-8 хил,препоръчвам първите на по късо,и двигателя ще живне. По това какво масло ще изтече,ще съдиш дали е опреснявано на време. Кафяво ако е,има нужда от още веднъж да се опресни след определени км. Споделяй и питай тук в форума ще ти се помогне от колегите.
-
2 точкиОт личен опит ти казвам че качеството на горивният филтър е от голямо значение. Пробвал съм с по евтини алтернативи и резултата е че или няма достатъчно мощност или започва да прекъсва и хълца. Оттогава не слагам друго освен MAHLE. Да по скъп е около 50лв, но си спестявам главоболия с горивната система цяла година. Да не говорим че китайските алтернативи в повечето случаи не стават на тялото. Относно дюзите свалял съм в сервиз две дюзи за почистване и смяна на дифтунги, но освен тях накарах майстора да свали и смени дифтунгите и на останалите. От тогава не е имало проблем.
-
2 точкиКапков тест 2 1. Amsoil Signature series 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-202400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 3100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.09.2021до 20.12.2021г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 300л. пропан бутан и 32л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,разход няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM made in USA. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,вече тежък с много студени стартове през деня и повече работа на бензин. 15.Предишно масло- Mobil1 5w30 esp,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Ей.., ще да мие този амсойл и по цвят тъмнее на щеката,в сравнение с летните проби🤔!
-
1 точкаПолучени! Благодаря и весели празници
-
1 точкаНе е баш като да няма модул - https://www.youtube.com/watch?v=7GzY35pRB7I
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря, момчета за мненията! Помогнаха ми до някаква степен с взимане на решение, какво да предприема. Реално от края на лятото чак сега ми се наложи да ползвам услугите на майстора,а през този период имаше и сериозна инфлация на всичко, може би такива са и реалните цени. Ще поосмисля отново. А според мен и Бургас да е с едни от най-високите цени за тези услуги е липсата на добри механици, особено за Японски автомобили. Водил съм Хондата в Дупница преди две години и ми се сториха доста сносни цените на Гуруто ни там. Весели празници на всички! И много да сте здрави!
-
1 точкаНе мисля, че е особено скъпо 140лв за тези услуги ... само смяната на спирачна течност си е е*ати пипкавата работа. Дори и с машина да се прави, то тая машина е купена с някакви пари, тока (ако е на промишлен) е майка си и баща си. Цялата процедура е отнела 2-3 часа ... нормално е човека да си цени труда, особено ако е кадърен. Сигурно и някакъв наем има за помещението. Колко според Вас трябва да взема един специалист на час - 5-10-20-... повече лв? Съвсем отделен е въпроса, че Бургас е най-скъпия град в България от поне 15 години. За сведение на колеги, които не са от града - тук няма фирмен (официален) сервиз на Хонда
-
1 точкаОколо дюзите на капака на разпр. вал има мазно/влажно. Колата за сега работи добре. Филтъра, който ползвам е MANN около 56лв е. Зареждам само и единствено на ЕКО дори в повечето случаи на една и съща колонка. Както писах по-горе сипвам и BDC. Лятото по 1 капачка на 30л зимата 2. Не съм имал проблем с горивото до сега от тази бензиностанция и верига. Не знам как ще се справя с ваденето на дюзите, дано да нямам проблеми. Мисля, че подгревните свещи са Ок, но не съм ги мерил. Знам, че като те не работят след това дюзите нямат вадене. Ще оставя за след празниците пък да видим. Сега преди малко ми се стори дори, че съска и леко ми миришеше на изгорели газове в коша. Моля, ако някой е правил тази процедура и се сеща за тънкости и пинизи да сподели. Аз имам повече опит с бензинови коли. Тази я карам от 5 години и съм изключитеоно доволен от нея. Минал съм над 100К и си я гледам много. Не и се сърдя тъй като съм пропътувал много с нея и слуша много, над 256К е вече. Имах късмета да я взема истинска и гледана. Весели празници на всички!!! И бъдете здрави!
-
1 точкаХората още си мислят, че ако направят някаква поразия на някой друг, после трябва да я плащат. А в по-лошо стечение на обстоятелствата, може да им се случи неприятен физически контакт с потърпевшите. Затова и бягат от местопроизшествието. Нали затова е гражданската... @ceco_accord, тези новите премиум коли със всичките им камери и сензори по броните се управляват доста по-лесно, все пак има жени шофьори, които се справят по-добре по голяма част от мъжете шофьори, така че нищо чудно, че девойката се е справила.
-
1 точкаДнес паркирам и тъкмо се отдалечавам, идва едно Порше Макан фейс. Гледам - кара го 1 девойче, на вид под 20 год. Стана ми любопитно как ще паркира. 3 пъти внимателно прави маневри назад- напред, докато остави равно разстояние между моята и съседната кола. Викам си - поне книжката и не е купена. Не всички са некадърни и мърлячи, и дано по празниците ни се разминат щетите!
-
1 точкаhttps://dox.abv.bg/download?id=d57b3e3b87# - Линк за сваляне Важи 14 дни
-
1 точкаПопадна ми тази книжка, сканирана по леко странен начин - всяка глава на отделен файл. Ако има интерес да я качвам в докса, пък който иска ще си я свали.
-
1 точка
-
1 точкаЧестито и много безаварийни км. Хубаво е да направиш опресняване на маслото на автомата,само с Хонда такова. Смени външния филтър на автомата ако имаш такъв при бензинов мотор,да кажат колегите с този мотор.Повечето сервизи че дори и Бултрако незнаят за него. Ако е бензиновия мотор,чудесно се газифицира,като не губиш нищо от динамиката му. Клапаните на бензинов мотор знаеш че се проверяват и регулират. Карай колата малко с повече с газ,автомата е адаптивен,и ще разбере че на я кара пенсионер,ще живне автомата. От общите поръчки тук в форума може да си набавиш много масла и течности на добри цени.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/ravenol-smp-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL SMP SAE 5W-30 2x5L Стойност на поръчката: (2*43.95)*1.9775 = 173.82 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
-
1 точка
-
1 точкаOff-topic: Аз не бих сменил майстора, ако съм доволен от него. Всички майстори вдигнаха цените напоследък, а в София - и не само - повечето работят на по-скъпа тарифа ако си носиш частите/консумативите или направо те връщат.
-
1 точка
-
1 точкаВсе си мислех,че се прави в Пловдив, но и аз преди месец ги гледах- made in china! Даже имам една бройка,за показване: Качеството е много добро поне визуално,без съмнителни разсейки по боята и каквито и да е недостатъци по резбата и отворите.В дъното клапанчето изглежда метално и няма нещо като корозии и тем подобни недъзи. Гуменото уплътнение е заоблено и меко. Аа..забравих за свещите,френски са,купих ги от Бултрако днес с подобаваща отстъпка,заедно с филтъра ОЕМ!
-
1 точка
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Fastback MB2 ("англичанка") D14Z4, 1999 г.; 2) Масло – смес: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 - 3 литра + Yacco lube GDI 5W-30 - 0.5 литра. (първоначално пълнене) 3) Маслен филтър – HONDA OEM № 15400-RBA-F01; 4) Предполагаем общ пробег на автомобила - около 328 000 км, а може и повече (по километраж: 228659 км.); 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - от 5076 км.; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 70 / 30 . 7) Сезон на експлоатация – 25.06.2020 - 18.12.2021; 8 ) Моточасове – 102 по моточасовник; 9) Изразходвано гориво - около 315 л. А95Н; 10) Kтм = (315 / (3,5+0,3)) ≈ 83 ; 11) Пробата е взета от напълно загрял двигател и се е сушила 24 часа на стайна температура; 12) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 13) Доливане на масло - 300 мл.; 14) Капката е скaнирана с "EPSON Perfection V19" на 600 dpi.; 15) Режим на експлоатация - градско + извънградски пътища + магистрали. 16) Предишно масло -Shell Helix Ultra 5W-30. Впечатления: За първи път, от както имам колата, доливам масло без да има теч!!! И преди съм карал с Петро-то (старата спецификация Dexos1, ILSAC GF-5), но харч нямаше! Или новата формула, по API SP, нещо не са я уцелили, или двигателят е вече за сегменти... Ще се види със следващото масло. Може пък колегите, дето се оплакаха напоследък от петрото, да излязат прави. Сега се чудя какво да налея след празниците... Имам в наличност следните: 1. Shell Helix Ultra 5W-30. 2. Shell Helix Ultra 5W-40. 3. Ravenol SSO 0W-30. И трите вече съм ги пробвал по веднъж.
-
1 точкаНякога, в едно малко село в Индия живял беден фермер. Той взел кредит от местен лихвар, но не успял да му го върне. Лихварят -грозен старец, обожавал красивата дъщеря на фермера. Затова му направил предложение: Да му опрости заема, ако фермерът се съгласи да му даде дъщеря си за жена. Фермерът и дъщеря му били възмутени от наглостта на лихваря и веднага отказали. Лихварят предложил да оставят решението на съдбата. Сложил в малка торбичка две камъчета: черно и бяло. Момичето трябвало да изтегли едното от тях. Ако изтеглело черното, да му стане жена и дългът да бъде уреден. Ако изтегли бялото, няма да се омъжи за него, а дългът пак щял да бъде уреден. Фермерът и дъщеря му се съгласили. И така, всички застанали на чакълестата пътека до земята на фермера. Лихварят взел две камъчета от чакъла и ги сложил в торбичката. После подал торбичката на момичето, за да изтегли едното. Момичето обаче имало остър поглед и забелязало, че и двете камъчета, които лихварят сложил, са черни. То не знаело какво да прави. Имало три варианта. Първият: да откаже да избира и баща и да влезе в затвора. Вторият: да извади и двете камъчета и да покаже какъв измамник е лихварят. Това обаче нямало да помогне на баща и той пак трябвало да връща парите. Третата възможност била, да си избере камъче и да се ожени за стария лихвар, за да остане баща и на свобода. Но имало и четвърта възможност и точно нея избрало момичето. То бръкнало в торбичката и изтеглило едно камъче. Без да го погледне, го изпуснало, уж неволно. Тъй като на земята под тях било пълно с подобни бели и черни камъчета, нямало как да се разбере кое от тях е изпуснато. - О, простете ми. - казало момичето. - Изпуснах камъчето, без да искам, но ако погледнем в торбичката и видим какво е камъчето вътре, ще знаем и какъв цвят е било онова, което съм избрала. Извадили камъчето от торбичката и видели, че то е черно. "Значи момичето е изтеглило бялото", заключили всички дружно. Старият грозен лихвар не отронил и думичка, защото това означавало да признае, че е измамник. А с находчивостта си момичето спасило и себе си, и баща си. Всеки сложен проблем си има решение. Понякога просто трябва да действаме находчиво.
-
1 точкаНа 120000 хил.км.или 75000хил.мили ,така пише в таблицата за техническото обслужване.
-
1 точкаАбсолютно против бързите флюшове...3 и 5 минутни.Това ,което изпитва двигателя при промиване се равнява на мойте усещания на зъболекарския стол.Единствено мога да си позволя бавни добавки за 150км,както и промивни масла за голям пробег.Ако някой е отварял някога двигател ,знае структурата на отлаганията и дебелината и начина на чистене на ръка и т.н. ще се досети за какво говоря.Истината е меглио и всички промишлени обезмаслители за алуминий и ултразвуковата вана.... Само за справка с промишлен разтворител киснах кондензатора на маслените пари 1 седмица докато стане проходен.Ваната го събаря за 2 часа,а промивъчното масло никога.С тия добавки се цели да се вземат много пари на човека ,като му обещават спокойствие на душата ,че е направил всичко по силите си за двигателя.Резултата е почистване на магистралите ,които са под налягане.Това са 3-4 тръбички след маслената помпа и вътрешния канал на коляновия и разпределителния вал.Но там наклеп така или иначе не се отлага.Нагара седи там където струята на маслото е най-слаба или маслото само се стича. Прпоръчвам да се кара с масло от серията clean 2-3 сезона,което води поне до измиване на картера на главата,витек пътищата и основния картер,както и част от стените на блока.Двата отдушника на картера и господ не може да ги очисти без киснене и миене с пара.Също съм против смяната на маслото на 10к километра.Повечето масла от клас полусинтетика не изкарват 8к километра и почват да отделят изгорели добавки по стените.
-
1 точкаДойде време и аз да напиша нещо положително по темата.След повторното отваряне на съединителя и проверка на маховика,притискателя и феродовия диск се оказа че феродовия е бил крив още като съм го взел.Беше износен само на няколко точки по периферията.Поръчах си нов ,пак Валео от колегата ms_auto и всичко се оправи,не му правя реклама,просто винаги има риск че това което ти продават като ново в магазина е дефектно.Дано помогна на останалите колеги със същия проблем с включването на скоростите
-
0 точки
-
0 точкиНикога не питай българина: Какво ще ям? Къде да седна? За какво да се хвана? Отговора ще е един и същ...!
-
0 точкиЕдин мъж написал писмо до малък хотел, където смятал да отседне по време на почивката си: “Много бих желал да доведа кучето си. То е чисто и се държи много добре. Бихте ли позволили то да остане в моята стая през нощта?” Собственикът на хотела изпратил отговор незабавно: “От много години поддържам този хотел. Никога не съм имал случай куче да открадне хавлии, завивки за легло, сребърни прибори или картини от стените.Никога не ми се е налагало да гоня куче през нощта за това, че се е напило и нарушава реда. Никога не се е случвало куче да избяга, без да си плати сметката. Така че Вашето куче е добре дошло в хотела ми. И ако то може да гарантира за Вас, Вие също сте добре дошъл."
-
0 точки
-
0 точкиМи за вас смях, ама преди години бях спрял на 1 такава. Изобщо не бе със "служебно облекло" и имаше багаж - реших че е студентка. Оказа се в моята посока и я натоварих - уж за приятно прекарване на пътя (бях сам), а и съм самарянин. Та като ме попита след малко "в прав текст" дали ще правим нещо, направо се "смесиха чувствата ми". Беше приятна мадама и не бих я заподозрял, ама явно неук съм бил. Избързах от изненада да изстрелям "Ама моля ти се - няма нужда" - реших че иска да си плати, а тя така странно ме изгледа и рече: - Нямаш нужда, ама аз имам!!! Разделихме се на следващото кръстовище, без ръко (или други) стискания. Жената вечерта ми се смя, ама може да съм и се "издигнал в очите".
-
0 точкиМахат ми едни девойки покрай пътя.Спрях да видя -Бате, с*ирка? Натиснах клаксона-работи си. Много загубени жени, ей
-
0 точки
-
0 точкиМлада и хубава колежка се оплаква в службата на свой колега, че много ѝ се ходи на море, а няма пари. - Намери си спонсор! - казва колегата. - Да, обаче трябва да му плащам в натура - а така не искам. Всички Вие сте непорядъчни и користни. - Но защо всички? - учудва се колегата. - Аз, например, не съм такъв. - Ето, с такъв като тебе бих отишла на море. - казала колежката. - Обаче, да знаеш, че има нюанси. Винаги взимам капаро. - Как така капаро? В какъв смисъл? - Е, за колко дни ще ходим? 10 дни? - Да... - Добре, да смятаме... 10 дни, 50% - значи, пускаш ми 5 пъти, тук, преди заминаването, а след това веднага отиваме в туристическата агенция и плащам почивката... - А ако ме излъжеш? Колегата вдига рамене и казва: -Е, лесна работа, ще ти върна капарото.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00